ik had ovulatie pijn 2-3-4-5-6nov,met veel waterige slijm. 2 nov was die pijn niet zo veel. 3-4-5-6erg pijn ,en veel waterige slijm.maar nu 17 nov ,ben ik ongi geworden. dus mijn eisprong was 3nov,in het begin van de pijn? en al die dagen was de ovulatie test even donker. elke maand heb ik dezelfde pijn dagen lang veel pijn in onderbuik.
Wat is je vraag dan? Wat wil je weten? Beetje onduidelijk verhaal namelijk (sorry). Wil je weten wanneer je eisprong is geweest? Dat is een beetje moeilijk te zeggen. Je bent vruchtbaar als je vruchtbaar slijm hebt. Dat wil zeggen: rekbaar slijm, dus niet waterig slijm. Pijn kan ook duiden op het groeien van de follikels. Zodra de pijn weg is, is de eisprong geweest. Ik dacht eerst dat de pijn die ik altijd had mijn eisprong was. Maar toen ik uiteindelijk in het ziekenhuis kwam voor vruchtbaarheidsbehandelingen, bleek die aanhoudende pijn juist het groeien van de follikels te zijn. Toen de pijn weg was, vond mijn eisprong plaats. Het is lastig om te zeggen wanneer je eisprong is geweest. Misschien net na die dagen dat je zoveel pijn hebt.
mijn vraag is ik had pijn 2,3,4,5,6nov ,maar 3456nov had ik veel pijn,en nu ben ik ongi geworden17 nov, dus mijn eisprong was 3 nov 3+14 is 17 tog,want en tog is de pijn gebleven dag ,4,5,6
Nou je gaat bij je berekening uit van een luteale fase van 14 dagen....deze kan ook 12 dagen zijn (heb ik ook). Dan zou je eisprong de 5e zijn geweest. Ik dacht ook weleens ergens gelezen te hebben dat het vocht dat vrij kan komen bij de eisprong ook pijnlijk/gevoelig kan zijn. Ik heb meestal ook een aantal dagen voor ei pijntjes/steekjes etc. meestal dag na eisprong is t weer over.
Dan is het vaak je eisprong, kan bij sex erg pijnlijk zijn. Probeer anders ovutesten, dan kun je sex hebben wanneer je de meeste kans maakt en dus je verder geen pin hoeft te hebben hiernaast. succes
De pijn houdt niet in dat je ei springt maar dat die groeit, dus het kan zijn dat je daarom een aantal dagen pijn hebt gehad.
Dat hoeft niet, je weet niet wanneer je ei springt toch? Zo'n banner is een standaard, maar niet jouw standaard! Wacht gewoon rustig af!
Zoals hier al vaker is geschreven... Je LF hoeft niet perse 14 dagen te zijn, kan langer of korter. En de pijn kan ook komen van het groeien van de follikel.