AAAAAAAH ... ik word gek van te wachten om te testen. Kan me nog maar net bedwingen (lees: manlief houdt me tegen ) Maar dit terzijde...haha @Trotse mama: Jammer dat het toch niet raak is. Ik duim voor je in ronde 2! @chelleke: ik vind die eerste jurk je heel mooi staan!! Ik hou juist van het sobere. Wel wijs om eerst een jurk te kiezen en dan pas een datum! Neemt veel spanningen weg. Willen jullie dit jaar nog trouwen, of maakt dat niet uit? En welkom aan alle nieuwe! Vind het wel spannend om met iedereen mee te leven ook. Hopelijk volgt er snel een nieuwe zwangere, lijkt alweer een tijdje geleden.
hallo allemaal, ik ben linda 24 jaar en mama van noa 1 jaar wij willen ook graag voor een 2e gaan het liefst zou ik vandaag al stoppen met de pil maar omdat we volgend jaar met mijn ouders naar menorca gaan (in mei) omdat ze 30 jaar getrouwd zijn wil ik nog tot november wachten. ik zie het namelijk niet zitten om met een klein babytje te vliegen en hoogzwanger laten ze me niet meer aan boord dus ik zet mij ook nog niet op de testlijst maar vind het wel leuk om mee te lezen/kletsen
Welkom Wendy Vervelend van jullie vroege miskraam. Hoop dat het snel weer raak is voor jullie. @ Momentje Neu maakt niet precies uit wanneer we trouwen. Ik zit nu weer aan de prednison en als ik daar weer net zo bol word als vorige keer wil ik pas trouwen als ik daar weer mee gestopt en weer normaal ben. @ Linda Welkom
Hoi allemaal, Mijn naam is Britt. Ik heb een zoontje van 2 (28/5/07). Wij zijn al meer dan een jaar bezig voor een 2e. Helaas heb ik in juli 2008 een MK gehad met 9 weken, in januari 2009 een MK met 10 weken en afgelopen mei een met 5 weken. Echt soepel verloopt het hier dus niet. We hebben nu bloedtesten laten doen. Schildklier is in orde. Bloestolling krijg ik in juli de uitslag van en chromosomentest uitslag pas over 2 maanden. Het lijkt me leuk om met julie mee te lezen en te kletsen! Groetjes Britt
@ iedereen in de nieuwe ronde succus @iedereen ongi jammer op naar de volgende ronde @iedereen op de wachtbank sterkte met wachten ik wacht met jullie mee @ britt, Ik heb voor mijn 1e zwangerschap ook 3 miskramen (misschien4) gehad. daarna kwam onze kleine man. @ alle nieuwe WELKOM Ego: Ik ben nu nog steeds niet ongesteld had het volgens mijn eigen berekeningen de 15e moeten worden, maar voor de zekerheid de 17e aangehouden Ik merk nog niks beetje gevoelige buik, maar dat kan ook komen omdat ik wel ongi moet worden spannend als ik vant weekend nog niet zwanger ben doe ik een testje
Ja, heel vervelend zulke reacties!! nu ook op men werk. Ik krijg net van een college de vraag, wanneer ik aan een tweede denk??!! Daar hoef ik toch geen antwoord op te geven?? Ik weet dat ze het niet zo leuk zullen vinden, vooral een collega die vind het maar niks. Zij heeft zelf geen kinderen en wilt ze absoluut ook niet!! Ze deed heel stom toen ik met zwangerschapsverlof was. dat hoorde ik weer van een collega, dat ze opmerkingen maakte over dat ik lekker thuis zat enzo..Ik weet dat het mijn beslissing is, maar pffff ik vind die reacties gewoon niet leuk..
bij ons krijg ik ook wel eens reacties van ik zou nog even wachten hoor met een 2e of geniet nou nog maar lekker van noa,...alsof ik dat niet doe he....waar bemoeien mensen zich soms mee?? @gaze waar slaat het op van je collega....alsof je lekker thuis uit je neus zit te vreten ofzo...zij weet niet hoe zwaar je het soms kan hebben met die dikke buik helemaal tegen het eind...in je verlof dus...als zij ook thuis wil zitten moet ze ook zwanger worden....wat een tr*t jou kwalijk nemen dat je er niet bent omdat je een kindje krijgt...daar kan ik echt geirriteerd van raken....maar dat hadden jullie waarschijnlijk al gemerkt..hehhehe sorry hoor...
hoi hoi meiden! even een vraag.. ik heb de laatste 2 dagen erg last van een gevoelige onderbuik!. moet zat. ongesteld worden. en normalertijd paar dagen van te voren kan ik merken dat het van binnen open gaat staan als ik druk op me buik zet komen er luchtbelletjes. Dat heb ik nu niet. en mijn buik is best gevoelig van binnen iemand ervaring mee?? liefs xxx
@Jolan: spannend dus! Duimen dat je over een weekje een positieve test in handen hebt @Trotsemama: balen, maar nu weet je in elk geval waar je aan toe bent... Succes in de volgende ronde @Carien: ook al spannend dus... Dan maar hopen dat je lijf je niet voor de gek aan het houden is en je over een paar dagen wel een posi test hebt! @Chelleke: mooie jurk! En lief van je vriendinnetje dat ze zonder problemen steeds naar jou komt @onsukkie: klinkt ook al goed, maar duurt nog even voor je kan testen... pssst, meis .. ik weet dat je een moeilijke tijd hebt (hoe gaat het nu met je paps???), maar ik mis je wel aan de overkant hoor... @wendy: welkom! Hopelijk is het snel raak en blijft dit wondertje wel zitten... @linda: ook jij welkom! Da's nog even wat geduld opbrengen dus... @britt: welkom! Pfff, da's niet niks zeg, al 3 miskramen... Hopelijk is het nu eens snel raak en gaat het wél goed! @emeisje: spannend! Ik geloof niet dat ik het tot het weekend zou volhouden... @Ghaze: Da's ook irritant, van die reacties :x Dat die collega heel bewust niet voor kinderen kiest, moet ze zelf weten, maar dan hoeft ze toch nog niet zo tegen jou te doen? Jij wil wél graag kinderen, da's je goed recht en dat heeft ze maar te accepteren!
@jvtje. Dat hopen wij ook! iig even afwachten dus. Die vlagen misselijkheid zijn desondanks wel heel vervelend 's ochtends Ik voel me dan ook niet misselijk. maar van het 1 op andere moment oppeens wel. Strange.. Liefs xxx
Hier ook geen ervaring Carien. Britt, bah wat een narigheid allemaal. De wens wordt er alleen maar sterker door hè? En overal zie je mensen met kinderwagens of dikke buiken....zucht Hier is de spotting alweer in zicht, dus het zal einde oefening zijn. We gaan nu alweer op naar ronde 11. Ik probeer het allemaal een beetje los te laten, maar dit lukt me totaal niet. Ik ben er echt heel veel mee bezig. En jullie?
Erg bedankt voor de reacties!! Doet me wel ff goed zeg Ik vind het moeilijk om met zo'n collega om te gaan. Ik wil ook niet het onderwerp tweede kind bespreken.
@Carien: Lijkt me ook vervelend ja, die misselijkheid... Ik had het in de zwangerschap van Maud vooral 's avonds... Heb in die zwangerschap in totaal iets van 3-4x de wc-pot van dichtij mogen bestuderen, maar dat kwam dan ook telkens ineens opzetten, was ik verder ook helemaal niet misselijk ofzo... @Wendy: Balen... Kan me voorstellen dat je er heel de tijd mee bezig bent, zeker als het al zo'n tijd niet lukt. Kan me zo voorstellen dat het dan alleen maar elke maand erger wordt... Op dit moment ben ik nog vooral ermee bezig als ik hele jonge kindjes zie ergens. Dan denk ik "ik wil oooook" @ghaze: lijkt me ook moeilijk, zo'n collega... bij het bedrijf waar ik werkte voor ik met zwangerschapsverlof ging (werk voor een detacheringsbureau, dus zit steeds bij andere bedrijven) was ook een collega bewust kinderloos, maar die maakte er verder helemaal geen punt van en was ook niet jaloers of iets.
wauwie, voor sommige meiden is het extra spannend omdat ze over een paar daagjes kunnen testen !!! duim voor jullie allemaal dat het snel raak is!! maar speciaal voor Ons Ukkie(Y) !!! knuf meis
Thanks lief van je, en JVTje jij ook, zal weer eens naar de overkant komen, heb gewoon zo weinig tijd momenteel...
Hoi,hoi, Spannend voor alle meiden die bijna kunnen testen @carien,misschien heb je iets te vroeg getest....dan is je HCG hormoon nog niet zo aanwezig,als ik het zo lees,lijkt het wel of je zwanger bent!! @Wendy en Britt wat jammer dat het bij jullie al een paar keer mis is gegaan,hoop voor jullie dat er nu positief nieuws komt. Mijn ongi week is weer lekker voorbij,we gaan er weer voor,maar ben er eigenlijk helemaal niet zo mee bezig als toen ik zwanger werd van Rowan,hij houdt me echt de hele dag bezig.Vind dat wel gezellig,vooral nu hij beetje gaat praten,(versta er alleen helemaal niks van