Wat is het stil hier dames Iedereen druk aan het werk? @Dragonberry, bassie en adriaan? Geef mij dan maar ernst&bobbie haha. @Flavour2, Geniet van je weekend en veel plezier in de dierentuin! @BabyFG, Van mij wel hoor. Wil je vriend ook al graag voor een 2e beginnen? @Engeltj, Ik heb je NOD even gegokt, laat je even weten of het klopt?
Goedemorgen meiden! Ik zie al een hoop bij te lezen haha.. Iedereen bedankt voor de felicitaties, was zo leuk zondag! En idd hopen dat het deze maand wel raak mag zijn.. BabyFG; Welkom uiteraard mag je mee kletsen! Jij ook nog gefeliciteerd met je dochter! Flavour2; Lekker dat je een weekje vrij was, gek dat je dan vrijdag alweer aan het werk bent? Zomaar een weekje vrij of waren jullie druk.. Geniet van je twee dagen vrij, en veel plezier bij de dierentuin. Dragonberry; Spannend jou tijd komt eraan om te testen, en lees dat je de klachten herkent van de vorige zwangerschap. Laten we hopen dat het zo mag zijn! En wanneer mag ze er heen? Yvette2311; 7 mei nod. Was een hele leuke dag. Smorgens lekker thuis geweest en samen taart gegeten met onze kleine meid. Zij is tegen 12 uur op bed gegaan en ben in naar de gymzaal gereden waar wij het vierden. Heb ik alles versierd, en daarna naar huis en haar opgehaald en aangekleed. Ze was helemaal happy, lekker verwend! Dus een geslaagde dag. Iedereen voelde zich weer kind. Goed dat je zoontje zo genoten heeft van het theater, dat is dus wel voor herhaling vatbaar. Klussen, wij gaan ook extra klussen haha! MaDe87; Jij nog getest? Of ben je al ong.. Ben wel benieuwd hoor wanneer je nod nou zal zijn.. Heb jij nog wat gedaan in het weekend.Lekker genoten met je dochter. Me87; Jij lekker weekend gehad, nog wat lekkers gebakken voor de high tea? En nog lekker gebbq? Hier; Lekker vrij vandaag en morgen.Heerlijk in de tuin bezig en de kleine meid denk ik op de glijbaan. Of op haar fietsje. Heerlijk! Fijne dag vandaag iedereen. Niemand vergeten?
Heb het veranderd Wat een leuke verjaardag was het zo te lezen zeg! Ben blij dat jullie zo genoten hebben. En heerlijk zeg 2 dagen vrij, morgen wordt het stralend mooi weer als ik het zo hoor. Ik ben morgenmiddag vrij dus ik ga samen met mijn mannen lekker genieten in de zon!
@ Made, balen negatieve test, al wel ongesteld of niet? @ Yvette, leuk naar ernst bobbie, haha ofja. Ik heb er een bloedhekel aan maar als je kleine t leuk vind goed toch! @ Dragonberry, spannend zeg met die symptomen. @ Flavour, idd druk weekend fijn dat je nu wat dagen vrij bent. Veel plezier in de dierentuin. @ Babyfg, welkom en spannend om er weer voor te gaan. Wat voor opleiding volg je? @ Engelt, wat leuk dat jullie zo iets afgehuurd hadden voor de kleine, heeft ze een echt feest. Ik had voor de high tea inderdaad frambrozenbrownies gebakken. Waren echt lekker haha. Gelukkig nog wat over. Maar ooh zo slecht. Ik ben heel veel afgevallen na de bevalling, terwijl ik gewoon alles at en niet sportte. Nu merkte ik dat er weer wat aan kwam maarja zit nog steeds in me oude gewoonte van lekker snaaien. Dus denk dat ik toch beetje moet gaan opletten. Zit nog lang niet op me oude gewicht terug maar dacht mooi zoveel afgevallen, zo houden. Daarom dus maar gestart met hardlopen maar is lastig plannen met onregelmatig werk en een kind. @ Hier, gister dacht ik eissprong te krijgen, en aangezien ik de laatste maanden em goed voel en precies weet welke dag baalde ik als een stekker dat ik niks voelde. Vorige week had ik wel ff last van buik gehad maar op cd 10 vond ik het te vroeg voor ei. Nu dacht ik dus shit misschien was dat em wel. Dus ovutest ertegen aan gegooid gister en idd super licht. Nou ik had me kansen al naar 0 gelegd en dacht prima dan volgende maand, verwacht er nu niks van. Tot ik net dacht gooi er nog een ovutest tegenaan, als ie nu nog lichter is weet ik dat ei is geweest, maar nee hoor een knaltest haha. En heb nu ook wat gevoelige buik. Dus denk vandaag ei. Ik moet zometeen werken tot 23.00 maar denk dat we vanavond toch nog even gezellig maken haha. Morgen en overmorgen heb ik school. Dus wordt weer druk. Maarja beter als hoe eerst me rooster was, zou deze week 4 dagen moeten werken en 2 dagen naar school. Nou echt niet. Heb nu 3 werkdagen geruild haha. Dus hoef nu nog maar 3 dagen weg. De schooldagen zijn altijd ectra druk omdat ik meestal bij school blijf overnachten. Anders moet ik op en neer rijden 2 dagen achter elkaar. Morgen wordt t super warm. Helaas heb ik dan dus school.
Ik had toen straks ineens een rode veeg bloed aan het toiletpapier en net alleen nog een beetje roestbruin.... Lijkt niet echt op een menstruatie. Snap er nu niks meer van heb nog steeds zere borsten en wat last van mijn maag.....
Nieuwe NOD voor mij en op naar de eerste echte ronde! Nieuwe NOD is 12 mei. Wel raar om na ruim 2,5 jaar weer ongi te zijn, nou ja ongi troep wat eruit komt
@dragonberry, ik heb een innestelingsbloeding gehad destijds wie weet, spannend! Wanneer waag je een testje? @me87, ik doe hbo controlling bij de ncoi, 1 jarig (geen bachelor titel). A.s. Zaterdag examen en dan nog 1 module en een eindopdracht te gaan. Volgende module wel voor het eerst in Rotterdam les i.p.v. In Utrecht heb ongeveer om de week les op zaterdag (steeds 4 lesdagen en dan examen). Wil wel de volledige bachelor nog doen, maar niet als ik de helft zelf moet betalen (wat nu nog het geval is). Welke opleiding volg jij? @yvette, ja mn man wil sowieso ook een 2e, hij heeft zich niet zozeer uitgesproken over volgende maand, we hadden "gepland" als mijn opleiding afgelopen is. maar hij zal sowieso blij zijn als de condooms achterwege kunnen blijven @hier, vanmorgen boodschapjes gedaan, geleerd voor examen tijdens middagdutje van dochter, en nu lekker samen keuvelen
En uhm geen idee wanneer mijn nod is Mn cyclus is beetje (boel) van de leg, als het goed is kan ik vrijdag de monnikspeper halen die zou helpen erbij.
Lijkt me een beetje laat voor een innestelingbloeding..... toch? heb toen straks een testje gedaan en die was mooi wit
@Me87, Dan ben je nog op tijd toch als het vanavond nog gezellig is? Ik heb nog nooit met ovu testen gewerkt dus weet niet helemaal hoe het werkt om eerlijk te zijn. @Dragonberry, als het een innestelingsbloeding is dan is je test nu inderdaad nog wit. Dan zul je met een week ofzo positief testen. Datgene wat je nu hebt aan "troep" is niet echt een ongi toch? Dus wie weet @BabyFG, kan het mij voorstellen dat je man blij is als de condooms niet meer hoeven. Had mijn vriend ook haha. Ik was vorig jaar Augustus al gestopt met de pil zodat ik alvast kon ontpillen en pas vanaf Januari begonnen zonder condoom. De vlag ging nog net niet uit bij hem
Woow wat is er veel gekletst zeg!! Ik heb het wel allemaal terug gelezen, maar waarschijnlijk zal ik toch het een en ander gaan vergeten, alvast excuus @BabyFG: Welkom! Volgens mij 'ken' ik jou nog vanuit het zwangerschapsclubje van mijn eerste zwangerschap. Ik was uitgerekend in april 2013, jij toch ook? Uiteindelijk helaas geen goede zwangerschap voor mij, maar daarna wel en een december 2013 dochter @Dragonberry: eens met Yvette, wie weet!! Spannend hoor! @me87: Ik snap dat je dagen geruild hebt. Lijkt me zwaar zeg, die opleiding met overnachten en dan ook nog werken. Ik heb al een hele kluif aan mijn eigen rooster: 3 dagen werken en een man die in ploegen werkt en dus ofwel in de nacht de hele week niet thuis is, ofwel de hele week 13:00 - 22:30 weg is, ofwel pas in de middag om 14:30 thuis komt. @Engeltj: Fijn om te lezen dat het feestje geslaagd was!! Op naar 7 mei nu maar weer @Flavour 2: veel plezier in de dierentuin! Wij gaan morgen ook Wordt een leuke dag: eerst gaan we diplomazwemmen bij babyzwemmen, papa gaat ook mee! En daarna dus naar de dierentuin, lekker met dit weer buiten @hier: nog niet ongesteld geworden, maar ook geen verdere tekenen van ofwel een menstruatie ofwel een zwangerschap. Zondag ga ik weer een testje wagen, mocht ik dan nog niet ongesteld zijn. Lastig is het elke keer wel, we blijven maar aan de klus
Hoi hoi, @babyfg, welkom, leuk dat je komt meekletsen. Ik kan ook heel goed voorstellen je man er blij.mee is de condooms gedag te zeggen. Hier vonden we het echt niks. Haha @engeltj, mooi dat het een gelsaagd feestje was. Leuk idee om het in een gymzaal te vieren. Kan me goed voorstellen iedereen zich weer ff kind voelt haha. @dragonberry, het zou idd goed kunnen dat het een innestelingsbloeding is.. even afwachten dus. @me87, dat wordt klussen vanavond groot gelijk dat je wat dagen het geruild. Was anders wel een hele drukke week geweest. Wij zijn vandaag niet naar de dierentuin geweest. Er kwam weer van alles tussen (ontslag van personeel, waardoor ik zelf even paar uurtjes moest invallen met de lunch) smiddag met onze kleine man boodschapjes gedaan en in de tuin gespeeld. Nu gaan we morgen gezellig dagje naar de dierentuin! Als ik iemand ben vergeten mn excuus, maar zit om mn telefoon.
@dragonberry, wanneer heb je je ei gehad eigenlijk? zie je nod in het overzichtje op 23 april staan. als dat klopt dat heb je nu sowieso te vroeg getest mijn innestelingsbloeding duurde overigens van 5 dpo tot nod en toen was t voorbij. @made87, dat zou heeeel goed kunnen ja haha! was inderdaad in april uitgerekend (en bevallen), heette toen nog wel babyfotograaf en pittig lijkt me een man in de ploegen. mijn man deed het heel af en toe in de zomervakantie om vakanties van collega's op te vangen, maar was toch altijd wel blij als hij weer gewoon in normale dagdienst werkte @yvette, oktober in mn mirena er idd al uit gegaan beetje met hetzelde idee om alvast cyclus weer op orde te krijgen. helaas tot op heden nog niet op orde . had tijdens gebruik met mirena al veel last van "mn lijf" en t feit dat mn hormonen overhoop lagen, daarom in eerste instantie eruit laten halen in de hoop dat t zou verbeteren.... @flavour, veel plezier vandaag in de dierentuin! heerlijk weertje hebben jullie. ik heb zelf niet zo'n probleem met die condooms, scheelt weer een hoop "troep" aan mijn kant met spul dat er weer uit komt lopen enzo enige jammere vind ik die onderbreking om zo'n ding om te doen. en t heeft wel iets minder intiems, maar om nou te zeggen oh ik voel echt wezenlijk verschil...nee dat ook niet leuk om weer eens op zp mee te kletsen in een clubje hebben jullie al een rondje gemaakt wie watvoor werk doet etc.etc.? want dan ga ik dat even teruglezen namelijk
@Flavour, Veel plezier in de dierentuin! @DragonBerry, Hoe staat het er nu mee? @BabyFG, Hahaha ja dat van die troep dat ben ik dan wel met je eens, maar wat mij betreft ook het enige voordeel Ik heb geen idee of ze een rondje hebben gemaakt, ik ben er ook pas bij hihi. Ik werk in elk geval gemiddeld 36 uur op Sales coordinator bij een Japans bedrijf. De ene week 5 hele dagen en de andere week 3 hele en 2 halve dagen.
Jeetje wat veel alweer gekletst jullie! @ Me87; Ik ken het snaaien heel erg hoor. Dat is bij mij begonnen na de bevalling. en aangehouden toen ik het spiraaltje kreeg. Ik keek foto's van mij terug laatst toen dacht ik jeetje wat ben ik opgeblazen. Ben ook bijna 10 kilo kwijt geraakt bijna. Nu weer ongeveer op me oude gewicht voor mijn zwangerschap. Ik moet ook proberen wat aan sport te doen. alleen ook ik heb dan zoiets moet ik allemaal weer plannen.. blehh Succes dan met school vandaag, is het zover van waar je woont dan? Jou klussen zit er nu op? @ DragonBerry; Ik denk dat het wel een innestelings bloeding kan zijn. Alleen kan even niet meer zo goed nadenken of je nou net gestopt bent met de pil of iets dergelijks. Want dat kan het ook zijn. alleen hoeft natuurlijk niet. @BabyFg, Ik lees dat jij ook een spiraaltje hebt gehad. heb je zo'n last van je cyclus gekregen na het plaatsen en eruit halen van je spiraal. wat waren jou ervaringen er mee. Ik heb hem laten verwijderen in december had alleen gehoopt dat het dan snel zou gebeuren.(zwanger worden) alleen helaas toch niet. Dat was ook de reden dat ik geen pil meer wilde gebruiken. @MaDe87, Jeetje nog niet ong? De vraag is nu wanneer en of ben je zwanger. heb je ook klachten dan? @flavour, heel veel plezier vandaag! jullie hebben lekker weer erbij. wat voor werk deed jij ook alweer? Ow ja wij hier vinden de condooms ook nuet fijn alleen als ik idd kijk naar het spul wat er allemaal uitloopt dan haha denk ik ja dat vond ik ook wel. Geniet van jullie dag!
Ik heb trouwens iets geks... Mijn menstruatie was natuurlijk al over en gister was het klusdag en daar hebben we ons dan ook netjes aan gehouden Alleen nu bloed ik ineens weer....net al een nieuw inlegkruisje moeten pakken. Is toch gek?
Ok, Ik zal mijn situatie even uitleggen hihi. De vader van mijn zoontje en ik zijn uit elkaar. Al bijna 3,5 jaar en ik heb nu bijna 2 jaar een relatie met mijn vroegere beste vriend Na de geboorte totdat ik wegging bij mijn ex werkte ik 3 dgn per week. Maar toen moest ik financieel gezien meer werken. We hadden co-ouderschap en dus werkte ik toen 5 hele dagen als hij bij zijn vader was en 4 dagen als hij bij mij was. En dat.....is nog zo, want mijn werkgever wil mij niet minder laten werken. Mijn vriend die heeft op dit moment geen baan (door faillissement zijn baan verloren) en dus gaat mijn zoontje naar school en 3 dagen bso en 2 dagen thuis. Die 3 dagen bso heb ik expres behouden voor als mijn vriend weer werk heeft dat hij in zijn ritme kan blijven. Dus...zoiets
Ik werk 16 uur als apothekersassistent heb 1 dag ouderschapsverlof. De andere 3 dagen rij ik op en neer naar de revalidatie voor me dochter en ben ik dus samen met haar. Ik dacht eerst dat de 23E mijn nod was...... Maar na me eisprong en opnieuw bereken kwam ik op vandaag geloof ik. En nu ben ik dus ongesteld.... Een innesteling zou namelijk erg laat zijn heb de 30 of 31ste me ei gehad