@ dijkim, welkom hier! Mag ik vragen hoe je zwanger bent geworden van je zoon? En hoe je nu zwanger probeert te raken? Misschien een beetje rare vragen, maar ik weet op dat gebied helemaal niets.. ben een beetje niewsgierig. hier echt wat vaags!! Sinds vanmiddag steken in mijn tepels/tepelhof! het doet niet echt verschrikkelijk zeer, het zit een beetje tussen kietelen en pijnlijk in. Kan het een beetje vergelijken met het toeschietreflex wat ik had toen ik bv gaf aan mn zoontje. Maar dit kan toch helemaal niet, ook niet als ik wel zwanger zou zijn? tis toch veelste vroeg voor symptomen?? echt apart, als iemand hier raad weet hoor ik het graag!! Het is niet zo dat ik graag iets wil voelen, want was er op dat moment helemaal niet mee bezig, en het is nu een aantal uren later nog steeds iedere keer... kan het ook iets anders betekenen? liefs kisss
@kiss87, mijn zoontje was een kadotje na een one night stand... niet echt iets om trots op te zijn, maar toen ik hem eenmaal in mijn armen had hahahah was ik dat allemaal vergeten. We hebben het samen zoooo leuk... Vandaar dat ik meer wil.. ook omdat ik niet wil dat mocht er iets met me gebeuren hij alleen over blijft... Maar goed nu heb ik een vriend die me wilt 'helpen', wilt zelf geen kids woont ver weg enz... lijkt mij beter als een donor wil toch graag diegene kennen...
Hoi Dijkim, leuk dat je ook meeschrijft en wat knap van je dat je alleenstaande moeder bent. Ik vind het nu al zwaar met kind en partner, wel echt heel erg leuk natuurlijk maar soms denk ik weleens hoe zou ik het allemaal alleen redden volgens mij lukt me dat nooit. Spannende tijden komen eraan voor je, hoe doe je dat met die vriend wordt je geinsemineerd of gaan jullie echt vrijen. Als je er niet op wilt antwoorden hoeft niet hoor maar ben gewoon benieuwd. Ik hoop voor je dat je snel zwanger wordt
Nee het is een hartstikke leuke jongen hahaha dus we doen het gewoon op de 'normale' manier... Hebben we er allebei ook nog plezier van hahah Maar wat leuk dat jullie zo positief reageren hoor... Hopelijk worden we allemaal lekker snel zwanger.. En ik heb een tijdje een vriend gehad en heb gemerkt dat ik het met vriend heel moeilijk vind om de aandacht te verdelen dus ben eigenlijk liever alleen, of misshcien Latten in de toekomst... Ik vind het alleen helemaal niet moeilijk maar dat komt doordat ik niks anders gewend ben... Dat is het verschil, ook jullie kunnen dat hoor..
Dat is wel lekker lijkt me, dat je het gewoon op de normale manier kunt doen. En inderdaad dan heb je allebei nog plezier. Speelt hij dan later wel nog een rol in het leven van jou kindje of hebben jullie daar al afspraken over gemaakt. Ben een beetje nieuwsgierig zoals je ziet Kan me ergens ook wel weer voorstellen dat als je het alleen gewend bent om voor een kindje te zorgen dat het misschien juist weer lastig is met zn tweeën of inderdaad om de aandacht te verdelen. Maar toch vind ik het knap.
Hahhaha nou bedankt hor!! maar ik ben op zoek naar een man die zelf geen kids wilt, eventueel later zou mijn kind wel op zoek kunnen gaan naar hem maar hij kan geen contact met mij opnemen.. Klinkt hard maar zo gaat het bij mijn oudste ook en zo wil ik het nu ook.. Heb geen zin dat de een straks om het weekend word opgehaald en de ander verdrietig achter blijft waarom hij geen papa heeft.. Kijk ik had het ook wel op de standaard manier willen doen maar ik ben per ongeluk al anders begonnen.. Dus nu is mijn uitgangspunt mijn zoontje.. En wil gewoon niet dat hij zich rot voelt...
Dat vind ik terecht, ik vind het een heel goed standpunt. Jij bent gewoon de moeder en dat blijft altijd zo en meer hebben ze niet nodig! Ik vind het ook helemaal niet hard klinken ik vind dat je groot gelijk hebt. het is fijn dat je een vriend hebt die er ook op dezelfde manier over denkt dan kun je gewoon echt genieten van het vrijen en het zwanger zijn zonder dat je je zorgen hoeft te maken over wat er gebeurt als het kindje geboren is. Dat je zwanger bent geworden van een onenightstand heeft je toch een pracht van een zoon opgeleverd dus misschien is het wel niet de standaard manier maar zolang alles goed gaat en jullie gelukkig zijn is er geen betere manier.
@dijkim, bijzonder verhaal! Succes met het klussen! (en vind je standpunt een prima uitgangspunt hoor, als iedereen hier gelukkig mee is is het goed toch!?) @Kiss ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn, helaas.
Hoi hoi, Hier nog een Kim. Heb een tijdje geleden al gereageerd en geprobeerd het lijstje aan te passen, maar is niet echt goed gelukt. Wij hebben een zoon van 14 maanden en willen nu graag een broertje of zusje voor hem. Ben vorige maand gestopt met de pil, dus de kans dat het in 1x raak is, zal wel klein zijn. Ik heb 26 juli m'n NOD dag.. Wil iemand mij ook erbij zetten?? En voor de zwangere: GEFELICITEERD!!!
hey meiden, nou hier zijn de duiveltjes weer verdwenen dus we kunnen weer gaan klussen! we gaan heel hard duimen deze maand dat het gaat lukken. uiteraard duim ik ook voor alle meiden hier op het forum. @dijkim: volgens mij erg bijzonder dat je het op deze manier doet. zijn er niet veel van. wel erg bijzonder hoor. knap van je
Hihih trotse Kimmie hier na al jullie positieve reacties... En ik dacht nog wel dat jullie me hartstikke gek zouden vinden haha.. Succes ladies.. Hou me op de hoogte ik duim voor jullie..
Welkom 'nieuwe meiden'!!! Enneh Kim, je voor gek verklaren? Echt niet, ik vind elke manier van een kindje krijgen legitiem, zolang je maar ontzettend veel van je kindje houd, een veilige basis en veel liefde kan geven!!! Hier niet veel nieuws te melden, zit in die ellenlange wachtfase...pfff....
@dijkim hoezo voor gek verklaren? ik vind dat iedere vrouw recht heeft op een kindje als zij die graag wil! zolang het legaal blijft is er niks aan de hand en niet vreemd hoor. ik hoop voor je dat je wel snel een posi test zult hebben.
Wij gaan door voor ronde 3. Het "feest" is vandaag begonnen. Andere dames ik duim voor jullie dat het bij jullie wel raak zal zijn!!!
Hey dames, Boehoe ik was jullie kwijt! Ach ben ook maar een groentje hier en weet nog niet goed hoe hier alles werkt. (had al een nieuwe topic aangemaakt, kan ik deze verwijderen?). Misschien heeft iemand zin en tijd om even kort te zeggen wie ik inmiddels moet feliciteren?? haha. Als ik die 20 pagina's terug moet lezen ben ik wel even bezig.. Wat mezelf betreft.. wij kunnen voor de 2e ronde gaan, maar heb een kuurtje voor keelontsteking, en vrees mijn man morgen ook.. is het wel verstandig om ervoor te gaan? Wat denken jullie?? Groetjes Bianca
Hallo, Toch maar even teruggelezen. Dus niet meer nodig om me te updaten! Allereerst hieronder de lijst ook met mijn gegevens: NOD/testdatum: 11 juli Geesje26 12 juli Miepie28 14 juli Chahida 15 juli trotsemama1 18 juli WannabeMama 18 juli B en N (NOD is 14 Juli) 22 juli Citroentje 25 juli Jvtje 25 juli kiss87 26 juli Kimm29 26 juli lee74 29 Juli lmsdax 1 augustus bianc76 02 augustus Bebietje 06 augustus marijke25 10 augustus Chelleke onbekend Emma29 Geboorte data eerdere kindjes: Dochter 25-06-2006 (Jesali) docchter 13-11-2006 (lmsdax) Milou 25-06-2007 (Anouk) Dochter 05-08-2007 (Tamar) Ilse 07-08-2007 (Miza) Zoontje 21-09-2007 (Bebietje) Zoontje 15-10-2007 (kiss87) Tim 13-12-2007 (citroentje) Rowan 05-02-08 (MamavanRowan) Tim 03-03-2008 (emma29) Damian 26-04-2008 (Chelleke) Zoontje 3-5-2008 (Kimm29) Maud 05-05-2008 (Jvtje) Angelo 05-05-2008 (Dolphin) Jamila 23-05-2008 (B en N) Louise 31-05-2008 (onsukkie) Daan 18-06-2008 (momentje) Sandro 27-06-2008 (lee74) Maartje 27-06-2008 (bianc76) Malou 01-08-2008 (miepie28 ) Noa 25-08-2008 (trotsemama1) zoontje 5-9-2008 (emeisje24) onze zoontje 22-10-2008 (jolan78 ) Kaan 24-10-08 (Ghaze) babyboy 03-12-2008 (geesje26) Alisha 11-12-2008 (Marijke25) Zwanger: Momentje Ghaze Baby82 MamavanRowan Verder ben ik weer op de hoogte, proficiat zwangere dames! Een mooie zwangerschap toegewenst!! Grtz Bianca
hee meiden, Sorry ben een poosje afwezig geweest en heb even geen fut om terug te lezen, dus even onpersoonlijk. Zwangere meiden gefeliciteerd! Hier is het wachten begonnen.. Maar denk niet dat het raak is. Ruzie maken op bepaalde dagen is niet zo handig helaas... Nou ja je weet maar nooit. Lee
@Lee74: Ja, ik begrijp het, dat is niet handig. Dat omstreden "geplan" is soms een beetje dubbel he! Het kan soms behoorlijk wat wrijving met zich meebrengen.. Sex is gewoon leuker "als het er spontaan van komt"! Nog een brandend vraagje, weet iemand of je beter niet kunt klussen als je een penicillinekuur hebt (gehad)? Wij kunnen weer klussen vanaf gister, maar heb mijn twijfels of het wel verstandig is met deze rommel in mijn lijf.. Weet iemand dit? Grtz Bianca