Welkom hier Ik had/heb dat ook, heel spannend vinden. Wat een ... nacht weer zeg (3e nacht) kwart over 12 begon meneer te huilen lekker laten huilen van huilen kwam krijsen Speen gebracht muziekje aan nog nijdiger Na een tijd krijsen toch maar met hem op zijn stoel gaan zitten. Werd ie rustiger, meegenomen naar mijn bed omdat ik niet lekker zat op de stoel. Even bij ons gekroeld, naar bed gebracht en toen ging hij lief slapen. Een kwartier later krijsen Na een 15 a 20 min maar weer toegegeven want dit kon ik de buren niet aan doen (en die hebben van de week al geklaagd over de hond ) Ben maar naar beneden gegaan en hem in de box gemikt. 10 over 4 lag ik weer in bed en nu ben ik lui Zal blij zijn als die sprong weer voorbij is Hij slaat zijn eigen ook steeds in zijn gezicht Kind spoort niet Grappig is dat ik Damian smorgens weer met liefde oppak en allemaal kusjes geef. Als Rob zoiets zou doen zou ik een week hem negeren Vies weer is het hier, blegh hoop dat het nog beter word 8) Straks naar mijn vriendin in Waalwijk, gezellie Fijne zondag!
hey Chelleke, jij ook hier gezellie! En wat vervelend dat je mannetje 's nachts niet kan slapen. Ik kan me voorstellen dat je nu erg moe bent Lekker rustig aan doen vandaag en vanavond vroeg naar bed (ik hoop voor jou dat Damian vannacht wel slaap!) Fijne dag vandaag!
NOD/testdatum: 25 juli Jvtje 29 juli lmsdax 01 augustus bianc76 04 augustus Dijkim 06 augustus marijke25 10 augustus Chelleke 10 augustus trotsemama1 14 augustus Mamma1984 15 augustus Ingeltje 16 augustus WannabeMama 24 augustus Kiss87 24 augustus Lee74 26 augustus Anouk 31 augustus Kien 4 september Kimm29 05 September Brett onbekend Emma29 onbekend Sandra82 Geboortedata eerste kindjes: Dochter 25-06-2006 (Jesali) Zoontje 21-08-2006 (Dijkim) docchter 13-11-2006 (lmsdax) Milou 25-06-2007 (Anouk) Dochter 05-08-2007 (Tamar) Ilse 07-08-2007 (Miza) Zoontje 21-09-2007 (Bebietje) Zoontje 15-10-2007 (kiss87) Tim 13-12-2007 (citroentje) Meissie 01-02-2008 (Kien) Rowan 05-02-08 (MamavanRowan) Tim 03-03-2008 (emma29) Damian 26-04-2008 (Chelleke) Zoontje 03-05-2008 (Kimm29) Maud 05-05-2008 (Jvtje) Angelo 05-05-2008 (Dolphin) Jamila 23-05-2008 (B en N) Louise 31-05-2008 (onsukkie) Daan 18-06-2008 (momentje) Sandro 27-06-2008 (lee74) Maartje 27-06-2008 (bianc76) Malou 01-08-2008 (miepie28 ) Noa 25-08-2008 (trotsemama1) Julian 04-09-2008 (Ingeltje) zoontje 05-09-2008 (emeisje24) Dochter 18-09-2008 (Mamma1984 zoontje 18-09-2008 (Sandra82) zoontje 22-10-2008 (jolan78 ) Dochter 19-11-2008 (Brett) Kaan 24-10-08 (Ghaze) babyboy 03-12-2008 (geesje26) Alisha 11-12-2008 (Marijke25) Ryker 02-03-2009 (Lynnami) Zwanger : Momentje Ghaze Baby82 MamavanRowan Emeisje Bebietje Geesje 26 Heb het lijstje weer aangepast, ben namelijk gister toch ongesteld geworden . Had er ook wel op gerekend, maar toch balen.. Daarnaast een fikse keelontsteking, dus ook aan de medicijnen. Heb gelukkig van de dokter pillen gekregen die je ook tijdens een zwangersschap mag gebruiken, dus we kunnen eerdaags gewoon weer klussen hi hi . Hoop alleen dat m'n volgende cyclus wat korter is dan 34 dagen.. nou ja, we zullen zien.. Fijne zondag allemaal
balen zeg maarja hier nog 8 dagen wachten op een test nog geen ongikrampen te bekennen heb ik meestal rond deze tijd afgelopen twee cyclussen dacht ik dat het me innesteling was maar die had ik bij noa ook nooit gevoeld en dus verklaar ik het nu maar tot ongikrampen en die heb ik tot nu toe niet gehad heb sinds vandaag een benauwd gevoel kan het niet echt omschrijven alleen manlief mag niet aan me friemelen en ik kan me herinneren dat ik dat ook bij noa had hopelijk is dat goed nieuws!! fijne zondag allemaal
Hallo meiden! Het is rustig hier zeg, er zijn vast veel meiden met vakantie? @ Kimm: balen dat je ongesteld bent geworden En ook nog eens ziek, het zit je niet mee. Veel beterschap! @ trotsemama: spannend voor jullie! Nog een paar daagjes wachten en dan weet je meer!
Het is hier al zo rustig vanaf de dag dat ik hier kwam, maar ik ben er ook nog maar een paar weekjes hhaha Maar denk ook wel dat een heleboel mama's al een vast stekkie hebben op het forum? Ik klets in ieder geval altijd bij de september 2008 mama's bijvoorbeeld. Nou hier het weekend geprobeerd lekker te genieten van elkaar en nu maar hopen dat de eisprong geweest is ook! Aftellen naar NOD is begonnen! Jeej! Trotsemama: spannend die symptomen!
@ Ingeltje: jammer dat het hier altijd zo rustig is. Het worden spannende dagen voor jullie, hopelijk hebben jullie van het weekend raak geschoten
hallo dames, ik heb al een tijdje niets meer laten horen. maar weet nu in ieder geval waar we aan toe zijn. afgelopen zaterdag me menstruatie gehad!... dus als de menstruatie voorbij is gaan we maar om de dag aan de klus (zal manlief wel geweldig vinden haha). voor alle nieuwe dames welkom! en voor de zwangere gefeliciteerd! en voor degene die nog moeten wachten tot testen, succes!
Hoi Shellie.. ik heb je verhaal niet gevolgd, maar ik zie dat je een hele heftige tijd moet hebben gehad... wil je vertellen wat er is gebeurd? Of is dat te moeilijk? Dikke knuf in ieder geval en lang leve de ongi!
@ Shellie; wel fijn dat je nu eindelijk je menstruatie hebt gehad dan heb je in ieder geval nu duidelijkheid, op naar de volgende ronde en maar hopen dat het dan raak is. Wel gek dat je ineens een veel langere cyclus dan anders hebt gehad enig idee waar dat door komt. Misschien toch door de stress/hoop van het misschien toch wel zwanger zijn of weet je het niet. Het is altijd weer naar als je dan toch nog ongesteld wordt zeker als het zo lang duurt. Hier is het afwachten wanneer de menstruatie komt, als ik gewoon 28 dagen zou zijn dan is het morgen zover. Ik heb nog niet het idee dat het al gaat komen, normaal heb ik de dag ervoor flinke hoofdpijn en dat heb ik nog niet gehad. Heb wel de laatste twee dagen wat last van mn buik maar dat neemt telkens weer snel af en ik ben ontzettend duizelig echt heel vervelend. Zie continu sterretjes. Ik probeer een beetje duidelijkheid te krijgen aan de hand van mn afscheiding maar daar word ik ook niet veel wijzer van dus het blijft toch echt afwachten.
@ Shellie: wat jammer dat je toch ongesteld geworden bent (ik heb je verhaal hier op het forum al eens gelezen). Heb je een regelmatige cyclus? Ik duim voor je dat het deze ronde raak is. @ Sandra: voor jou is het nu echt spannend! Ik hoop voor je dat je niet ongesteld wordt maar een deze dagen een positieve test in handen hebt.
@ shellie jammer zeg maar zoals je al zegt je weet waar je aan toe bent nou lekker gaan klussen ! en snel zwanger worden hahaah
Mm, het is wel spannend voor een paar van ons... @Chelleke, wat een nacht had je van het weekend zeg, pfff. Is het vannacht beter gegaan? Mijn zoontje is gelukkig een goede slaper, hoewel hij de laatste tijd wel eens last heeft van nachtmerries lijkt het. @Shellie, jammer van je ongi, maar nu wel zekerheid in ieder geval, nu flink aan de slag Hier al een week zeurdigere pijn bij eistok, heel raar. Doen het maar om de dag, maar ga volgende maand echt aan de ovutesten want vind dit maar niks. Ik houd voor nu maar mijn langste cyclus aan..
@ shellie Bekijk bijlage 7577 @ Sandra82 -duim duim- @ WannabeMama Ja vannacht heeft Damian lekker geslapen
hier vanacht alleen slapen denk dat ik me kleine meid lekker naast me neer leg ben niet z'n held op sokken als ik de nacht alleen ben