Hoi hoi allemaal, Ik heb een vraagje aan jullie vrouwen die dit misschien ook hebben meegemaakt... Ik ben sinds november 2015 gestopt met de pil en hebben een enorme kinderwens! Nou heb ik vorige maand dit meegemaakt; Ik had enorme zere borsten de straal van de douche deed al pijn ook erg volle borsten, verder had ik elke keer kleine steekjes krampjes links onderin mijn buik. Verder nog wel wat kleine kwaaltjes moeheid, zo nu en dan wat misselijk ( maar zou ook kunnen dat ik het inbeeld ). Ik had echt het gevoel dat het raak was. Heel apart Mijn menstruatie bleef 8 dagen langer uit dan het moest zijn. Maar heel veel testen gedaan en alles negatief. Opeens een paar dagen voordat ik een heleboel bloed verloor(menstrueren?miskraam?) nam de pijn in mijn borsten ook al af. Na 8 dagen werd ik toch ongesteld of het is dus een miskraam geweest ik weet het niet. Ik moest na het toilet en er kwam opeens heel veel bloed meer dan normaal en een apart bloed propje of iets dergelijks wat ik nog nooit gehad heb( zie foto ) De hele week heb ik veel bloed verloren meer als normaal. Zo af en toe werd ik er licht van in mijn hoofd. Wat denken jullie of is iemand die dit ook heeft meegemaakt. Groeten, Melanie
Als al je testen negatief zijn geweest zal dit geen miskraam zijn. Je bent eigenlijk kog maar kort gestopt met de pil. Je cyclus moet dus weer op gang komen en kan dus wat onregelmatig zijn en ook kan je wat meer en andere klachten hebben. Die foto is gewoon baarmoederslijmvlies met bloed. Je menstruatie kan na stoppen met de pil heviger worden. Hoop dat je snel zwanger zult zijn!
Dit is gewoon een stuk baarmoederslijmvlies wat meer vrouwen verliezen tijdens een menstruatie. Zonder positieve test kun je niet spreken van een miskraam. Jouw testen waren allemaal negatief en dus was je niet zwanger. Je bent ook vrij recent gestopt met de pil. Je natuurlijke menstruatie verschilt met de pilbloeding. Ook kan je ene natuurlijke menstruatie verschillen in heftigheid van je andere natuurlijke menstruatie. Aan heftigheid van een menstruatie kun je geen miskraam aflezen. Ik ben de ene keer ook heftiger ongesteld dan de andere keer zonder pil. Soms verlies ik weinig en soms moet ik me tig keer verschonen zo erg bloed ik dan. Maar doe nog eens een test. Bij een miskraam moet er sowieso nog een tweede lichte streepje staan. HCG is niet verdwenen van het een op andere moment. Vooral niet als je al ruim na NOD zit. Een miskraam heeft vaak een lange nasleep. Na pilstop kun je overigens last krijgen van onregelmatige cyclussen. Ookal ben je 2x na pilstop regelmatig geweest, dan nog kan je cyclus zomaar op de hobbel slaan en kun je langere cyclussen krijgen.
Als je negatief test ben je niet zwanger geweest. Vind je foto ook meer op slijm lijken dan een miskraam.
Gezien je negatieve testen zeg ik nee, geen miskraam. Het kan zo zijn dat je menstruatie niet lekker wilde doorzetten, vandaar dan die klachten. Wat je op de foto ziet verlies ik ook tijdens het ongesteld zijn, het is als ik t goed heb baarmoederslijm met bloed