Zwanger worden van een 2e kindje.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Narci, 3 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Dat scheelt weer, hoef je idd niet te ontpillen of iets dergelijks.
    Nou lees gezellig mee, en reageer! gezellie:)
    Ik zie ook net dat je kindje gister jarig was? Nog gefeliciteerd:D

2. MaDe87

MaDe87 Actief lid

30 mei 2012
    287
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lieve dames, ik heb het mega druk gehad. Wilde even laten weten dat ik jullie niet vergeten ben! Ga morgen alles terug lezen en op alles reageren.

Yvette, wil je mijn NOD op 31 mei zetten (ga uit van 40 dagen deze keer)

Me: heeeel mooi die 3+!

Koali: welkom!

3. HMT

HMT Actief lid

26 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow wat word er veel gekletst hhhaha

Koali welkom! Wij gaan ook vanaf juni aan de gang! Spannend he komt ineens weer dichtbij allemaal!

Kennis van me maakte me vanmiddag tog een domme opmerking
    Ze vroeg en al toe aan een 2de ik zeg alles op zn tijd (zeg ik altijd daarmee laat ik alle opties open want niemand weet wanneer het "tijd" is)

Zegt ze ag ja je hebt er 1 al zou een 2de niet meer lukkenben je toch voorzien:x

PARDON!!!!! Dat schoot even in het verkeerde keelgat
    Ik zei een 2de is net zo gewenst als een 1ste hoor
    Ben aangelopen ze appte me net nog of alles oke was heb maar niet gereageerd

4. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo, ik heb even bij gelezen en zag dat Me al zwanger is. Gefeliciteerd! En een mooi tuintje hebben jullie ervan gemaakt zeg.

En voor een aantal is het nog even spannend. Kan me dat gevoel nog goed voor de geest halen. Ik zal voor jullie duimen hoor!

@Engeltj: Dank je wel. Gisteren inderdaad de eerste verjaardag van onze kleine meid mogen vieren. Wat is de tijd toch voorbij gevlogen zeg!

@HMT: wat een rotopmerking zeg van je kennis! Heeft ze zelf ook kinderen? Dat snap je toch niet dat mensen zulke uitspraken eruit gooien? Collega heeft ook ooit te horen gekregen een paar dagen na haar miskraam: "Nou, je weet in ieder geval wel dat je zwanger KAN raken". Wie bedenkt zich om dat te zeggen :$

5. Angels88

Angels88 Bekend lid

2 apr 2013
    581
    0
    0
    Jeetje wat een rotopmerking! Diegene heeft duidelijk geen kinderen of kinderwens (denk ik dan)!

Mooie tuin zag ik voorbijkomen, heerlijk voor als het weer wat beter is!

Nog gefeliciteerd, het grote feest al gehad?

Sorry dat ik de namen niet erbij heb gezet, vind het zo super lastig via de telefoon.

Mag ik even zeggen dat het hier gezellig is :) leuk zo met elkaar berichtjes sturen.. supermooie testen en buikjes erbij! Maar ook twijfel testen...

Engeltje niet opgeven, wie weet.. misschien is de 2e zwangerschap wel heel anders en is het lichte streepje wel gewoon goed!

6. flavour2

flavour2 Actief lid

18 jan 2012
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    @engeltje, nog even spannend dus. kan me voorstellen je snel duidelijkheid wil en evt door kan naar de volgende ronde.

@made, fijn alles goed is! :) we horen morgen meer van je..

@Koali, welkom, leuk je mee komt kletsen. nog gefeliciteerd! Leuke verjaardag gehad of nog niet gevierd?

@HMT, zoo wat een vreselijke opmerking, die zou ook zeker bij mij in het verkeerde keelgat schieten. bah bah misselijk gewoon zulke mensen.

@hier, wij gaan naar bedje en aan de klus haha

7. flavour2

flavour2 Actief lid

18 jan 2012
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    heee meiden,
    ik vroeg me eigenlijk af, hoe oud jullie allemaal zijn??
    Niet dat het iets uitmaakt hoor, want vind het gezellig babbelen hier! :)

ik zelf ben 27 jaar..

8. HMT

HMT Actief lid

26 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik word over een goei maand 26

9. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Ik ben 27, vriend is 25.

Welkom koali. Leuk dat jullie er al weer bijna voor kunnen gaan.

En wat een rot opmerking. Toen wij al een maand of 8 voor de eerste bezig waren een rot opmerking. Weet het niet meer precies maar was in de context van kinderen zijn zo gemaakt ofzo. Nou die opmerking kon ik toen ook niet zo waarderen.

10. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @rotopmerkingen.....ook 1 in de categorie is 'maar je bent nog jong...' nou en ;)

@yoga, was ik gister vergeten te reageren :D volg idd yoga lessen, op de sportschool, klassieke yoga. heeeeeerlijk. helaas maar 1 avond in de week....maar ze werken nu samen met een andere sportschool waar ook yoga gegeven wordt, dus ik ga me daar maar eens in verdiepen :) zou meerdere keren per week wel fijner vinden, want thuis komt er toch haast nooit iets van....

@me87, ja klopt is ook vroeg, maar dat komt dus omdat mn lijf t uitschreeuwt met vanalles snap je.....dacht dat kan nog helemaal niet, maar als je dan vervolgens toch streepjes piest?
    t was hier toch geen vruchtbaar slijm gister....nou ja...morgen testen en dan weten we als t goed is meer.
    t hoeft echt niet perse positief te zijn hoor nu, negatief mag ook, als t maar geen heel vaag streepje is want dat geeft geen duidelijkheid ;)
    "vroeger" had ik overigens een cyclus van ca. 25 dagen dus opzich zou t ook niet erg zijn als mn lijf dat nu weer aan t oppakken is ;):p

@koali, welkom!

@flavour, haha vroeg me dat ook af hoor :D:D, ik ben 27 en mijn man 34.

@made87, heb je altijd zo'n lange cyclus? of hou je er nu rekening mee door vmk?

@engeltj, snap dat je geen hoop meer hebt nu, irritant he die stomme vage strepen ;)

@hier, weer op t werk, nu even nog niks te doen dus dacht ff bijlezen ;)
    merendeel van deze gang is verlaten, iedereen viert vakantie.
    morgen drukke dag, eerst "zwemles" met hailey (teddybeerzwemmen ;)), gauw b12 injectie halen bij de huisarts (moet dus echt niet vergeten om de ampul vast mee te nemen naar t zwembad.....), tijdens dutje van Hailey aan de studie, 's middags nog naar een verjaardag en na t eten nog even naar de kapper :D
    zaterdag weer naar school en dan is t weekend alweer bijna om ;)

11. Angels88

Angels88 Bekend lid

2 apr 2013
    581
    0
    0
    Over de vraag hoe oud. Ik 26 en man 27.

Drukke planning al babyfg!

Hier zaterdag ons dochtertje haar eerste verjaardag! :)

12. Yvette2311

Yvette2311 Actief lid

12 feb 2015
    267
    0
    0
    NULL
    NULL
    @me87, Tuin ziet er netjes uit. Lijkt een beetje op die van ons :)

@Angels, balen dat de opleiding vol zat nu, maar scheelt je wel kiezen ;)

@Baby, Maar als ik het goed begrijp dan zou je nu rond je ei zitten of op het wachtbankje? Dan zou je toch (theoretisch gezien dan haha) niet zwanger kunnen zijn? Dan hadden de testen moeten knallen toch? Niet om vervelend te doen he….gewoon meedenken zeg maar.

@Engeltj, En?????? Ben wel benieuwd of je nog een mooie test te showen hebt of dat je helaas die rot duivels op bezoek hebt…

@Koali, Welkom! Spannend weer he als je eraan denkt?
    Nog gefeliciteerd met je dochter!

@Made, Ik heb het aangepast in de tabel, ik hoop dat je deze ronde een mooie gezonde plakbaby mag krijgen :)

@HMT, sommige mensen snap je niet he met die stomme opmerkingen…bah bah.

@Flavour, Mijn vriend en ik zijn beide 30…1 van de oudste hier denk ik :p

Valt mij op dat iedereen hier een dochter heeft….hahaha Ben ik de enige met een boeffie? ;)
    Verder is hier de ongi weer voorbij...dus op naar de klustijd :)

13. flavour2

flavour2 Actief lid

18 jan 2012
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    @me, grappig jij bent ook ouder als je vriend. Ik ben 27 en mn man 26 haha.

@baby, weer lekker vol gepland dus

@angela, leuk zaterdag dr verjaardag, komen er veel mensen? Maak je de taart zelf lf besteld?

@engeltj, ik ben ook benieuwd??

@yvette, hier ook een boeffie!!

@hier, ik heb t idee dat mn ei later is.. normaal rond mn ei last van slijm, nu nog niet echt gehad. Dus denk dat mn ei deze week of begin volgende week komt.. als dat zo is verschuift dus mn nod..
    Wordt dr gek van haha

14. Yvette2311

Yvette2311 Actief lid

12 feb 2015
    267
    0
    0
    NULL
    NULL
    Flavour, Zo grappig...noem jij je zoon ook Aapie?
    Wij al sinds zijn geboorte en hij luisterd net zo goed naar aapie als naar zijn naam als ik hem roep:D

15. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Iedereen bedankt voor het warme welkom :) En dat ik ook al toegevoegd ben aan het lijstje. Nog eventjes geduld en dan kan ik 'echt' meedoen.

We hebben de verjaardag van mijn dochter al gevierd ja. Ondanks dat ze wat ziek was, wel een leuke dag gehad. En natuurlijk super goed verwend!

Ik ben 27 en mijn vriend is 24. Nummer 3 dus met een jongere vriend :) Mijn ideaalbeeld was altijd een vriend van 2 jaar ouder, haha niet helemaal gelukt.

16. Yvette2311

Yvette2311 Actief lid

12 feb 2015
    267
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi...nou mijn vriend is nog geen maand ouder dan ik :p

17. Angels88

Angels88 Bekend lid

2 apr 2013
    581
    0
    0
    #337 Angels88, 7 mei 2015
    Laatst bewerkt: 7 mei 2015
    Flavour, mn mannetje zijn neef maakt de taart. Hij werkt bij een bakker, het wordt een fototaart (foto is chocolade) en word als het goed is best druk!

ier in de leuke klusperiode!
    Vind het weer superspannend en let ook gelijk overal op.. dat gaat wat worden straks met de wachtdagen...

Goed nieuws: heb me nog kunnen aanmelden voor de opleiding! Bedankt voor het helpen om een keuze te maken! Baalde zo dat die vol zat en had spijt dat ik niet aangemeld had, blijkbaar hebben er een paar afgezegd dus was er weer plaats, yeah!

18. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Wat fijn angel!! Leuk nog een studerende mama hierbij haha.

Grappig dat er meer zijn met vriend jonger. Ik had ook liever oudere maarja het is zo gelopen. Hij was 16 en ik 19 toen. Haha schaamde me toen wel beetje als k z'n leeftijd zei. Maar ach op soms wat dingen na gaat het prima. Voordeel is dat ik veel joner lijk dus mensen schatten me vaak jonger haha.

Wij zijn net ff wezen shoppen. Wilde we eigenlijk gister doen als de kleine op Kdv was maar tuin was nog niet zo ver en die wilde we af hebben. Dus net met Julie wezen ontbijten bij Hema en daarna snel wat winkels in gegaan. Hebben morgen een bruiloft. Ik ha al een jurkje maar wilde nog schoenen en een vestje erbij. Heb super hoge sleehakken nu haha maar twijfel toch wel heel erg. Vrien en verkoopsters zeiden is super vet maar ik ben nog niet overtuigd. Wel gekocht en als k t echt niks vind breng ik E terug en doe ik maar pumps aan die ik genoeg heb staan. Of kijk k f bij me zusje. Zelfde verhaal met vestje. Moet even kijken o t allemaal bij elkaar staat. Vriend ook in t nieuw gestoken. Heeft al jaar of 5 een pak toen op maat laten maken. Gaat aan bij begrafenissen enz haha. Nu wat casual nette kleren gekocht. Is ook heel leuk. Maar we waren helaas weer heel wat centen kwijt. En de kleine meid werd moe, zit ook flink onder de waterpokken, dus we moesten weer terug naar huis.

19. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    ah sneu die waterpokken, heeft ze er veel last van?

@yvette, nee hoor snap je vraag, maar mn lijf schreeuwt dus uit dat mn ei al lang geleden geweest is....wat ik me ergens nog steeds niet voor kan stellen hoor....had ook tussentijds ineens wat spotting, dat heb ik maar 1 keer eerder gehad, toen bleek ik idd zwanger. nu voel ik me helemaal niet zwanger.
    heb eerder t gevoel dat mn menstruatie echt elk moment kan beginnen want ik walg weer van mezelf (mn lijf en omvang dus vooral). en dat heb ik sowieso altijd tijdens menstruatie :D

tis gewoon een rommeltje deze cyclus. ik test morgenochtend en hopelijk dan eindelijk gewoon een hele witte test (of eventueel een duidelijkere streep), weet ik tenminste een beetje waar ik aan toe ben.

vind een langere cyclus niet erg, maar op deze manier is t gewoon vervelend als je ineens wel een ontzettend vroeg ei hebt en vervolgens niet weet hoe of wat.

vanmorgen ontzettend erge krampen gehad, erg pijnlijk, nu is t weer minder gelukkig.

wat fijn angels dat je je toch nog hebt kunnen aanmelden!

valt me op dat we tot nu toe allemaal beetje zelfde leeftijd hebben ;)
    en grappig dat er meerdere zijn met jongere vriend/man :)

20. MaDe87

MaDe87 Actief lid

30 mei 2012
    287
    0
    16
    NULL
    NULL
    @me87: je treft het niet echt met het weer in je vakantie geloof ik.. Maar wel een hele mooie tuin gemaakt! Dus als het wel goed weer wordt, kunnen jullie daar lekker van genieten! Je echo komt echt al dicht bij he. Echt leuk en spannend! Is het gelukt met de foto voor de aankondiging? Drukke winkeldag gehad dus. Veel plezier op de bruiloft morgen! Hopelijk regent het niet zoveel als vandaag.

@Yvette: jammer, nieuwe ronde nieuwe kansen dan maar! Wel balen, maar gelukkig heb je een korte cyclus, dus hopelijk niet al te lang meer wachten voordat je positief kan testen  En bedankt voor het aanpassen van de tabel!

@nic25: ook ongesteld, bah!

@babyfg: je maakt het wel spannend met die testjes zeg! Ben heel benieuwd wat de volgende gaat doen. Gek wel van je cyclus en of je nou wel of niet al een ei hebt gehad. Post je morgen weer een foto van je test? Ik ga nu uit van een cyclus van 40 dagen, omdat ik vaak langer dan 35 dagen kan wachten de laatste tijd. Ik wacht dus nu gewoon tot eind mei met testen. Word ik eerder ongesteld, so be it. Anders test ik misschien weer te vroeg..

@Linn: ga jij binnenkort nog testen? Ik las iets over pijnlijke tepels..? En dat je ondertussen je eisprong ook hebt kunnen vinden, dat is fijn!

@engeltj: wat een onzekerheid meid. Hopelijk heb je snel meer duidelijheid.

@hmt: ja die opmerkingen van andere mensen altijd, ik word er soms niet goed van. Als iedereen zich nou met zichzelf zou bemoeien.. je doet er niks aan!

@angels: Fijn dat je toch nog hebt kunnen inschrijven bij de opleiding! Dan had het zo moeten zijn, toch? 

@koali: nogmaals welkom! Eind juni is ook alweer bijna! Hoe snel was je de vorige keer zwanger? En gefeliciteerd met je dochter!

@flavour: haha leuk zo’n manneke dat te enthousiast is om het cadeau geheim te houden! Wat heb je gekregen?

@hier: ik word over een paar weken 28 jaar. Mijn man is een stuk ouder, dus ik doe niet mee met het jonge mannen clubje ;) Verder weinig bijzonders. Dat roze veegje van laatst, daar is het bij gebleven. Verder merk ik weinig aan mijn lijf. We klussen maar netjes om de dag (meestal dan) en dan zien we wel weer!
    Trouwens, ik heb dan wel een dochter, maar die haalt kwajongens streken uit en klimt overal op. Kon net zo goed een jongen zijn dus :D

Hopelijk vergeet ik niemand

Deel Deze Pagina