** NOD ** Engeltj; 2e kindje, 3 Ronde - 12-04 Nod Yessie26; 2e kindje, ? Ronde - 20-04 Nod Mawaikee; 2e kindje, ? Ronde - ? DragonBerry; 2e kindje, ? Ronde - 23-04 Nod me87; 2e kindje, 1 Ronde - 28-04 Nod *♡* ZWANGER *♡* - Iedereen die erbij wil quote en dan jezelf toevoegen. Wist van de rest de Nod niet. Gezellig en dan even in de tekst de quote weghalen en jezelf invoegen. snap ie?
** NOD ** Engeltj; 2e kindje, 3 Ronde - 12-04 Nod Yessie26; 2e kindje, ? Ronde - 20-04 Nod Mawaikee; 2e kindje, ? Ronde - ? DragonBerry; 2e kindje, ? Ronde - 23-04 Nod me87; 2e kindje, 1 Ronde - 28-04 Nod Narci; 2e kindje, 1 Ronde - 05-04 Nod *♡* ZWANGER *♡* Zo ik sta er ook bij
Engeltj; 2e kindje, 3 Ronde - 12-04 Nod Yessie26; 2e kindje, ? Ronde - 20-04 Nod Mawaikee; 2e kindje, 1e Ronde - ? DragonBerry; 2e kindje, ? Ronde - 23-04 Nod me87; 2e kindje, 1 Ronde - 28-04 Nod Narci; 2e kindje, 1 Ronde - 05-04 Nod *♡* ZWANGER *♡* Voor mij nog eerste ronde
Nog helemaal geen voortekens, voel me nog helemaal hetzelfde haha! Ben benieuwd hoor! Denk niet dat het meteen de eerste keer raak is, maar kan wel natuurlijk! Bij de eerste was het in de 2e ronde en had ik ook geen tekenen dat het zo was. Spannend!! Jullie horen het morgen!
Spannend! Alles kan... ik zou ook testdrang hebben haha! Bij mn dochter testte ik op dag 30 negatief en dag 38 toch positief! Maar voelde me ook helemaal niet anders dan anders..
En zijn er dames die al eerder toe waren aan een tweede kindje? Ik namelijk wel. Toen mn dochter 9 maanden was begon het bij mij alweer te kriebelen maar bij manlief niet!
Nee geen testdrang haha nog niet tenminste! En Yessie mijn dochtertje is een half jaar! Wil ze graag dicht op elkaar! Lijkt me geweldig! (Als het lukt he, je heb het natuurlijk niet voor t zeggen)
Oh wauw dat is inderdaad snel op elkaar! Maar een klein leeftijdsverschil leek mij inderdaad ook leuk! Hoopte op een jaar of 2, dat gaat nu langer worden... Maar goed wil dat manlief er ook 100% achter staat uiteraard dus we wachten nog even (on)geduldig af...😜
Hier ook hoor Yessie. Ik wilde graag eerder, maar m'n vriend wist t nog niet zeker. En de omstandigheden waren er niet naar, dus dat was ook een mooi excuus voor hem. 😉
Ik had ook al snel een drang om weer zwanger te worden. Maar door opleiding kon dat niet. En we woonde op appartement. Afgelopen januari verhuisd naar grotere woning dus 1 punt was opgelost. In december klaar met opleiding dus dan is punt 2 opgelost haha. Als ik nu zwanger zou worden dus in januari uitgerekend. Kan precies. Ik wilde ook altijd snel op elkaar kinderen maar ben nu heel blij dat er langer tussen zit. Kan nu lekke lang Genieten van me meisje alleen. En vind t nu toch wel pittiger als toen ze baby was. Echt een eigen wil haha. Wordt wel weer makkelijker en minder sjouwwerk nu ze zelf loopt en spullen kan pakken enz. Soms weet ik ook niet of ik al klaar ben voor een 2e maar vond het zeanger zijn zoooo geweldig en wil dat al zo lang alweer haha. Dus we zien wel. @ ben je naam kwijt maar morgen NOD heeft. Spannenddd heb je wel regelmatige cyclus? Ben benieuwd hoor morgen. Ga je testen of wacht je nog ff af?
Ja m'n cyclus is altijd 32 dagen als ik morgen niet ongesteld wordt dan ga ik maandag even een testje doen.
Manlief wil hier toch wat meer zekerheid. Ik moet in juli een vast contract krijgen, krijg ik die niet dan moet ik de invalpool weer in! Dat is natuurlijk ook onzeker en hoop echt niet dat het gaat gebeuren... Zit nu zo op mijn plek op deze school! Maar daarnaast hangt er dus meer van af. Spannende maanden zijn dit! Ik vond het zwanger zijn ook heerlijk. Vooral toen mn buik ging groeien en ik haar ging voelen. Hoop zo dat ik het nog eens mee mag maken!
Graag klets ik ook hier mee ben wel al wat langer bezig.. sinds augustus.. ma sinds januari echt gericht met ovulatietesten. 1 april ongi ge worden en lange cyclus.. dus pas in mei nod. Engeltj; 2e kindje, 3 Ronde - 12-04 Nod Yessie26; 2e kindje, ? Ronde - 20-04 Nod Mawaikee; 2e kindje, 1e Ronde - ? DragonBerry; 2e kindje, ? Ronde - 23-04 Nod me87; 2e kindje, 1 Ronde - 28-04 Nod Narci; 2e kindje, 1 Ronde - 05-04 Nod Nic25; 2e kindje, 8e ronde - 06-05 Nod *♡* ZWANGER *♡*
Jammer Narci! Maar ook nog geen menstruatie dus het kan nog! Welkom Nic25! Al wat langer bezig zie ik voor de tweede, is het vergelijkbaar met jullie eerste kindje? Gezellig dat je mee komt kletsen!
Ik heb mezelf ook in het lijstje gezet, maar ik weet eerlijk gezegd niet wanneer mijn NOD is. Ik heb een wilde gok gedaan, zit nu op dag 23! @Narci: jammer! Maar inderdaad, misschien een laat ei? @Yessie26: echt spannend zeg! Ik kan me voorstellen dat je de tijd wel weg wilt kijken! @me87: erg herkenbaar jouw verhaal! Hier ook een pittig meisje, ze slurpt energie, maar het wordt ook hier wel wat makkelijker. Soms weet ik ook niet goed hoe ik dat zou gaan doen met een tweede kindje erbij. Maar dan denk ik weer: zwanger worden wil ik heel graag weer, en een kindje erbij wil ik ook heel graag, dus we zien het dan vanzelf wel. Met de eerste zag ik ook allemaal beren op de weg en uiteindelijk loopt alles vanzelf wel en valt alles op zijn plek ** NOD ** Engeltj; 2e kindje, 3 Ronde - 12-04 Nod Yessie26; 2e kindje, ? Ronde - 20-04 Nod Mawaikee; 2e kindje, 1e Ronde - ? DragonBerry; 2e kindje, ? Ronde - 23-04 Nod me87; 2e kindje, 1 Ronde - 28-04 Nod Narci; 2e kindje, 1 Ronde - 05-04 Nod Nic25; 2e kindje, 8e ronde - 06-05 Nod MaDe87; 2e kindje, 7e ronde - 12-04 Nod *♡* ZWANGER *♡*
Ja eerste duurde ook voor mijn gevoel lang. Al eerder gestopt met de pil en daarna nog 6 rondes er over gedaan met uitschieters van 65 en 42 dagen en altijd 32+. Dus ja lange cyclus. Na mijn dochter aan de minipil en sinds augustus daarmee gestopt. Nu 1 uitschieter van 42 dagen gehad... Hier een hele lieve dame wel vol energie ma luistert tot nu toe prima de 8 e is ze precies anderhalf jaar Eieren zoeken was heel leuk. Eijjj eiiijjjjj hahah de haasjes liet ze staan alleen de eieren legde ze in t mandje hahah