Haha. Elke dag een update. Ik ben benieuwd. Het klinkt toch wel alsog er op zijn minst flink voorwerk aan de gang is. Wanneer heb je de volgende controle?
Woehoe we gaan naar het ziekenhuis!!! Heb om De 10 minuten weeën.. Hoelang t duurt voor ik reageer geen idee. Ma meld plicht gedaan
Balen.. Zet niet door... 1 hele cm.. Pffff. Tot morgen vroeg in t ziekenhuis afw88 en dan kijken we verder.. Miss wel na huis...
Balen zeg nic. Veel voorweeen zo te lezen. Die ene cm kan natuurlijk goed zijn omdat je al een keer bent bevallen. Hoop dat t toch snel doorzet voor je en het volgende bericht een geboorte bericht is. Hier echt super druk gehad. Vanaf vorige week dinsdag al elke dag druk bezig. Werk, paar dagen weg met vriend, dag carnaval en weer werk. Nu lekker 4 dagen vrij. Maar vriend is jarig dus moet huis op orde krijgen en boodschappen en dus feest. Deze maand is zoiezo druk helaas. Moet veel werken maarja. Merk wel na een drukke dienst dat ik last heb van me rug buik en billen. Maar gelukkig is dat na een nacht slaap weer weg. Dus gaan we weer verder haha. Houd ook niet zo van stil zitten hoor. Morgen weer vk. Even hartje luisteren, maar voel goed beweging dus geloof dat wel.
Speciaal voor jou me Jaaaaaa daar is ze dan!!! Onze lieve kleine meid! imke! Ze kwam nadat de vliezen braken om 15.00/ineens heel snel!. Half 6 was ze der. Van 5/cm naar 8 in 10 minuten. Wel met helse weeën! Met pompje net te doen. Nu goed.uitrusten ben echt een trotse mama anders dan bij mijjn eerste. Daar ging van alles niet goed.. Nu gelukkig ging t sneller. Ma toch te laat voor de antibiotica kuur en dus 48 observatie.. Jammer ma ook heerlijk.. Lekker verzorgd eten hahah
Thnx roosje! Ik wilde een foto plaatsen ma lukt niet.. Miss thuis FF geduld nog. Vrijdag avond gaan we naar huis!!
Jaaaaa wat fijn. Gefeliciteerd met de kleine meid. Nu lekker genieten en idd in het ziekenhuis wordt je ook even extra verwend haha. Snel gegaan zeg. Hoop dat dat bij mij ook zo mag zijn maar heb er wel vertrouwen in haha.
ik hoop dat t nu gelukt is om onze dochter te showen maar ja idd we zijn thuis en de kraamhulp vertrekt vandaag. Het was een super goeie!!! Hoe gaat t met de rest? Ik ben weer begonnen met borstvoeding en die loopt super. tot vandaag... ze was zelfs wat afgevallen... beetje spannend hoe nu verder maar ze groeide na dag 4 al en zat op dag 5 op haar geboorte gewicht en nu op dag 7 weer.... op de foto ziet ze een beetje gelig maar dit hoort erbij en is nu al weer over.
Wat een schatje zeg. En idd beetje geel maar is normaal ja haha. Hopelijk gaat ze nu weer goed groeien op je borstvoeding. Vertrouwen in hebben. Komt wel goed. Fijn dat de kraamhulp goed beviel. Is altijd fijner om een klik te hebben. Hier gaat alles z'n gangetje haha. Weinig nieuws. Heb maandag heel de dag een filmdag haha. Voor t werk vroegen ze me om mee te spelen in een promotiefilm als zwangere. Oh prima, maar ik heb inmiddels het script ontvangen en mag gewoon gaan bevallen in de film haha. En alles moet zo echt mogelijk lijken. Dus vriend doet ook mee en moet rekening houden met wat ik aan doe. Bijvoorbeeld dat me shirt iets langer is..... God waar ben ik aan begonnen. Film komt op site van zkh en dus op you tube. En er worden ook foto's gemaakt voor persberichten. Ben erg benieuwd
Wat leuk! Je wordt vast een wereld beroemde filmster Geen alures krijgen hė ;p Maar fijn dat alles Goed gaat!
Hij moet nog helemaal gemonteerd en alles worden. H zijn gister 10 uur bezig geweest met filmen en foto's enz. Uiteindelijk wordt het een filmpje van 4 min haha. Was echt wel heel erg vermoeiend. Waren om half 9 begonnen en om half 7 naar huis geracet omdat kdv om 7 uur dicht gaat. Dus laatste stuk moest ook alles snel snel op film komen te staan. Toen snel eten, kind naar bed en zaten we op de bank helemaal kapot. Dus zelf ook maar naar bed gegaan. Vriend zegt once in a life time!!! Ik vond 't wel super leuke ervaring maar super vermoeiend. Ben ook erg benieuwd naar het resultaat. Zodra t online staat horen jullie het.
Oh Nic, wat een plaatje zeg! Hoe gaat het nu met de borstvoeding? Me, wat leuk zo'n filmpje. Ik ben erg benieuwd. Hier gaat het zijn gangetje. Vorige week een heftige weel gehad, omdat mijn oma overleed. Fysiek wordt het steeds zwaarder en heb ik een nieuw maatje in huis. Roel, de rolstoel. Gelukkig nog niet veel hoeven gebruiken. Maar ik merk dat ik langzaam meer pijn krijg. Ik geniet gelukkig van alle bewegingen in mijn buik. Aankomend weekend wordt de start gemaakt met onze slaapkamer. Daarna zl zijn kamer. Zl gaat een weekendje logeren. We (ml en vrienden) moeten dus flink wat meters kunnen maken. Ik ga me storten op het uitzoeken van kleertjes. Ook wel weer heelmerg leuk!
Haaaij dames , Hier veel bezig geweest met onze dame. Veel krampjes en spugen. Nu erachter wat t is. Gewoon lucht.. Ze eet zo goed.. Nu 4.2 kilo precies 4 weken. Dat ze door haar gulzigheid lucht mee hapt. Nu tips van t CB gekregen en bij 6 weken zal t sowieso minder zijn ivm darmen die meer kunnen hebben. Lief lief hoe gaat t met de kamer ? Al veel kleding gekocht voor de kleine? Met27 weken is de baby al goed levensvatbaar! Fijne mijlpaal! Natuurlijk nog 10weken blijven zitten! Me hoest met jou? Ook al lekker aan t genieten van de zzwangerschap? Niet te hard werken hė !!
Dat zal wel.even wennen zijn weer nic. Ik gebruikte tegen krampjes venkelthee. Dronk zelf 1 kop per dag en gaf dus borstvoeding. Hielp echt super goed. Die komt nu via voorhand al in huis. Hopelijk is ze er snel vanaf. Hier gaat 't goed. Blijf t druk houden en dat heeft wel effect op me rug of bekken. In ieder geval ik heb ene dag pijn andere dag niet. Ligt er net aan. Maarja het is allemaal goed te hebben. Morgen hele dag reanimatie cursus. Wie dat bedacht heeft snap ik ook niet maar waarschijnlijk nooit zelf kinderen gehad en bedacht hoe shit dit is met een dikke buik. Maarja ook daar doen we maar gewoon aan mee. Jammer dat ik het weekend ook gewoon moet werken. Dat zal wel een weekend met pijn worden. Maar genoeg geklaag haha. Al bedoel ik dat helemaal niet zo want alles gaat gewoon goed op af en toe wat pijn en gewoon drukke dagen na. Dochter heeft inmiddels een nieuw bed maar die moet nog in elkaar. Maar dat kan pas als babykamer opgeruimd is en het ledikantje en commode dus door kan naar die kamer. En daar heb ik nog geen tijd voor gehad dus het schiet nog niet zo op. Hopelijk kunnen we er snel aan beginnen want wil graag iets wat erop lijkt dat hier bijna een baby komt haha. Ben wel bezig met een wieg dekentje haken. Verder dus alles z'n gangetje. Van de film nog geen nieuws haha. Er staat al wel 1 foto in persbericht maar die is niet zo boeiend haha.