Ik kwam de bocht om en een meisje van een jaar of 11 reed aan mijn kant. In een flits lag ik....geen idee wat er precies gebeurd is maar wist meteen dat er iets gebroken was. Gelukkig vlakbij huis dus naar huis gelopen, dokter geweest, ziekenhuis en bleek dat er een botje in het midden van mn hand naar mn middelvinger toe als een bliksemschicht is gebroken. Hand is dik en blauw dus nu gips en volgende week terug.
Oei Yvette behoorlijk lastig en vervelend zon gips! Had t meisje niks? Of gewoon door gefietst? Hopelijk geneest t snel!
Goedemorgen, och jeetje yvette, ben je lekker mee! Moet je lang in het gips? En idd het meisje?? Hier is de kleine man ziek, denk dat hij last heeft van hooikoorts, net als zn vader. Arme schat, hij is zo zielig dan, snot vliegt overal heen, kort ademig etc. Moest vandaag werken vanaf 11.00 tot savonds.. maar heb iemand kunnen regelen vanaf 15.00 uur.. dus ga even werken en dan weer naar huis, savonds is het altijd erger, dus ben ik.liever zelf bij hem. Fijne dag en geniet allema van het zonnetje
Ach wat sneu flavour. Nou Yvette dat is mooi klote dan. Ik lig al in de zon haha. Julie was gisteren super vervelend en ik super moe. En ze ging niet slapen smiddags Pff. Nouja uiteindelijk Savonds was ze ineens super gezellig toen oma er was haha. Zijn we nog gaan fietsen en ijsje eten en daarna naar bed. Gek genoeg was ik dus Savonds niet meer moe. Maarja toch super lekker geslapen. Vandaag was ik er weer bang voor maar Sinds ik badje opgeblazen heb is ze helemaal blij. Heb gewoon een douchebadje dus groot is t niet maar luifel uit en water erin en Mw. Is niet meer te houden. Was nog even wat speelgoed aan t zoeken. Emmertje had ik vast in der handen gegeven maar toen ik omkeek was ze weg. Zat ze dus al heerlijk in der bad hahaha. Dus ik heb de zon opgezocht. Nu is dat nog te doen. Denk zo meteen niet meer.
@me; Super mooie echo's! Probeer de onzekerheid een beetje los te laten... ga ervan uit dat het goed gaat nu je beebje op schema netjes meegroeit. Heb je een voorgevoel wat t geslacht van je kleintje is? @Koali: Spannend! Heel langzaamaan ga je nu richting NOD dus ik kan me voorstellen dat je de kriebels krijgt @Yvette: Shit! Ik hoop dat je verder ok bent? @Flavour: Arm kleintje!! Ik hoop dat je kleine man zich snel beter voelt. Heb al jaren extreme hooikoorts en je kunt je er zo beroerd door voelen... @hier: Gaat eigenlijk wel goed! Vorige zwangerschap misselijk vanaf 5,5 weken en nu voel ik me goed (tenzij ik een lege maag heb, dan word ik wat wiebelig). Maar het feit dat ik me niet misselijk voel zorgt ervoor dat ik soms wel wat onzekerheden heb of t wel goed zit. Dat in combinatie met een heel ietspietsie (echt klein drupje) bloedverlies en wat krampen.. zorgt dat ik soms wel wat twijfel. Aan de andere kant ook weer t gevoel dat wƩl goed zit, gewoon omdat ik dat gevoel heb (kunnen jullie t nog volgen? Haha). Maar ik heb sterkt t idee (i know ik voel vanalles , zullen de hormonen wel zijn ) dat dit beebje een jongetje is... Deze zwangerschap is nu al wat anders dan m'n vorige. Geen misselijkheid en ik heb nogal een kort lontje. Ben niet aardig tegen mijn vriend momenteel. Ik weet t, maar ik kan er niets aan doen! Schiet gewoon ineens uit m'n slof. verder ervaar ik nu vermoeidheid die ik vorige keer ook niet had. Sorry voor t lange verhaal over mezelf!! Maar moest ff wat dingen kwijt... merk ik. Geniet van t mooie weer! Al mer k ik daar hier op t werk in de airco maar heel weinig van...
Oh mijn onzekerheid is nu weg hoor linn na die 3 echo's. Heb er wel vertrouwen in. Alleen na die eerste echo was ik onzeker. Ik heb ook een jongens gevoel. Gewoon een gevoel. Niet omdat zwangerschap anders is ofzo. Haha heb zelfde symptomen als jij. Vorige keer idd vanaf week 7 beetje misselijk. Nu niks.
Ik zie een streep! Gefeliciteerd! Hoop dat hij goed blijft plakken. Maar dit ziet er iig al goed uit!
Hoop ook dat het mooi op gaat lopen. Reden dat ik getest heb vanmorgen is omdat we een feestje hebben vanavond en ik vast wilde kijken of het al positief was of dat ik eventueel nog een wijntje ging drinken. Nou, dat ga ik nu dus niet meer doen
Ja idd meid drink het toch niet. Je weet maae nooit. Het kan ook vals positief zijn maar denk het niet. Hij lijkt wat licht van kleur, maar test maandag weer of een cb doen kan ook
Voorzichtig aan zeg ik gefeli! Zou het wijntje ook maar even laten staan, beter 1 te weinig dan 1 teveel en spijt krijgen straks.
Haha ben ik 't zelf ook mee eens hoor! Mede daarom hem ik ook getest. Nu nog bedenken of we het de vrienden waar we vanavond mee gaan gewoon vertellen of dat we een smoesje verzinnen. Alhoewel er denk ik geen makkelijk smoesje te verzinnen is
Door jou koali werd ik getriggerd ook ma es een testje te doen. Al dagen ovutesten gedaan ma geen vruchtbaarslijm en dus ook negatieve testen. Dus ben iingestopt na dag 20.. werd me te duur. En als ik vruchtbaarslijm had zou ik weer testen. Na ja mislukt haha.Nu nog steeds geen vruchtbaarslijm maar een positieve ovutest van heb ik jou daar!!! Ben benieuwd of t mirge nog zo;n ovutest is en als t zo is dan zwangerschapstest erachteraan. Ik d8 mijn ei slaat een maand over.. we zullen zien. Ben wel op van de spanning hahah. Deze maand veel stress gehad dus zal wel een uitgesteld ei zijn. Maja hope op een toevalstreffer moet natuurlijk kunne
Ik zie ook een streep koali. Ik dronk zoiezo niet dus haha geen ervaring met smoesjes. Nic spannend hoor. Ben benieuwd
Ik zie ook een streep koali, hopelijk loopt hij nog mooi op! En idd even geen wijntje al zal ik een smoes verzinnen en het nog niet vertellen.. je weet maar nooit (al hoop ik natuurlijk op t beste voor je meid) Nic, haha ja snap ik dat je er even mee stopte, wordt anders wel duur, maar nu dus wel heel spannend. Ben benieuwd! @hier, vlgs mij is mn ongi al bijna op t einde, gok maandag met nieuwe ronde te beginnen! Verder aan t genieten van t weer, zolang dat gaat, want die kleine man wil nu liever binnen blijven. Hij heeft zn last van zn hooikoorst (hele dikke rode oogjes, niezen etc) arm ding.
Even snel: Koali gefeliciteerd! Hopelijk snel donkerdere streep! Nic25: spannend meid!! Yvette: Ontzettend balen van je hand.. Hopelijk niet je schrijfhand? Flavour: zielig zeg, die hooikoorts, krijg je er niks voor? Fijn vooruitzicht, nieuwe ronde! me: heerlijk he, met dit weer lekker buiten. Hier: weinig kwaaltjes. Alleen beetje moe en zeurende tepels. Ik heb paar dagen terug weer flink wat slijm met een beetje bloed erbij gehad. Dit was in de ochtend. Daarna in de avond slijm met bruin, dus hield al weer op. Maakt me zenuwachtig elke keer. Maargoed dus nu al paar dagen niks, 'schoon' slijm. Mag niet eerder komen voor echo Had weinig nut zei ze, snap ik ook wel. Ben echt bang dat er niks te zien is op de echo van 8 weken. Ben enorm onzeker, echt balen. Nog 2,5 week wachten!
Nou hier gisteravond ook bruin verlies en beetje helder rood. Vk gebeld en moet het in de gaten houden. Heel verhaal dat het ook normaal kon zijn enz. Moest alleen rustig aan doen. Naar bbq gegaan die afgesproken was en daar eigenlijk niks meer gehad dus dacht nou zorgen gemaakt om niks. Tot ik thuis kwam. Helder rood bloed. Heel de nacht nu. Ben echt wel bang nu. In opdracht van vriend en andere vriendin me toch maar ziek gemeld. Baal echt heel erg. Van het ziek melden en het bloed. Straks als t normaler tijdstip is Vk maar weer bellen.
Och meiden wat een spanning. Ik duim heel hard!!!! Hebben jullie gesekst, veel gehoest oid? Hebben jullie ook buikpijn /rugpijn? Ik hoop heel erg dat het een vaatje is die gesprongen is. Me87, heb je al weer gebeld?