Zwanger worden van een 2e kindje.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Narci, 3 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yvette2311

Yvette2311 Actief lid

12 feb 2015
    267
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Me87, druk druk druk zo te zien. Wel een gezellig weekend in het vooruitzicht!

Hier dit weekend naar mijn schoonfamilie. Schoonvader wordt 60. Zaterdag heen, zondag terug en dan zondagmiddag met mijn zoontje naar het theater voor Ernst & Bobbie :)

Ik zal elke nieuwe pagina die opent weer de tabel uploaden bij mijn bericht, zodat we niet elke keer terug hoeven te zoeken :)

2. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Zo ik heb weer even snel bijgelezen!
    29-30 maart had ik een knipperende ovulatietest (dubbele hormoon cb) en 30 maart-1 april waren alle ovulatietesten duidelijk positief!.
    Volgens de mamaApp zou een deze dagen dus de eventuele innesteling kunnen zijn en zou ik volgens de app dus vanaf volgende week kunnen testen.....
    heb trouwens alleen nu ovulatietesten gebruikt voor het geval het wel meteen raak is we een beetje kunnen uitrekenen hoe lang dat dan zal zijn.
    Ik ben dus zo benieuwd of het weer zo snel gaat als bij mijn dochter!

3. Yvette2311

Yvette2311 Actief lid

12 feb 2015
    267
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Dragonberry,
    Is je NOD van 23 April dan goed in de lijst?

@Engeltj en MaDe87, hoe is het bij jullie? De testdrang nog kunnen onderdrukken? ;)

4. MaDe87

MaDe87 Actief lid

30 mei 2012
    287
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja hoor Yvette, lukt goed tot nu toe!
    Komt misschien ook omdat ik geen seconde geloof dat ik deze cyclus regelmatig ben of uberhaupt zwanger zou kunnen zijn.
    Ik test zondag, maar ik verwacht eigenlijk EN geen positieve test EN geen menstruatie haha.

Nouja, update volgt.

Engeltj, jij?

@DragonBerry: ik hoop het voor je!

5. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Even een snelle reactie daarop. ga straks of vanavond alles even goed doorlezen, ben namelijk werken.
    Maar ik gisteravond even een testje gewaagd. Namelijk niks geen klachten van 'voor' buikpijn. (heb ik altijd een paar dagen voor me nod) alleen heel erg moe van de week en lichtelijk hoofdpijn. Dus ik een testje doen gisteravond... :( Helaas negatief. Had ik al wel verwacht omdat we deze maand er niet extra voor zijn gegaan. Is er nog hoop?

6. Yvette2311

Yvette2311 Actief lid

12 feb 2015
    267
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MaDe87, Ik ben benieuwd hoe het deze keer zal gaan voor je!

@Engeltj, misschien dat je met ochtendurine beter test? En wellicht dat deze keer de HCG minder snel is en je overmorgen wel positief test? Ik ga in elk geval voor je duimen :)

7. nic25

nic25 Actief lid

15 okt 2012
    431
    0
    16
    invalleerkracht basisonderwijs
    Limburg
    Naaa denk dat ochtend urine beter was geweest en dat je met avond urine wel een heel licht streepje zou krijgen . Maja dat wil je niet hore ha haha
    Dus ik zeg, zonder ongi is er altijd hoop :)

8. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Neeee klopt dat wil ik inderdaad niet horen nee! haha
    Ik had nu testen gebruikt die ik niet zo goed ken, sensitest. normaal altijd kruidvat, dacht ook heel vaag streepje te zien maar dan denk ik altijd dat wil je zien. Dus heb hem weggegooid.

9. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    @ Me87 Goed van je! zal wel pittig zijn zo studeren. druk weekend heb jij! Lekker genieten dan de zaterdag met elkaar.

@ Yvette leuk weekend, ook wel druk of niet. Gezellig zondag middag lekker naar ernst en bobbie leuk!
    Ik hoop ook dat dat het is geweest dat ik avond heb getest maar ben er bang voor hoor. ach had het eigenlijk ook niet verwacht. Hoop het in mijn achterhoofd natuurlijk wel haha!

@ DragonBerry, Goed geklust dus! op naar een positieve test voor je volgende week. Hoe lang heeft het de vorige keer geduurd dan? heb ik even niet gelezen.

@ Made87, Spannend! hoeveel dagen hou je nu aan? ik hoop voor jou wel een positieve test natuurlijk. afwachten dan maar.

Hier, morgen lekker muffins bakken voor zondag. Hapjes maken en in de namiddag verjaardag. s'avonds lekekr avondje op de bank. en zondag is onze dochter jarig!! word ze 2 jaar. Dus erg veel zin in. houden de verjaardag in de middag.
    ook een heerlijk weekendje dus.

10. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Bij onze dame was het meteen raak........
    Mijn Nod weet ik nu dus eigenlijk niet, theoretisch zou ik dus woensdag al kunnen testen....... Heb 'savonds wel wat gevoelige borsten, maar weet niet of ik dat voorheen ook had in mijn menstruatie..... Dus we wachten gewoon af en zie volgende week wel hoe ik me dan voel.
    Bij mijn vorige zwangerschap had ik vlak voor de nod heel erg het gevoel zwanger te zijn maar wou nog niet testen omdat we naar de Efteling gingen hahaha

11. MaDe87

MaDe87 Actief lid

30 mei 2012
    287
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Yvette: Leuk Ernst en Bobbie! Ik moet er met onze dame niet aan denken om lang stil te moeten zitten in een theater. Ik word al nerveus als ik eraan denk :D Veel plezier!

@DargonBerry: Haha jij wilde zeker erg graag nog in alle achtbanen ;) Wanneer ga je testen? Wel in de loop van volgende week al of toch nog even wachten?

@Me87: Heel fijn weekend gewenst!

@Mawaikee: frustrerend zeg! Ga je op een gegeven moment wel testen? Wellicht krijg je nog een ei en raak je wel zwanger. Of ga je af op je temperatuur wat dat betreft?

@Engeltj: Alvast gefeliciteerd met je dochter! :D

@hier: Voor nu houd ik 28 dagen aan inderdaad. Ik ga zondag een testje wagen. Maar ik heb weinig hoop. Het witverlies is al een stuk minder geworden (vorige keer hield dat nog weken aan) en mijn borsten zijn niet anders (wat de vorige keer wel zo was). Wanneer mijn test negatief is, dan wacht ik een week en test ik nog eens. Steeds elke zondag totdat ik uiteindelijk toch ongesteld word.
    Verder een rustig weekend voor de boeg. De gebruikelijke boodschapjes en wasjes, maar niet echt afspraken vastgelegd. Manlief is druk aan het verbouwen, dus Ela en ik zijn waarschijnlijk lekker saampjes. Als het weer nou eens zo zou blijven!! :cool:

12. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Ja klopt, wou nog graag overal in hahahahaha Dcaht achter mijn buikwandje zit alles veilig!

Volgens een app die ik gebruik kan ik vanaf woensdag een test doen, denk dat ik dan maar een vroege zwangerschapstest probeer als eerste. Heb zat testen liggen die ik van een vriendin heb gekregen de pas bevallen is. Dus kan nog ff vooruit!

13. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Hier helaas ongi geworden vanmorgen.. Had vannacht erg buikkramp en nu helaas...:(
    Had het wel verwacht.

14. nic25

nic25 Actief lid

15 okt 2012
    431
    0
    16
    invalleerkracht basisonderwijs
    Limburg
    Ohhh jammer engeltj. Had t je zo gegund!

15. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ Yvette, nou jij hebt toch ook best druk weekend haha. Veel plezier.
    Ohja en fijn schemaatje zo haha.

@ Dragonberry, spannend spannend zo afwachten.

@ Made87, ben benieuwd, morgen testen toch?

@ Engeltj, Balen zeg dat je ongesteld bent geworden. Hopelijk volgende ronde wel raak.
    Gefeliciteerd met je dochter alvast, lekker muffins gebakken haha.
    De studie, Pittig ja, omdat het drukker is door de studie, ik heb minder tijd om te studeren dan mijn klasgenootjes zonder kinderen, maar studie zelf vind ik wel meevallen. Gaat gelukkig heel goed, was erg bang dat ik het niet zou kunnen.

@ Hier, ik heb zojuist me literatuurstudie ingeleverd. Pfff heeft 2 maanden geduurd voordat ik em af had haha. Komt gewoon omdat ik weinig tijd had door verbouwing en kind. Dat uurtje dat ze smiddags slaapt heeft amper nut om mijn papieren te openen en iets te doen. Dus af en toe naar kinderdagverblijf gebracht een dag, en op werk als t rustig was daar eraan gewerkt. Maar wilde em nu echt gewoon af hebben, dus net verstuurd. Hoop dat ie goed gekeurd wordt haha. Anders moet ik nog aanpassen enz. Hopelijk gaan de volgende 3 iets sneller. Maar denk t wel nu de verbouwing voorbij is.

Gister was vriend lekker een extra dag vrij, kwam doordat we een lek in de keuken hebben dus de reden was wat minder, maar hij is heel de dag niet gaan werken. Het was heerlijk weer. Uiteindelijk een bbq gekocht en uitgeprobeerd, een schommel en een tuinset. Eerste week van mei hebben we vakantie en dan wil ik de tuin verder oppimpen.
    Vandaag spullen gekocht voor de kleine meid haar kamer te pimpen maar nog geen tijd gehad om eraan te beginnen. Verder zo gordijntje opgehangen, wat was opgevouwen enz. Gisteravond dus bij vriendinnen geweest. Dus leuk leuk allemaal. Morgen high tea dus moet nog ff wat bakken, ga ik zo doen of morgenvroeg. En na de high tea weer bbq hier thuis haha.

16. MaDe87

MaDe87 Actief lid

30 mei 2012
    287
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jammer Engeltj! Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Hier helaas ook een negatieve test.
    Ook nog geen menstruatie.
    Zoals ik verwacht had dus.. Even wachten en anders volgende week zondag weer testen. Wordt weer een langere cyclus :(

Ik reageer op een later moment even uitgebreider.
    Voor nu: een fijne en zonnige zondag!!

17. Yvette2311

Yvette2311 Actief lid

12 feb 2015
    267
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Engeltj, Balen van je ongi! Wanneer verwacht je nu je nieuwe NOD (voor het schemaatje ;) )?
    Nog gefeliciteerd met je kleine meisje! Heb je een leuke dag gehad?

Dragonberry, Spannend voor jou! Heb je zelf het gevoel zwanger te zijn?

MaDe87, Lastig die onzekerheid meid! Ik hoop voor je dat je snel zekerheid hebt met een positieve test of ongi.

Me87, Druk geweest zo te lezen! Wel fijn dat je je verslag af hebt. Hopelijk keuren ze hem goed, kun je door naar de volgende hihi.

Nou, hier een enorm druk maar gezellig weekend gehad. Mijn manneke heeft het zo ontzettend naar zijn zin gehad met Ernst en Bobbie. Het duurde bijna 2 uur (met en pauze van 15 min ertussen) en hij heeft van begin tot eind zitten genieten, meezingen en meedoen. Het is duidelijk meer een theaterkind dan een bioscoop kind. Want in de bios is ie al vrij snel dat ie er geen zin meer in heeft en hier vond ie het jammer dat het afgelopen was :)

Deze week begint voor ons het klussen weer, dus met goede hoop dan maar :)

18. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    @Yvette2311, Ik heb wel zere borsten en vanaf halverwege de ochtend tot ik ga slapen wat last van maagzuur....... De borsten herken ik nog wel van de vorige zwangerschap toen moest ik met 7 weken al een nieuwe bh gaan kopen!

Ik ben laatst met mijn dochter naar Ernst bobbie en de rest geweest, zij vond het ook erg leuk! En nu kijkt ze veel bassie en adriaan op de ipad van een theater en zegt ze de hele tijd dat zij er ook heen wil hahaha

19. flavour2

flavour2 Actief lid

18 jan 2012
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden,

ik heb alles wel even bijgelezen, maar moet jullie eerlijk zeggen dat ik ook de helft alweer ben vergeten..:D

balen voor de dames die ongie zijn geworden, laten we hopen dat de nieuwe ronde wel eindigt op iets moois!!

@yvette, leuk ernst bobbie en de rest! succes met klussen deze week..

@dragonberry, spannend woensdag testen, ben benieuwd. hopelijk zijn je zere borsten een goed teken!!

@engeltj, nog gefeliciteerd met je dochter, leuke verjaardag gehad?? is ze goed verwend??

@me87, jeetje een studie litaratuur, ik moet er niet aan denken haha.. hopelijk is je verslag goed en kan je snel door met de volgende. lekker hoor een bbq in de tuin, wij gaan er deze zomer ook 1 kopen, met een man als kok, kan dat niet ontbreken haha

Sorry als ik iemand ben vergeten, maar zoals ik al zei, ben de helft alweer kwijt..

@hier, druk weekend gehad. na een weekje vrij geweest te zijn. afgelopen vrijdag weer een dagje gewerkt, zaterdag de keuken goed gepoetst (alle kastjes uitgezocht, gepoetst, vriezer ontdooit, koeling etc) terwijl mn zoontje buiten speelde in de tuin, dus dat was een voordeel haha. zondag en vandaag weer dagje gewerkt.

morgen en woensdag hebben wij weekend dus gaan we genieten van ons kereltje, denk we ook dagje naar de dierentuin gaan.. even kijken waar we zin in hebben haha.

20. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Hallo allemaal,

Zou ik me nog bij jullie aan mogen sluiten?
    We zijn nog niet echt bezig voor een 2e, maar als t aan mij ligt laten we vanaf volgende maand de condooms achterwege en dan zien we het wel ;)
    Ik ben nu nog bezig met een opleiding dus daarom dat we nu nog niet echt actief aan het proberen zijn. Opleiding is van de zomer afgelopen, heb 20 juni de laatste les, dus als ik dan eventueel (kleine kans) net zwanger zou zijn is dat heel goed te doen :)

Nu gauw ontbijten, aankleden en naar de winkels met onze kleine meid (afgelopen donderdag 2 geworden)
    Ik lees straks wel of ik mee mag kletsen met jullie ;)

Deel Deze Pagina