Zwanger worden van een 2e...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door bebietje, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    @wannebemama, heb het al bij de foto gezet maar ik zie echt wel een streepje, heeeeeeel licht maar ze zeggen een streepje is een streepje!! Weet bijna zeker dat je test morgen met ochtendurine donkerder is.

2. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    Ben sociaal pedagogisch hulpverlener maar ben nu t
    In de buurt van Utrecht
    @wannabemama: ik zie ook een heel licht streepje hoor, ben benieuwd of hij vandaag donkerder is ik hoop het wel voor je!

@ Ingeltje: hoe voel je je vandaag, en ben je inderdaad ongi geworden. Kan me voorstellen dat je dat nu wel hoopt aangezien je je zo ellendig voelt. Ik hoop voor je dat het dan volgende maand raak is.

Hier nog steeds niks, wel wat gevoelige borsten maar dat heb ik ook voor mn menstruatie. De gyn zei dat het 4 tot 6 weken kon duren voor in ongi zou worden maar doordat ik PCOS heb kon het ook nog langer duren, lekker duidelijk! Dus het is gewoon afwachten en doorgaan met klussen dan hebben we de meeste kans.

3. WannabeMama

WannabeMama Actief lid

22 mei 2007
    422
    0
    0
    Goedemorgen,

@Ingeltje: dank voor negatief, wist niet eens dat dat kon! Jammer dat je ongi is gekomen, maar inderdaad wel beter voor je lichaam nu, succes voor de 2e ronde meis! Ga je vandaag nog naar het ziekenhuis voor onderzoek? Of gaat het weer wat beter?

Vandaag is de streep iets duidelijk (zie evt album) maar ik ben nog niet helemaal overtuigd. Omdat ik niet weet wanneer mijn NOD is ben ik ook nog bang dat het mis gaat (is voor NOD 50% toch?) Woensdag ga ik met CB digitaal testen en als die ZWANGEr aanggeeft ga ik op Roze op de lijst!

@Citroentje: voor jou wordt het ook spannend! Ga je met z'n viertjes of met z'n drietjes trouwen...

@Sandra: wat een onzekerheid, je geduld word wel op de proef gesteld zo..

4. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    hey:

@wannabemama:
    zoals citroentje zei: streepje is een streepje!
    maar ik zag hem hoor het streepje is goed te zien! vond ik zelf.
    van hier vandaan toch een (voorzichtige) felicitatie!!
    leuk hoor

mootje

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Spannend wannabe!!

Ik ga vanmiddag naar ZKH voor onderzoek van slokdarm. Houd nog geen vla binnen....

6. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    hey
    @ingeltje: is je ongesteldheid door gezet? vervelend dat je niks kan binnen houden? en dan zo op eens? wat vreemd.
    nou meid heel veel sterkte en hou ons op de hoogte hoe het met je gaat.
    gr. mootje

7. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    JAAAAA wannebemama!!! vanuit hier ook alvast een voorzichtige felicitatie!

Ingeltje succes vanmiddag in het ziekenhuis!

En ja hier wordt het ook spannend, terwijl ik er vanuit ga dat het niet raak is. Ik ga ook echt pas donderdag of vrijdag testen en zoals het er nu naar uit ziet kan ik dat nog wel volhouden ondanks dat ik een test in huis heb;) of het is dan niet meer nodig.

8. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    Ben sociaal pedagogisch hulpverlener maar ben nu t
    In de buurt van Utrecht
    @ Ingeltje: Succes vanmiddag hoop dat ze je kunnen helpen want dit is niks.

@ Wannabemama: Kan me voorstellen dat je het heel spannend vindt zeker omdat het geen duidelijke streep is. Ik hoop voor je dat het de volgende keer een dikke vette streep is. Ik heb het bij mn zoontje ook gehad hoor eerst een heel licht streepje dat je aan jezelf twijfelt en later was hij flink dik gelukkig.
    Voordat ik zwanger werd van mn zoontje had ik ook een keer een test met een hele lichte streep maar werd toen daarna wel ongi, dus dat was waarschijnlijk een heel vroege miskraam die kans is inderdaad vrij groot maar daar gaan we niet vanuit. Het gaat gewoon goed en je bent gewoon zwanger :D.

Mijn geduld word inderdaad erg op de proef gesteld maar ik ben het wel gewend dit had ik na de vroeggeboorte ook en toen duurde het in totaal 9 maanden voor ik weer zwanger werd met veel maanden met twijfel omdat ik dus geen regelmatige cyclus heb. Ik probeer er gewoon niet al teveel aan te denken en dat gaat me gelukkig steeds beter af.

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    bedankt meiden! succes allemaal!!

oh en ben inderdaad ongi geworden!

10. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    hey

ingeltje: fijn om te weten weet je zeker dat het daar niet van komt!

druk hier hahaha

mootje

11. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    @wannabemama Ook hiervan alvast felicititaties.. een streep is een streep, maar begrijp ook wel dat je niet te vroeg blij wil zijn..

@ ingeltje hoop dat je je snel weer beter voelt en dat het uiteindelijk een flinke griep is en niet dat je iets aan je slokdarm hebt.. en uiteraard dat je in ronde 3 zwanger raakt..

12. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

@ wannebemama
    De test is zo duidelijk dat je gewoon hardstikke zwanger bent!
    gefeliciteerd
    kom je ook gezellig naar april mama's:D:p

13. Kien

Kien Actief lid

7 jul 2008
    284
    0
    0
    onderwijsassistente
    Overijssel
    @ wannebemama: Ook van hieruit een voorzichtige felicitatie!

@ Ingeltje: Hopelijk ben je wat wijzer geworden in het z'huis en knap je gauw weer op. Beterschap!

14. Mamma1984

Mamma1984 Niet meer actief

@ wanabemama: jaaa ik zie ook een streepje! Gefeliciteerd!!

@ Ingeltje: toch ongi geworden. Ik duim voor je dat ronde 3 scheepsrecht is :) Hoe was het in het ziekenhuis?

Hier een vermoeiende dag gehad. Mn dochter wou heel de dag niet slapen en uiteindelijk was ze rondd 16.30 uur zo moe dat ze toch is gaan slapen. Nu ligt ze ook uitgeteld op bed! Mama kruipt er ook zo in ;)

Fijne avond meiden :)

15. WannabeMama

WannabeMama Actief lid

22 mei 2007
    422
    0
    0
    Dank voor de felicitaties meiden! Ik begin het nu ook te geloven. Ben al de hele ochtend aan het kokhalzen en dat was ook mijn favoriete hobby de eerste 16 weken van mijn vorige zwangerschap. Net kreeg ik koffie van een collega en wilde uit beleefdheid er wat van nemen, maar lukte echt niet.. ga dus zo maar een banner aanmaken!

@Ingeltje: Weet je al wat meer?

@mama1984: fijn he dat soort dagen, zijn ze hartstikke moe, maar doen ze er alles aan om niet slapen, behalve op momenten dat het niet uitkomt, zoals vlak voor het avondeten!

@trotsemama: ik kom ook naar de aprilmama's! Maar blijf ook gezelig hier kletsen en duimen voor iedereen dat het snel raak is!

@mootje: hoe gaat het met jou?

@Chelleke: al even niet gezein hier, gaat alles wel goed?

16. Trotsemama1

ik blijf natuurlijk ook mee duimen:):)

17. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Ik kwam even kijken naar nieuws over Ingeltje...maar helaas nog niks dus?? Laten we hopen dat geen nieuws 'goed' nieuws is.

Oei wannebemama....zo misselijk al...pff sterkte! Maar da's ook wel weer een goed teken toch?

18. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Mee eens....
    Ook namens mij een voorzichtige felicitatie WannabeMama :)

Ingeltje hoe is het nu met je? Hoe waren de onderzoeken?
    Ze hebben je toch niet gehouden hè?

Hier alles zijn gangetje.
    Vandaag een dikke positieve ovutest dus moet vanaaf weer aan het werk ;)
    Met Damian ook alles goed. Die gaat binnenkort wel lopen denk ik.
    Hij zet nu 3 of 4 kleine stapjes naar ons toe. :)

19. Trotsemama1

hihi leuk is dat hee

noa loopt sinds een paar daagjes :D:D
    helemaal leuk :D:D:D

20. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama