Gefeliciteerd met je man Engeltj! Maak er een gezellige dag van Jij nog getest flavour? Hier, eens zien wat vandaag gaat brengen....
Goedemorgen, @engeltj, gefeliciteerd met manlief! Fijne dag! @lieflief, weet eigenlijk niet of ik je al gefeliciteerd had.. maar bij deze dan en ja ik zie hem ook duidelijker! @hier vannacht wat krampjes dat ik dacht mn ongi komt eraan.. maar nog niets te zien. Heb dus ook geen testje gedaan, want dacht miss zet het nog door. Maar nu nergens geen last meer van. Mocht ik morgen nog niet ongi zijn. Test ik dan..
Sorry van het niet reageren meiden had het effe druk met mezelf haha. Zwangere meiden gefeliciteerd superleuk zeg.. Andere meiden ook goed met jullie? Testers ook succes hoor hihihi Ga nu snel dochterlief van psz ophalen xx
@ Yvette, toen ik een positieve kruidvat test had deed ik de volgende dag voor de lol een zwanger en kids, die was ook negatief. Nouja je zag heeeeeeel erg in de verte een vaag lijntje. Dag erna kruidvat en die was nog meer duidelijk dan de eerste dus liep mooi op. Dus voor mij geen zwanger en kids testen. Toevallig had ik deze ook gratis bij ovutesten gekregen hoor. Spannend nog even wachten, doos haha J Ben benieuwd morgen. @ koali, ik heb ook 2 digitale gedaan, ook gewoon voor de leuk haha. Vet duur maar staat leuk zo zwanger. Na eisprong klussen heeft zeker nog zin!! Want je weet nooit of je ei nu daadwerkelijk is gesprongen, dus ik zou gewoon doorgaan als ik jou was. Toevallig eergister met een collega à arts over gesproken, die mij bij de echo maakte. Ik zei dat ik het gek vond dat vruchtje bijna een week scheelde met wat ik zelf dacht omdat ik eisprong had gevoeld. Nou zegt ze het kan heel goed zijn dat je het eitje voelt groeien, en dat dat de pijn is, en dat ie pas 2 dagen erna springt. Hmm ja zit wat in, Wij hebben seks gehad 2 dagen voor de pijn, op de dag van de pijn en 4 dagen erna. Gelukkig heeft het nut gehad. Maar qua termijn zal dus waarschijnlijk pas die 4 dagen na pijn effect hebben gehad. @ flavour, dan zou morgen je nod zijn. Spannend, hoop dat je niet ongi wordt haha. Leuk steeds meer zwangere erbij. @ angel, grappig die droom. Ik heb die namelijk ook gehad 1 dag voor nod, en toen ik wakker werd maar getest, meer zo van nou zullen eens uit de wereld helpen dat dromen geen werkelijkheid zijn. Haha toen was die test dus ook positief. Hoe bevalt je opleiding? @ engeltj, gefeliciteerd met je man. Voor jou wordt het ook aftellen!! @ lieflief, ik vind ze wel duidelijk hoor!! Heel leuk. Oh en zie nu ook digitale gedaan!! Gefeliciteerd. Is snel gegaan haha. @ hiet, gister heel druk gehad. Van 7.30/18.30 op het werk geweest. Snel naar huis want om 19.00 moest vriend en dochter naar kapper. OOOOOh ging de kleine voor het eerst laten knippen. Ze heeft achter vrij lang haar maar bovenop nog niet zo. Kan wel net een straatje ermee maken maar dat ziet er niet uit. Nu zei laatst iemand je meot die haren achter afknippen want dat zijn die babyharen die zo pieken. Ziet er veel verzorgder uit. Maar ik was juist zo blij dat ze haren had haha. Maar toch na veel nadenken leek het me toch beter. Dus daar ging ze gister, ze deed het super goed en het ziet er echt wel verzorgder uit ja. Alleen is het gewoon weer kort nu maar hopelijk groeit het snel beter aan. Uiteindelijk zat ik dus om 20.30 aan me avondeten, een broodje gewoon. En om 21.30 op de bank, nouja toen storte ik in, zooooo moe. Dus lekker naar bed gegaan en als een blok geslapen. Heb nu avonddiesnt dus de kleine ligt nu op bed, moet ik haar om 14.00 wakker maken en naar kdv brengen en zelf om 15.00 beginnen.
Me, Ik had idd al gelezen dat die z&k niet zo gevoelig zijn maar ja die test had ik nog liggen haha. Morgen testen...mocht het niet doorbreken. Tot op heden nog niks te zien. Je bent een bezig bijtje zo te lezen
Haha ja zo was t bij mij ook. Had en toevallig liggen. Ja ben wel een bezig bijtje. Maar kan ook heel goed bank hangen als dar tijd voor is haha. Maar helaas kan dat niet altijd en dat maakt het ook saai. Weekend ben ik lekker vrij alhoewel ik zaterdag een bereikbare nachtdienst heb. Pff komt er gezeik op t werk dat nog niemand zich aan had gemeld dit weekend. Tja ik liever ook niet maar ok ik heb me toch maar opgegeven. Hopelijk wordt ik niet opgeroepen. Mijn dochter zat gister trouwens bij de kapper op mijn schoot te wachten. Doet ze opeens mijn shirt omhoog en wijst naar mijn buik baby zegt ze haha. Ik zeg je verraad mij gewoon. Vind zoooo bijzonder dat ze dat snapt. Ja we hebben haal gezegd waar is de baby en dan naar buik wijzen. En hebben ook gezegd geef baby maar kusje en dan naar buik wijzen. Maar nu sinds paar dagen doet ze dus zelf me shirt omhoog om kusje te geven en nu dus bij vreemde ook hoppa mama's shirt omhoog. Vind t wel schattig. Ze hebben net 6 weken op het kinderdagverblijf het thema baby gehad en daar hadden ze elke dag een activiteit met baby en boekjes van mama heeft een baby in de buik en dan nu thuis ook dat onderwerp.
Ben ook benieuwd. Tot nu toe hebben we een best 'vruchtbaar' clubje trouwens. Er zijn er al best een aantal zwanger. Hopelijk blijft die golf doorgaan voor ons allemaal
Dames, ik zit in de bus te wachten tot we de ferry op mogen terug naar NL. We hebben gratis wifi voor even dus ik dacht zal even wat laten horen. Tot onze verbazing werd ik vrijdag op zaterdagnacht ongesteld toen ik in de bus zat...uit het niets voor mijn gevoel. Zwaar .... natuurlijk, dus op naar de volgende ronde. We hebben wel een heerlijk dagje samen gehad
Ooh balen en dan ook nog net op dat moment. Gelukkig wel lekker samen genoten. Wij zijn net thuis van vrienden. Daar al om 3 uur heen gegaan haha dus was gezellig. Heb nu bereikbare nachtdienst. Dus kan gebeld worden maar t was erg rustig dus denk t niet. Ga heeeeeeerlijk slapen. Morgenmiddag krijgen we visite. En misschien dat we in ochtend ff naar Ikea gaan
Hee meiden, Aaahh balen yvette en zeker op zn moment. Maar oo naar de volgende ronde! Knuffel! Fijn jullie lekker saampies hebben genoten. @me, wat schattig van je dochtertje dat ze je shirtje omhoog doet en zegt mama baby. Zoo lief! Haha nou dan was het zeker gezellig, als jullie net pas thuis zijn. Mooi! Hopelijk blijft de bereikbare dienst je gespaard en kan je lekker doorslapen. @ hier vanmorgen weer getest, maar ook spier wit. Dus zit echt te wachten tot mn ongi doorbreekt. De kleine is het weekend mee met opa en oma op vakantie en die geniet volop. Heeft nog niet om papa of mama gevraagd, dus dan vermaakt hij zich wel. Ben wel blij wij morgen avond daarheen rijden en ik mn aapie weer zie. Weet niet of ik morgen nog reageer, maar zal proberen om nog een kijkje te nemen.. van ma tm do zijn we nml paar daagje met de kleine nog op vakantie..
Ja het was even flink balen, zeker omdat ik na alle dagen eigenlijk wel dacht dat het deze ronde gelukt was. Flavour, hopelijk komt je ongi dan snel dan kun je weer verder. Knuffel voor jou terug.
Ik denk niet dat ik nog lang zwanger blijf. Testen lopen helemaal niet op. Voelt niet prettig. Morgen nog een keer testen en dan stop ik ermee. Is hij weer zo vaag zegt me dat genoeg. Ik ben er (nog) rustig onder, toch ook verdrietig. Gelukkig zorgt zl voor afleiding.
Lieflief, wat vervelend zeg. Kan me voorstellen dat dat erg onzeker maakt. Heb je foto's van de testen. Kunnen we meekijken. Soms zie je het zelf niet, maar zien anderen nog wel verschil. En anders een test bij de huisarts aanvragen? Bloedtest, dan heb je in ieder geval meer duidelijkheid.