@ Jolan Balen dat je ongi bent geworden. 22 dgn is kort maar kan wel. @ Momentje G E F E L I C I T E E R D ! ! @ Mootje Ik hoop dat het goed blijft gaan! @ Geesje Welkom en suc6 Hier is de ongi voorbij dus we kunnen er binnenkort weer tegenaan
@ geesje26, gezellig dat je mee komt kletsen. hoe is het met jullie? heb veel afscheiding vandaag.. het loopt er gewoon uit, steeds het gevoel alsof ik ongesteld ben geworden.. het is wittig/doorzichtig van kleur. nod data komt steeds dichterbij, vind het echt spannend!! liefs kiss
@ chelleke, ik heb dat ook wel vaker voor mijn menstruatie, die afscheiding.. ben benieuwd, zal dan morgen wel ongesteld worden..
Momentje--> Gefeliciteerd moontje ik duim dat het toch goed gaat ego nog geen duiveltjes, nouja geen bloed geeft moed zullen we maar denken ben toch wel heel erg beniuewd nu...
oooooh... spannend allemaal! @kiss: succes de komende dagen, ik hoop dat t stil blijft @emeisje: Hopen dat het droog blijft... haha! @miza: Heb je al goed nieuws voor ons? @momentje: fantastisch!!! Dat geeft me weer moed Wij mogen nog aan de klus deze maand, leuk!
@ geesje, veel klusplezier, haha. @ onsukkie, spannend he? we hebben wel steeds dezelfde symptomen.. ben erg benieuwd, ik hou je op de hoogte!! tot nu toe nog geen verandering met vanmorgen, nogsteeds veel afscheiding. en nog steeds zijn mijn aders op mijn armen + borstbeen goed zichtbaar.. liefs kiss
Nee geesje, ik heb nog niet getest. Oké een klein beetje goed nieuws dan, ben ook nog niet ongi, haha. Ik wil morgen nog even afwachten en dan misschien dinsdag een testje wagen.
Ik zie dus nu pas dat mijn nod morgen pas is en niet vandaag zoals ik in de lijst sta. Nou jah, haha.
Vanmorgen geen menstruatie te bekennen.. wel de buikkrampen die ik altijd tijdens-voor mijn menstruatie heb.. denk dus dat ik gewoon ongesteld ga worden, helaas. nu gauw naar me werk!
ik hoop het niet voor je Kiss.. duimen meis !! Hier begin ik ook alweer gerommel te voelen.. balen, maar ja geen bloed geeft moed he.
Dank je wel iedereen voor de felicitaties! Gisteren een hele dag feest voor mijn zoontjes eerste verjaardag!! Slopend en moeilijk om mijn mond te houden tegen de familie...vooral omdat het op een bepaald moment ging over een 2de kindje en zo, gelukkig had ik het warm, en vielen mijn rode wangen niet op . @mootje: hoop voor je dat de bloedingen ophouden!! En spannend voor diegene die binnenkort kunnen testen. Ja die laatste week duurt heeeeel lang!
@momentje,van harte meid,ja is moeilijk om dan je mond te houden hè?? @mootje1983,hoop dat alles goed gaat? @geesje 26,van harte welkom,en hoop dat je nu sneller zwanger wordt dan van je vorig kindje.. @kiss87 dat wordt duimen voor jou... @emeisje24,heb je al getest,(ben het even vergeten hoor) Hoe langer het duurt hoe spannender het wordt hè,hoop het voor je.. Miza ook voor jou spannend las ik,en alle meiden die mogen testen;ik hoop dat er zwangere meiden mogen worden bijgevoegd aan het lijstje Succes
dag meiden! inmiddels ben ik 3 dagen overtijd. Mijn borsten beginnen weer pijn te doen! daar heb ik maanden niet last meer van gehad. goed teken? Ze jeuken ook behoorlijk aan de binnenkant wordt er gek van! voor de rest.. heb ik erg last van schoonmaak drang. ook een teken misschien? had vannochtend wat last van steekjes onderin en lichte menstruatiebuikpijn. maar geen ongesteldheid te bekennen! had zat. nog een negatieve test op de ochtend. zal ik nog even wachten met de volgende test? wat zeggen jullie meiden? Ben namelijk op van de zenuwen! liefs xxx
hoi Carien, Wat spannend voor je meid,zou nog een paar daagjes wachten met die test,zou voor jezelf gewoon een dag eind van de week kiezen,en dan proberen echt te wachten,en niet ongi worden natuurlijkIk had bij Rowan ook echt pijn in mijn borsten,snap dat je zenuwachtig bent,zal voor je duimen hoor...