Ohhh wat lief van jullie al die reacties!! Ben der stil van! Zal ma nie vertellen dat mijn sollicitatiegesprek EG super goed verliep hahaha dalijk krijg ik de baan ook nog es... En was niet voorte vervangen maar als "echte " klas oongelofelijk wel voor een jaar. Maja dannzien we wel weer verder. Ben wel benieuwd. Ik hoorde t zo snel mogelijk
Nic wat super die echo en een extra echo omdat de stagiaire wil oefenen is ook helemaaaaal niet erg. Wat rot lieflief dat je ongie geworden bent. Babyfg succes met je sollicitatie! Koali zal vast van de hormonen af komen helaas Me jeetje jij heb veel was te vouwen zeg... helaas ligt het ook te wachten op mij. Probeer meestal in het weekend alles weg te wassen. Maar steeds vaker doordeweeks dat ik ook een wasje draai. Hoe gaat het met jullie prins/prinsesje? Ook wel leuk om eens te horen natuurlijk !
Nou hier gaat t prima met de prinses strakjes lekker op vakantie vrijdag vertrekken we . Ze zei tegen de beer. Boter mem poop make? Daarmee bedoeld ze wat mama altijd vraagt wil je jam of stroop op je boterham hahaha begint steeds meer te praten tegen knuffels en andere speelgoed dingen zoooo schattig
Jammer nic dat je het niet bent geworden. Wie weet volgend schooljaar. Zo leuk he als ze steeds meer gaan praten. Haha das vaak zo dat papa en mama weten wat ze zeggen en de rest denk huh zegt ze nou. Hier begint meneer ook steeds meer worden te zeggen en ook duidelijker. Nu vooral omdat hij van zn speen af is, ligt hij soms echt een uur in zn bed te praten en zingen tegen zn knuffels. Hier op t wachtbankje. De teunisbloemolie heeft niet echt zn werking gedaan. Als ik het nu bekijk heb ik 24 juli mn nod ipv 7 aug. Dus scheelt wel.iets maar niet mega haha. Lekker nic as vrijdag op vakantie, waar gaan jullie heen? Alvast fijne vakantie!!
Hier ook een kletkousje waar steeds meer woorden uit komen. Verder rustig aan hier. Vanaf morgen de nachtdienst in. En weinig nieuws te melden. Nic jammer van de baan!
Naaa heerlijk we gaan vandaag yes! Drie weken hoppa !! Eerst weekend Valkenburg dan laatste week zuid Frankrijk en de rest er ergens tussen. Dan ben ik als ik trug ben 13 weken gaan we t dan vertellen. Hoe nog geen idee...
Lekke nic. Veel plezier dan en lekker genieten. Ik heb er net nachtdiensten opzitten. Ben nu net wakker en klaar. Altijd fijn. Hoef zaterdag pas weer te werken dus weekje vrij. Ben heel veel vrij de laatste tijd maar klinkt gek ik wil dat niet. Twijfel heel erg om meer te gaan werken tijdelijk. Maar ok. Ik heb nu komende week 2 stagedagen geplant. Moest nog en ben toch veel vrij en heb gewoon kinderdagverblijf. Dus goed geregeld. Maandag moet ik me scriptie inleveren dus moet echt even nog flink wat eraan doen haha. Beetje last minute. En verder zit ik nu in me wachtweken. Saai. Hoe is t met de rest? Iedereen op vakantie of gewoon geen zin om te reageren hier haha.
Ja het is rustig hier... stilte voor de storm! Hier gaat het goed, morgen dagje sauna.. even ontspannen en relaxen! Nu maar hopen dat ik niet ongesteld wordt want dan voel ik me nie zo prettig natuurlijk daar...
@me, op zich wel lekker je dan even wat minder werkt. en je aan je stage en scriptie kan werken! succes @angels, lekker een dagje ontspannen. wanneer is je nod? @hier, vandaag een lekker bezig dagje gehad. administratie helemaal bijgewerkt, gepoetst, was weg, gestreken en gevouwen, etc. was ook wel nodig, aangezien aankomende week bom vol gepland. gelukkig maar, want heb als t goed is as vrijdag mn nod en dan is mn testdrang dr niet zo haha het is zeker rustig hier, wel jammer, want was altijd gezellig zo met elkaar te kletsen. laten we het er op houden dat er een paar op vakantie zijn. hoe is het verder met de zwangere onder ons??
Mijn nod is de 21e, maar afgelopen keren kwam het ook soms te vroeg en soms later, maar omdat ik donderdag wat bloed had dacht ik ohneee... maar we gaan nu gewoon en hopen dat ik het niet ga worden, fijne dag dames!
Spannend angel. Me, succes met het afronden van je scriptie! Flavour, goed bezig geweest hoor! Hier is het nog afwachten of ik mijn ei kan benutten deze maand. Nog geen positieve ovutest en donderdag ga ik weg. Teunisbloemolie lijkt nog niet super veel te doen. Enige verschil is dat ik meer slijm heb. Het gaat erom spannen, denk ik.
Lieve dames, Ik meld me ook weer eens. Normaal ben ik fanatieker in het blijven meeschrijven, helaas speelt migraine echt enorm vaak op Met regelmaat lig ik dus plat en energieloos op de bank. De overige kwaaltjes nemen wel af, gelukkig. Ben alleen misselijk als ik een lege maag heb, maar ik heb geen eetlust. Handig Ik heb vanaf dit weekend ook vakantie, dus ik zal nu weer wat meer kansen hebben om up to date te blijven! Nic: hoe was je extra echo? (missschien heb ik er overheen gelezen?) Lekker hoor, op vakantie! Voor het weer hoef je niet thuis te blijven in elk geval Lieflief: zou meer slijm ook door teunisbloemolie komen? Jammer dat het geen andere effecten heeft, spannend dus! Angels: ik had ook paar dagen voor NOD wat bloedverlies, dus het kan nog! Wanneer ga je testen? Flavour: effectieve planning dus! Vrijdag een belangrijke dag weer voor jou, ik zal duimen! Me: ik snap dat je beter wat afleiding kan gebruiken met sommige periodes. Hoe gaat t met je scriptie? Succes! Hier: morgen combinatietest. Ik vind het mega spannend. Hoop dat het kindje nog leeft en dat er geen gekke dingen gezien worden. Ik heb op 16 weken ook een extra uitgebreide echo in het ziekenhuis gepland staan, om te kijken of er aanleidingen gevonden worden voor trisomie 13. Hierdoor moet de 20-weken echo ook in het ziekenhuis, dus die staat ook al gepland. Verder beetje huis opruimen en daarna bijhouden..
@angels, spannend, wanneer ga je testen? @lieflief, bij mij deed de teunisbloem ook niet veel, scheelt 2 wkn denk met mn oudere cyclussen. het enige wat ik ook had is idd meer slijm, waaraan ik dus goed merkte, wanneer ik mn ei had! @made, balen dat je zn last heb van migraine, speelt het nu meer op tijdens je zwangerschap? gelukkig nemen je andere kwaaltjes af. hoe was je combinatie test? heb je nog plannen in je vakantie? hier vandaag dagje werken..
Hallo dames Geen idee wanneer te testen. Tot nu toe is elke maand (alle 3 de keren) het anders geweest dan ik dacht. Soms te laat en soms te vroeg.. dus weet niet zo goed wanneer te testen eigenlijk. Nog meer mensen met hun nod vlakbij?
Ik maandag of dinsdag pas als me cyclus weer normaal is na miskraam. Ja lijkt me lastig als je zo onregelmatig bent
Zie trowuwens dat engeltj zwanger is in het testen topic Als je hier nog kijkt, gefeliciteerd engeltj!
Jeej. Ik heb vandaag een knaller van een ovutest. Eitje is een paar dagen eerder, hierdoor net op tijd voordat ik wegga. Tijdens de wachtweken op vakantie zijn is wel heel fijn. Mijn NOD komt nu op 6 augustus. Spannend weer, naderende nod's.