@me87, gefeliciteerd!!! Las eerst je bericht van de krampen enzo en toen dacht ik al 'die is zwanger' haha. Wat leuk zeg! @hmt, ja dat dacht ik ook dat die kilo's er zo af zouden zijn...hoop voor jou dat t bij jou idd soepel gaat. En welkom @flavour, mensen zouden zich eens wat meer met zichzelf moeten bemoeien vind je ook niet Zullen er ook genoeg zijn die commentaar hebben op onze opvoeding methodes, en dat is allemaal prima. Zolang je elkaar maar in je waarde laat. @hier, hier schijnt zowaar de zon! Zo even dochter op bed leggen en als t dan straks nog zo mooi gaan we misschien wel even op de fiets de stad in, even kijken bij de kinderspelen of er wat tussen zit ook voor haar leeftijd. En anders hebben we in elk geval een lekker fietstochtje
@ engeltj, haha hij had een kater. Vroeg eerst of die test niet van 2 jaar geleden was. En kreeg toch wel beetje tranen in z'n ogen haha. Hij was even van de kaart en vond t wel jammer dat ik alleen had getest. Ja vond ik ook maarja was nu eenmaal zo. Daarna was ie natuurlijk super blij maar we kunnen t allebei nog niet helemaal bevatten haha. Bij 1e duurde t 10 rondes. Nu de 1e ronde al. @ babyfg, dankje. Haha nou ik dacht buikpijn kan niet goed zijn. Maar dat opgeblazen gevoel vond ik dan wel weer positiever. Nu soms nog buikpijn en ben dan toch wel bang. Pff aftellen naar echo en kloppend hartje zien. Hier ook goed weer geweest dus met vrienden naar dorp gegaan en op terras gezeten. Ineens schiet t dan weer te binnen oh ik ben zwanger haha. Zo'n gek idee nog. Of dan maakt 1 van de vrienden een opmerking als oh t kriebeld toch wel voor tweede kindje, of als jullie straks een tweede krijgen. Denk ik joh je moest eens weten. Liefst vertel ik t ook aantal mensen al maar probeer t toch tot echo even stil te houden.
Babyfg Met wat goede disipline lukt het me met gemakt ben alleen in het weekend die disipline volledig kwijt dus erg hard gaat het niet
HMT, Welkom Me87, Hihi wel lief dat ie zo blij was en kan mij voorstellen dat jullie allebei overdonderd zijn dat het de 1e ronde is gelukt. Wanneer zou ong je uitgerekende datum zijn? Dan kan ik je in de tabel plaatsen Iedereen een leuk weekend en koningsdag gehad? Hier zaterdag de oefentaart gemaakt, gelukkig was ie gelukt Zondag lekker relaxt thuis geweest en gisterochtend hier in de stad even de koningsmarkt overgeweest en 's middags in de zon gezeten. Zelfs een beetje gekleurd @hier, sinds een dag of 2/3 met vlagen ongesteldheidsgevoel, niet heel erg maar wel aanwezig. Nog 5 dagen wachten....
Spannend Yvette. Gaat langzaam die tijd he. Foto van de taart? Mijn uitgerekende datum zou zijn op 4 januari 2016 tot nu toe. Vandaag nog een dagje vrij. Dan 3 dagen werken en daarna hebben we vakantie. Een weekje maar ben 1,5 week vrij dus dat is wel lekker. En minder moeilijk met me mond houden.
Tijd kruipt soms, maar probeer mij te focussen op andere dingen. We gaan zien zondag Foto's heb ik niet gemaakt, mijn vriendin wel maar die heb ik nog niet hahah. Hierbij de nieuwe tabel dan
Spannend hoor! Lijkt me idd ook moeilijk het voor je te houden! Omdat ikvoor mn zwangerschap vd eerste enorm veel kon drinkeninhet weekend waren wij genoodzaakt het in de week na de positieve testtegen iedereen te gaan vertellen omdat we vanaf die week ieder weekend feestjes etc hadden dus iedereen zou het anders toch meteen door hebben Nu drink ik beduidend minder omdat we nu ook de zorgen voor ons zoontje hebben dus deze keer zal het wat makkelijker worden! Ik denk al wel veel na over hoe we het dan de familie gaan vertellen Mijn zoontje is nu pas 4 maanden, wil hem er wel bij betrekken natuurlijk Gister hebben mijn man en ik het er goed over gehad en het staat voor ons nu officieel vast dat we na vaderdag er voor gaan (als ik een redelijke cyclus blijft hebben is 3 dagen na vaderdagmneisprong hahahahaha) vind het misschien nog wel spannender dan de eerste keer 😛 Mja eerstmaar even weer aan de intimiteit tussen ons2 werken hahaha gaat gelukkig steeds beter alleen had zoon flinke knip gehad die daarna ook nog eens ging ontsteken dat het er even niet meer inzat maar dat gaat weer de goede kant ingelukkig
Dag meiden! Hoe gaat het met iedereen? leuke Koningsdag en weekend gehad. Wij nacht van oranje gezellig de stad in geweest. Was hier Kermis, zondag met onze dochter heen geweest was helemaal lijp van de Kermis. Ze heeft het steeds er maar over vandaag nog heerlijk samen vrij geweest in huis gerommeld en lekker gespeeld met die kleine meid. @Made87, hoe gaat het met je? Kun je het allemaal een beetje redden.. Denk aan je @ Yvette, Ja lastig die gevoelens na de eisprong. bedoelde het niet verkeerd hoor met de eisprong. maar ik lees weleens hier wat je voelt in je buik is de groei van een follikel. en het daadwerkelijk springen van een ei voel je niet, en ook ovulatietesten geven ook niet 100% garantie dat het eitje springt. Ik hoop voor jou echt zwanger hoor�😃...!!!!. Ow ja en heb je een foto van je taart?? ben wel heel nieuwsgierig ik doe ook altijd zulke dingen. Ga je nog eerder testen? @BabyFG, Fijn dat de bloedresultaten goed waren. En super dat het monnikespeper goed helpt. krijg je verhoogd libido? haha Hopen dat het allemaal zo doorgaat en dat het goed vocht afdrijvend werkt. Heb je het nog leuk gehad samen op de fiets? @ HMT, welkom! spannend zo kleintje en gaan voor de tweede. leuk hoor, zal denk ik wel zwaar zijn. Fijn dat jullie goed afgesproken hebben wanneer jullie echt gaan beginnen. intimiteit niet goed dan vanwege je knip? @Flavour, Jeetje je hebt het idd wel druk steeds hè. alles leuk met een eigen zaak maar betekend ook dat je altijd beschikbaar moet zijn. Had jij nou een week vakantie? Lekker van genieten dan hoor, en wel een keer tijd voor jezelf nemen. @Narci, hoe is het met jou? Ben ik iemand vergeten, sorry dan daarvoor. Soms weet ik niet goed meer wie wat schrijft en we zijn ook zo een bladzijde verder haha.
Lieve dames! Druk weekend, weinig energie en balen van mijn miskraam. Tja en dan heb je zo maar een paar dagen niet gereageerd (wel gelezen hoor!) @me87: Heel mooi, gefeliciteerd!! Hopelijk blijft het bij jou wel lekker plakken Ik ben ook altijd heel slecht in mijn mond houden, maar daar was ik nu wel blij mee (had het mijn leidinggevende al verteld wegens onze voorgeschiedenis). Vind het wel fijn dat iemand begrip kan tonen als ik over de gang loop te mokken Maar uiteraard hoop ik dat jij dat niet nodig hebt, dus lekker je mond houden nog maar dan @HMT: Welkom hier! Vervelend om te lezen dat je nog last hebt van je knip, maar tegelijkertijd ook erg leuk dat jullie het er al snel over eens waren wanneer een tweede kindje welkom is! Lijkt me wel lastig om meteen dan weer bezig te zijn met vruchtbare dagen enzo, als je intimiteit nog niet helemaal soepeltjes verloopt? @Engeltj: Dank je wel meis! Jullie hebben gezellige dagen gehad zo te lezen @Yvette: Zondag lijkt zo ver weg, maar is toch ook al wel weer heel dichtbij! Ik duim voor je! Eisprong weet ik niet zoveel van, ik voel nooit iets. Ongesteldheidsgevoel herken ik wel van de zwangerschap van Ela, maar nu was het helaas echt ongesteldheid. Geduld is een schone zaak... @babyFG: Er is dus wel verbetering nu? Fijn! @al het andere dat ik vergeet: ik ben mega-moe, sorry @hier: afgelopen zondag testje gedaan, had een witte test gehoopt te krijgen (bizar dat je dat dan hoopt), maar helaas nog een tuurstreepje. HCG neemt wel af, maar niet snel genoeg naar mijn zin. Misschien doe ik er morgenochtend nog 1, want ik heb geen roodverlies meer. Hooguit een veegje bruinverlies, nauwelijks de moeite waard om op te noemen. Ik hoop dat dat betekent dat het nu klaar is.. Zo niet, dan bel ik de VK maar voor een controle-echo. Misschien dat er nog wat zit dan? Heb overigens geen echte krampen gehad, maar het was dan ook nog erg pril. Wel wat mini-stolseltjes 1-1,5 dag, maar verder niks. Morgen visite van een kennis/vriendin met zoontje van dezelfde leeftijd als Ela. Alleen is zij (wel) 16 weken zwanger, raak in de eerste ronde. Dat wordt even slikken, maar ik zal eraan moeten wennen! Collega van mij is ook zwanger, van de 3e. Allemaal in de eerste ronde raak. Jalooeeers
Heej heej allemaal, Ik heb lekker meivakantie werk in t onderwijs op vervangingsbasis dus ja in de vakantie hoef ik dus niet te werke. Koningsdag gevierd door in t dorp wat kraampjes af te struinen. Niks gekocht Ja een lekker bakje kibbeling hahahha @ engel wel leuk zo'n kermis. En heerlijk dat spelen met dochterlief. @ Me87 gefeliciteerd of had ik dat al gedaan.. Ben t kwijt en geen zin om trug te lezen hahahah. @ Yvette, Waar blijft die taart hahah keb zo' n zin in taart!!! Ik hoop voor je dat t raak is. Al getest of hou je t nog vol? @ HMT, leuk dat je aansluit. Ik heb gewacht totdat mijn dochter 9 maanden was. Maja nu is ze al 1,5 jaar dusjah... Niet alles gaat zoals je t plant..je kunt beter plannen wannneer je geen kinderen wilt dat wel Heeft narci eigelijk nog wel gereageerd? @ hier... Oei oei oei ik voel van alles!! Ofjah eigrlijk alleen steken in mijn lies aan beide kanten. Ik denk er constant aan. Ben ook moe... Snel geirriteerd hahah maja we zijn druk bezig met verbouwen dus jah stenen slepen keuken uitkiezen stresss. En dochter die nachtmerries(?) heeft en al drie dagen snachts wakker wordt (schreeuwend) niet leuk:x Maja miss slaapt ze overdag te veel en kan ze niet vast genoeg in slaap komen en schrikt ze wakker. Geen idee. Vandaag iig korter laten slapen ben benieuw of ze echt helemaal doorslaapt.
@ Engeltj, Ik vatte het ook niet vervelend op hoor meis Ik zal zo wat fotos erop zetten. 1 van de oefentaart (bedenk je even dat mijn vriendin nog nooit een taart had gemaakt en ik haar het ging leren hihi). 1 van de taart zoals ie moet worden voor haar dochter en 1 van een taart die ik voor mijn zoon wil maken (je ziet 80 lagen maar ik maak er maar 3) Ik denk dat ik morgenochtend test .of vrijdag. Weet het nog niet. Tis even wat goed voelt. Morgen ben ik 10 dpo dus dan is er een kans dat ie positief uitslaat als ik zwanger ben. Mijn vriend vind het weer errug spannend en kwam gister uit zichzelf (had hem expres weinig gezegd over mijn klachten) Mop, kan het zijn dat je zwanger bent? Ik vroeg waarom ie dat vroeg .het antwoord heeft mij half doen stikken van het lachen Nou, hoe ga ik dit zeggen .toen je 2 maanden geleden zwanger was was je net zo grumpy als nu en ik merk dat je ook wat meer last hebt van je buik, borsten en moeheid Hihi fijn het zon man Maar ja hij heeft gelijk. Maar we zijn voorzichtig want zonder knaltest .geen geloof zeg maar @MaDe, wat gek dat je test nog positief blijft. Hopelijk is ie snel negatief, vandaag nog een test gedaan? Ik hoop voor jou niet dat er iets achter gebleven is hoor! Succes en plezier vandaag met je vriendin, weet hoe het voelt als je iemand op bezoek hebt die je dierbaar is en daar het wel lukt. Knuffel! @Nic25, Spannend voor jou ook! Nog een weekje volhouden hihi. Wat vervelend voor je dochter zeg, hopelijk kan ze snel weer lekker slapen!
ff tussendoor op t werk hier spieken haha vind t steeds spannender worden naarmate het dichterbij komt dat we de regenjasjes achterwege laten man vind het helemaal leuk mijn verhoogde libido hahaha als ik nou ook eerder een eisprong heb en geen 5 dagen pijn heb van het groeien van t ei dan vind ik alles best maar kan wel even duren nog voor ik t echt in mn cyclus merk hoor @yvette, spannend! ben benieuwd of je idd zwanger bent! vind zelf 10 dpo nog wel heel erg vroeg om positief te kunnen testen, mij is t toen niet gelukt in elk geval haha. was echt nog een tuuuuuuurstreepje toen. en leuk he taarten maken ik had samen met mn moeder een olaf-taart gemaakt voor mn dochter uhm...geloof dat ik de rest een beetje kwijt ben :>
Hee meiden, Ik ben nieuw op de site en weet dus nog niet helemaal hoe t werkt Bij mijn eerste zwangerschap actief geweest op een andere site en daar uiteindelijk een leuk vriendinnenclubje aan over gehouden. Helaas is de andere site niet heel actief meer dus nu overgestapt naar hier Ik zal me even voorstellen. Ik ben Linn, 33 jaar, en mamma van een geweldige meid van bijna 16 maanden. De 24e mijn spiraal laten verwijderen en dit werd gevolgd door een een bloeding van een aantal dagen (ontrekkingsbloeding?). Normaal gesproken zou ik vandaag of morgen mijn ei moeten hebben, maar daar zijn nog geen tekenen van. Ik wacht gewoon rustig af en we zien hoe t gaat lopen... Ik hoop dat ik welkom ben een we veel kletsplezier gaan beleven. Liefs Linn
Welkom Linn81! Ik heb alles weer even een beetje bijgelezen. MaDe87 wat jammer dat het een miskraam is geworden...... Yvette weet jij al meer? Ik weet zo even niet waar ik allemaal op moet reageren, zoveel nieuwe dingen gelezen! Dus vanaf nu probeer ik weer iets actiever te zijn . Hier komt de eisprong er weer aan. Cb dubbele hormoon knippert dus gok dat morgen de ovulatietest positief is!
@Nic25, dank je wel *bloos*. En je bent welkom hoor @BabyFG, weet ook nog niet of ik eerder test hoor. Ik weet bij mijn zoontje dat ik pas 1 dag na NOD positief testte en met mijn vm 2 maanden geleden 1 dag voor NOD. Dus wie weet test ik pas zondag...even zien of ik het volhoudt @Linn81, Welkom! Ook spannend weer voor jou dus Werk je met ovu testen? @Dragonberry, welkom terug Veel klusplezier de komende dagen
Ik heb even proberen wat terug te lezen... Wat zijn jullie al met een flinke club! Lijkt er iig wel op dat t een gezellige club bij elkaar is Helaas lees ik dat een van jullie zojuist een miskraam heeft gehad. Wat enorm naar... Ik hoop dat t goed met je gaat meid Ook lees ik dat er al een zwangere bij de club zit, en in 1 ronde raak! Wow!! @me87: was je aan de pil, spiraal of gebruikten jullie condooms? Sorry, ben erg nieuwsgierig van aard 😜