Zwanger worden van een 2e kindje.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Narci, 3 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flavour2

flavour2 Actief lid

18 jan 2012
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lastig he angels als je cyclus zo onregelmatig is. Hopelijk heb je een mooi test in handen straks.

Lieflief, yeeeaahh fijn een knallende ovu test. Nu aan de klus voor je op vakantie gaat.. scheelt wel je wachtweken tijden je vakantie, gaan ze tenminste snel!

Engeltj, als je hier nog kijkt gefeliciteerd!!

Hier vrijdag denk ik een testje doen.. maar twijfel nog of ik wacht tot in ongi wordt of een testje wagen.. haha

2. Angels88

Angels88 Bekend lid

2 apr 2013
    581
    0
    0
    Flavour spannend!
    Engeltje gefeliciteerd!

Hier is mijn nieuwe nod 20 augustus, gisteravond ongie geworden. Hou het nu maar op 30 dagen..
    Afgelopen keren was het: 26 dagen, 31 dagen en 30 dagen
    Als die maar niet langer wordt dan 31 dagen haha dat is zo lang :p

Nog meer met onregelmatige cyclus?

3. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Ik had voorheen echt super regelmatige cyclus. Nu even afwachten maar hopelijk kom er niet achter haha. Gewoon meteen zwanger lijkt me beter.

Balen wel dat je weer menstruatie hebt!

Spannend flavour morgen. Ben benieuwd.

4. MaDe87

MaDe87 Actief lid

30 mei 2012
    287
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat je je ei nog kunt benutten deze ronde Lieflief! Lijkt me echt een fijn idee dat je deze ronde tenminste niet 'weggooit'!
    Ik duim voor je dat het ook tot een mooi resultaat mag leiden!

Flavour, spannend hoor, jouw moment van de maand komt ook weer aardig dichterbij! Knap dat je kunt wachten, ik had allang getest denk ik ;)

Angels, ik snap dat je 30 dagen lang vindt, maar ik zou er voor tekenen! Ik ben altijd erg onregelmatig geweest, vaak uitschieters tot aan rond de 45 dagen :x Voordat ik van Ela zwanger raakte was dat soms af en toe zelfs 60 dagen...Balen dat je ongesteld bent geworden, hopelijk niet te lang wachten op een nieuw ei.

Me, ik hoop met je mee dat je weer snel zwanger bent. Heb je nog zo rustig, of afleiding kunnen vinden?

Engeltj, kom je een test showen hier? Ik ben wel benieuwd. Gefeliciteerd meid!

Hier:
    Combinatietest ging erg goed! Ik heb de bloeduitslagen nog niet, maar de echo was gelukkig mooi. De echoscopiste gaf aan dat ze geen aanleidingen zag tot ongerustheid. Alles wat ze nakeek was mooi gegroeid volgens de verwachting. Kindje was erg druk ook :D
    Ik verwacht begin volgende week ergens de kansberekening, maar trismonie 13 of 18 wordt vaak op een echo ook al ontdekt. Aangezien dat onze grootste risicofactor is, ben ik erg blij. Trisomie 21 is niet (altijd) duidelijk naar aanleidng van een echo, dus dat is nog even spannend. Maarja, dat is het voor iedereen!

5. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Ik ga door naar de volgende ronde.

6. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Me, balen joh!

Made, wanneer krijg je de bloeduitslagen terug?

Flavour, nog getest?

7. MaDe87

MaDe87 Actief lid

30 mei 2012
    287
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jammer me!!

Bloeduitslag is binnen.
    Downsyndroom 1:12.000
    Trisomie 13 1:100.000
    Trisomie 18 1:100.000

Blij!!

8. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Dat zijn super goed uitslagen!! Fijn hoor.

9. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Made; super blij voor je!
    Me; jammer van je ongi...

Rest; hopen snel op een mooie test voor jullie!

Hier helaas ook een miskraam gehad. Neem even afstand van deze site en ga lekker op vakantie binnenkort.
    Sorry voor mijn niet reagerende berichtjes maar las wel soms even mee. Veel gedoe ook met werk.
    Ga soms wel even mee lezen. Maar neem voor nu afstand.

Knuffels voor jullie!

10. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Onee engeltje, wat ontzettend shit.
    Sterkte!

11. flavour2

flavour2 Actief lid

18 jan 2012
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    @angels, ik zou heel graag jou cyclus willen hebben van 30 dgn hoor haha.. hier is mn gemiddelde 59 dagen.

@me, balen, hopelijk brengt de volgende ronde mooi nieuws!

@made, wat fijn je uitslagen! super!!

@engeltj, wat ontzettende klote! vind het zo sneu voor je. sterkte meid. dikke knuffel

@hier, helaas niet hoeven testen, want vorige week donderdag kwam mn ongi. dus op naar de volgende ronde..

hoe is het verder met iedereen? en de zwangere?

12. Amani

Amani Lid

8 aug 2014
    55
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hier ook bezig voor een 2e hummel, 21 juli mijn laatste ontrekkingsbloeding gehad, heb nog geen natuurlijke menstruatie gehad. Succes allemaal :D

13. Angels88

Angels88 Bekend lid

2 apr 2013
    581
    0
    0
    Dames,

Rustig hier... ik denk dat een aantal mij verkeerd begrepen hebben.. ik zei ik hoop niet dat het dalijk meer gaat worden als 30 want dan weet ik het al helemaal niet meer. Ben wel blij met 30 maar uit ervaring weet ik dat het ook ineens 50 kon zijn bijv. Vandaar dat ik hoop dat het zo rond de 30 blijft ;)

14. nic25

nic25 Actief lid

15 okt 2012
    431
    0
    16
    invalleerkracht basisonderwijs
    Limburg
    Heeeej heeej wij zijn weer trug vanvvakantie ;) wat een sneu weer hier in Nederland!! Gister ouders schoonouders en zus verteld. Hadden een grote brie meegenomen stond op petitie brie wij der petite baby van gemaakt met watervaste stift. En binnen in een foto met Anouk en mij en t bordje baby on board van de auto en die in t doosje van de kaaas gestopt. En de foto bij mijn zus in een prigles doos gestopt en gezegd dat we een cadeautje voor t neefje wat nog bij haar in de buik groeit hadden meegenomen. Hahaha een speelkameraadje :) die gezichten fantastisch!
    Verder nog steeds misselijk ma nu overdag ook... Zo af en toe... Ma dan EGssuperkokhalsneigingen... Bleh... Hoe gaat t hier met iedereen? Nog nod's in de buurt?

15. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Zo goed over nagedacht Nic haha. Heel leuk. Vakantie verder ook leuk geweest ondanks de misselijkheid?

Hier gaat alles prima, afgelopen woensdag laatste controle echo gehad en eindelijk alles schoon!! Ben zo blij en merk het ook meteen ondanks dat ik dacht dat het voor mij zoiezo al klaar was dat het nu echt een afsluiting is. Voel me veel fijner en vrolijker. Dus met volle moed weer verder, ook was er trouwens een eitje die goed aan t groeien was, perfect in mijn cyclus weer. We zullen zien of het zn vruchten heeft afgeworpen haha. Zit op de wachtbank en die tijd mag van mij snel gaan maar zal helaas wel weer niet haha.

Jammer dat t hier zo rustig aan t worden is.

16. nic25

nic25 Actief lid

15 okt 2012
    431
    0
    16
    Limburg
    Ja vakantie was top. Maja nie veel gedaan warm hahah veel zwembad gezien hahaha.
    Wat een super fijn nieuws me!! Toch raar datje t nu dan aalsnog " echt" afsluit. Miss isdit net de trigger voor een nnieuwe kans. Hoop t heel erg voor je! Wel fijn dat t eitje zichtbaar was en dat t netjes in je cyclus zit. Geeft goede hoop! Ben heel benieuwd! Morge gaan we naar mijn schoonbroer. Verder morgen ook de combinatie test. Net op t randje! Ben dan al 14 weken... Naja kan der niks aan doen was op vakantie...en voor de vakantie was te vroeg... Ja hee haha naja we zien wel. Ben eigenlijk niet meer zo zenuwachtig, heb een gevoel dat t wle goed zit. Heel vreemd had ik bij Anouk niet. En ik dacht 99% zeker dat t een jongetje werd hahah nu hheb ik daar weer geen gevoel bij. Raar hahaha

17. nic25

nic25 Actief lid

15 okt 2012
    431
    0
    16
    Limburg
    Ik blijf hier gewoon spammen hahaha
    Ben ik t iig kwijt
    Vandaag combinatietest gehad. Echo zag er prima uit neus botje gezien en ma 1.8 mm vocht Maja wel met 13.6 weken dus net op t randje...van testen dan... Bloed is afw88. Spannend! Verder ziekjes door stomme airco! Verkouden koppijn bah bah en de misselijkheid erbij voel me soms EG sneu...
    Anders blijven wij toch lekker kletsen Me87 enndan volgt de rest vanzelf :) nog paar dagen en dan kun je weer testen. Kijk graag met je mee :) of nog geen testdrang?

18. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Haha prima, kletsen wij gewoon verder.
    Fijn dat de echo goed was, en weer even kunnen spieken. Wat vervelend dat dit er boven op komt. Balen stomme airco haha. Hopelijk is je misselijkheid ook snel over, zou je wel denken rond dit termijn. Ben je bij de eerste ook veel misselijk geweest? Enn al een buikje op komst haha?

Ik mag nog wel even wachten tot testen haha. Pas volgend weekend ergens. Ik wacht denk ik tot de zondag af, dat is de 29e cyclusdag. Wil niet valse hoop krijgen of iets dergelijks. Dus nee nu nog geen testdrang maar zal wel komen. Ben ik nog vanag maandag vrij ook zonder vriend haha. Denk die week zal wel erggggg sloom voorbij gaan dus heb nu halverwege een extra dienst geregeld haha. Na dat weekend heeft vriend ook vakantie, maarja dan weten we al of t wel of niet zo is.

19. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Hallo! Ik zou ook graag mee willen kletsen hier :D

Wij hebben een zoontje van 3 en ik ben eind vorige maand gestopt met de pil. Ik heb mijn onttrekkingsbloeding inmiddels al gehad, dus nu is het een maand ontpillen en daarna is mijn plan om gewoon de natuur zijn gang te laten gaan. Niet te veel bezig zijn met zwanger worden enzo, voor zolang ik het volhoud haha!

En ik heb een vraagje, hoe denken jullie over het voorspellen van het geslacht?? Dat je bij bepaalde dagen klussen een meisje krijgt en andere dagen een jongen. En van die kalenders?? Ik ben nogal nuchter en vind het allemaal maar een beetje onzin. Jullie?!

20. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    He gezellig, wat meer leven in de tent haha.
    Spannend weer he!
    Uhm ik geloof daar niet zo in in voorspellen van geslacht oid. Vind het wel grappig om te zien en lezen maar geloof er niet zo in.

Deel Deze Pagina