Lieve meiden, Ik reageer even kort. Na vrijdag een positieve zwangerschapstest te hebben gehad is t vandaag toch weer mis gegaan. Tweede keer op rij nu. Intens verdrietig.. Wanneer ik weer een beetje ben opgekrabbeld kom ik weer eens kletsen. Liefs, Linn
Jeetje wat rot linn. Logisch dat je even ergens anders mee bezig bent. Sterkte met wat er nog komen gaat!
Hey. Kleintje groeit goed en mijn bm gaar erg hard. Daardoor al flink bekkenklachten. Buiten dat gaat het goed. Ik krijg wat meer energie en ben minder misselijk. En.... sinds gisteren voel ik de kleine echt 😍. Hoe gaat het met jou? Voel je je goed? En met de rest? Het is zo rustig op dit topic de laatste tijd.
Ja hier gaat 't ook goed. Idd misselijk en moe weg. Ook flink aan 't groeien. Zal foto toevoegen is van 15 weken precies. En denk de kleine ook te voelen sinds 14 weken maar moet me er goed voor concentreren dus twijfel soms. Maar denk wel dat t em echt is. Volgende week mag Ik voor het laatst naar school. Moet mijn laatste scriptie nog afwerken en wil ik uiterlijk maandag inleveren. Oooh dan is het gewoon klaar en hopelijk wat rust in me kop. Dan ga ik heerlijk broeden en ga ik me lekker bezig houden met baby dingen.
Woooow me wat heb jij al een buikje met 15/weken!! Sjiek! Ik denk dat iik dat had met 25 weken... Weeet je al wat t gaat worden? Of wanneerheb je de 20 weken echo? Gaat snel he! Iedereen fijne kerst, want zoveel wordt hier niet meer gesproken haha. Volgende week nog een groei echo voor de extra check buikje was wat aan de kleine kant maar na een tweede groei echo weer op de onderlijn.. Ben benieuwd. Met 36 weken word ik over gedragen naar t ziekenhuis.. Ivm die bacterie. Das in de week van 11 januari... Dan komt t aftellen heel dichtbij!!!
Ooh idd het aftellen begint bij jou. Over 2 weekjes verlof of werk je langer? Haha ja wordt hier weinig gekletst maar kijk toch altijd nog of er nieuwe berichten zijn. Vind het wel leuk. Ik heb 4 januari de guo maar wij willen het geslacht niet weten dus we wachten nog netjes af. Heb ook totaal geen voorgevoel. Mijn buik groeit echt goed ja maar vind ik ook leuk. En het ligt er ook wel aan wat ik voor kleren aan heb haha. Plannen met kerst? Ik moet gewoon werken 24 en 25 overdag en dan daarna etentjes. 2e kerstdag een avonddienst dus doe ik verder niks. En zondag ook weer overdag werken. Gek wel. Eigenlijk zou ik nu in mijn verlof zitten. Maar vind t niet erg dat ik nog niet zo ver ben. Heb vorige week pas alles van school afgerond en hopelijk over klein maandje diploma maar dat zal wel.
spannend 4 januari! hopen op een goed begin van het jaar. Lijkt me idd wel leuker om al meteen wat van een buik te hebben dat je ook echt kunt showen. Ik moest t steeds zeggen niemand durfde het te vragen hahah pas met 28 weken durven mensen me spontaan te feliciteren. Maarja ik werkte dan ook steeds op een andere school.. ik heb nu kerstvakantie. en 4 januari starten de scholen weer dan ben ik bijna 35 weken. Dan zou ik nog anderhalve week "moeten" werken. na twee weken kerst denk ik niet dat dat me nog gaat lukken. het kost me enorm veel energie om al flexibel te zijn met invullen van de lessen. vaak ligt niks klaar en moet ik me heel snel inlezen in de kinderen. en die blijven natuurlijk uitproberen. ik denk dat ik nu lekker vakantie houd en dan kijk ik wel of ik me beschikbaar stel.. verder heb ik natuurlijk in mijn achterhoofd nu ook dat ik in september voor vast ergens anderhalve dag kan gaan werken.. NA 6 jaar vervangen eindelijk een eigen vaste klas!!! woehoe en ik heb een gesprek gehad toen ik 29 weken zwanger was hhahahaha. niet dat ik die baan toen kreeg.. zou starten in januari maja das natuurlijk meteen in mijn verlof maar ze waren zo enthousiast over mijn lesgeven dat ze me voor september wilden hebben. Ik kan t nog steeds niet geloven hahaha nu wil ik eigenlijk meer werken maar ik kan na mijn verlof iig al komen vervangen op die school en in september eventuele zieke leerkrachten op de andere dagen vervangen en het jaar erna groeit de school waarschijnlijk waardoor er weer meer werk vrij komt. Dus eenmaal binnen is binnen wel een fijn vooruitzicht voor na mijn verlof. en me87 jij gaat idd dat diploma gwoon halen. lijkt me nu idd vreemd om eigenlijk in je verlof te moeten zitten. Ook de uitgerekende datum zal nu weldicht in de buurt komen. Sterkte! wel speciaal dat jullie t geslacht niet willen weten. Met inkopen doen enzo. want dan moet je voor een jongen straks wel gauw wat kopen.. voor meisje heb je nog liggen kerst is lekker standaard hahah kerstavond thuis 1e kerstdag schoonouders met schoonbroer en schoonzus en tegenwoordig hond . tweede kerstdag bij mijn ouders met zusjes en schoonbroers en nieuwe neefje. met cadeautjes omdat we dit niet gedaan hebben met sinterklaas. nieuwjaar bij vrienden en dan gauw naarhuis hahahah iedereen zat... en wij niet dus das niet zo leuk denk ik. zo een heel verhaal maja dat is wel zo gemakkelijk op de laptop. normaal altijd via de telefoon. groetjes!!!
Ach leuk toch zo'n verhaal. Fijn dat vooruitzicht mbt werk na je verlof. Ik zou denk ik ook die 1,5 week niet meer gaan werken haha. Al verveel ik me snel thuis dus wil tot 36 weken werken. Maar moet nog zien of me dat lukt. Uitgerekende datum komt ook in de buurt ja maar heb er geen moeite meer mee. Alleen gek maar nu weet ik dat 4 maanden daarna alsnog een mooi kleintje erbij komt. En geniet volop van zwanger zijn en alles dat ik het niet erg vind dat het anders nu al bijna afgelopen zou zijn haha. Bij julie wisten we het geslacht ook niet en viel wel mee hoe lastig het was. Had 5 neutrale pakjes ofzo in maat 50/56 en verder nog niks. Ja 1 roze en 1 blauw shirtje met kaartje. De blauwe dus na de bevalling terug gebracht haha. Kamertje hebben we wit/rood/grijs. Aangezien julie nu een roze kamer heeft hoeven we dus ook niks van die spullen nieuw te halen want zit allemaal in dozen. Moeten alleen nieuw bed voor julie en klerenkast zodat ledikant en commode richting babykamer gaat. Maar zijn we nog niet mee bezig. Die opleiding was even belangrijker en daarbij ben nog maar 17 weken. Zie mensen die t kamertje al klaar hebben enz. Ik denk er kan nog van alles gebeuren. Bij julie ook pas na 20 weken echo langzaam spullen gaan kopen en uiteindelijk was kamer pas op 40 weken helemaal klaar. Haha ben ook wel van de last minute.
Yes!!! Extra groei echo ging goed de baby groeide in eigen tempo. Loop ongeveer een weekje achter Maja das niet erg. Ze schatten haar nu op 3000-3200 gram met 40 weken. Dus geen grote baby Anouk was 3700 gram. Dus prima kleine. Baby wanner hoor je of je scriptie goed is me? Of officieel dat je geslaagd bent? Fijne laatste dagen van t jaar dames! Lieflief hoe gaat t met jou? Nog veel last van de bekken? Weet jij al wat t wordt?
Vandaag scriptie beoordeeld. Was goed!! Moet ff nog iets aanpassen maar op papier al alles behaald. Onzin om dan nog werk eraan te moeten hebben haha maarja. Zou eigenlijk meteen eind gesprek hebben maar was niet meer genoeg tijd voor dus die komt volgende week. Maar kan geen onvoldoende meer krijgen 2 weken voor diploma uitreiking en ze hebben ook gezegd dat het geen onvoldoende is. Dus ja waarom dan nog zo'n stom officiële Gesprek haha. Vandaag even vlug naar baby gekeken. Collega van me doet echo opleiding en zodra ze me ziet wordt ik ontvoerd om te oefenen. Zo ook vandaag. Nouja prima zoals ik het geslacht maar niet zie. Komende maandag guo. Ben erg benieuwd. En dan dinsdag moet ik weer bij collega proefpersoon zijn. Veeeeeeel plaatjes dus van kleine. Ooh 1 weekje dat valt idd erg mee. Pas bij 3 weken vinden ze t erg. En laatste weken groeien ze vaak nog lekker door. Zeker nu je thuis zit haha. Enja kleine baby is ook leuk. Ze worden al veel te snel groot. Mijn dochter was 3240 gram bij 40+3 geboren. Prima hoor. Spannend zeg alweer de laatste weken. Ook vast een fijne jaarwisseling. Ik doe morgen lekker rustig aan anders zal het niet laat worden haha. Dan lekker 3 dagen met t gezinnetje vrij en dan al echo.
Hahahahah toen ik je reactie las dacht Ik dat jij de jackpot had gewonnen hahahahah Heej hoelaat heb je de guo? Is dat eigenlijk het zelfde als 20/weken echo? Of specialer? Succes iig! Laat je weten hoe t was? Hier rustig dagje met zijn tweetjes. Terug naar het oude ritme brengen.
Wauw, je bent bijna binnen! Haha. Wij hebben 100 euro gewonnen. Ben er verbaasd om, we winnen nooit wat, haha. Me, had je nu vandaag de GUO? (Ik weet ook niet of dit hetzelfde is als de 20 weken echo) Nic, het schiet bij jou al mooi op zeg! Is al aftellen zeg! Kan me nog wel herinneren dat je vertelde net zwanger te zijn en dan nu al zo ver. Wow. Volgende week woensdag heb ik de 20 weken echo en dan weten we ook of we een zoon of dochter krijgen. Ik heb al een paar keer gedroomd dat het niet goed blijkt te zijn met de echo. Ik probeer heel erg mijn kop niet gek te laten maken. Gelukkig vandaag veel beweging gevoeld. Zo heerlijk!
Haha nee nic ik heb niet mee gedaan. Win meestal niks dus gok het er niet meer op. Guo is idd ongeveer hetzelfde als seo (gewonen 20 weken echo) maar wordt specifieker gekeken. In ons geval naar het hart omdat mijn vriend een hartafwijking had waar hij op zijn 2e aan geopereerd is. Dat krijg je dus een indicatie om guo te laten doen. Nou we hadden em dus vanmorgen en alles was goed. Jammer genoeg niet echt leuke fotootjes mee gekregen. Die vrouw was ook niet heel spraakzaam en toen ze er achter kwam dat ik in het vijand ziekenhuis werk haha was er helemaal weinig gezellige aan. Haha ja ze vroeg wel meer mbt hoe het bij ons geregeld was maar met echt een ondertoon. Ach boeiend. Had alleen wel leuk gevonden mooi fotootje haha. Nu heb ik van een arm, van de rug en de voet een foto haha. Lekker zo'n rustig dagje. Heb je ook weleens nodig. Ik had kleine meid vandaag op kinderdagverblijf vanwege die echo. Dus heb ook lekker gerelaxed alleen en ff laatste dingetjes voor school afgewerkt. Morgen weer werken. Vind ik ook heel fijn want ben zooooo weinig ingeplant. Dat thuis zitten is niks voor mij. Hee lieflief. Lekker 100 euro. Kun je toch ff iets leuks voor de klein voor kopen. Spannend volgende week de echo. En het geslacht. Wij hebben de ogen dicht gehouden haha. Maar ben eigenlijk toch wel erg benieuwd. Hoe gaat het verder met je? Ik herken je gevoel wel een beetje. Ik kan ook nog steeds niet geloven dat die echo vandaag goed was. Ik heb sinds de nekplooimeting uitslag gedacht dat er nu iets uit zal komen waaruit blijkt dat er idd een syndroom is. Maar dat is dus niet gebleken. Gelukkig natuurlijk maar kan dat gevoel nog niet uit me systeem krijgen. Ben dan beetje bang van misschien is het een voor gevoel en is het dalijk geboren en vallen de puzzelstukjes op z'n plaats. Maar zo moet ik helemaal niet denken want er is gewoon totaal geen aanleiding voor. Verder geniet ik ook echt van de bewegingen weer in me buik maar merk ook dat zo'n 2e zwangerschap wel iets zwaarder is dan de eerste. Sjouw toch veel rond met me peutertje en je bent veel bezig. Maarja het gaat allemaal nog goed hoor
Heej lieflief FF snel veel succes morgen!! Laat je weten wat t wordt en hoe t gegaan is? Ik mag donderdag voor t eerst officieel op controle in t ziekenhuis.. Ben dan 36/weken.. Pff nog 1/week dan mag t gebeuren... Hooop zo dat ze nog FF blijft zitte, 4/weken hoeft niet maar 1/week is nog zo kort!!!
Nou gister was me weer een dag.. Keb altijd een lage of te lage bloeddruk.. Kom ik in t ziekenhuis voor controle der 1e keer ivm verplicht in ziekenhuis bevallen heb ik een te hoge bloeddruk... Meteen aan ctg.. Urine inleveren.. Einde van de dag gebeld dat de uitslag goed was maar toch extra ctg op maandag en volgende week vrijdag voor nieuwe controle weer ctg.. Nou daar gaat mijn rustig laten wennne aan t ziekenhuis periode... Wan daar was t voor bedoeld. Controle niet meer bij verloskundige om mij rust te geven en te wennenn aan ziekenhuis mensen en protocollen..was ik nu maar bij de verloskundige gebleven hahah. Naja maandag zien we weer verder..