Made, je testen lopen erg mooi op! Je denkt vandaag nod? Dan ziet hij er erg mooi uit, nu hopen voor jou dat het een plakkertje is en over ong 8 maand gezond en wel in je armen mag sluiten!!❤ btw wat is een windei? (Zal wel dom zijn maar geen idee?)
Nou lieve Yvette, nog 2 nachtjes en dan hopen op een mooie test net als die andere meiden hier!!! Zou zo leuk zijn. Hoe is het met flavour, jij inmiddels al getest. Ben zo nieuwsgierig naar jou!!! @ Hier; Niet tot weinig klachten weer, af en toe een krampje in me buik.. zullen me darmen wel zijn of zo. nog 6 nachtjes. Vandaag laatste 'hopen' klus ochtend want we willen nog even genieten van onze vakantie. De tuin is nu bijna klaar. Zo'n vakantie vliegt dan helaas zo voorbij. Fijne dag allemaal!💋
Me, mooie echo hoor. Fijn dat het nu mooi op schema mee groeit. Scheelt weer een hoop onzekerheid. Lekker genieten! Made, mooie testjes hoor. Ziet er goed uit. En al best donker voor vandaag nod. Kan me voorstellen dat je pas echt gerust bent na een echo. We gaan gewoon voor een hele mooie plakker! 😊 Lin, jouw testjes zien er ook goed uit. Leuk dat er al zoveel zwanger zijn 😊 daardoor kriebelt het nu ook steeds meer en meer. Flavour, ben ook echt super benieuwd naar jou. Je nod was 23 mei? Wat knap dat je dan nog niet hebt getest! Yvette, spannend altijd he die laatste dagen. Zo lang er nog geen ongesteldheid is altijd de moed vasthouden. Ga voor je duimen. Hier, de vruchtbare dagen zijn begonnen. Dus druk aan de 'verplichte' klus. Ben heel benieuwd hoe deze ronde zal verlopen. Spannend om weer tr beginnen
@made van harte gefeliciteerd! hopelijk dit keer een blijvertje @yvette, spannend! vond het toch wel hoopvol klinken, als je normaal nooit die symptomen hebt dan ben benieuwd! @all, sorry t wordt me beetje te druk hier kan t allemaal niet bijhouden....ook moet ik zeggen dat ik momenteel teveel met andere dingen bezig ben dan met kinderwens voor een 2e. wil eerst meer duidelijkheid hebben op mn werk of ik door kan met de opleiding of niet, of die functie er komt of niet, etc. nu eerst huidige opleiding afronden, 3 examens gehaald, nog 1 te gaan en nog een eindopdracht schrijven. en ga lekker wat meer sporten en gezond eten in de hoop wat af te gaan vallen. ik zal hier dus niet meer mee komen kletsen. ik wens jullie allemaal veel succes, plezier, en natuurlijk wens ik jullie allemaal een goede zwangerschap die ook niet al te lang op zich zal laten wachten. bedankt dat ik toch even met jullie mee mocht kletsen.
Engeltj: jammer he, dat de vakantie zo snel voorbij gaat altijd. Een windei is een lege vruchtzak Koali: succes met klussen BabyFG: begrijpelijk meid! Kom je het wel even melden als je toch zwanger raakt? Succes met je opleiding en met het maken van alle keuzes die op je pad komen! Liefs
Koali, veel plezier. Babyfg. Succes met alles. Ik zie meer spannende symptomen voorbij komen. ik kon me vandaag niet inhouden en heb al getest.... Een licht maar duidelijk lijntje. Dat had ik zo snel toch niet verwacht. Ik ben helemaal van de leg. Ml wist niet eens dat ik ging testen, die wil niet dat ik te vroeg test. Zit nu op 9 of 10 dpo. Ik wilde alleen maar rust in mijn hoofd, nou dat is niet gelukt, haha. Ik heb vanavond wat op te biechten en ik kan niet wachten tot hij thuis is, haha
ik zie hem, mooi al voor zo vroeg. Hopen dat hij lekker mag blijven plakken. Had je zoveel testdrang? haha
Heel veel succes in de toekomst! En wie weet zien we je weer terug. Succes nog even met je examens. Veel plezier met alles! liefs
Zo ik kom weer eens even reageren. @ Yvette spannend zeg al die klachten. Maar idd soms ka je lichaam je goed voor de gek houden. Hoop voor jou dat ie je niet voor de gek houd en je vrijdag mooie test hebt. Is jou 1e kindje van andere man dan dus? @ Flavour ook al zo spannend, je houd het goed vol hoor. @ linn, lang wachten dan tot echo he. Leuk meteen daarna ook bekend maken. Heb je al een idee hoe? Hopelijk wordt je nu niet zo misselijk. Mooie test hoor!! Steppen was leuk maar super zwaar hoor. Had ik niet verwacht. @ made, mooi hoor hoe je test oploopt. Super! Ik kon zelfs na de echo nog niet genieten. Maar nu sinds gister lukt het me denk ik beter. Ook leuk om t nu tegen iedereen te vertellen. Omdat juist mensen het niet verwachten omdat ik in opleiding zit, tja strakke planning haha. @ engeltj, dankje. Komt bij jou ook he!! Even geduld en je hebt ook weer mooie echos enz, ben ik van overtuigd. @ koali, spannend de klusdagen in aantoch haha. Succes. @ babyfg, heel veel succes verder. @ lieflie, wow super vet. Mijn vriend wist ook niet dat ik ging testen haha, ik had ook totaal geen positieve verwacht. Maar fijn zeg. Hopelijk loopt ie snel mooi op. @ Hier, gister eindgesprek gehad van mijn stage. Ik heb hem gehaald dus dat is fijn, nu vanaf maandag door naar mijn volgende stage wat dus even heel druk gaat worden. 4 weken zijn zo om hoop ik. Verder heb ik weinig last van zwangerschap. Begin wat sneller moe te worden maar totaal niet misselijk of andere klachten die erbij zouden horen. Maandag intake bij vk en dinsdag daar dan weer een echo. Leuk om weer te spieken haha. Vind het wel nog steeds gek dat ik minder ver zwanger ben maarja dat is dan maar zo. Maar gek dat ik dan als ik terug tel op 3+2 al positef heb getest, en duidelijk ook. Gek is nu ook dat ik dus pas 7+4 ben terwijl in mijn gedachten al 8+2 haha, maarja het hartje klopt en het groeit goed, dan doen we die 7e week gewoon 2 keer haha. Ik ga nu even de bank op. Beetje rusten. Gtst terug kijken van gister. Kleine meid ligt lekker te slapen nu dus meot er gebruik van maken. De was opvouwen wat heel hard nodig is en aan school werken komt wel andere keer. Phja ik wilde gister op facebook bericht plaatsen van zwangerschap maar riend wilde neit dat ik dat deed. Hij vond dat neit nodig, vind ik toch wel jammer. Ik ben zo blij en trots en dan krijg je zo''n domper.
Ik had zoveel testdrang dat ik in staat was om over een oude negatieve test te piesen, haha. Toch maar ff nieuwe gehaald.
Lief Engeltj, Niet alle vrouwen hebben klachten of symptomen als ze zwanger raken he, dus wie weet is het wel gewoon een goed teken Ik duim in elk geval heel hard voor je Koali, Dank je wel! Jij veel klusplezier BabyFG, Nee normaliter in deze tijd van de cyclus bepaalde symptomen niet, maar ja we zullen zien . Heel veel succes met alles en het ga je goed! Me87, Dat klopt. Mijn zoontje is uit een vorige relatie. Lekker hoor zo weinig klachten van het zwanger zijn, had ik met mijn vorige zwangerschap ook. Hopelijk bij een nieuwe ook Lieflief, Sorry, maar je kan nooit positief testen op een test die al eens gedaan is. Zou dus nog niet te hard juichen en een nieuwe test halen en doen. Hier, Zit nu op Stuttgart Airport te wachten tot mn vliegtuig gaat (over 1.5 uur). Dus intussen mijn werk mail checken en dacht laat ik ook even de meiden checken hihi. Borsten nog steeds wel gevoelig. De liespijn ook nog wel, maar alles wat minder heftig. Menstruatie achtige krampjes zijn er met vlagen .nog 1,5 dag!
Hahaha sorry! *schaam schaam*. Maar in dat geval, gefeliciteerd! Hopelijk gaat ie mooi oplopen meis. Ik wil ook....
Lieflief!! Gefeliciteerd Wat zei je man? Me87: Ik kan moeilijk m'n mond houden, hebben het in de familie ook al wel tegen een paar mensen gezegd. Ook omdat de eerste 12 weken bij ons toch geen 'garantie' zijn. Fijn dat je meer vertrouwen hebt nu! Bij mij moet het echt nog landen denk ik Misschien heb je een late innesteling gehad en daarom iets minder lang zwanger dan je dacht? Jammer inderdaad, dat je man er anders over denkt. Ik zet het pas na de 20-weken echo op FB. Heel subtiel, met een nieuwe achtergrond foto van 1 klein hartje, 1 groot hart en 1 groot hart met een kleintje erin @Yvette: Hopelijk heb je een goede vlucht!