Als je dan uitgaat van een Luteale fase van 14 dagen (kan langer of korter zijn) betekent dat je NOD 21 juni is. @bianc: jammer dat je even pauze moet nemen, maar dan kan je inderdaad lekker van je wijntje genieten, proost!
Als die krampjes zouden betekenen dat het je eisprong was dan zou je vanaf 7 juli gerekend over 14 dagen je NOD hebben dus dat zou 21 juli zijn. Als dat zo zou zijn dan zou het betekenen dat je ineens een onregelmatige menstruatie zou hebben gehad en dus een veel latere eisprong wat kan komen door stress bijvoorbeeld. Ik heb voordat ik zwanger werd van mn zoontje, na de vroeggeboorte dus ook van die momenten gehad dat mn menstruatie niet op gang kwam en ik dus telkens dacht zwanger te zijn, ik voelde me dan weleens misselijk en had dan wel last van mn borsten maar helaas bleek het toen telkens niet zo te zijn. Ik denk dat het bij mij ook was omdat ik zo graag een kindje wilde waar ik echt voor kon zorgen dat ik telkens dacht dat ik zwanger was terwijl dat niet zo was. De laatste maand dat we vreeen voor ik wist dat ik zwanger was had ik ook dezelfde symptomen waardoor ik dus dacht niet zwanger te zijn (ik had al zoveel teleurstellingen gehad door telkens een negatieve test te hebben gehad) maar toen bleek ik dus wel zwanger te zijn. Ik kwam daar pas bij de derde test achter de rest waren ook negatief dus het kan nog alle kanten op. Ik hoop alleen dat je er niet teveel op gefocust bent (ook al is dat heel moeilijk) want dan krijg je nog een teleurstelling op het al grote verdriet dat jullie hebben. Heb je trouwens het liedje van blof "zo mooi" gehoord, dat liedje is geschreven voor iemand die ook een kindje tijdens de zwangerschap is verloren en kon er echt goed bij uithuilen wat ik heel erg nodig had. Ik blijf voor je duimen dat je toch een positieve test krijgt! Liefs Sandra
bedankt voor je reactie, oke... mijn cylcus is 28 dagen en nou heb ik via een site kunnen zien wanneer me innesteling was etc... en die kleine veegjes kwamen ook 1 dag na me innesteling, dus dan zou ik denken innestelingsbloeding ... maar ik wacht het allemaal nog even af en ik zie wel wat er gebeurt8). ik hoop natuurlijk dat het harstikke raak is... zoniet dan hoop ik dat me menstruatie snel komt.
@ shellie, allereerst wil ik nog even zeggen dat ik het echt erg vind voor je wat je is overkomen! En die bloeding die je tussentijds hebt gehad kan ook een innesteling zijn inderdaad!! Wel spannend, nog even afwachten dus! Hier nix nieuws, nog een weekje!!
heey meiden ik heb helaas geen goed nieuws ben afgelopen maandag ongi geworden (naja ik denk dat het een vmk is ) vond namelijk een bloedprop is even heel vies maar toen ik heb in me handen had was het zo stug en heb daarna geen bloedprop meer gehad hij was echt groot maarja het zij zo op naar de volgende ronde baal er wel van maar ik wist het al een beetje ik moest vanwege me kies ipubrofen slikken vanwege de pijn en amoxcilinne en advil omdat ik z'n ontstoken kies had dat ik al tegen me man zei dat het vast deze maand niet raak zal zijn vanwege te pillen die ik allemaal heb geslikt op naar de volgende ronde en alle zwangeren weet niet of die er zijn heb nog niet terug gelezen maar gefeliciteerd geniet er lekker van !! liefs trotsemama1
@trotsemama, balen dat het niet raak is. Je zei het hier al even geleden geloof ik dat je het al dacht. Maar ja dat maakt de teleurstelling natuurlijk niet minder. Hopelijk is het de volgende ronde raak! Ik zit nu op dag 21 van mijn cyclus en aangezien deze bij mij varieert van 21 - 30 dgn zit ik dus in mijn nod week. Ik heb wel behoorlijk pijnlijke borsten dus tja.. Maar goed dat kan natuurlijk ook gewoon betekenen dat ik ongi moet worden. Daarnaast ben ik pas 3 wkn geleden gestopt met de borstvoeding dus wellicht heb ik daar gewoon last van. mmhhh vervelend hoor dat wachten...
Hee Shellie, ik hoop inderdaad dat het een innestelingsbloeding wa, dat zou heel goed kunnen. Een vriendin van mij heeft dat ook gehad en daarna testte ze pas na een week positief, dus alles is nog mogelijk. Ik blijf voor je duimen.
ja wij hopen het ook... er is nog steeds geen menstruatie te bekennen. dus we blijven hopen dat dat ook niet gaat komen
Hey meiden!! Hoe is het hier? hebben jullie een leuk weekend gehad? Hier een gezellig weekend gehad, morgen weer een dagje werken, daarna weer lekker 2 daagjes vrij. Zijn er nog zwangeren bij gekomen? ik moet nog terug lezen, ga ik nu doen. nog een kleine week en dan weet ik ook meer. Heb geen symptomen, op mn borsten na, die zijn nog erg gevoelig!! maar dat had ik vorige week al, dus lijkt me niet dat het temaken heeft met een eventuele zwangerschap. Liefs kiss
Hoi Kiss, Volgens mij zijn er (nog) geen nieuwe zwangere bij. Zo te horen zitten we in hetzelfde schuitje. Uiterlijk over een week moet ik ongi worden. En behalve gevoelige boobs hier ook geen symptomen. Spannend! Lee
hallo dames hier een HELE lichte positieve test je moet echt goed in het licht staan om te kunnen zien... spannend Tis zelfs 3 dagen voor nod
Dat klinkt spannend emeisje! Over 2 daagjes nog een test en die zal dan ws donkerder zijn?! Ik hoop het voor je. Verder is het hier idd rustig zeg, zelfs hier is de vakantie begonnen lijkt wel 8) Hopen dat er snel weer wat meiden op roze mogen, dat motiveerd voor mij altijd zo!
Haai meiden ik heb even een stukje terug gelezen Miza ik las dat je een miskraam heb gehad wat balen zeg dikke knuf en mamavanrowan gefeliciteerd voor mij was het deze ronde weer niet raak ik had ook niet anders verwacht met al die pillen die ik heb geslikt voor de pijn ik zal trouwens het lijstje even aan vullen en mijn nieuwe nod erbij zetten
NOD/testdatum: 09 juli marijke25 11 juli Geesje26 12 juli Miepie28 14 juli Chahida 15 juli Chelleke 22 juli Citroentje 25 juli Jvtje 25 juli kiss87 26 juli Kimm29 26 juli lee74 12 augustus trotsemama1 onbekend Emma29 Geboorte data eerdere kindjes: Dochter 25-06-2006 (Jesali) Milou 25-06-2007 (Anouk) Dochter 05-08-2007 (Tamar) Ilse 07-08-2007 (Miza) Zoontje 21-09-2007 (Bebietje) Zoontje 15-10-2007 (kiss87) Tim 13-12-2007 (citroentje) Rowan 05-02-08 (MamavanRowan) Tim 03-03-2008 (emma29) Damian 26-04-2008 (Chelleke) Zoontje 3-5-2008 (Kimm29) Maud 05-05-2008 (Jvtje) Angelo 05-05-2008 (Dolphin) Jamila 23-05-2008 (B en N) Louise 31-05-2008 (onsukkie) Daan 18-06-2008 (momentje) Sandro 27-06-2008 (lee74) Malou 01-08-2008 (miepie28 ) Noa 25-08-2008 (trotsemama1) zoontje 5-9-2008 (emeisje24) onze zoontje 22-10-2008 (jolan78 ) Kaan 24-10-08 (Ghaze) babyboy 03-12-2008 (geesje26) Alisha 11-12-2008 (Marijke25) Zwanger: Momentje Ghaze Baby82 MamavanRowan ____________