Zwanger worden van een 2e kindje.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Narci, 3 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angels88

Angels88 Bekend lid

2 apr 2013
    581
    0
    0
    Ik ga wel wachten :)
    Tot nu toe nog geen tekenen van naderende ong.. :)
    Spannend

2. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @angel spannend hoor. Ben benieuwd. En knap dat je nog niet hebt getest.

@ flavour. Leuk een dagje weg geweest en dat de kleine zo heeft genoten.

Nou ik dacht klaar te zijn met dat miskraam verhaal maar helaas. Gister controle echo gehad en er zit nog iets. Nu moet ik volgende week naar de gynaecoloog. Baal echt als een stekker. Het was voor echt klaar, wilde weer verder. Maar nee. Ik kreeg dit vandaag te horen en sindsdien ook niet meer kunnen concentreren gewoon omdat ik zo erg baal. En dat zit ik op die stage nu du schiet allemaal niet op.

3. nic25

nic25 Actief lid

15 okt 2012
    431
    0
    16
    invalleerkracht basisonderwijs
    Limburg
    @angel. Spannend! Hoop op een positieve test voor je!
    @me wat naar!! Ben je op de goede weg, zit er nog een stukje in je lichaam. Hopelijk kan t snel worden "opgelost" en kun je echt verder!
    @ hier. Gister opgegeven voor moeders voor moeders. Vorige keer nietgedaan. Ben benieuwd of t me lukt vol te hhouden.

4. flavour2

flavour2 Actief lid

18 jan 2012
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    @me, wat ontzettend vervelend! Hopelijk kan je snel weer verder. Knuffel!!

@nic, knap je het gaat proberen, moeders voor moeders. Succes!!

@hier, gaat het zn gangetje. Klussen wanneer we zin hebben en rond ei natuurlijk vaker haha. Hopelijk heeft de teunisbloem wat effect. Verder gaan we vandaag knutselen voor papa dag!

5. Linn81

Linn81 Bekend lid

12 okt 2014
    753
    1
    18
    NULL
    NULL
    Lieve meiden,

Even een reactie van mij. Heb het momenteel erg druk (thuis en werk) en kan telkens niet de tijd vinden om te reageren (ik lees wel vaak even snel bij :)).

@me: wat ontzettend klote! Welke dag moet je precies naar de gyn?

@Angels: wanneer is precies je NOD? Je hebt t waarsch wel vermeld, maar ik zie t zo even niet terug. Spannend!!!

@hier: het gaat goed met me. Wel super moe. Ik sta moe op en ga moe naar bed. Verder zijn er dagen dat ik flink misselijk ben, maar ook dagen dat t best goed gaat, me weinig klachten. Vorige zwangerschap van week 5 t/m week 10 super misselijk geweest. Ik denk dat ik nu 8,1 weken zwanger ben. Maar dinsdag weten we meer! Dan is nl de eerste echo. We hebben hem pas 's avonds dus wordt een lang dagje op t werk.

Ik zal proberen wat vaker te reageren :)

6. Angels88

Angels88 Bekend lid

2 apr 2013
    581
    0
    0
    Linn wat spannend bijna de echo! Dan duren de dagen lang he! Let wel goed op jezelf hoor!
    Mijn nod was de 17e ;)

Me vind het zo rot voor je, kan alleen maar zeggen sterkte en een virtuele knuffel..

7. Linn81

Linn81 Bekend lid

12 okt 2014
    753
    1
    18
    NULL
    NULL
    @ Me: dank je, doe ik ook wel... maar is even een heftige periode. De 17e?! Heb je al getest of ben je ondertussen ongi?

8. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ nic. Oeh moeder voor moeders succes haha. Ik vond het verschrikkelijk dus was er snel mee gestopt. En deze keer me ook niet aangemeld. Gaat niet meer gebeuren.

@ linn. Hopelijk ben je snel van je klachten af!! Maar ergens denk ik ben blij met je klachten!! Ik zou willen dat ik misselijk was van een zwangerschap nu. Ik heb ook dinsdag echo en afspraak maar dan heel andere redenen jou. Hoop bij mij schoon en mij jou mooi kindje!!

@ angel nog niet getest dan????

@ hier lekker weekendje vrij. Ik zag woensdag t allemaal niet meer zitten na dat nieuws van de verloskundige. Ik kon me niet meer concentreren op stage en had ook echt het gevoel dat ik die stage maar beter over kon doen. Heb nu aantal dagen gemist of maar half aanwezig in me hoofd haha. Maaaaaar gister kwam er super toevallig een Nieuwe opname. Geboren bij een termijn die perfect is voor mijn eindopdracht. Ik ben zo blij. Dus heb voor dt kindje gezorgd en daar kan ik nu me opdracht over maken. Ga t weekend maar beginnen want vriend is heel t weekend weg. Als de kleine dan in bed ligt kan ik achter pc. En heb even met de gyn van diens gesproken. Die gaat me dinsdag helpen heeft ie voor me geregeld want waar ik eigenlijk afspraak bij had vind ik geen fijne man. Maar hij maakte zich niet zo druk omdat ik geen bloedverlies meer heb. Dus ik hoop dat de echo hem dan ook meevalt dinsdag. We zullen zien. Maar ik zie t weer positiever in haha. Heel verhaal nu sorry haha

9. Linn81

Linn81 Bekend lid

12 okt 2014
    753
    1
    18
    NULL
    NULL

LOMP!! Was natuurlijk voor Angels! :$

10. Linn81

Linn81 Bekend lid

12 okt 2014
    753
    1
    18
    NULL
    NULL
    @ me: het was ook zeker niet mijn bedoeling om te klagen.. Ik besef maar al te goed wat voor indruk dit bij bijvoorbeeld jou zou achterlaten. Meer even een update hoe 'de vlag erbij hangt' :)
    Wat fijn dat je opdracht nu zo voorspoedig verloopt!

ik hoop ook dat je dinsdag goed bericht krijgt en dat het allemaal meevalt.

11. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Ik vat t ook niet op als klagen hoor haha! Vind t ook niet erg. En blij voor jou en de andere zwangere!!

12. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Lieve me..

Ik lees hier van je miskraam wat ontzettend balen :(
    Het was je zo gegund! Hopelijk dinsdag een goede echo zodat jullie weer verder kunnen!!!

Knuff xxxxxxxx

13. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Thanx Mariah. Ik heb t idd nog niet in t andere topic geplaatst omdat t daar vrij stil is helaas.

14. Yvette2311

Yvette2311 Actief lid

12 feb 2015
    267
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Sorry voor de lange afwezigheid maar was even met mezelf bezig. Klinkt een beetje gek maar moest even afstand nemen omdat ik mezelf te druk maakte. Niks naar jullie toe dus :)

Sinds vorige week weer halve dagen aan het werk en kan jullie vertellen dat het best pittig is met 1 hand werken op kantoor.

Volgende week woensdag weer naar het zh en dan horen of het gips eraf mag blijven of niet.

Verder donderdag nod en ga er vanuit dat het niks is geworden deze maand. Zegt mn gevoel tenminste.

Me, Succes met de echo morgen. Duim voor een goede echo.

Angels, hoe staat het er bij jou voor? Al een positieve test of toch ongi?

15. Angels88

Angels88 Bekend lid

2 apr 2013
    581
    0
    0
    Gister ong geworden , 21-07 is denk de nieuwe nod datum.

Yvette lijkt me ook lastig ja met 1 hand! Hoef je je niet voor te veronschuldigen hoor we hebben allemaal wel eens tijd voor onszelf nodig :)

16. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Me; hoe is het vandaag gegaan?

Angels; balen zeg had gehoopt dat je zwanger zou zijn! hihi

Yvette; ik vind dat het deze maand nou wel een keer jou maand mag zijn. Ik hoop voor jou over 2 dagen een knaller van een test!!!!

Hier, zondag mijn nod! ik wacht tot dan...

x

17. Linn81

Linn81 Bekend lid

12 okt 2014
    753
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hee meiden,

Hier is t ook niet goed. Leeg vruchtzakje, geen kindje...
    Ik zou nu 8,4 zwanger zijn geweest... Ik krijg te horen wanneer ik bij de gyn langs mag komen. Daarna zal ik zetpillen krijgen om een 'miskraam' op te wekken. Voel me goed klote, leeg, erg verdrietig..

18. nic25

nic25 Actief lid

15 okt 2012
    431
    0
    16
    invalleerkracht basisonderwijs
    Limburg
    Jeetje linn! Wat ontzettend verdrietig! Dit verwacht je niet!! Hoop dat je snel bij de gyn terecht kan!!

@yvette, hopelijk heb je goed nieuws, ookal was de kans klein. Wordt idd ook tijd voor jou voor een positieve test!

19. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Ooo jeetje linn wat erg voor jullie!!
    Sterkte meiss.. Had je al een echo gekregen? (Dat ze daar achter kwamen.)
    Dikke knuffel💗

20. Yvette2311

Yvette2311 Actief lid

12 feb 2015
    267
    0
    0
    NULL
    NULL
    Angels,
    Balen dat je ongi bent geworden.

Me,
    hoe was je echo?

Engeltj,
    lieverd dat gun ik jou ook voor deze maand. Ik duim nog voor je!

Linn,
    wat erg om te lezen meis! Wat een klap moet dat geweest zijn. Sterkte meis!

Nic,
    dank je wel. Hoe gaat ie bij jou?

Deel Deze Pagina