Ik snap je wel hoor. Mijn tante heeft ook alleen maar meiden, en die was ook teleurgesteld. Natuurlijk ben je blij, maar je mag soms wel even je gevoel toelaten. Straks is het vast weer goed. Geweldig dat alles verder goed was!
Nic ik denk dat zo ongeveer iedere zwangere vrouw wel een voorkeur heeft voor t geslacht. Maar niet iedereen durft dit toe te geven Super dat ze gezond is! Me Jij hebt took altijd super druk he?! En 4,5 km rennen noemt ze even gesport! Ik vind t knap hoor! Tigermom hoe was de toets gegaan? Gehaald of moet je hem morgen herkansen?
Ooh nic snap je. Haha ik wilde zo graag een meisje dat ik erg bang was dat ik teleurgesteld zou zijn als 1e jongen was. Dus tot de bevalling mezelf wijs gemaakt dat jongen was zodat ik geen teleurstelling zou krijgen. Ben daar ook altijd eerlijk in geweest haha, al vinden veel mensen dat stom. Nu ik dus een meid heb maakt t me niet meer zoveel uit, mijn wens heb ik al. Maar zou een jongen idd ook heel leuk vinden. Wij willen zoiezo geslacht niet weten mocht ik zwanger zijn dus dan kunnen we weer lang wachten. Linn haha ja vrijdag had ik 9 km, had nu echt gedacht richting de 10 te komen. Dan valt t wel tegen. Maar idd het is al heel wat. Enja ik heb t vaak druk. Al heb ik nu 5 dagen vrij maar dat vind ik dus verschrikkelijk. Van te voren kan ik daar echt tegen op zien maar uiteindelijk kom ik ze prima door. Alleen in geval als wachtbank zoals nu kan ik beter maar veel werken. Maarja haha.
Toets heb ik gehaald. Morgen nog een eindtoets over de systemen die we hebben leren gebruiken en dan is de theorie van de training klaar. Weet iemand hier toevallig of je op je 14e cd een eisprong kunt hebben? Ik heb namelijk een grove berekeningsfout gemaakt en als ik nu mn eisprong heb, wat ik lijk t voelen, moet ik weken in de stress zitten tot ik ongesteld wordt.
Ja dat kan gewoon. Waarom zou dat niet kunnen. Elk lichaam is anders maar dag 14 is juist super netjes. En waarom weken in de stress zitten?
Ik sluit me ook aan. Al paar maanden van pil af ivm klachten. Eerst e en lichaam tot rust laten komen. Eerste menstruatie was wat dubieus. Na 9 weken duidelijke menstruatie en nu netjes na 28 dagen weer. En nu willen we voor tweede kindje gaan! Best spannend weer! Maar t kriebelt enorm om weer mee te gaan maken!
Welkom me26! spannend hoor. @me87: ja mn cyclus is wel heel netjes, ondanks het lange anticonceptie gebruik. Maar had je niet meegekregen dat ik zelf niet meer bezig ben met zwanger raken? Eerst omdat het financieel even flink tegen zat en nu vooral omdat ik net een nieuwe baan heb, op uitzendbasis, dus dat ik er gegarandeerd uit vlieg zodra ik met verlof ga. En is zo lullig om na drie maanden te moeten zeggen van ehhh ik ben zwanger. Snap je? Mocht t wel zo zijn dan is het natuurlijk enorm welkom hoor!
Zo, we zijn weer terug van vakantie Gisteren al terug gekomen ipv morgen. Mijn schoonvader blijkt een tumor in zijn darmen te hebben en vandaag krijgt hij nog onderzoeken maandag wat uitslagen. Hierdoor heb ik ook nog niet bijgelezen. Zijn wat rare dagen zo. Ik zag iemand nieuw voorbij komen, welkom!
Welkom me26. Spannend weer he. En killing haha Ohja nu je t zegt tigermom had ik wel meegekregen. Sorry vergeten. Oh lieflief wat heftig. Wat zijn de vooruitzichten? Kunnen ze opereren ofzo? Verder wel fijne vakantie gehad?
Gisteren tijdens een endoscopie is de tumor ontdekt. Ze hebben een kweek afgenomen. Vandaag krijgt hij een CT scan om te kijken of er uitzaaiingen zijn en maandag krijgen ze de uitslagen van alle onderzoeken en wordt het behandelplan besproken.
Oh, wat een naar nieuws. Hopelijk kunnen ze er nog iets aan doen, en is het niet uitgezaaid. Sterkte voor jou en je familie <3
Hey dames. Maandag zijn de uitslagen terug gekomen van mijn schoonvader. De tumor is kwaadaardig, zijn geen uitzaaiingen en goed te opereren. Van het slechte nieuws is dit de beste uitkomst. De operatie gaat zwaar zijn, maar dat is het ergste. Daarna ook geen chemo of bestraling. Verder heb ik sinds maandag sterk het gevoel dat het raak is. Vandaag zit ik op 8dpp. Erg spannend.
Wat een goed nieuws dan idd in deze situatie. Fijn hoor. En spannend!! Heb je ergens last van of gewoon een gevoel? Wanneer ga je testen?
Poehh lief lief wat een uitslag!! Sterkte en een voorspoedige operatie gewenst! @ hier DL ingeschreven voor dagopvang 2 dagen pff lastig! Maja was goedkoper dan dan ik twee dagen peuterspeelzaal programma deed. Nu kan ik nog werken.. Maar zie er wel tegen op ze start pas 16 oktober
Mijn dochter gaat ook 2 dagen naar de opvang. Ik vind dat juist goed en leuk voor haar. Ze vind het zelf ook totaal geen probleem. Leren ze veel van!! En kunnen lekker met andere kindjes spelen. Ik ben op t moment weer veel vrij. Vind ik niet leuk. Verveel me zo haha
Lieflief, toch goed nieuws dat het goed te behandelen is. Mag ik vragen waarom ze geen chemo of bestraling doen? Is het ingekapseld of is de kans op uitzaaiingen bij deze soort kanker niet groot? Allemaal vragen, sorry, maar ben er echt nieuwsgierig naar. Mijn zoontje gaat verplicht drie ochtenden naar de peuterspeelzaal. Ik zag er ook erg tegen op, vooral ook omdat kinderen zo vaak ziek zijn als ze naar zulke opvangcentra gaan. Maar mn zoontje vind het super leuk! Dus dat maakt veel goed.
Tigermom, natuurlijk mag je dat vragen. Voor zover ze het kunnen zien is het compact en goed te verwijderen met een operatie. Ze kunnen geen MRI scan maken en daarmee preciezer kijken, omdat mijn schoonvader een pacemaker heeft. De kans dat het terugkomt of op uitzaaiingen na de operatie is 50%, dus dat is wel behoorlijk.