Flavour, wat een gave taart zeg!! Angels, wij hadden deze ronde rond de ei ook maar twee keer 'geklust', meer kwam er gewoon niet van. En toch is het raak, dus hoe vaak je het hebt gedaan zegt niet alles.
Koali okee hihi .. ja je weet het natuurlijk nooit. Maar omdat bij me 1e het 2 jaar heeft geduurd verwacht ik het niet.. we zullen het zien!
@ angels ik weet nie eens wanneer me ei was en zoveel geklust had de we ook niet. Ma weet nu niet wanneer t raak was hahah. @ koali we lopen bijna samen @ hier voel me prima beetje moe. Net verloskundige gebeld zij kwam uit op 4 weken en 2 dagen.. dus uitrekendatum was 15 februari en 8 juli intake en eerste echo... dus das nog ff w88..
Hallo😀Wij zijn op begonnen voor baby nummer 2 Ronde 3 alweer. Onze dochter is nu 9 maanden 1 week en 1 dag. Als het goed is vandaag eisprong 😀 Zijn er nog meer druk voor een 2 de?
@angels, je weet het nooit. Soms heb je juist een maand veel geklust en heeft t niks uitgehaald en wie weet als je keer minder hebt gedaan wel.. is altijd maar afwachten. Maar snap je gevoel wel, omdat t bij de 1e zo lang duurde! @nic, ja moeilijk dan om.voor jezelf na te gaan wnnr het is gebeurd. Spannend je 1e echo, al duurt het nog wel paar weekjes. @yvette, fijn je de eindtaart ander keertje mag maken, hoe is het met je hand?? @hier, gister kinderfeestje gehad. Hij was zo blij met zn taart. Geweldig om te zien. Zoonlief vond het ook gezellig.. wad een springkussen en er kwam een turtle langs! Hij heeft het zo naar zn zin gehad. Toen ik gister naar huis ging is meneer in slaap gevallen , daarna 2 uurtjes wakker geweest en toen van 20 tot 9.30 geslapen! Heerlijk haha
Hey meiden, Gister controle gehad en nu heb ik kunststof gips. Een stuk minder zwaar, minder warm en minder pijnlijk. Ik moest van mijn zoon power rangers rood nemen dus dat is het nu ook haha. Over 3 weken terug en dan gips eraf en een foto maken en zien of ik nieuw gips moet of dat het zo goed is. Nic, nog even geduld en dan hopelijk een mooie echo! Angels, het hoeft maar 1x goed te gaan Koali, hoe voel je je? Me, hoe gaat het met jou? Engeltj, jij ook bijna je eisprong denk ik? Spannend weer! Made, geen bloed meer gezien? Voel je je verder ok? Linn, voor jou ook nog even geduld maar ook voor jou hoop ik op een goede echo Hier is de eisprong vandaag of morgen denk ik. Vanwege mijn hand en het feit dat mijn vriend een nieuwe baan is begonnen en heel moe is niet veel kunnen klussen nog maar we gaan het zien. 1x is voldoende
Meiden ik ben jaloersssss, ik wil ook zwanger zijn hihihi.. Yvette, fijn dat het beter gaat met je. En succes vanavond haha als het lukt hopelijk wel.. Maak gebruik van je eisprong
Hier ben ik ook weer even! Ben zoo moe, kom weinig toe aan bijlezen en bijschrijven, maar doe m'n best! Yvette: Fijn dat het gips lichter is, zeker nu het morgen zo warm wordt. Succes met klussen Flavour: Wat fijn dat het zo geslaagd was! En lekkere slaaptijden Hier was een zekere dame elke 2 uur wakker en moest getroost worden... ik denk dat de hoektanden eraan zitten te komen. Nic: Lang wachten he.. Ik ben ondertussen op de helft, nog 2 van de 4 weken wachten. Achteraf zijn die twee weken toch snel gegaan, maarja de 2 weken die nog moeten duren dan weer extra lang Angels: Leuk dat je weer zo enthousiast bent Wie weet deze ronde toch geluk, en anders met goede moed de volgende ronde in Wanneer is je NOD? Volgens mij vergeet ik iemand... Hier: Moe, moe, moe. Kort lontje. Regelmatig last van pijnlijke tepels, maar niet elke dag. Veel slijm, elke keer bang dat er bloed bij zal zitten. Maar tot nu toe toch al een hele week geen bloed gezien. Hopelijk heb ik het nu gehad ook, want ik wil graag genieten Alleen lukt dat nu nog niet, misschien na de echo! Wat gaan jullie morgen doen met het warme weer? Ik moet werken helaas
HĆØ dames. Later ga ik weer op jullie allemaal reageren!! Sorry. Ik ben dinsdag dus gaan werken maar om half 2 naar huis gegaan ivm buikpijn. Meer naar huis gestuurd en mocht woensdag niet komen. Is maar beter. Maandag ging t prima met me. Maar sinds dinsdag ben ok een wrak. Heb nergens zin in, kan me allemaal niks meer schelen wat er om me heen gebeurd. Ik wil dit niet. Wil niet verdrietig zijn en zeuren. Zoveel mensen krijgen een miskraam. Ik probeer te bedenken wat de oorzaak is maar dat heeft natuurlijk geen nut. Ga mezelf verwijten maken maar ook dat heeft geen nut. T is zo. Informatie opzoeken heeft ook geen zin want overal hebben ze het over een lege vruchtzak of een embryo waarbij heen hartje klopt. Dat was niet zo. Het heeft geklopt en het groeide goed. Waarom stopt het opeens. Nouja allemaal vragen waar ik geen antwoord op krijg dus ik wil het naast me neerleggen. Ik wil verder, maar dat lukt me niet. Ik ga vanaf morgen weer werken maar heb er totaal geen zin in. Heb geen zin meer in die opleiding. Dus je merkt het wel een warboel hier haha en dat is juist wat ik niet wil. Lastig. Maar het gaat goed komen!!
Hallo dames!! Ik had een vraagje en hoop misschien dat er dames zijn die me kunnen helpen!! We zijn bezig voor baby nummer 2 ronde 3 En nu komt het zou je zwanger kunnen raken als je borstvoeding geeft ongeveer 5 voedingen niet in de nacht want onze dochter slaapt door. Alvast bedankt 😀
Hey meiden! Me; kan ik helemaal begrijpen, en weet je het is normaal dat je je nu zo voelt. Want je verheugde je hier zo op, en loopt het uiteindelijk toch niet goed af. Geef je lichaam de tijd. Denk aan jezelf meid! Knuffel voor jou! Made; Fijn dat het goed met je gaat. Ondanks je vermoeidheid. Nog even wachten en dan kun jij aan spieken naar je kleine. Hopen dat daar alles goed mee is. Yvette; wie weet is dit juist genoeg deze maand dat je aan het einde toch een mooie roze test mag vasthouden. Fijn het gips ook wat lichter is. Vooral nu met dit weer Flavour; Super mooie taart ook gemaakt jij! Lekker hoor dat je zoontje het zo leuk heeft gevonden op het feestje. Zo dat is heerlijk slaapt hij vaker zo lang? Hoe zit het nu met je cyclus ben je begonnen met de teunisbloem? Nic; fijn dat alles goed gaat. Je hebt tenminste een datum om naar uit te kijken! leuk en spannend weer. Angels; dan hebben jullie ook lang moeten wachten zeg. nou hopen dat het voor jou deze keer ook heel snel mag gaan. Koali; hoe gaat het met jou? Dragonberry ben jij hier nog??? Hier; weer uitkijkend naar de eisprong. geen idee wanneer die is wel deze week ergens. Ben begonnen deze maand met temperaturen! Iemand ervaring en kan het mij uitleggen? Ik doe deze maand geen ovu testen meestal voel ik me eisprong aankomen.
Hoi Maantje, Je zou wel zwanger kunnen raken hoor. De ene persoon word wel zwanger en de andere niet. Heb persoonlijk geen ervaring mee. Anders moet je even onder het topic kijken zwanger worden. En desnoods zelf even een vraag openen met of er dames zijn die ook zwanger raakten toen. Succes!
Hey dames. Ik ben ff een weekje niet geweest, wel gelezen, geen puf om te reageren. Alles hakt er toch behoorlijk in en afgelopen week ben ik emotioneel ingestort, dit niet zozeer van de v.mk, maar van alles bij elkaar. De v.mk is meer een trigger geweest. Ik denk dat ik de komende week nog niet veel actief zal zijn op zp. Ik wilde wel ff mijn neus laten zien. Maantje, welkom. Als je bv geeft kan je gewoon vruchtbaar zijn, tenzij er altijd max. 3 uur tussen de voedingen zit, ook 's nachts.
@yvette, fijn je ander gips hebt, leuk ook rood haha. hoe bevalt de nieuwe baan van je vriend?? @made, vervelend he als ze zn last hebben van de tandjes.. hier was t ook altijd drama. nu krijgt hij weer een kies erbij, gelukkig geen last van. wanneer staat je 1e echo gepland, ben t ff kwijt! hopelijk heb je daarna wat meer rust! @me, rustig aan meis! je maakt je zelf helemaal gek (al begrijp ik je wel, ik zou precies het zelfde hebben) dikke knuffel!! @maantje, welkom, had ik vlgs mij nog niet gezegd??! @engeltj, haha nee zo lang slaapt mn zoontje niet altijd helaas, was het maar waar. (al moet ik zeggen dat het de laatste weken een stuk beter gaat) voorheen werd hij altijd om 11 uur wakker, en was dan ook echt klaarwakker tot n uurtje of 1. dan ging hij weer slapen om vervolgens nog 4 keer wakker te worden en te gaan spoken.. hopelijk krijg je wat meer duidelijkheid met temperaturen, helaas kan ik je niet helpen, heb er zelf geen ervaringen mee. wel weet ik nog van mn zus, dat ze een app had waar ze haar temp elke ochtend invulde en zo een mooi overzichtje had en ad hand daarvan kon zien hoe en wat.. miss even kijken in de appstore?? @lieflief, ook voor jou sterkte en rustig aan! geef het even tijd! knuffel!! @hier, begonnen met teunisbloem en tot nu toe gaat het prima, weten jullie trouwens of dit gewoon samen kan met zwangerschapsvitaminen?? verder moet ik zeggen dat ik de laatste week echt lekker in mn vel zit. waarschijnlijk ook omdat ik deze maand maar 2 dgn per week werk en dus wat meer rust heb. (huis op orde, eens goed opgeruimd, schoongemaakt etc)
Yvette hoelang moet je nog in het gips? Made rot ja die tandjes, even `doorbijten`. Me .. dikke knuffel Maantje haaay ook ik had nog niks gezegd Lieflief sterkte meis Flavour ik denk dat het wel samen gaat hoor! En als je iets teveel binnen krijgt plas je dat weer uit geloof ik... Ik heb ook een app: mijn kalender ... volgens mij kun je ook je temp aangeven. Doe dat zelf nog niet, net als ovulatietesten.. maar misschien wel de volgende ronde... vind t lastig dat elke dag te doen (temp.). Fijne avond
Daar ben ik weer dames. Kleine meid in dromenland, vriend op terras en pas vanavond ergens terug. Heerlijk haha. Ff rust. Merk dat ik errrrrrrg moe ben. Liefst doe ik smiddags ook een dutje of ga ik savonds lekker vroeg naar bed. Zal de nasleep nog wel zijn. Vrijdag en zaterdag gewerkt en beviel me prima. Back to normal life. Bloedverlies is alweer 3 dagen gestopt, zal maandag ff bellen want moet nog een echo krijgen. Donderdag was ik echt helemaal klaar met het verdrietig zijn. Wil gewoon weer lol hebben dus daar gaan we voor. En natuurlijk haha deze stage halen, dus moet weer aan de gang. We zien wel hoe het schip gaat stranden komende tijd. @ maantje, welkom en idd als he borstvoeding geeft kan je wel zwanger worden. Maar kan ook zijn dat je cyclus nog even weg blijft. Weet niet of je al ongesteld bent? Ik werd t pas na 9 maanden dus voor die tijd denk ik weinig vruchtbaar, weet niet niet geprobeerd haha. @ Engeltj, ik heb ervaring met temperaturen. Heb het 3 maanden gedaan vorige keer voor stel dat ik naar de dokter moest, dan had ik daar vast een curve van. Maar je krijgt wel een beetje inzicht alleen moet je echt wel strikt elke dag voor je uit bed stapt tempen, opzich ook zo gedaan maar je meot er wel aan denken. Ik deed gewoon de eerste keer dat ik wakker werd. Dan is je lichaam het meest uitgerust en dus reeele temp dacht ik. Als ik nachtdienst had gehad deed ik het ook na me slaap overdag, als ik eerste keer wakker werd, maar merkte dan wel vaak dat ie toch iets hoger was. En ik zag pas naderhand aan de curve oh kijk je ziet een verschil met voor en na eisprong. Maar ook daar zijn veel groepen hier over op forum. Ik vulde t trouwens in op fertilly friend ofzo??? Die geeft ook aan wanneer die denkt dat eisprong is geweest. @ lieflie, wat balen zeg dat je je zo voelt. Rustig aan. @ Flavour, fijn ja je huis zo op orde. Hier afgelopen week weinig uitgevoerd haha dus moet ook flink aan de poets. We hebben wel flink geshopt voor aankleding in het huis. Was erg kaal omdat we pas verhuist zijn, nu ziet het er al weer een stuk gezelliger uit.
Knap van je Me! Heel helder hoe jij ermee omgaat respect! Neem je rust en pak idd je plezier, ma dat doe je al. Topper @lieflief. Ook rustig aan doen en blijven praten. @ yvette, hoe gaat t met je?
hee dames, wat is het hier rustig?? alles goed met iedereen? Hier maandag gewerkt en gister dagje naar Juliana toren geweest. zoonlief vond het geweldig, fantastisch park voor 2,5 jarige! kan bijna overal in en is nog te lopen ook voor die kleine.
Flavour wat leuk! Thanks voor de tip..ik zal het onthouden voor volgend jaar haha. Hier nog geen bloed, vandaag nod. Maar ik denk zelf morgen (28 dagen) of zelfs overmorgen (29). Maar omdat die vorige keer 27 dagen was heb die app het zo berekend. Nog meer mensen die hun nod nu of bijna hebben?
angels, spannend. Altijd dan maar weer afwachten of je nu langere cyclus hebt of dat je toch zwanger bent! wacht je al tot overmorgen of ga je wel testen.