Zwanger worden van een 2e kindje.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Narci, 3 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Meiden, ik ben ook zwanger :D

2. nic25

nic25 Actief lid

15 okt 2012
    431
    0
    16
    invalleerkracht basisonderwijs
    Limburg
    Gefeliciteerd roosje!

Vandaag is de officiële inschrijving geweest 14 oktober een dagje op t kinderdagverblijf en de 21 e starten jeetje wat een stap maar ze is er zoooo aan toe... Morgen wordt ze al weer 2! Poeh Poeh..

3. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Wat fijn roosje zo snel!! Gefeliciteerd!!

Nic gefeliciteerd nog met je meisje!!

Hoe is t verder met iedereen?

4. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Dankjewel meiden!

Ja me87, 1e ronde raak hihi had het ook niet verwacht :zd

5. nic25

nic25 Actief lid

15 okt 2012
    431
    0
    16
    Limburg
    Lief me dat je er aan dacht! Hadden een leuk feest. Ze heeft zo'n babytje met fiep en flesje gekregen als verjaardags cadeau :) ook al voorbereiding op natuurlijk!
    Verder ligt mijn zus al een week in t ziekenhuis.. Zwangerschapsvergiftiging... Nogntot woensdag volhouden en dan isbze 37 weken. En dan gaan ze iinleiden.. En dan word ik peettante!!!
    Gaan nu bijna elke dag op bezoek. Had voor haar de bbabyshower georganiseerd met mijn zusje ging dus niet door..bhad wel al cadeaus... Dus de laatsten6 dagen kan ze elke dag 1 cadeau uitpakken voor elke dag dat de kleine t nog binnen laat zitten :) vond ze super!
    Verder nog steeds geen vast werk... Baal enorm wilbyraag vervangen maar heb nu 3 dagen kunnen werken... En met een buikje kom je nergens meer binnen voor langdurige vervanging
    .. Dus keb laatst hele wijjde kkleding gedragen zodatvze niet konden zien dat ik zwanger was... Moeilijk om te verzwijgen in gesprekken hoor!!
    Keb nu ookduizend kwaaltjes... Eg nie leuk... SSpierpijnen denk iets met mijn bekken want keb steken diebheeel diep zijn naar mijn bil daar loop ik dan soms zelfs schreef van... Maagzuur af en toe.. Moe.. Buikpijn.. Dan diaree en dag erna oopstopping EG heel gek.. Oh ja en ergste van alles., een man die me niet goed snapt... Vorige zwangerschap ging nl fluitend
    .. Op de bevalling na..
    Kreeg trouwens t nieuws dat ik niet thuis mag bevallen

. weet nie ofnik dat al gezegd had... Ivm de bacterie bij Anouk.. Viel dat even rauw op mijn dak.. Ben der nog niet mee in vrede... En hij zegt dan gelijk. Ja dan is dat maar zo... Snapt dan niet dat devvorige keer ontzettend vervelend is geweest veel artsen gezien ruggen prik te laat 7 dagen in ziekenhuis door fout van doctoren enz .. Najazookeb weer fFF kunnen spuien.
    Hahahahah thnx voor t llezen, zit er FF doorheen. Ma dit doet goed:)

6. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Oh balen zeg. Wat voor bacterie had je? Gbs? Snap dat dat rauw op je de valt bij ook nog al die klachten. Enja mannen begrijpen 't idd niet allemaal helaas.

Grappig mijn dochter heeft ook baby Born gekregen met buggy, bedje en alles. En heeeeeel veel ander speelgoed waarvan ik denk veel te veel voor zo'n meiske.

7. nic25

nic25 Actief lid

15 okt 2012
    431
    0
    16
    Limburg
    Ja idd was de gbs bacterie. En nu nem zijn geen risico's en krijg ik antibiotica aan t infuus 4 uur voordat debaby ggeboren wordt.. Dus meteen naart zziekenhuis als ik een wee voel... Ik vind t super vervelend Maja heb nog 16 weken de tijd om Me er bij neer te leggen
    Zijn er al nods?
    Roos zag op een ander gedeelte dat je niet zo zeker voelde van de zwangerschap, al meer duidelijkheid?
    Lieflief hoest met jou?
    En Linn? Vruchtbare dagen nu of net gehad dachtiik?

8. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Ja inderdaad. Vraagtekens allemaal. Ik bloed alsof ik ongesteld ben maar er gebeurt niks. Echt raar allemaal onzekerheid

9. nic25

nic25 Actief lid

15 okt 2012
    431
    0
    16
    Limburg
    Oh vervelend roos!! Jeetje wat een onzekerheid.. Nooit fijn... Sterkte!!!

10. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Wat pittig allemaal nic.

Ik heb de afgelopen anderhalve week met vlagen bruinverlies gehad, niet veel en ook geen pijn gelukkig. Nog 2 dagen en dan heb ik de 1e echo. Echt superspannend.
    Verder volop symptomen. Moe en beroerd, gelukkig niet overgeven. Bij zl dit niet gehad. Wel moe, maar verder niets.
    Ik merk dat ik het nu wel moeilijk vind met zo'n rondlopende dreumes. Ik zou voor hem zo graag energieker zijn.

11. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @nic lijkt me lastig idd geen keuze hebben maarja het is beter voor de kleine. En idd nog even om het nieuws te verwerken. Je zult dan na bevalling ook nog wel moeten blijven denk ik of niet? Bij ons in het ziekenhuis is dat wel het protocol.

@ onee roosje wat vervelend. Heb je al contact met vk opgenomen ofzo?

@lieflief, spannend bijna echo. Veel plezier alvast.

12. nic25

nic25 Actief lid

15 okt 2012
    431
    0
    16
    Limburg
    Oh vertel me.. Wat is t protocol dan? 24 uur of toch niet langer hė?! Ik weet nl van niks.. Keb der ook niet naar gevraagd was even overdonderd...
    Oehhh spannend lieflief! Kom je de uitslag vertellen? Ik hoop op goed nieuws ma ga naar je verhaal wel uit van een goede zwangerschap! Lastig als je zo vermoeid bent snap t helemaal en die van mij is al 2! Dus die helpt al aardig mee/ soms ook goed tegen hahaha

13. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Ja bij ons 24 uur observatie van kind idd.

14. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Ik heb vk gebeld en ze gaan vrijdag een echo doen..
    Heb nog steeds bloed he

15. nic25

nic25 Actief lid

15 okt 2012
    431
    0
    16
    Limburg
    Spannend hoor. Hoop snel dat t vrijdag is!
    Hier morgen officieel eerste kinderdagverblijf dag.. Spannend!!
    Ennn... Ze plast en poept nu op t potje als we haar der op krijgen! Ze heeft al 4/stickers verdiend!! EG super trots!! Hoop dat we t een beetje kunnen doortrekken dat ze dadelijk zelf aangeeft ik moet plassen. En dan gauw over op de "grote wc!! Hopelijk voor februari dan hebben we ma 1/kindje met luiers zou heel mooizijn!
    Vandaag voor de 2e dag ggewerkt! Jenaplan school jeetje wat zijn die kids zelfstandig! Als je een school gaat kiezen straks zou ik t zeker overwegen! Wij hebben keuze uit drie scholen. Op de andere twee al eens vervangen en nu op de derde. Dus dat wordt dadelijk goed vergelijken en kiezen ;) pas over 1/jaar naar toch je bent juf of niet :)

16. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Vandaag een kloppend hartje gezien. Wel 2 dagen terug gezet, maar bij de termijnecho weten we dat beter

17. nic25

nic25 Actief lid

15 okt 2012
    431
    0
    16
    Limburg
    Jaaaaaa wat goed lieflief! En 2 dagen das nog te overzien. Een week is al anders! Hopelijk blijft de baby goed plakken;!! Voor nu verplicht genieten!! ;)

18. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Wat fijn lieflief. En roosje ik duim voor je morgen.

Nic hoe is de eerste dag op kinderdagverblijf gegaan? Ik zou mijn dochter ook graag zinnelijke hebben. Ze geeft aan als ze geplast of gepoept heeft. Maar ze doet op potje nog niks. Ja plassen is 2 keer gelukt maar daar schrok ze van en daarna dus niet meer gedaan. Ze zegt weleens plasje doen en wil dan het potje. Dan doe ik der luier voor tijdje uit en zet ik potje neer. Ze gaat er wel op maar doet dus niks. Op gegeven moment wil ze luier weer aan, zonder plas op de grond of pot. Ze weet dus waar t voor dient, ze voelt wanneer ze moet of heeft gedaan en ze kan ophouden. Maar de wil is er denk ik nog niet.

19. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Meiden ik heb geen goed nieuws helaas. Ze heeft gekeken en zei: ik zie geen zwangere baarmoeder. Een rustige baarmoeder. Waarschijnlijk is het heel vroeg misgegaan en omdat het vroeg is had ik geen stolsels en buikpijn. Me lichaam heeft het zelf opgelost..

20. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Ik had het al in het andere topic gezegd, maar ook vanuit hier veel sterkte gewenst. Hoe voel je je?
    Als je ff wil spuien kan het hier en je mag me ook altijd een pb sturen. Ik vond het fijn om contact te hebben met mensen die je gevoel kennen, dus mijn deur staat open. Doe waar je je goed bij voelt.
    Liefs

Deel Deze Pagina