Spannend, ik duim dat het toch raak mag zijn! Wij zijn flink aan de klus deze maand, tot nu toe om de dag, en dat is veel voor ons doen. *oops*
Hoi,hoi, @B en N,en Chelleke,spannende dagen voor jullie.. @Sandra 1987,leuk om te lezen dat wij net zo oud zijn en ook voor de 2e gaan,succes met alles Ben helaas gisteren ongi geworden maar dat is beter dan die onzekerheid,we gaan gewoon weer verder en ga er dan maar van uit dat het een ronde van 28 dagen wordt! Doei,doei
@mamavanrowan jammer maar ik hoop dat het ook snel raak mag zijn. @ bijna testers... ik wacht met spaning af... tot de volgende zwanger is!! mootje
@mootje jij bent nog maar net zwanger zeker,als ik tenminste kijk naar je banner..van harte gefeliciteerd,voel je je goed??
Zwangere onder ons; VAN HARTE!!!! Ik kon me moeilijk inhouden en heb er net toch maar een testje tegen aan gegooid maar helaas negatief IK weet dat ik eigenlijk te vroeg heb getest en het toch best zou kunnen zijn dat hij over een paar dagen wel posi is maar ik betwijfel het. Wel had ik net weer heel veel slijmerige afscheiding en weet echt niet wat dat is, is dat een teken dat ik ongesteld ga worden of toch wat anders? Kan me niet herinneren dat ik dat bij andere menstruaties heb gehad maarja die zijn ook al weer 21 maanden terug
@B en N wat vervelend!! ik heb altijd juist minder afscheiding wanneer ik ongi moet worden, dus we hopen dat je het niet wordt!!
hey meiden... de banner is beetje groot uigevallen maar wel zijn de plaatjes mooi om te zien... dat ik al positief heb getest is voor mij een wonder....... dus het zal echt een wondertje zijn... had pas 18 juni kunnen testen... dus echt verrast dat ik zwanger ben. was er ook al bij voor we over gingen opzich voel ik mij goed weinig klachten enz...wat mij ook wel weer angstig maakt. ik had juist weinig afscheiding bij het begin maar nu lijkt het steeds meer te worden.. kan je er niet mee helpen B en N zo wat lang bv ik heb het tot 9,5 maand volgehouden hij wou niet meer... dus ben toen maar gestopt... oo ik mis het zo... maarja het is ook maar 2 maanden geleden. lees nog graag mee, was erg gezellig. niet zo veel mensen.. bij febr. mamas zijn er albest veel dus lastig om bij te houden.. mootje
Voor alle meiden die zwanger zijn: PROFICIAT en geniet ervan! Het is hier vandaag erg hectisch. Milou is een echte peuterpuber. Niets is goed en ze wil overal mee "mama heppele" Ja van de regen in de drup.. zeker. Wilde vandaag veel poetsen, maar kwam gewoon niet vooruit. Milou gooide de emmer om.. haar drinken om... haar eigen poetsdoekje in de wc. ga zo maar door. Maar wat zijn ze toch heerlijk die kids he!!! Nog meer meiden met die ervaringen??? Ben benieuwd hoe ik aan poetsen toe kom, als het er straks (hoop ik ) 2 zijn. Nou meiden fijne avond.. Groetjes Anouk
(Onze oudste is van 21 september 2007 en na lang wikken en wegen gaan wij voor een 2e kindje. Hopen dat het snel raak is! ) hey wat toevallig mijn dochtertje is ook 21 sept 2007! ik wil ook al een 2 de nu moet ik al geloof ik ongesteld worden maar ben het nog niet! ik w8 nog een af deze week anders doe ik een test..
we zijn al weer lekker verder gekletst ik vind het nu wel steeds spannender worden hoor merk nog helemaal niks ik blijf maar zeggen ik zal wel niet zwanger zijn over een paar daagjes weten we het
nou meiden spannend hoor !! we blijven duimen ... en de zwangere van hart ! joehoe !! dat geeft hoop !! ik ga vanavond aan de laaste pilstrip beginnen .. haha krijg er nu al een raar gevoel van
Hey hey, ben ik ook weer eens. Pff, druk met werken en huishouden enzo. Ben echt moe de laatste tijd. Hihi, ga dan altijd denken van dat komt omdat ik zwanger ben. Oh wat ga ik teleurgesteld zijn als het niet zo is...maar ik doe het mezelf aan hoor. Heb alvast een zw.test gekocht. En het kriebelt om te testen, maar ik probeer te wachten tot 22 juni. Ben benieuwd naar alle meiden die nu ongeveer mogen testen!! Hopelijk veel zwanger!! Mijn zoon is de laatste tijd zo zeurderig bij ons, wil constant aandacht, wil op de arm, is flauw, huilt om het minste,... pff. Dit is sinds hij de waterpokken heeft/had (2 weken terug). Ondertussen gaat hij terug naar het kdv. Daar zeggen ze dat hij veel veranderd is sinds hij de waterpokken heeft. In positieve zin, hij is met alles tevreden en lacht de hele dag, slaapt goed.... Terwijl hij voordien thuis altijd een lachebek was. Nu nog wel, maar veel minder. Ik hoop dat dit betert, wil mijn altijd zo vrolijke manneke terug...weet niet wat er scheelt .
Hoi allemaal, ja spannend wordt het nu toch wel he over hoelang je moet wachten ik heb een keizersnede gehad en mijn gyn zei dat ik 6 mnd moest wachten met weer zwanger worden (had dus ook voor 4 mnd (nacontorle was na 2 mnd) de pil meegekregen. die ik overigens niet gebruikt heb
@ anouk: zeker en vast heb ik die ervaring. Ik probeer gewoon te poetsen 's avonds of als hij in bed ligt overdag... Anders lukt dat toch bijna niet.... Ach, ik loop voort constant achter hem aan en roep "nee dat mag niet" en "nee dat ook niet" , word er stapelgek van, maar ben aan de andere kant zo trots dat hij dingen wil ontdekken en dat hij al op de knopjes van de dvd kan drukken en dat hij laatjes openkrijgt.. hihi
@ B en N, Spannend zeg. Het zou wel jammer zijn als je ongesteld zou worden... maar nieuwe rondes nieuwe kansen he.. Succes meid! @ mamavanrowan, helaas ongesteld, maar zoals je al zegt nu heb je weer zekeheid.. Succes in de volgende ronde! @ Anouk31, zoo herkenbaar! Mijn zoon is 20 maanden en is ook zoo lekker ondeugend. Af en toe haalt hij mn bloed onder mijn nagels vadaan.. maar tis een heerlijk ventje!! Ben dol op hem. En hij leert de laatste tijd zoveel bij, ergg leuk! Schoonmaken doe ik meestal als hij tussen de middag slaapt. Hij slaapt ruim 3 uur smiddags, dus heb ik alle tijd om wat te doen. ik hou alles in huis ook steeds goed bij, zodat ik tijdens het schoonmaken maar kleine klusjes hoef te doen en niet in 1x een grote schoonmaak. Bijvoorbeeld savonds stofzuigen, en die dag erna in de middag dwijlen. Zo doe ik iedere keer kleine dingen en blijft het huis mooi schoon. Ook mijn vriend helpt veel mee in het huishouden, daar ben ik dankbaar voor.. Want hoor genoeg van mijn vrienden waarbij hun partners weinig tot niets doen in het huishouden. Dat zou mij ontzettend irriteren. (tenzij ik volledig huismoeder zou zijn geweest.. dan zou ik dat begrijpen, maar werk zelf ook 3 dagen) Liefs Kiss
Hier gaat alles wel... Vandaag lekker gewerkt en eigenlijk helemaal niet bezig geweest met zwanger worden. nu natuurlijk wel weer, omdat ik hier op het forum zit. Nog 12 daagjes!!!! Liefs Kiss