Zwanger worden van een 2e kindje.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Narci, 3 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angels88

Angels88 Bekend lid

2 apr 2013
    581
    0
    0
    Lin wat superrot zeg, sterkte en knuffel!

2. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ Yvette, snap ook heel goed dat t lastig is met je hand zeg. Hopelijk mag t gips er snel af. Spannend bijna NOD.

@ angel balen, op naar nieuwe ronde dan weer.

@ linn, neee dat meen je. Wat ontzettend kut. Sterkte!!

@ engeltj, duim duim voor je.

@ hier. Echo dus gehad in ziekenhuis en zag er prima uit. Was wel ergens iets van een waas te zien wat niet helemaal hoorde maar niet nodig om medicatie of curretage te doen. Ik moet bij me volgende menstruatie, erna dan, een echo plannen om te kijken of t dan dus echt allemaal weg is. Maar dat vind ik beetje onzin haha. Ik zal nog ff met die arts praten. Was vandaag aan t opereren dus heb alleen even telefonisch contact gehad. Nu dus wachten tot me cyclus weer terug is ofzo. Weet er nu geen bal van.
    Morgen weer naar school en die dag erna. Echt geen zin om te overnachten. Wil lekker thuis zijn maarja is makkelijker. En dan vrijdag laatste stage dag alweer. Dan hop naar nieuwe stage.

3. nic25

nic25 Actief lid

15 okt 2012
    431
    0
    16
    invalleerkracht basisonderwijs
    Limburg
    En ? Yvette en engeltje weten jullie al meer?
    Druk bezig me! Hopelijk heb je gauw weer een duidelijke cyclus!
    @hier net moeders voor moeders geweest. Moet zelf de flessen brengen... Domper Majatis drie straten verder hahahah ma wwel een mooie wikkeldoek gekregen!

4. Yvette2311

Yvette2311 Actief lid

12 feb 2015
    267
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wel een opluchting me dat de echo goed was. Hopelijk snel weer je cyclus op orde.

Nic;
    vandaag al hele lichte onderbuik pijn dus zoals verwacht zal op mn nod morgen het wel doorbreken.
    gelukkig voor jou maar 3 straten verder hihi.

5. Yvette2311

Yvette2311 Actief lid

12 feb 2015
    267
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net even teruggekeken. ...made hoe is jouw echo geweest vandaag???

6. MaDe87

MaDe87 Actief lid

30 mei 2012
    287
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sorry voor mijn afwezigheid dames: ik ben zo moe en misselijk dat ik niet veel achter de pc zit en actief iets doe op zp. Ik lees wel steeds mee, maar ook dat kost veel energie :(
    Ik lees veel spijtige berichtjes, sterkte dames!!

Hier was de echo goed. Kindje ligt op schema en het hartje klopte mooi. We kunnen nog niks zeggen over een eventuele chromosoomafwijking, dus dat blijft nog afwachten tot in elk geval de 12-weken echo en daarna een uitgebreide 16-wekenecho in ziekenhuis.

Ik zal jullie proberen op de hoogte te houden, maar ik lees voor nu vooral mee.

Ik lag vanaf 20:00 al te slapen, daar ga ik nu mee verder :)

Liefs

7. Yvette2311

Yvette2311 Actief lid

12 feb 2015
    267
    0
    0
    NULL
    NULL
    Made,
    wat fijn dat de echo voor nu goed was.
    Balen van de kwaaltjes maar goed van je dat je op jezelf let en hopen dat het voor een mooi gezond kindje is.

Wanneer is je 12 weken echo en wat is je uitgerekende datum?

Hier vandaag nod...

8. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Linn wat een verdrietig nieuws. Sterkte meid.

Yvette, spannend hoor.

Me, fijn dat de echo goed was. Hoe gaat het verder met je?

MaDe, wat vervelend dat je zoveel kwalen hebt! Hopelijk voel je je snel weer wat beter.

Ik heb eindelijk mijn ei gevonden. Cyclus was redelijk van pad af door de v.mk. dinsdag was mijn ei ej ik verwacht er weinig van, aangezien we alleen zondag hebben geklust en ml daarna weg moest voor het werk, maar er is een kans.
    Verder merk ik dat de rust weer een beetje terugkomt en dat is fijn. Ik kan weer meer genieten van zl en dat is heel fijn.
    Ook kijk ik weer positief vooruit.

9. Yvette2311

Yvette2311 Actief lid

12 feb 2015
    267
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zojuist ongesteld geworden...op naar ronde 8 :(

10. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Gewoon een keiharde K*T weer.... Ik blijf duimen dat hij of zij snel bij jullie mag komen. echt balen weer.:x

11. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    He gatsie. Bah.

12. Yvette2311

Yvette2311 Actief lid

12 feb 2015
    267
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ondanks dat ik het wel aan zag komen komt het toch weer hard aan....

13. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Balen Yvette. Komt idd dan weer shit aan.

@ nic succes met het plassen haha.

@ lieflief fijn dat je cyclus weer op gang komt.

@ made super dat de echo goed was.

Ik ben onderweg naar huis. 2 dagen gewerkt, 2 dagen school gehad en overnacht dus ben kapot. Staan nu natuurlijk inde file. Vanavond vroeg naar bed denk en morgen laatste stage dag. En moet ergens nog me eindopdracht van deze stage schrijven. Dus even druk druk. Maar lees altijd mee en probeer zoveel mogelijk te reageren hoor.

Haha was afgelopen dinsdag maar weer gaan hardlopen maar viel me erg zwaar haha. Vrijdag ga ik weer en moet ff volhouden om weer wat conditie op te bouwen

14. nic25

nic25 Actief lid

15 okt 2012
    431
    0
    16
    invalleerkracht basisonderwijs
    Limburg
    Ohhh yvette balen!! Gunde t je zo!!
    Alle hoop nu op engeltje :)
    Fijn dat de echo tot nu toe goed is made.
    En me, kan me voorstellen dat je moe bent. Nog een stagedagje en klaar. Druk deuk druk is goede afleiding en gaat de tijd sneller. Hopelijk voor jou ook gauw een plakbeeb.
    Linn hoe gaat t met je? Denk veel aan je!
    Voor idereeen die ik vergeet sorry..
    Plasseb gaat tot nu toe prima, me :)
    Morge ook dagje vervangen maandag en volgende week vrijdag weer. Wordt dan 33 gradw pfff niet echt zin in... Maja werk is geld ;)

15. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Ja afleiding is ook goed. Alleen had ik vandaag 4 uur college over erfelijkheid, genetische afwijkingen, miskramen, onderzoeken enz dus dat was best confronterend. Ook omdat wij net voor ik zeanger was te horen hebben gekregen dat er dus een genetische afwijking in de familie van vriend zit en wij nu moeten bedenk. Of we willen weren of vriend drager is en daarbij onze dochter. Eigenlijk door zwangerschap niet meer zo mee bezig geweest maar nu door die lessen in combi met miskraam die ook in lessen werden benoemd wordt je wel weer ff op de waarheid gedrukt.

16. Yvette2311

Yvette2311 Actief lid

12 feb 2015
    267
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat een vervelend nieuws over die afwijking Me!
    kunnen ze de baby daar al op testen voor het geboren is eventueel?

Hier is de rust in mn hoofd weer weder gekeerd...blijf wel een rot gevoel houden over het feit dat het zolang duurt maar ja daar doe ik verder niks aan.
    verder lekker geshopt vandaag en nu in het zonnetje in de tuin :)
    Fijn weekend dames!

17. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Nee we willen de kleine niet laten testen. En mijn vriend wil zich ook niet laten testen. Of in ieder geval hij is in twijfel. 50% kans dat ie t gen bij zich draagt en als we weten dat ie t drager is is het 90% kans dat t tot uiting komt. Dus zodra hij weet dat ie drager is is ie bang dat ie daar ook naar gaat leven. Zijn lastige keuzes. En als hij drager is kan t dus dat ie t door heeft gegeven. Op t moment dat we dat hoorde hadden we net besloten om voor een 2e te gaan. Ik heb even gedacht van shit moeten we misschien maar niet doen (ook door de opmerking van z'n moeder "ja aan Julie doe je niks meer maar eventueel een 2e wel") maar een 2e kind woog zwaarder. Ik zou niet met 1 kindje verder willen ondanks deze info. De ziekte komt pas later tot uiting. Het blijft wel beangstigend dat vriend of dochter misschien ziek gaan worden. En het blijft lastige keus of je t al wil weten. Daar zijn we dus nog niet helemaal over uit. In ieder geval vinden we dat de kids daar zelf een keuze in moeten hebben dus die worden niet getest. En volgens mij mogen wij dat ook niet bepalen zoals de wet beschrijft moeten ze ook zelf die keuze hebben. Het legt toch een label op je wat misschien met hypotheken ofzo invloed heeft. Je bent dan een risicopatient. Maarja lang verhaal haha.

Ik begrijp je gevoel van dat t knaagt dat t zo lang duurt. Ik heb er bij de 1e ook moeite mee gehad.
    Nu ben ik vooral erg benieuwd naar me cyclus.

18. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Me; Brrr als ik jou bericht lees.. Moeilijk zulke dingen. Hoop dat jullie er toch samen uitkomen.

Yvette, ik kom bij de club... Ben ook alweer ongi geworden een dag te vroeg... maar helaas WEER ongesteld!!!!!!Grrrrr

Fijn weekend dames... hoop gauw op roze....

19. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    23 juli nieuwe nod

20. Yvette2311

Yvette2311 Actief lid

12 feb 2015
    267
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een verhaal Me...lijkt mij een lastige keuze!

Engeltj,
    :( :( gatver.....Jij ook al! Tis niet meer leuk nou. Dikke knuffel voor jou.

Ik zal maandag weer eens een nieuwe tabel maken. Is al een tijdje niet gebeurd door mn hand...

Deel Deze Pagina