Ja, oke, en ze willen dus niet voor de ''zekerheid'' een chemobehandeling er achterna gooien, zodat de kans op uitzaaiingen wel verkleint wordt?
Nee oke. Natuurlijk is chemotherapie troep en je gaat er echt kapot aan. Alleen omdat ze dit vaak wel doen vroeg ik me af gewoon af waarom het nu niet gebeurt. Maar dat weet jij ook niet Nou meid, nogmaals, heel veel sterkte!!
Hoi allemaal, ik heb alleen even de eerste pagina gelezen.. Ik ben moeder van een zoontje van 16 maanden, hij is na een jaar mmm geboren m.b.v. hormooninjecties i.v.m. pcos. Eigenlijk hadden we die ronde niet mogen klussen ivm overstimulatie maar na een jaar geen eisprong hebben we toch de keuze gemaakt en met een prachtig resultaat Momenteel is het bij beiden zover dat we een tweede willen, vriend besloot vannacht dat hij er echt voor wilde gaan . Ik wil de behandelingen nog uitstellen maar ben sinds september 2014 van de pil af. Eerst constant hevige bloedingen gehad door placentarest, dit ging beter na een curettage in november 2014. Mijn cyclus kwam op gang, eerste maand 45 dagen, erna een paar keer 30 dagen. Helaas niet voor lang, weer +100 dagen. Momenteel heb ik veel pcos-klachten, ik heb continu bloedverlies, variëren van een paar druppels of een enkele veeg, en dan opeens hevig. Elke maand heb ik wel 3 weken bloedverlies en maar 1 week niets of weinig. Ook heb ik veel buikpijn. We hebben besloten dat we het liefste 2,5 a 3,5 jaar tussen de kindjes hebben. Wanneer mijn cyclus begin 2016 niet normaal is gaan we naar het ziekenhuis. Het voordeel is dat ik dan gelijk mag beginnen met hormooninjecties
Welkom LW85!! Lieflief: WAAROM weten wij nog niets van die spannende test?!! Ik heb hem opgezocht, en ik vind die test zeker een reden om ons even op de hoogte te stellen
Nic, wat lief dat je er naar vraagt. We hebben een paar spannende dagen gehad. Vrijdag verloor ik ineens wat bloed, erg weinig weliswaar, maar door mijn eerdere mk zat ik direct in de paniekmodus en was ik me aan het voorbereiden op mk 4. Maar na dat ene beetje bloedverlies geen bloed meer gezien en mijn testjes zijn verder opgelopen en ik had vanmorgen de echte knal-knaller. Oftewel, het ziet er gewoon goed uit. 20 oktober hebben we de eerste echo en dat gaat natuurlijk wel heel erg spannend zijn. Maar woensdagochtend vlieg ik voor een weekje met een vriendin naar de zon, dus het wachten zal minder erg lijken
Hoi lieflief, Gefeliciteerd! Hopelijk geen bloed meer verliezen en dat je snel je kleintje via de echo kan bekijken. Hier alles in de zenuwen! Donderdag mijn NOD gehad vrijdag negatief getest en nu weet ik het even niet meer!!