Oh nee me!! Wat een rotnieuws zeg.. heel veel sterkte! Nic: spannende tijd voor jou meid, wanneer zou je NOD zijn? Yvette: inderdaad handiger om je eindtaart een andere keer te maken Engeltj en Yvette: ik duim voor jullie, hopelijk een goede vruchtbare periode.
@me: lieve meis, wat ontzettend KUT! Zo'n verdrietig nieuws... Heel veel sterkte, maar bah bah wat moeilijk. Dikke knuffel
@nic: dat is dan nog eens een super verrassing! Gefeliciteerd! @yvette: met 1 hand wordt zo'n project natuurlijk erg lastig.. Ik hoop dat je een nieuwe datum kunt regelen.
Me; Vind het zo erg voor je!!! Ik hoop dat je het langzaam een plaatsje kan geven. En weet dat we er allemaal voor je zijn. Sterkte straks bij de echo.. lieve meid dikke knuffel!❤❤
Nic; wat super nieuws voor jou! Toch hoop ik dat je ergens je foto kan uploaden.. Gefeliciteerd meis!
als het goed is heb ik hem nu geupload. van telefoon naar email naar computer naar hier...moet toch een andere makkelijkere manier zijn... maarja die heb ik nog niet gevonden... maar goed duidelijk toch? zit nu op dag 35 dus weet niet of mijn nod al voorbij is.. heb er een van 42 tussen gehad maar ook van 32 dus jah.. wachten geblazen.. de test was een super gevoelige die je 6 dagen voor nod kon gebruiken. deze had ikgratis gekregen bij mijn giga verpakking ovulatietesten.
Me, wat vreselijk zeg!! wat een klote situatie. Heel erg veel sterkte toegewenst voor jullie. Kan even geen andere woorden vinden
Wow nic super positief!! Gefeliciteerd! Nou ik heb idd echo gehad en die was schoon. Baarmoeder zo goed als in oude staat. Nog klein stolsel zichtbaar maar die zal vanzelf moeten komen en hoef dus niet naar het ziekenhuis. Als ik klaar ben met vloeien moet ik nogmaals een echo. Bedankt voor jullie medeleven!! Heel lief. Ik kan helaas terug op de lijst maar weet even geen NOD omdat ik geen begindag weet en niet weet hoelang me cyclus nu zou zijn. Weet ook niet of we deze maand al weer ervoor gaan of even maand afwachten
Ondanks dat het heel verdrietig is, is het fijn dat je baarmoeder zo schoon is. Scheelt een hoop ellende erbij. Eerst maar even bijkomen van alles gok ik voor jullie weer opnieuw beginnen?
@ koali, gefliciteerd ik zie idd een streepje.. hopelijk wordt hij duidelijker!! @nic, wauww, dat is echt een knaller!! Gefeliciteerd. @me, wat onzettende K*t meis!! Vind t zoo klote voor jullie. Heel veel sterkte. Knuffel!! @hier, ik kan ook weer op de lijst, al weet ik nu dus niet wanneer mn nod zal zijn, ook omdat ik ben gestart met de teunisbloemolie.. we gaan gewoon weer lekker klussen en zullen zien waar t eindigd.
@yvette, hopelijk mag je je eind taart ander keertje maken, maar dat zal vast wel goed komen! Sterkte met je hand!! Fijn dat de verjaardag van jullie kereltje goed geslaagd is. Hier gisteren avond een taart gemaakt voor collega, haar zoontje wordt 5 jaar. Zal eens kijken of ik hem kan uploaden.
Hij is leuk geworden flavour. Ik mag mn eindtaart gelukkig een andere keer maken ben daar heel blij mee want wil het graag afmaken.
Leuk geworden die taart! Jeetje ik heb heeeleeee erge kriebels voor een 2e en dan denk ik .. deze ronde is verloren gegaan want weinig sexytime gehad. Dan denk ik nu ooooh hadde we nou maar wel wat meer sexytime gehad.. dus baal een beetje. Stom he Nou moest het ff kwijt dames