Gefeliciteerd Ninja! Witte puntjes...ik heb die soms ook. Heeft bij mij niks te maken met zwangerschap of periode. Geen idee wat het is. Gaat ook gewoon weer weg. Misschien iets te maken met de melkklieren... Pff, tijd gaat traag voor mij...ben zo benieuwd of ik zwanger ben of niet. Voel me lichamelijk niet zo lekker en denk dan dat het aan een ev zwangershcap kan liggen, maar maak mezelf alleen maar gek denk ik. Echt erg, ben normaal niet zo...
Hoi,hoi iedereen Vinden jullie het goed dat ik ook kom meekletsen?Het lijkt me een gezellig topic.. Wij hebben al 1 zoontje van 1 jaar,en ook voor hem zou het erg leuk zijn als er een tweede kindje zou komen! Vorig jaar oktober met de pil gestopt, en ben nu 6 dagen overtijd,heb altijd een cyclus van 28 dagen,alleen de testen zijn allemaal negatief,(heb er al 3gedaan)en krijg nu ook buikpijn,we zullen het maar afwachten.. Groetjes
@ alle nieuwtjes....welkom! @ de zwangeren....van harte! Leuk meiden, dit steeds langer wordende topic! Als ik dat lees dat sommigen er niet echt mee bezig zijn....zo dat zou ik ook wel willen! Op een of andere manier ben ik er meer mee bezig dan de eerste?! Zit nu in mijn 2e ronde en ben al aan de Etos pillen en gebruik ovutestjes....eigenlijk belachelijk omdat nu al te doen...maar van onze oudste was ik de eerste maand gelijk al zwanger. Zucht...geduld is echt NIET mijn sterkste kant!
@jessica: ja ik kan idd gaan testen van de week. maar zoals ik al zei... helemaal geen verschijnselen. dus denk dat het verder klussen word... @ninja: van harte meid geniet ervan! liefs marijke
@bebietje; Ik ken het wel hoor ik ben ook heeeeel slecht in geduld hebben wide eigenlijk de dag eisprong al een zwangerschapstest doen maarja dat heeft natuurlijk helemaal geen zin. Toen wilde ik eigenlijk vandaag gaan testen maar probeer me toch in te houden en te wachten tot zaterdag. Bij de eerste zwangerschap had ik dat ook veel minder ben toen pas gaan testen toen ik 2 weken overtijd was! Maar wil het nu gewoon graag weten ook omdat we volgende week op vakantie gaan, dan wil ik wel weten of ik gewoon een wijntje kan drinken, rood vlees kan eten etc. Spannend
Ik ben er ook meer mee bezig dan bij onze eerste. (oke,niet zo gek,ik werd dwars door de pil heen zwanger...kadootje!) Mijn spiraal moet er nog uit,dus ik heb nog geen NOD. Kan niet wachten!
dames wat is het verschil tussen de kruidvat 2 voor 5 en de gewone 2 voor 11.50 alleen dat het goedkoper is ?
Volgens mij is alleen de prijs een verschil, ik weet dat die 2 voor 5 echt hele goeie testen zijn, dus persoonlijk zou ik daarvoor gaan!
@bebietje @ b en n Ik heb ook heel weinig geduld. Laat maar komen toch. Ik kan helemaal niet tegen die onzekerheid. Gisteren had ik toen ik wakker werd een (kleine) bloeding (beetje bruinig/rozig), maar ik zat pas op mijn 22e dag. Terwijl de andere keren 35 en 39 dagen was. Nu maar afwachten wat dit nu geweest is. Hopen dat de bloeding wegblijft!
NOD/testdatum: 11 juni: marijke25 13 juni B en N 14 juni Chelleke 14 juni Jessica1 17 juni emeisje 19 juni Momentje 24 juni kiss87 24 juni jolan78 27 juni Jesali 25 juni Bebietje 27 juni Citroentje 28 juni onsukkie onbekend Emma29 Geboorte data eerdere kindjes: Dochter 25-06-2006 (Jesali) Zoontje 15-10-2007 (kiss87) Tim 13-12-2007 (citroentje) Tim 03-03-2008 (emma29) Daan 18-06-2008 (momentje) Alisha 11-12-2008 (Marijke25) Maud 05-05-2008 (Jvtje) Jamila 23-05-2008 (B en N) Louise 31-05-2008 (onsukkie) Noa 25-08-2008 (Jessica1) onze zoontje 22-10-2008 (jolan78 ) heb mijn nod even veranderd want er klopte er dus niks van hahah
Hoi, @bebietje,snap je ongeduld wel hoor,wij waren ook binnen 3 maanden zwanger,en ben vandaag weer ongi geworden,op naar de volgende ronde!Wat zijn dat voor etos pillen dan?? @B en N,spannend dan zaterdag,alvast een fijne vakantie toegewenst.. groetjes
B&N alvast een fijne vakantie en hopelijk ga met goed nieuws op vakantie! Hier eigenlijk weinig te melden....saai he? We zijn druk bezig met knutselen en het is ook hier nog even afwachten. Oh ja met Tim zijn wij 6 maanden bezig geweest.
Bedankt voor jullie berichtjes Kan bijna niet meer wachten Denk dat ik morgen vast de testen in huis haal en dan zaterdag ochtend vroeg testen. Ben zoooooo benieuwd. Had vandaag heel veel slijmerige afscheiding (getsie klinkt heel ranzig nouja dat was het ook wel een beetje maar weet helemaal niet meer of ik dat bij Jamila ook had) herkenbaar bij iemand? En ik laat het jullie wel weten hoor zaterdag Jullie zullen na mij + partner de eerste zijn die het weten!
Er is geen regel voor hoe lang je MOET wachten... Alleen als je een keizersnee hebt gehad moet je een bepaalde tijd (volgens mij een jaar) wachten, om de wond goed te laten helen. Voor de rest is het maar net wat je zelf wil hoor. Waar jij je goed bij voelt. Als jij en je man er nu al klaar voor zijn om voor een tweede te gaan, waarom niet? Je lichaam heeft inderdaad tijd nodig om te herstellen van een zwangerschap, maar dat wil niet zeggen dat je lichaam ook hersteld moet zijn voor je opnieuw zwanger zou mogen worden... Sterker nog: ik heb weleens gelezen dat het voor je lichaam juist beter is om in die ontzwangerperiode weer opnieuw zwanger te raken (uit m'n hoofd zeg ik dat de beste periode zo tussen 8-22 maanden was ofzo???)! wat je familie ervan vindt, tja, dat moeten ze vooral lekker zelf weten, maar ik zou daar in elk geval niet teveel van aantrekken. Het is immers MIJN leven en MIJN beslissing, niet die van hun!
NOD/testdatum: 11 juni: marijke25 13 juni B en N 14 juni Chelleke 14 juni Jessica1 17 juni emeisje 19 juni Momentje 24 juni kiss87 24 juni jolan78 27 juni Jesali 25 juni Bebietje 27 juni Citroentje 28 juni onsukkie onbekend Emma29 Geboorte data eerdere kindjes: Dochter 25-06-2006 (Jesali) Zoontje 15-10-2007 (kiss87) Tim 13-12-2007 (citroentje) Tim 03-03-2008 (emma29) Daan 18-06-2008 (momentje) Alisha 11-12-2008 (Marijke25) Maud 05-05-2008 (Jvtje) Jamila 23-05-2008 (B en N) Louise 31-05-2008 (onsukkie) Noa 25-08-2008 (Jessica1) onze zoontje 22-10-2008 (jolan78 ) Damian 26-04-2008 (Chelleke)
@ Emma, Timiris, Bullie, Meisje. MamavanRowan Welkom @ Jessica Ik mag deze week ook testen (zaterdag of zondag) Ik voel me niet zwanger ofzow Ik had dat mijn zoontje ook niet. Wbt het er mee bezig zijn, ja ik ben er best wel mee bezig omdat we gewoon zsm zwanger moeten worden. 1e zwangerschap waren we er uiteindelijk ook mee bezig omdat het niet echt lukte. @ Jolan Knuf voor je kleine man en zijn tandjes @ Ghaze Volgens mij valt dat reuze mee, 2 jaar. Je moet op je lichaam af gaan. Er zijn zoveel mensen die al binnen een jaar weer voor een 2e kunnen gaan Maar kan me voorstellen dat er ook mensen zijn die 2 jaar moeten wachten.
chelleke en B en N wat spannend meiden !! de duimen draaien hier voor jullie (voor iedereen hoor ) wij hebben dus nogal wat rondes meegemaakt en ik geloof dat ik elke maand op was van de zenuwen en elke maand al 2 dagen voor nod teste haha ! maar die keer dat het raak was had ik juist geen hoop .. nu ligt de laatste strip klaar in de badkamer en ik krijg al de kriebels als ik hem zie .. dan denk ik jippie de laatste !! en als we terug zijn van vakantie gaan we er echt voor ! moet zeggen dat ik dus reken op nog een jaartje voordat we er op mogen hopen moet wel zeggen dat ik nog super last van hormonen heb .. zweet nog elke nacht mijn bed uit en heb nog steeds een zwangerschapsmasker ... jammer maar ergens hoop ik dat ik hierdoor misschien sneller zwanger mag zijn hihi ! moet ik eigenlijk niet doen he ! ...