Zwanger worden van een 2e kindje.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Narci, 3 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Het uploaden maakt de foto's wel onscherp.

Bijgevoegde bestanden:

2. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Hmm loopt idd niet op. Dit is van 4 dagen op een rij testen? Dat zou er wel anders uit moeten zien. Hoop voor jou natuurlijk dat het wel goed zit.

3. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Oh zie nu idd ook de datums. Over 5 dagen dus.

4. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hmm, het loopt inderdaad nog niet echt op zoals je dat normaal ziet. :( wat onzeker allemaal zeg. Vervelend!! Hopelijk gaat het alsnog oplopen. Ik ga voor je duimen!! Wanneer zou je NOD zijn?

5. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Vandaag of morgen. Ik ben er bang voor. Heb nu ook lichte menstruatie krampjes.

6. Angels88

Angels88 Bekend lid

2 apr 2013
    581
    0
    0
    Lieflief he wat rot dat het niet oploopt zeg! Misschien blijft je ongie weg en loopy de test dalijk wel op.. dat je minder hcg aanmaakt ofzo.. weet t ook nie hoor.

Hier ervaringen met lage rugpijn bij (vlak voor/na) een eisprong?

7. MaDe87

MaDe87 Actief lid

30 mei 2012
    287
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb alles meegelezen op telefoon, maar geen kans gehad om op de pc te reageren (vind dat op telefoon zo rot..)

Yvette: naar, zo onverwachts toch ongesteld. Met goede moed door naar de volgende ronde meid!

Flavour: ik hoop voor jou dat het snel doorzet, dan kunnen jullie ook weer vooruit! Leuk voor de kleine, eerst op vakantie met opa en oma en daarna nog met thuis :)

Lieflief: he bah zeg, ik hoop dat het toch goed zit! Ik had helaas vorige maand ook zo'n soort testen, helaas werd ik 'gewoon' ongesteld. :(

rest: alles gelezen, weet even niet meer wie wat gezegd heeft, sorry!

hier: weinig kwaaltjes, alleen ontzettend humeurig :) Heb echt een mega kort lontje. Druk weekend gehad, morgen alweer werken. Ik crash nu met manlief op de bank voor een filmpje :)

8. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Haha dat koetje lontje herken ik. Zo sneu voor vriend maarja. Ik doe me best.

Net even wat voorbereiding getroffen voor me stage die morgen begint. Spannend weer! Had totaal geen zin. Drukke dag gehad en dan nog achter pc. Maar in een uurtje was ik klaar dus heel blij dat ik het toch heb gedaan. Nu 4 weken doorbikkelen.

9. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    De test was hard en duidelijk vanmorgen: NIET zwanger. Nu wachten tot ik ha vloeien. Ik heb al lichte buikpijn

10. Yvette2311

Yvette2311 Actief lid

12 feb 2015
    267
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen lief lief. Hopelijk zet het snel door en kun je het een plekje geven.

Mijn mannetje is vandaag jarig. 5 jaar al! Ik had beloofd nog een foto te delen als de traktaties af zijn. Hierbij :)

Bijgevoegde bestanden:

11. Linn81

Linn81 Bekend lid

12 okt 2014
    753
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hee meiden,

Ff een korte reactie via tel. Heb hele drukke dagen gehad dus geen tijd om bij te lezen en te reageren. Ik ga er later vandaag even voor zitten.

@lieflief: o neeee! Dat komt inderdaad hard binnen :( Sterkte!

12. Linn81

Linn81 Bekend lid

12 okt 2014
    753
    1
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd meid!!

13. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Yvette, van harte gefeliciteerd met je mannetje!

14. Yvette2311

Yvette2311 Actief lid

12 feb 2015
    267
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel!

Hoe is het nu lief lief?

En flavour, bij jou de ongi al gekomen?

Engeltj, spannend bij jou...Morgen je nod. Ben zo benieuwd!

Hier dus alweer ronde 7...merk dat ik heel erg ongeduldig wordt en probeer positief te blijven. Best lastig hoor.

15. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Yvette. Leuke dag gehad?

Lieflief, wat klote zeg :( Sterkte!

16. MaDe87

MaDe87 Actief lid

30 mei 2012
    287
    0
    16
    NULL
    NULL
    Yvette gefeliciteerd met je zoontje!! Grote vent alweer zeg! Leuke traktaties ook! Als je zwanger wilt worden is iedere ronde er 1 teveel, ik weet het.. Proberen positief te blijven is alles wat je kunt doen. Gelukkig heb je mooie korte cyclus, dat maakt het wachten net iets minder lang. Niet minder vervelend, dat is wel zo. Ik duim voor je!

Hoe is het met jou lieflief? Lijkt me heel rot om niet zwanger te moeten lezen, sterkte meid!

Ik ben ook benieuwd engeltj!

Hier: moe! Lig in mijn bed en probeer te slapen. Energie is iets sneller op en ik vergeet zowaar nog meer dingen dan twee weken terug. Veel notities maken dan maar!

17. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Yvette nog gefeliciteerd. Ik snap je gevoel. Had ik bij de eerste ook. Maar probeer echt positief te blijven. Jullie geluk komt ook!!

Ik lig ook in me bed made haha. Maar ben niet moe haha das ook erg. Maar meestal als ik echt ervoor ga liggen ben ik zo weg haha.

Vandaag eerste stagedagen op andere afdeling gehad. Vooral meelopen dus. Haha dat is wel saai. Maar ben ook al aan t aftellen. Wil gewoon klaar zijn met alles. Morgen moet ik om 5.40 op dus vandaar dat ik al poging doe om te gaan slapen.
    Vanavond bij Vk geweest voor intake. Zou dan eigenlijk morgen voor echo gaan maar gevraagd of dat nu meteen kon en dat mocht. Dus echo gehad. Grappig ik hb nu dus bij 6, 7 en 8 weken een echo gehad en is zoveel verschil elke keer. Nouja termijn blijft dus kloppen. Blijf t gek vinden want in me hoofd ben ik verder haha. Moet toch maar wennen. Over 3 weken termijn echo dan stat t vast. En die week erna combinatietest.
    Verder gaat alle prima hier. Nog nod's is aantocht? Ik duim voor iedereen!!

Lieflief balen die test!!

18. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Goedemorgen ladies,

Ten eerste nog bedankt voor de felicitaties van mijn man! Had daarna niet meer gereageerd. Heb 2 dgn voor nod getest zag weer ergens schaduwlijntje. Denk dat ik een neplijntjes plasser ben haha! Verwacht vandaag mijn ong, nog niks te bekennen wel last van mijn onderrug. Wachten rustig af, deze maand is toch niks:)

Me; leuk dat je dochtertje nu zelf kusjes op je buik geeft. en overal en nergens waar je ook bent. Niet echt fijn, maar wel lief. Heeft toch wel weer iets heel bijzonders. Wat een geluk heb jij dat je zo vaak mag kijken naar je baby in je buik.

Yvette; Balen van je ong, ik had zo gehoopt voor je deze maand. Ik snap helemaal jou gevoel! weer een ronde verder. Het is soms niet eerlijk... Maar we houden goede moed. Zal dit dan onze maand worden?

Flavour; hoe is het met jou? witte test weer, maar al een ong?
    Klussen jullie wel gezellig Door zo nu er nog geen ong is..

Made; Goed Een notitieboekje bij houden. Ik heb daar al last van vanaf de zwangerschap van onze dochter. blehh ik slecht dingen onthoud haha. lekker proberen te ontspannen.

Lieflief, hoe is het met jou? Hoop echt dat het misschien nog ergens goed komt.:(

19. Yvette2311

Yvette2311 Actief lid

12 feb 2015
    267
    0
    0
    NULL
    NULL
    Koali,
    Ja we hebben een super leuke dag gehad. Zaterdag is het echte feest ;)

Made, Dank je wel!

Me, Dank je wel! Ja het probleem is dat ik voor de 1e bijna 2,5 jaar bezig ben geweest en de angst dat dat weer zo lang gaat duren is gewoon heel erg aanwezig.
    En wat een geluk heb jij dat je zo vaak naar jullie kindje kan spieken.

Engeltj,
    Toch hoop ik nog steeds dat jij gewoon een mooie test vasthoudt morgen ofzo. Mijn maand komt vast....ergens...dit jaar ;)

20. flavour2

flavour2 Actief lid

18 jan 2012
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee meiden,

@yvette, nog gefeliciteerd met je zoontje. Komt echt goed, hou vol!!

@lieflief, wat ontzettend balen! Sterkte meid.

@me, 1e stage dag is meestal saai en afwachten, komt vast goed ;) en wat leuk dat je zo vaak een kijkje kan nemen van de kleine in je buik!

@engeltj, ben benieuwd of je nog een mooie test krijgt! Ik hoop het voor je!!

@hier, de kleine heeft 3 geweldige dagen gehad met opa en oma. (Waar die natuurlijk alles mocht) dus gister was die nog al van slag dat er gewoon weer regeltjes gelden bij papa en mama. Desondanks wel heerlijke dag gehad gister en vandaag ook!

Hier nog geen ongi te bekennen en ook nergens last van! Heb niet meer getest. Mocht ik einde deze week nog niet ongi zijn doe ik weer n testje. Verder klussen we wel lekker door he ;)

Sorry als ik iemand ben vergeten, maar zit op mn tel. Dus is lastig met terug kijken.

Deel Deze Pagina