@yvette, en en en en en?? @me87, leuk lekker de tuin opknappen fijne vakantie! @hier, gister school. Hoefde niet naar utrecht, was binnen een kwartier op de locatie haha, ideaal. Voelde als 5 minuutjes rijden Vanmorgen testje gedaan....tuuuuuuuuurstreepje. Wel foto gemaakt maar met telefoon dus weet niet of ik m hier erop krijg haha Maar (nog) niet positief te noemen hoor, verwacht ook niet dat dat gaat gebeuren Denk dat ik wel echt een vroeg ei had, gezien t soort slijm nu, maar zeker weten doe ik niet. We wachten nog maar ff af, kan t altijd morgen aan mn moeder vragen Die wist vorige keer ook dat ik zwanger was, toen zat ik net een week na eisprong en kon ik echt nog niet positief testen. Ik stop wel voor de zekerheid even met de monnikspeper, die mag je namelijk niet gebruiken bij zwangerschap. Waarom ik toch getest heb: hoop krampjes en steken, soms lijkend op menstruatiekrampen, maar vaak net ff anders. En dan dat roze/bruine slijm (minimaal dat wel), heb wel al after-ei-acne, af en toe jeukende tepels Dus nouja dacht ach laat ik eens testen
Goedemorgen dames, Yvette en? Ik hoop voor jou als nog een positieve test. BabyFG, Lekker dat school zo dichtbij was deze keer. scheelt dan weer een hoop tijd hè. ooo spannend zeg, jeetje leuk hoor.. Wanneer zou ong je nod moeten zijn dan, bedoel wanneer had je ong je ei? Me; goed geld uitgegeven dus. je denkt ik laat het geld maar rollen haha! soms is de tuin aan vernieuwing toe! Wij zijn ook bezig in de tuin nieuwe bestrating en de schutting aan het beitsen. Heerlijk genieten van jullie vakantie! Gaan jullie nog iets specifieks doen? Angels, welkom gezellig dat je bij ons komt kletsen! Nic, hoe is het met jou? en al klachten of nog weer getest.. Made87, lekker druk weekend dus, wij doen ook altijd wat boodschappen en rommelen enz. lekker van je zondag genieten. Thuis kan ik wel weer bijkomen van het werk, het werk druk is hoog. af en toe heb ik gewoon geen energie meer en geen zin. ben het zo zat die stress, en dan ben ik ook bang dat het onze tweede kinderwens in de weg staat. Lin, had ik jou al welkom geheten? Hier; Gisterochtend zeer testdrang om het gevoel kwijt te raken getest. Helaas negatief, maar is ook wel erg vroeg 5 dgn voor nod. ook sinds gisteren aan beide kanten steeds menstruatie krampjes. misselijk af en toe. En beetje moe. Pfff ik hoop het zo, maar ik denk gewoon dat het weer doorzet.maar heb eigenlijk nooit 5 dagen voor nod menstruatie krampjes.. jullie wel? fijne dag vandaag
@me87 wat een mooie testen meid!!! Lekker van genieten! Heb je wl een idee hoe en wanneer je het familie etc wilt gaan vertellen? @made87 oei dat lijkt me idd lastig als je het er gwn niet meer aan krijgt! Mja wie weet word je lichaam na een volgende zwangerschap weer helemaal anders! @yvette ik ga vandaag iets meer opt forum kijken hoor spannendddd!!!!
@engeltj, nee alleen toen ik zwanger was (en 5 dagen normaal gesproken rond ei, en nu dan al aantal dagen zo af en toe) En geen idee wanneer nod zou zijn, namelijk geen ei wanneer mn ei was, als die dus uberhaupt al geweest is... Kan me ook voorstellen dat mn lijf gewoon een loopje met me neemt nu haha
Goedemorgen meiden, @babyfg , ben benieuwd wat je test over 2 dagen doet. Dan zou ie al positiever moeten zijn @engeltj, nog 5 dagen...spannend meid. Ik hoop het voor je! @Me87, lekker joh wat spullen voor de tuin gekocht. Onze tuin is net gedaan. 3 maanden geleDen een huis gekocht en de tuin zag er niet uit hihi. Nou hier weer een witte test dus ik wacht op mn ongi vandaag. Baal er wel van maar aan de andere kant had ik het ook verwacht. Geen bloed geeft moed maar verwacht wel dat het vandaag gewoon gaat komen en dat ik door kan naar ronde 6....
@Yvette: he bah! Balen! Maar nu 'gewoon' even afwachten want kan nog alle kanten op he! @BabyFG: wat voor opleiding doe je? Je hebt t vast al 100 keer verteld hier... @Me: heerlijk vakantie! Ik heb nu ook vakantie, lekker genieten. Al zitten we ook hier druk in een verbouwing @made: misch een vroeg ei? Een eisprong kan ook wel eens wat bloedverlies opleveren... @Engeltje: thnx! Zou best wel een goed teken kunnen zijn toch? Nieuwe symptomen zijn nooit verkeerd. @hier: vanmorgen wakker met zeer pijnlijke tepels. Geen idee wat t betekent, maar er gebeurd iig IETS in mijn lijf. Wat t ook mag zijn
@babyfg, lekker hoor zo kort bij school. Scheelt idd een hoop reistijd. Over paar dagen gewoon nog een keertje testen, wie weet levert het dan iets moois op J @engeltj, ook lekker bezig in de tuin dus. Heb je al een keer met je leidinggevende gepraat over het feit dat je zoveel stress hebt op je werk en je thuis helemaal kapot bent. misschien kan iemand wat werk van je over nemen of is er een andere oplossing? (weet even niet meer wat je voor werk doet) Nee ik heb nog nooit 5 dgn voor nod krampjes ofzo gehad, wel de avond van te voren en dat het dan snachts/in de ochtend doorbreekt. @yvette, balen van je witte test, maar je weet nooit wie weet heb je over 2 dgn wel een streepje en is je ei later geweest?? @linn, wanneer is jou nod?? @hier, lekker rustig ochtendje, manlief daarna gaan werken en ik heb verder nog geen idee wat ik ga doen met onze kleine man
@flavour: geen idee eigenlijk haha. M'n spiraal is er dus net uit en ik weet niet wat dit voor m'n cyclus betekent. Maar afgaande van een soort van menstruatie die ik elke maand kreeg, ga ik uit van 14 mei. Dit is zo'n 28 dagen na m'n vorige 'ongi'.. Ik denk dat ik eerst m'n cyclus weer in kaart moet krijgen voor ik t echt weet
Nou... Ik had nog een ovulatietesten liggen en m er toch maar even tegenaan gegooid (te nieuwsgierig) en er was warempel een licht streepje te zien. Dus óf m'n ei-sprong is net geweest óf hij zit er bijna aan te komen... Ben benieuwd
Babyfg wil wel met je meeturen, hopelijk binnekort een knaltest voor je! Jammer Yvette maar you never know... succes met het afwachten. Linn fijn dat je die heb gebruikt dan weet je zelf ook wat meer. Engeltje ik herken dat wel, maar niet al 5 dagen voor nod. Meer 1a2 dagen ervoor... zeker van je cyclus? Hopelijk binnekort een mooie test! Hoe gaat het met de zwangere dames? Moeilijk combineren met je kindje of valt het 100 procent mee?
linn, inderdaad even afwachten wat je cyclus doet dan idd. hopelijk blijft hij redelijk gelijk als voorheen. slim van je om een ovutest te gebruiken, heb je nu toch wat meer duidelijkheid! ik twijfel of mn ei miss eerder komt, heb nu een beetje slijm, dus even afwachten of t aankomende dagen meer wordt.. in ieder geval voor de zekerheid maar aan de klus haha
Linn81, het is in elk geval positief dat je ovu test iets aangeeft..dan "doet" je lichaam in elk geval nog wat ie moet doen hihi. Flavour, extra klussen is nooit erg haha. Hier nog steeds geen druppel bloed gezien. Vanmorgen met de krampen dacht ik echt dat het zou komen. Nu sinds vanmiddag amper tot niets aan krampen. Mocht de ongi wegblijven dan dinsdagochtend weer testen. heb nog wel 50% hoop, wil nog positiviteit behouden tot het tegendeel bewezen is haha.
Ik geef je groot gelijk yvette, wie weet is er nog een kans, geen bloed is een goed teken. ik duim voor je!!
@ Babyfg, spannend een tuurstreepje, welk merk heb je gebruikt? Hopelijk over paar dagen beter zichtbaar. @ Engeltj, hahaha idd laat het geld maar rollen. Had iets meer salaris deze maand en volgende maand vakantie geld. Liever spaar ik wat aangezien er veeeeeel geld doorheen is gegaan met restschuld van oude woning betalen, nieuwe woning gekocht en verbouwd, in 4 maanden tijd, maar wil er eigenlijk ook leuk en mooi bij zitten. Verder naast de tuin opknappen willen we 1 dag gaan shoppen want kleren zijn ook wel nodig en we hebben vrijdag een bruiloft, en zaterdag een bbq voor collegas van me vriend. Ik had vanaf 8 dagen voor nod krampjes, en dus positief getest, heb t nu nog steeds. @ HMT, wij willen het de familie en vrienden enz zo snel mogelijk vertellen. Dus na de eerste echo maken we het bekend. Zodra ik een kloppend hartje heb gezien geloof ik er wel in. Tot 12 weken kan ik zoiezo niet wachten en ik zie op het werk teveel ook na 12 weken wat er fout kan gaan waardoor ik dat geen grens vind. Morgen ga ik vk bellen en afspraak maken dus hoop snel een echo. Vorige keer op werk en bij vrienden al bij 7 weken bekend gemaakt en bij familie bij 8 weken, en facebook toen daarna meteen. Vandaag bezig geweest om fotos te maken haha voor het bekend maken maar was nog lastig want een kind van 1,5 doet niet echt wat je wil @ Yvette, wij idd ook 4 maanden terug een huis gekocht maar eerst daar vanalles verbouwd, nu dus de tuin maar wordt gewoon makkelijk wat kindvriendelijker en gezellig gemaakt. Niet teveel kosten. Balen weer witte test. Ben benieuwd hoor. @ Linn, op ovulatietesten heb ik altijd een vage streep. Pas zodra ei in zicht komt wordt ie donkerder, maar staat dus altijd wel iets van een streep. @ Angel, moeilijk combineren kan ik niet zeggen. Ben natuurlijk nog niet zo lang zwanger haha. En heb amper kwaaltjes. Het enige wat ik merk is dat ik me dochter lastiger lang vast kan houden. Ze kan lopen hoor maar wil weleens gedragen worden of ik meot haar weleens dragen als ze niet mee loopt. Vooral als ze dan gaat bewegen enz heb ik er meer moeite mee, mijn lichaam wordt gewoon sneller meo van haar vast houden merk ik. En had net dan ook wat last van me rug erna. Dus ik vraag vaker als het mogelijk is of me vriend haar dan ff overneemt, omdat ik haar dan ff niet kan houden.
Ohh Yvette , geen bloed is nog altijd dat t kan!!! Hoop zo met je mee! En babyfg spannend!! Hopend dat t oplopend is!!! Me87 is idd lastig kind van 1,5 dragen en dan vooral als t tegensputterd! Ook ervaring mee die van mij is van 8 oktober Poeh keb ook krampen ben bang dat t niks word. Maja geen bloed... hahah Jeetje wat is t lastig om iedereen bij te houden.. ik reageer zo veel mogelijk ma lukt me niet om alles te onthouden hahah sorry...
Oh grappig nic zijn ze een oud. Julie is van de 2e maar zag je vast in me handtekening staan haha. Lastig he alles bijhouden. Ik doe tussendoor op telefoon lezen eb probeer dan keer op pc te reageren. Doe ik eerst in word typen en reageren op iedereen en dan hierin plakken haha. Wat een werk zo'n gezellig forum.
Yvette ik ga voor je duimen hoor!!!! Hopelijk toch nog een positieve test Me ik had het bij mn zoon in de week ba de positieve test tegen ouders en broers en zussen verteld en een week later aan alle rest vd familie en vrienden we hadden een weekend waar ik normaal nogal veel drink dus kon het helaas niet verzwijgen dus maar besloten om het toch maar gwn te vertellen Bij een 2de hoopk wel te kunnen wachten tot de eerste echo Even samen genieten Dat hebben we bij onze zoon gemist helaas wand de ochtend dat wij testen die avond wisten mijn broer en de zus van mijn man het al
Ik drink nooit haha dus daaraan zou niemand t merken aan mij. Alleen kan ik gewoon niet liegen en ben ik te enthousiast. Er weten nu 4 collega's het buiten ik en vriend. Dat probeer ik toch wel even zo te houden. Niet zozeer om geheim samen te hebben maar meer omdat ik zoiets heb van ja stom streepje op een test meer weet je niet haha. Zus heeft vorig jaar een miskraam gehad, was geen kloppend hartje bij eerste echo en daarna weer zwanger maar was het een buitenbaarmoederlijke. Dusja dan ben je blij met een streepje maar dan blijkt t dus mis te zijn. Daarom wil ik toch wel eerst bewijs hebben haha.