Zwanger worden van een 2e kindje.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Narci, 3 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    @ zindelijkheid, ik ben nog niet echt serieus bezig omdat ze het gewoon absoluut niet wil, ze vertikt het, zo eigenwijs, begrijpt het heel goed. Ze zegt gewoon nee ik wil niet op het potje of wc. Toen ze net 2 was heeft ze wel paar keer geplast of gepoept op het wc of potje maar nu heeft ze niet zo veel interesse meer. Nee is nee. Maar nu het lekker weer wordt ga ik serieus beginnen denk ik.

@yvette, haha idd zeg 12 weken WoW als ik het zo bekijk dan is het zo om hihihi.. We hadden het net erover met mijn man en hij wil zo snel mogelijk beginnen.

@made87, een witte jurk kan wel vind ik, leuk hoor.

@me87, jij druk bezig met studie en al, daarom durf ik geen opleiding te doen. Ben gewend om juist niet te druk te hebben haha.

@babyfg, oeiii ongii, wel fijn dat je nu bij kan houden met je cyclus.
    Wiij hebben ook zoveel vragen in ons hoofd voor het 2e kind.

@engeltje, zo nog effe geduld dan lekker vakantie voor je.. Geniet ervan..

@andere meiden ook goed allemaal, ik lees alles en dan vergeet ik Wie wat geschreven heeft haha.

2. Yvette2311

Yvette2311 Actief lid

12 feb 2015
    267
    0
    0
    NULL
    NULL
    BabyFG,
    "Fijn" dat je ongi is begonnen en dat het een redelijke cyclus is!
    Nog met je man kunnen praten over het 2e kindje?

Made,
    Goed bezig met klussen zo te zien ;) Des te meer kans, vind ik ook :)
    Hier vandaag of morgen de eisprong en wij zijn ook goed bezig....dus dan alle duimen weer laten draaien.
    Wat betreft het temperaturen en de doopsel, ik heb er geen ervaring mee dus kan je niet helpen helaas.

Roosje,
    Je meisje is ook nog een beetje jong om er serieus mee bezig te zijn hoor. Milan was ruim 2,5 jaar toen het ineens kwam en hij overdag ineens zindelijk was.
    's nachts heeft iets langer geduurd.

Hier,
    Gister een hele gezellige dag gehad met onze vrienden. De oefentaart is weer gelukt en vandaag weer een half dagje werken.
    Dan is het voor mij ook weekend! :)
    Morgen naar de kapper...weer eens iets anders laten doen. Daarna naar vrienden waar we ook blijven eten en zondag hard aan de slag in de tuin.

3. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Yvette, dat klinkt als een gezellig weekend. Werkze nog even vandaag. En fijn dat de oefentaart goed is gegaan!! :D

Roosje, heel herkenbaar :) Ik kan het ook niet allemaal onthouden wie wat schrijft. Dus bij deze alvast excuses aan iedereen die ik vergeet. Zo bedoel ik 't niet!

MaDe, nu op het wachtbankje zo te lezen. Spannend hoor! :) Hier inderdaad nog één 'oefenronde' en dan gaan we voor het 'echte werk'. Ben zo benieuwd :) Gelukkig gaat de tijd snel voorbij met zo'n kleintje in huis en je werk en alles ernaast. Ik vind sowieso dat de tijd nu echt 3x zo snel lijkt te gaan nu we een kleine meid hebben. Hebben jullie dat ook?

BabyFG, heeft de ongesteldheid nu ook doorgezet. Ik begrijp dus goed dat jullie er eigenlijk nog niet voor gaan, maar mocht het komen dan is het goed?

Angels, hoe is het nu met de blaasontsteking? Hopelijk heb je er al wat minder last van.

Hier gaat alles zijn gangetje. De ongesteldheid is bijna voorbij, thank god! Wat een ramp is dat toch weer iedere maand. Ik ben nu lekker vrij t/m zondag. Daarna echt super veel werken :( komende week ben ik alleen donderdag vrij en verder alle dagen werken. Zo geen zin in...

4. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Hii!

Hopelijk heb ik alles onthouden :D

@made, sorry geen ervaring met doopsels, weet wel dat gasten zich altijd erg netjes kleden ook, maar dat verschilt misschien ook wel kerk/gemeente

@yvette, lekker druk maar gezellig weekend dus :) veel plezier!

@zindelijkheid, geen haast mee hoor, zal wel eens een potje kopen en neerzetten al vind ik potjes echt vreselijk haha. Onze wc is best hoog dus daar mag dan een beste trap voor als ze er zelf bij moet kunnen haha
    Misschien dat we van de zomer eens gaan kijken hoe t gaat zonder luier.

@groter bed, willen we begin augustus in theorie doen, dan is ze t hopelijk gewend voor we op vakantie gaan en hoeven we t campingbedje niet mee te zeulen in t vliegtuig ;) wil wel gewoon een junior/peuterbed, vind een eenpersoons wel gelijk heel erg groot :)
    En zo heel ruim is haar kamer ook niet.

@koali, balen dat je zoveel moet werken steeds. Fijn dat menstruatie bijna voorbij is!

@iedereen die rond ei zit, veel plezier ;)

@hier, menstruatie nog niet echt doorgezet, maar laatste keren wel gehad dat t wat langer duurde voor t echt op gang kwam. Maar t begin is er in elk geval. Blijkbaar hebben die kv testen dan op mn ei gereageerd? Vind t nog steeds een gek verhaal. Zou toch niet moeten kunnen zou je denken.
    Voorlopig gebruiken we dus nog condooms ;) tot we besluiten er echt voor te gaan. Sowieso altijd al geweest hoor dat mocht het gebeuren ja dan is t zo en is t absoluut welkom. Mijn gevoel gaat nu wel meer uit naar nog een jaar wachten. Even aantal dingen afwachten :) tot die tijd lekker sporten en hopelijk wat afvallen.

H is helaas toch ziek geworden :( ze hoest al een paar dagen en flink aan t snotteren dus we zagen de bui al hangen. Ze is nog wel vrolijk en ondernemend gelukkig maar wel koorts en hoest dr longen uit dr lijfje. Vanmorgen wel naar zwemles gegaan (toen had ze nog geen verhoging of koorts), maar dus bij t zwemmen koorts op komen zetten ;) inmiddels heeft ze mij ook aangestoken, heel fijn ;)

5. Yvette2311

Yvette2311 Actief lid

12 feb 2015
    267
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Ik ben druk bezig met mini MC Donald doosjes maken voor de traktatie van Milan zijn verjaardag. Ik zal het eerste exemplaar (deze kleur gaat niet tussen zn traktaties hihi) eens showen.
    Ik ga op de doosjes nog een plaatje van Avengers plakken en wat lekkers/leuks erin doen.

Ook zal ik onze oefentaart nog even laten zien :)

Fijne dag vandaag

Bijgevoegde bestanden:

6. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ Yvette Leuk die traktatie en taart. Goed bezig geweest.

@ babyfg wat vervelend dat jullie niet fit zijn. Lekker rustig aan dan vandaag. En gek dat je menstruatie niet doorzet?

@ koali laatste oefenronde. Spannend zeg.
    En veel werken zeg. Ik moet ook veel deze week. Daarna het pinksterweekend vrij want heb Pasen al gewerkt.

@ roosje lijkt me ook lastig het momet van wanneer je kan gaan oefenen te kennen. Ik zou graag Julie in de zomer zinnelijk maken maar is denk ik te vroeg. Al geeft ze goed aan wanneer ze gepoept heeft. Ze zeggen als ze dat besef hebben je kan gaan proberen. Maar ik heb er echt geen verstand van.

@ hier. Ook druk dus. Heb nu 2 dagen gewerkt. Gisteren was heel druk op het werk. Geen pauze gehad. Dan thuis gaat t ook allemaal door en toen had ik nog een bruiloft. Was om half 2 thuis. Als een blok in slaap gevallen. Zelfs niet gehoord dat de kleine meid wakker is geweest en me vriend eruit is gegaan. Pas toen hij haar weer in bed legde en ze heel hard begon te krijsen, ja is helaas iets nieuws van der, werd ik wakker. Maar ook weer meteen verder gaan slapen haha. Vanmorgen was ze om 9.00 wakker. Maar we liggen nog met z'n allen op bed haha. Ik heb hoofdpijn en ben moe.
    We moeten zo me vader ophalen op Düsseldorf airport en daarna hebben we feest. Zal wel heel de middag en avond duren. En dan vanavond heb ik nachtdienst. We zullen zien hoe t gaat.

Ik heb dus nog 3 nachtdiensten en 2 dagen school meteen er achter aan.

7. Angels88

Angels88 Bekend lid

2 apr 2013
    581
    0
    0
    Meiden wat veel gepraat weer!
    Heb alles gelezen maar nu alweer vergeten oepsieee

Mooie taart, mensen veel plezier met klussen... en degene op het wachtbankje niet al te gek maken met alle symptomen!

Hier: gaat wel beter met blaasontsteking, dus hopelijk is het straks echt weg. Geen klusperiodes voor mij dus, gelukkig zitten we al in de wachtweek.. en de antibiotica mag je ook als je (evt) zwanger bent.

Ik moet nu weer verder volgende keer reageer ik wat uitgebreider! Doegie

8. flavour2

flavour2 Actief lid

18 jan 2012
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo heb even word geopend, zodat ik niemand zou missen J

@roosje, leuk kinderdagverblijf! Nu dus even goed kijken wat je wilt gaan doen! Ik wilde ook altijd iets met kinderen doen, maar ben uiteindelijk opleiding toersime gaan doen, hier kon ik meer kanten mee op (reisbureau, lunchtvaart, animatie etc etc) uiteindelijk in de horeca beland, haha
    Ik denk dat een opleiding nu beter te doen is, dan wanneer je er 2 hebt rondlopen J

@baby, fijn je zelf een beetje je planning kunt bepalen op je werk! Lijkt me inderdaad prettig als je leraar beetje humor heeft en goede voorbeelden geeft. Zit wel lange periode tussen voor je weer naar school moet.
    Beterschap voor jou en de kleine, hopelijk zijn jullie er snel vanaf.

Ik herken wel wat enkele dingen die je op noemt, maar toch is mijn wens voor een 2e groter, dan die paar puntjes. En die paar dingetjes, kunnen natuurlijk ook voorkomen als je er maar 1 hebt. Al zal het dan makkelijker op te lossen zijn, maar er is altijd een weg welke je naar de juiste oplossing brengt (ook met 2 kids)! De keuze is natuurlijk niet aan jou, bedoel jullie moeten het uiteindelijk toch samen doen, praat met elkaar zet evt de voor en tegen op papier.

Iedereen een fijne Moederdag gehad en goed verwend lees ik!

@made, ik ga pas eind mei testen, mocht ik nog niet ongesteld zijn. Ik heb nml geen idee wanneer mn ei nu is geweest, dus ik wacht het af (hopelijk lukt dat J). Nee gebruik geen ovulatietesten.
    wat voor cadeau heb je uiteindelijk gehad voor Moederdag?
    Hier ook geen ervaring met doopsels, maar een jurkje kan best!

@angels, fijn de verjaardag van de kleine geslaagd is! Leuk, al bijna beginnen met je opleiding!
    Balen van je blaasontsteking, hopelijk is t snel over.

@yvette, fijn de lucht weer geklaard is J vind je het niet moeilijk dat je vriend voor de kleine zorgt en jij fulltime werkt. Wel fijn het zo opgelost kon worden, jij fulltime aan de gang, nadat je vriend thuis kwam te zitten.
    Leuke traktatie! En zie dat de taart goed gelukt is, leuk. Komt er nog een laag op? En wat voor vulling zit erin?

@dragonberry, balen van je ongi, hopelijk brengt de volgende ronde meer geluk!
    @koali, gaan jullie naar andere plaats verhuizen of naar groter huis?

@me, jeetje dat is ook wat opeens fulltime ingepland worden, overleggen ze dat niet eerst met je? Wel fijn dat je dan sneller klaar bent. maar zal wel zwaar worden even.
    ppfff druk weekend dus! Rustig aan meid!

@engeltj, lekker bezig dus in en om het huis. Heb je dat ook dat je aan het ene begint en dan ook meteen het andere wilt aanpakken? Lekker hoor bijna vakantie!

9. flavour2

flavour2 Actief lid

18 jan 2012
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    @vakantie, wij gaan in de zomer eigenlijk nooit op vakantie, dit ivm drukte op het werk. Meestal gaan wij in mei en in okterber een weekje. Nu gaan we 1e week van juni weekje naar een vakantiepark, cadeau gekregen van mn schoonouders!

@zindelijkheid, hier was meneer met 1,5 jaar dagzindelijk, totdat we op vakantie gingen en meneer het vertikte om daar naar de wc te gaan. Hij moest en zou een luier om. Nu besloten om weer een poging in de zomer te doen, dan kan hij lekker in zn blote kont lopen in de tuin haha.
    wij hebben deze methode gebruikt en het werkte perfect:

Je peuter succesvol zindelijk in drie dagen? Deze zindelijkheidstraining werkt! - Plazilla.com

@kinderkamer, onze kleine sliep met nog geen 1 jaar in een groot bed (geen peuterbed, vinden we zonde van het geld), hij wilde niet meer in zn ledikant en na 1 week slapeloze nachten (lees van 1 tot 5 wakker) hebben we besloten hem in het grote bed te leggen, (wel nog op zn babykamer) en meneer sliep weer door.
    Toen hij 2 jaar werd, is hij naar de grote kamer gegaan. Wij hebben het ook neutraal gehouden. 1 muur blauw, 1 grijs en de rest wit. en verder zn kledingkast, een Ikea vakkenkast met manden voor zn speelgoed, leuke zitzak en opa heeft een vrachtwagen bed gemaakt. Ik zal zo eens kijken of ik een foto kan uploaden.

Bijgevoegde bestanden:

10. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Flavour stoer bed! Handige opa zo te zien ;) fijn dat hij beter sliep in t grote bed. Ik wil begin augustus hailey naar groter bed doen maar hou mn hart vast :)......maar misschien valt t wel mee....

Ik heb even 2 schermen geopend zodat ik niks zou vergeten haha

Yvette wil je ook foto plaatsen van de uiteindelijke resultaten? Ben erg benieuwd :) ziet er leuk uit!

Me87 jeetje wat druk...heb je t gered met je nachtdienst? Lukt t je goed om overdag ook te slapen? Pittige week wordt t met gelijk school ook erna. Sterkte en succes!

Angels gelukkig gaat t al wat beter :) hebben jullie helemaal niet geklust deze ronde? Of nou ja rond je ei dan ;)

Hier, vrijdag op zaterdag was echt 3x prut :(, gister knapte ze gelukkig weer een beetje op en vannacht heeft ze ook weer goed kunnen slapen. Wel zo fijn voor dr (en voor ons natuurlijk).
    Voor t eerst deze maand een hele week werken haha (gewoon 3 dagen hoor ;)). Met alle feestdagen en verplichte vrije dagen werk ik al sinds koningsdag maar 2 dagen in de week :D
    Altijd fijn t voorjaar ;)

11. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Flavour, wat een gaaf bed! En wat knap dat hij al vanaf voor zijn eerste in een groot bed sliep. Ging hij er niet uit? Ik zie het nog niet voor me dat onze kleine meid in een groot bed zal liggen. Die ziet nog geen gevaar of niks en zal er zo vanaf kukelen. Misschien dat ze vanaf het nieuwe huis wel een groot bed krijgt. Dan hebben we zo'n bed met uitschuiflade met nog een bed. Om in het begin even te oefenen. We gaan trouwens verhuizen naar een groter huis. Wel in dezelfde plaats :) Nieuwbouw, dus we moeten nog even wachten tot het najaar voordat het opgeleverd wordt. Heb er wel echt zin in!

BabyFG, fijn dan al die feestdagen :) Hier helaas niet zoveel geluk. Werk in de zorg, dus de feestdagen zijn voor mij helaas gewoon werkdagen. Wel krijg ik op die dagen natuurlijk extra betaald. Dat is wel weer mooi meegenomen.

Me, ook al zoveel werken. Best zwaar soms hè. Wij werken ook of met pasen of met pinksteren. Dit jaar is het pinksteren voor mij.

Angels, fijn dat het beter gaat. Hopelijk knap je snel weer helemaal op.

Yvette, dat ziet er erg leuk uit. De taart is mooi gelukt.

Hier; We hebben vandaag soort van besloten om toch alvast deze maand te beginnen :) We hebben berekend wanneer dan de eventuele uitgerekende datum zou zijn (mocht het weer in één keer raak zijn) ivm de verhuizing en dat komt eigenlijk prima uit. Dus mijn nieuwe NOD zal 12 juni zijn. Best een beetje spannend nu het 'echt' zover is.

12. Angels88

Angels88 Bekend lid

2 apr 2013
    581
    0
    0
    Flavour wat stoer zeg, handige opa!
    Vind het ook knap voor 1 in een groot bed.. ik ga dat maar niet oroberen nog, ze beweegt zo veeel Denk dat ze er zo naast ligt!

Koali wat spannend zeg zo nieuwbouwproject/huis, moeten jullie je huidige woning verkopen of is het gehuurd?
    En nog spannender... jullie gaan nu ook voor een 2e! Ging het toch al kriebelen ;)?

Yvette mooie taart! Weet niet of ik het al had gezegd, dubbel kan nooit kwaad natuurlijk.

Babyfg ja we hebben wel geklust, was na m`n ei pas dat ik zoveel last had. Dus het is geen verloren ronde gelukkig.
    Gaat het bij jullie al wat beter of nogsteeds zo ziek?

Flavour lekker hoor een vakantie krijgen! Vind het wel knap zeg die methode, geduld nodig haha. Heb je echt alle luiers weggegooid? Vind ik zo zonde haha.

Hoe doen jullie dat trouwens? Volgens mij werken jullie superveel! Gaat jullie kindje dan naar opa en oma of naar t kdv of crèche? Ik ga natuurlijk die opleiding doen 1 dag per week en dan gaat ons dochtertje naar opa en oma maar zelfs dat vind ik al lastig!

nou dat was het wel weer.. ik lig al lekker in me bedje want ben zo moe. Weltrusten alvast en veel sexytime plezier!

13. mothertobe1

mothertobe1 Fanatiek lid

17 aug 2012
    1.036
    234
    63
    Hallo dames! Ik zou graag met jullie willen mee kletsen.
    Ik ben zwanger van de 2e. Mijn dochter word deze maand 2 en zal 2 jaar en 8 maanden zijn als de baby komt.
    Vind het zo spannend en ben soms ook bang dat het teveel voor me is 2 kinderen:(

14. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Dag ladies,

Made; Nee we hebben geen thema gekozen. ik had behang gezien van tinkerbell en die hebben we gekozen. zal wel even een foto plaatsen als het klaar is.
    Ik lees ook dat je een doopsel hebt wij hebben bij een gelovige winkel een speciaal kinderboekje gekocht. Voor de rest gewoon netjes gekleed.

Kaoli, fijn dat jullie nu toch deze ronde gaan beginnen! Spannend weer hoor.. Heb je trouwens zo last van je menstruatie?

Babyfg, jullie gebruiken toch nog condooms? Zou dus niet kunnen zijn dat je zwanger bent.. Als je te veel blijft twijfelen over een tweede zou ik toch ook wachten. Denk er rustig over na. Vervelend dat je dochter niet fit is. Hier nu bijna voorbij alleen nog erg snotterig.

Yvette; Netjes weer hoor! Leuk bedacht ook die doosjes.
    leuk weekend gehad, en is je haar mooi geworden?;)

me; Wel aan jezelf denken hoor! Zo druk alles bij elkaar. Hoe lang heb je dat extra werken nog?

Angels; fijn dat je blaasontsteking bijna voorbij is. over de oppas 1 dag met mijn man en 2 dagen na opa/oma.

Roosje; Wat voor opleiding wil je doen? welke richting?

Flavour; Ja dat heb ik als we met het ene beginnen moet gelijk het een en ander veranderen. Maar is ook wel leuk.
    Maar vind je dat niet jammer dat je niet in de zomer op vakantie kan? hoe is het eigenlijk met jou druk?
    - leuk trouwens die site over zindelijk maken!
    Wat een onwijs leuk bed zeg!! hele handige opa.
    heb je nu niet dat hij steeds vroeg wakker is dan in een groter bed? zijn wij een beetje bang voor.

Hier; Vakantie❤ 2 weken rust en ontspanning! Moeten Veel dingen doen maar gaan ook lekker genieten.
    vandaag lekker terrasje gezeten.

Zwaai!

15. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mothertobe, welkom! Gezellig dat je mee wil kletsen. En natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap!! :D 7 weekjes op weg alweer. Wanneer heb je de eerste echo? Ik herken de twijfel die je noemt wel.. dat hebben wij soms ook. Maar denk dat je daar vanzelf wel in mee groeit. Ook al zullen er zeker momenten zijn dat het even lastig zal zijn :) die hebben we met de eerste ook allemaal meegemaakt en zijn we ook weer doorheen gekomen.

Angels, we hebben nu een huurhuis. Dus daar gelukkig geen zorgen over. En nu dus toch een maandje eerder beginnen dan we eerst dachten. Het kriebelt al wel even bij mij, maar vanaf nu kan het ook echt praktisch gezien zeg maar :)

Ik werk 32 uur in de week. Mijn vriend werkt ook ongeveer 32 uur. We hebben gemiddeld één tot twee middagen in de week kinderopvang en eens in de twee weken past oma in het weekend op. Omdat ik onregelmatig werk kunnen we veel zelf oplossen.

16. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @koali, spannnnnnenndddd!!! veel plezier ;)

@angels, ze gaat 2 dagen naar opa en oma en 1 dag kdv, misschien vanaf januari of ergens volgens jaar 2 dagen kdv, moeten we even kijken hoe t loopt allemaal.
    en gelukkig geen verloren ronde!

@engeltje, heerlijk even vakantie! geniet ervan ;)
    ja we gebruiken condooms, ik ga er ook helemaal niet vanuit op dit moment dat ik zwanger ben hoor. overigens had t wel gekund want man ging er eerst in zonder en deed pas later condoom om, maar wel ontzettend kleine kans. die kans zit er allang niet meer in, dan had ik echt al een knaller moeten hebben (en geen, zij t matig, bloedverlies)
    ga ervan uit dat die kv testen toch op de een of andere manier op eisprong gereageerd hebben.
    ik ga er nog van uit dat t nog wel goed door gaat zetten, boobs zijn nog steeds zwaar, vol en erg pijnlijk. gaat meestal pas weg als t fatsoenlijk doorgezet is.
    we blijven idd condooms gebruiken tot ik meer weet van mn werk :)

@koali, scheelt dan idd zeg met opvang regelen met die ploegendiensten. is t goed te doen met je rooster of weet je veel pas last minute wanneer je precies moet werken?
    lijkt me zo lastig met onregelmatige diensten....

@mothertobe, welkom! en gefeliciteerd!

@hier, kleine meid is gelukkig weer een eind opgeknapt :) morgen gaat ze ook gewoon weer naar kdv, als toch blijkt dat t niet gaat dan ben ik er zo om dr op te halen. vanmiddag zijn we even lekker naar buiten gegaan met zn tweetjes, kon man ondertussen aan zn scriptie (dat is idd laatste wat ie moet doen nog....). hij is gelukkig wel goed opgeschoten dit weekend, en vooral vandaag had hij de vaart erin en heeft ie er ook een behoorlijke tijd aan besteed. ben met H even de eendjes gaan voeren bij de kinderboerderij, toen nog even kort rondje kinderboerderij gedaan. ben je altijd zo klaar mee met haar want t enige wat ze echt leuk vind is even kijken bij de konijntjes. de loslopende kippen vind ze maar eng. bij de geitjes, schapen en koeien kijken en aaien wil ze ook niet. ze wilde wel naar de speeltuin ;) dus even geweest en toen zijn we nog even een stuk gaan wandelen de polder in :) denk dat we zo'n ruime 1,5 uur buiten geweest zijn. heerlijk!
    hopelijk morgen mooi weer, ga ik weer op de fiets naar t werk :) zin in!

17. MaDe87

MaDe87 Actief lid

30 mei 2012
    287
    0
    16
    NULL
    NULL
    @zindelijkheid: hier wordt met grote regelmaat het woord poeeepen geroepen, om vervolgens een volle luier aan te treffen :D Ik wacht nog wel even met de training. Misschien in de zomervakantie eens over na gaan denken, dan hebben we tijd genoeg! Die link klinkt goed, alleen wel veel jekkie-bah etc, dat past niet zo bij mij. Maar wie weet, eerst eens goed inlezen.

@BabyFG: zet je ongi nog niet door meid? Hopen voor jou dat dat snel gebeurt dan! Fijn dat je dochter weer wat opgeknapt is! Zielig altijd, die kleintjes die ziek zijn :(

@Yvette: ook op het wachtbankje ondertussen? Hier ook! Ik word er gek van, want normaal let ik niet zo op eisprong etc en zien we wel. Nu ben ik me er veel meer bewust van, merk ik. Allerlei vage kwaaltjes, zie hieronder.
    Mooie taart weer, jij bent echt creatief, leuk! :D

@Koali: Spannend!! De tijd vliegt inderdaad echt enorm. Dat helpt wel steeds met wachten ;) Ook wat betreft jullie huis. Het is al bijna zomervakantie, die vliegt ook meestal om en dan kun je echt aftellen tot het verhuizen!

@me87: respect hoor, net zwanger en dat jouw schema volhouden! Goed drinken etc tussendoor hoor, want anders ga je zodadelijk nog over je grenzen heen.

@Angels: mooi dat het beter gaat. Ook op het wachtbankje. Duimen dan maar!

@Flavour: Ik had een kettinkje met gravure en kristalsteentjes. Heel leuk! Wat een gave kamer heeft jouw knul zeg! Jullie boffen maar met zo'n opa :)

@mothertobe: welkom bij de club, en gefeliciteerd met je zwangerschap :D vertel eens iets meer over jezelf: hoe oud ben je, werk je etc? Ben wel benieuwd :)

@Engeltj: een boekje is wel een idee, maar deze mensen zijn niet per se heel gelovig. Ik zat te denken aan een besteksetje van zilver met gravure of een spaarpot van Noah's ark. Dat laatste is wel heel leuk, toch wat met geloof, maar ziet er heel schattig uit. Wel duur helaas, dus nog even over denken. Fijne vakantie!

@werk: ik werk 24 uur, drie dagen dus. Oma past 1 dag op, daarnaast 2 dagen kdv. Gaat prima! Ela heeft het ook goed naar haar zin op kdv, ze leert er echt veel qua taal en gedrag etc, fijn om te zien :)

@hier: ik denk nu 4 dpo en allerlei vage klachtjes. Ik word er mega onzeker van en denk dat ik me het inbeeld. Kan toch nog helemaal niet? Beetje steken in de benen, gisteren wat steekjes in de buik (vandaag niet), gevoelige tepels, meer moe en tot op gisteren steeds zeurende hoofdpijn. Maarja, zit niks op dan te wachten. Ik denk dat ik mijn NOD op 27 mei heb. Ik heb dan ook zwemles en vaak word ik op woensdagen ongesteld. Dus denk dat ik of dinsdag 26 of woensdag 27 test, omdat ik niet toch per ongeluk in het zwembad ongesteld wil worden :) Hopelijk houd ik het tot dan vol ;)

18. flavour2

flavour2 Actief lid

18 jan 2012
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt meiden! hij is ook zo onwijs blij met zn bed. :) en zn opa is inderdaad heel handig haha

@koali, haha ja meneer is in het begin ook stuk of 4/5 keer uit zn bed gevallen, maar sliep gewoon door.
    het scheelt dat wij hem op de bank hadden geleerd dat hij eerst moest omdraaien op zn buikje en dan van de bank af.. dat doet hij ook als hij uit bed wilt.

leuk nieuwbouw! en toch nu al beginnen met een 2e, dubbel spannend dus!

@angels, nee heb niet alle luiers weggegooid, vind ik ook zonde. gebruikte de luiers voor de nachten! :)

ons aapie gaat 1 dag naar schoonouders. 1 dag + slapen bij mijn ouders en vervolgens haalt mijn man hem op en heeft die dag saampies met hem. hij vind het geweldig dat hij die dagen bij zn opa en oma is dus heb dr geen moeite mee om hem daar te brengen :)

@mothertobe, welkom en gefeliciteerd. vertel eens iets meer over jezelf??

@engeltj, ja het was in het begin wel wennen we niet meer in de zomer op vakantie gingen. (ging tot mn 15 jaar elk jaar 4 wkn met mn ouders mee naar de zon) sinds mn 16e in de horeca en bij mijn man, dus sindsdien al geen zomer vakantie meer haha.
    Nu geen problemen meer mee, scheelt ook nog eens een hoop geld buiten de vakantie :)

op het werk is de rust weer wat terug gekeerd, gelukkig. Heb weer 2 meiden aangenomen en eind mei komen de examenkandidaten weer binnen lopen, dus komt goed!

Nee meneer komt rond 8 uur/half 9 naar ons toe gelopen. is echt heel lui smorgens. hij loopt het liefst tot 11 uur in zn pyjama haha.

geniet van je vakantie!!

@babyfg, fijn de kleine meid weer wat is opgeknapt! lekker gewandeld en frisse neus gehaald dus. heerlijk hoor.

@made, leuk zn kettinkje! wij gebruikte ook niet het woord jekkie-bah past ook totaal niet bij ons, haha. wij zeiden gewoon iel, bah L... zoiets haha

pfff vreselijk he al die vage klachtjes. je weet gewoon niet meer op ten duur wat je nu moet denken. en dan duurt wachten ook nog eens zo lang.

ik sluit me aan bij t wachtbankje, maar heb mn twijfels.. we zullen zien haha.

@hier, vandaag naar een braderie geweest met mn kleine man. (papa moest werken) hij heeft de hele braderie zelf overgelopen en overal waar muziek was stopte hij om even aandachtig te luisteren en te dansen haha. hebben een uur gelopen en na paar keer in het treintje en draaimolen te hebben gezeten, naar huis gegaan. zat nog geen 5 min in de auto en sliep! verder thuis in de tuin gespeeld en beetje gerommeld.

voor wie morgen moet werken, werkse!!
    ik ben nog een dagje extra vrij :)

19. Angels88

Angels88 Bekend lid

2 apr 2013
    581
    0
    0
    Mothertobe gefeliciteerd! Hoe voel je je? Wanneer is je echo? Spannend hoor!

Flavour wat goed zeg! Braderie is altijd druk dus vind ik knap :)

Babyfg gelukkig gaat het weer beter! Spannend, het kan natuurlijk altijd... condoom kapot of die ene keer... zou wel een superwonder zijn dan!

Over zindelijkheid: ik merk het meestal wel wanneer ze aan het poepen is, ze gaat dan op haar hurken zitten en als je kijkt kijkt ze je boos aan haha... wil ook binnenkort al een potje in huis halen (veel te vroeg ik weet het) maar dan kan ze alvast wennen. Nou is ze met alles supervroeg tot nu toe dus misschien daar ook mee. Hoe merken jullie dat ze moeten plassen?

Made: we slepen je er hopelijk doorheen dat je het volhoudt om niet eerder te testen.. altijd zo irritant ongie als je moet zwemmen!

Vind dat jullie het goed oplossen met opa en oma en kdv! Heb natuurlijk de hele tijd thuis gezeten met onze dochter en ze ging niet vaak naar opa`s en oma`s... maar moet zeggen dat het me ook wel fijn lijkt even 1 dagje, maar dat zullen we zien. Donderdag voor t eerst naar mn opleiding, spannend!

Werkse dames! En knuffels aan de kids :)

20. Yvette2311

Yvette2311 Actief lid

12 feb 2015
    267
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Me87, je bent erg druk zo te lezen! Morgen je echo, spannend!!

@Angels, nog een klein weekje tot je NOD. Al testdrang? ;)
    Wat betreft de opvang. Mijn zoontje is de ene week 4 dagen BSO na school en de andere week 3 dagen. Nu mijn vriend thuis is gaat ie minder, maar we houden hem wel ook op de BSO, want dan zit het ritme er nog in als mijn vriend weer werk vindt.

@Flavour, Op je vraag of ik het erg vind dat mijn vriend meer voor mijn zoon zorgt, nee ik ben heel blij dat ondanks het vervelende geval dat hij geen baan heeft zij samen tijd kunnen spenderen.
    Ik vind een opvang helemaal niet verkeerd voor een kind maar nu kan het wat beter verdeeld worden. En ja tuurlijk zou ik minder willen werken, maar dat kan op mijn werk niet en het zou financieel nu ook niet uitkomen.
    Wat betreft de taart, het worden in totaal 3 lagen. 2x vanille taart en 1x chocolade taart.
    1 vanille taart met nutella vulling, 1 met aardbeienjam en de chocoladetaart met kersenjam.
    Wat een super gaaf bed zeg! Hij boft maar met zo’n opa! ;)

@BabyFG, Ja ik zal zeker de resultaten delen :) Duurt nog even (traktaties uitdelen op 1 juni en taarten klaar op 6 juni).

@Koali, wat leuk dat jullie al gaan beginnen, spannend he?! Ik zal je in de tabel erbij zetten met 1e ronde en NOD.

@Engeltj, Dank je wel! En jaaa het is erg leuk geworden (al zeg ik het zelf ;)), vriend ook blij dus dat is een goed teken hihi.
    Lekker 2 weken vakantie, ontspannen meid! Succes met je kamer veranderingen van jullie kleine meid!

@MaDe, ja sinds zaterdag op het wachtbankje….leuk altijd :p
    Dank je wel voor het compliment, doe mijn best ;)
    Lastig he al die kwaaltjes en het is te makkelijk voor een ander om te zeggen dat je er niet op moet letten (doe het zelf ook teveel meestal), maar het maakt het voor jezelf dragelijker als je je focust op andere dingen. Ik heb je NOD aangepast in het schema.

@Linn, al ongi? Getest?

@hier, Hier dus op het wachtbankje, ben wel benieuwd maar heb met mezelf afgesproken het wel te zien. Kijken of ik mij er ook aan kan houden ;)
    Deze hele week weer fulltime werken….dinsdagavond cursus voor het taarten decoreren (wilton I).

Bijgevoegde bestanden:

• tabel.jpg
      tabel.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,8 KB
      Weergaven:
      1

Deel Deze Pagina