Mootje heel veel sterkte! Hier is helaas niets uit de echo gekomen. Er is nu bloed afgenomen voor een volledig bloed en buik onderzoek. Vrijdag naar alle waarschijnlijkheid de uitslag.
Mootje, ik ken je nog niet, ben hier nog niet zo lang, maar wat een ellende Vreselijk, na 9 weken opeens geen leven meer. Heel erg verdrietig, ik hoop dat je lichaam het uit zichzelf in werking gaat zetten... heel veel sterkte en we hopen je gauw weer hier te mogen verwelkomen als je er weer klaar voor bent!
Lee74, nog even geduld dus, hopelijk vrijdag een duidelijke en goede uitslag! Zo, nu lekker naar mijn bedje...vandaag klus pauze
Nou de ongi is begonnen, ga voor het gemak maar even uit van mijn vorige cyclus van 38 dagen. Dan is mijn NOD 5 September...
Hay Hay, hier ben ik ook weer ef.. Mootje, veel sterkte, flinke klap. Een vriendin van me heeft het ook meegemaakt een paar wk geleden. Zij heeft een curretage gehad. Hopelijk komt het vanzelf af. Alle nieuwe mensen welkom hier! Bret, goed bezig! Het lijkt wel een klein bedrijfje hier (met al een goede omzet voor sommigen!) De winst over een maandje of 8! Haha. Dat SOEP-gebeuren (klinkt leuker als SMEP) is voor mij sowieso nieuw. Eerlijk gezegd hoop ik dat het gebeurd zonder al teveel te plannen. Ik weet het, dat gaat sneller dan je denkt dat geplan.. Eigenlijk geloof ik er ook in, dat als je alles even los laat het zomaar ineens raak kan zijn. Als iemand weet hoe dat moet, of daar een recept van heeft, hoor ik het graag Even een update: ik voel niks, 2 aug. mijn NOD (er staat 1 aug, maar moet 2 zijn) Zondag dus, maar er kan een dag of twee in zitten. Ik ga er gewoon vanuit dat ik ongesteld word. Mijn lichaam heeft me al twee x laten denken dat ik zwanger was, en toen was het niet, nu voel ik licht ongi-gevoel, maar weet bijna zeker dat het vals alarm is. Hadden ook maar 2 x geklust rondom eisprong. Succes voor de klussers, zwangeren onder ons, laat ut jullie goed gaan. Grtz Bianca
Hoi meiden, Ik ben mama van een mooie dochter van nu 20 maanden. We hebben inmiddels besloten om voor een tweede te gaan. we zitten nu midden in de tweede ronde. Ronde 1 was 35 dagen dus 11-08 zou ik weer ongesteld moeten worden. Dus nog ff wachten en dan weet ik meer.
hoi hoi nieuwe mensen suc6 met klussen!! ik heb aldoor mee gelezen, dus als ik weer klaar ben er mee, kom ik ook weer op het lijstje! mootje
Bleeegh hoort een chaggo bui ook bij de eisprong? Dat helpt dan niet echt mee met klussen hahaha. Ik wil iedereen afschieten vandaag... Nou welterusten allemaal!
Hoi meiden, Mijn testdag zou zaterdag zijn want ik voelde me zoooo zwanger hahah Maar ja mijn lichaam was denk ik nog beetje in de war.. spiraal er net pas uit.. Wnat gisteren zit ik in de auto en voelde duidelijk mijn eisprong.. dus ik naar huis ovulatietest gedaan en tja een dikke vette streep ahhaha... Dus wat kan je lichaam je toch voor de gek houden raar eigenlijk he??? En dat terwijl ik er niet echt mee bezig ben.. Ik verander de lijst strakkies wel... Andere meiden successs... KUS
Hey goedemorgen! Horen evenwichtstoornissen bij zwangerschapskwaaltjes?? net doktor gebeld, maandag eventueel even bloedprikken, maar ben even misselijk en heb al ruim een week last van evenwichtstoornissen. Momenteel ook sterk ONGI gevoel maar kan natuurlijk ook menstruatie komen. Zit nu op dag 26... dus kan. Wacht maar even af, wilde eigenlijk niet testen, en gewoon rustig wachten op menstruatie, maar weet niet of ik dit nu kan nu ik deze verschijnselen heb.. Voor iemand herkenbaar?? Grtz Bianca
@bianca: Duizeligheid kan erbij horen. Dat heb ik zelf ook altijd als ik ongesteld ben. Maar bij de zwangerschap van Milou had ik het sterker. @Lee: Ik gebruik nu de ovu-testen van het kruidvat. Heb ze pas 1 maand gebruikt. Kan dus niets vergelijken. Maar ben wel op zoek naar goede goedkopere. Is toch een duur grapje als het lang duurt! Betaal nu ongeveer 10 euro voor 5 testen. Maar die van clearblue zijn nog duurder!! Ben ook benieuwd naar ervaringen van anderen. Ik lees hier ook wel eens dat ze de testen via internet bestellen?!? Ga genieten van mijn meisje die is aan het "kutselen" (heerlijk he die kindertaal) liefs Anouk