En Yvette weet je al meer? Hier ontzettende krampen... ma lig nog in bed.. wil nie na de wc hahahah na ja moet er toch uit want de kleine is wakker...
Ik reageer straks op mn werk wat uitgebreider hoor beloofd hier nog steeds geen ongi....ook niet getest. Wacht het af en anders morgen testen. Owjee nic hoop dat het vals alarm is! Heb het ook al ruim een week op en af die krampen....
Zo even via telefoon, zal proberen foto toe te voegen Kon t niet laten vanmorgen, weer een hele lichte streep te zien. Dus ben nog niks wijzer wist dat die mogelijkheid bestond uiteraard. Ergens geloof ik ook gewoon niet dat t überhaupt mogelijk Is, maarja natuur doet soms wel ineens gekke dingen....ik reken er niet op in elk geval! Ik doe de opleiding Hbo Controlling, is het 2e jaar van een volledige bachelor opleiding (doe ik nog wel hoop ooit af te ronden, maar nu moet ik de helft zelf betalen en daar heb ik eigenlijk niet meer zoveel zin in ) Yvette spannend!! Nic nog even afwachten dus Hmt genoeg excuses toch
Beeld versprong dus drukte perongeluk op verzenden blijkbaar haha Hmt, genoeg excuses toch om niet te drinken antibioticakuur Is denk ik de meest gebruikte Verder weet ik t ff niet dus probeer nu ff foto erbij te zetten
Babyfg. Bij de laatste foto zie ik inderdaad een tuurstreep. Bij de rest zie ik hem niet sorry (kijk via telefoon)
@BabyFG, Ik zie op de laatste foto inderdaad een licht streepje. Ik zou pas over 2 dagen nog eens testen aangezien HCG met 48 uur verdubbeld. Dan zou je al een donkerder streepje moeten hebben. Ik duim voor je! @Engeltj, hoe staat het bij jou meid? @Nic, En?? Loos alarm of?? @hier, zoals gezegd, geen ongi nog dus. Normaal als wij op of rond NOD klussen dan is dat het laatste zetje voordat het los barst zeg maar. Maar deze keer niet. Gisteravond het erg gezellig gehad en had dus echt verwacht dat het er zou zijn (op zn laatst vanmorgen) maar helemaal niks. Nog steeds met vlagen krampjes/krampen maar geen druppel of veeg bloed. Ik hoop zo dat het gewoon blijft plakken en ik morgen een test heb die (al is het maar licht) positief is! Heb de tabel weer even erbij gedaan, anders moeten we zoveel pagina's terug
Ik zie op alle foto's een licht streepje. Maar weet niet of het roze is. Lijkt namelijk grijs. En ik lees toch veel op forum dat tegenwoordig wel vaker van die lichte streepjes te zien zijn maar niks is. Hoop het natuurlijk wel voor je. Ik heb nog nooit een tursteeepje gehad. Wa op wit of goede streep dus echt zwanger. Ik duim voor je. Ben benieuwd.
Lijkt op dr foto's inderdaad grijs, maar hij Is wel roze/paarsig Lees t ook meer dus ik reken sowieso nergens op Vind t sowieso veel te onwaarschijnlijk haha Maar blijft wel spannend Yvette ben benieuwd naar morgen! Mijn testen zouden morgen dan duidelijker moeten zijn want Had gister zo'n zelfde streepje
Wat gaan de berichten hier hard zeg!en wat een spannende testen heb jij BabyFG! Hoop dat het een blijvertje is! Ik had even een vraagje. 29/30 april heb ik mijn eisprong gehad en nu zo af en toe wat gevoelig in de onderbuik/baarmoeder. Ook viel het mij net op dat er nog best wat redelijk dunne afscheiding komt. Betekent dit iets? Of beeld ik mij dingen in die er niet zijn?
Het gaat hier idd echt hard met de berichten.. Ik doe m'n best om t bij te houden. @me: wanneer heb je je eerste echo? @BAbyFG: ik zie geloof ik écht een streepje! Waaaah spannend! Ook voor Yvette en Nic blijft t spannend zo. Ik leef mee en duim enorm hard voor jullie! @Yvette: zou je me ook op t lijstje willen zetten. 2e kindje. 1e rondje. NOD 18-19 mei (denk ik) @hier: zojuist ovulatietesten gehaald en nu toch een echt positieve ovulatietest. Ik ben gewoon al erg blij dat mijn lijf alles weer goed oppakt dus afgaande hierop ga ik er vanuit dat over zo'n 14 dagen mijn NOD is. Wie van jullie gebruikt ook de Etos zwanger worden capsules? Ik heb ze bij m'n vorige poging om zwanger te worden gebruikt en toen maar 1 doosje nodig gehad. Puur toeval natuurlijk, maar ik ben ze vanaf t verwijderen m'n spiraal meteen gaan gebruiken
Ahhhh neee Yvette super jammer!!! Je maakte t wel spannend!!! Op naar de volgende. Ronde! Suc6 baby, ik Ben nie zo goed in turen haha dus ik zeg ma even niks...
Ja behoorlijk balen...maar goed nieuwe ronde nieuwe kansen. @Nic, En was het bij jou de duivel die op bezoek kwam vanmorgen of nog niks te zien? Hierbij de nieuwe tabel, inclusief Linn en mijn nieuwe NOD.
Hee meiden! Ben niet zo snel met reageren zie ik wel, er is alweer zoveel gepraat. haha Even een stuk eerst terug gelezen. Flavour; ik kan niet met hier er iemand over praten zit alleen een baas boven mij. Wil hier niet te veel vertellen aangezien iedereen mee kan lezen. Maar geen fijne "B" kan ik je wel vertellen. Ik stuur je wel even een privé bericht vandaag ergens erover. Korte uitleg zeg maar. Angels; Ja ik weet het zeker aangezien ik deze maand met ovulatie testen heb gewerkt. Me, Ik las iets naars over je schoonzus dacht ik. Daar moet je zeker niet aan denken. hopen voor jou gauw een echo. Had je al ren afspraak gemaakt. Yvette, Jammer zeg!!! Had het zo gehoopt voor je. Volgende ronde hoop ik voor jou meer geluk. BabyFG, Ik zie ze allemaal maar vind de lijntjes wel erg dun. Hopen dat ze de komende dagen donkerder worden. Je hebt tenminste een streepje! haha Nic; is nu morgen of woensdag je nod? Spannend voor je! Heb je nog weer getest.. Linn; Nou hopen op gelijk mooi resultaat voor je! DragonBerry, kan allebei de kanten op helaas! Even snel gereageerd ben aan het werk.. Hier; Snachts buikkrampjes overdag af en toe. voor de rest geen klachten. dacht trouwens vanmorgen vroeg had ik best erg kramp Ow nu is het gebeurd maar gelukkig niks. Pfff lastig zo hoor, nu hoop ik toch echt dat het zo mag zijn!
@ Yvette balen zeg. Maar idd nieuwe ronde nieuwe kansen. Hopelijk dan wel raak @ engeltj. Dat ging over me zus idd. Echt klote ja dat wens je niemand toe. Eerst de vreugde en uiteindelijk toch flinke teleurstelling. @ nic. Nog even afwachten dan. Spannend. @ hier. Zojuist Vk gebeld. Eerste echo 19 mei. Is op 7 weken. Haha gelukkig lekker vroeg. Ze doen het tussen 7-8 weken. Eerste optie wa dus precies bij 7 wkn maar had ze liever niet omdat er een kans is dat je lastig ziet. Volgende optie 2 dagen later kon ik niet en dan werd het was een week late. Dacht neeee dat wil ik niet. Dus samen toch maar voor de 1e optie gekozen. Als ik maar een knipperlichtje zie dan vind ik t goed. En bij 7 wkn zou je dat toch wel moeten zien. Verder pffff zwaar werk hier in de tuin. Gaat em niet in 1 dag worden. Dus er shoppen woensdag gaan we schrappen. Hebben nu alle tegels eruit waar we gras willen hebben. Zo met aarde weer vullen en dan woensdag gras erop leggen. Dan opruimen en leuk inrichten. En begin maken aan wat bloemetjes/moestuintje.