ja ik zie wel iets jaa maar super licht hihi en in die lichte lijn zit weer een stipje die donkerder is erg raar
dat had ik bij mijn zwangerschap met tim ook ! ik teste 2 dagen voor nod en daarna elke dag en de streep werd steeds dikker en dikker ! ik zou maar zorgen voor een extra test in huis ! owwww spannend ik hoop het zo !!
Oh het is hier errug spannend met testers zie ik!! Heel veel succes iedereen. heb ff niet goed op namen gelet maar las dat iemand een heel licht streepje heeft....nou ze hebben mij altijd verteld een streep is een streep dus ik kan maar 1 conclussie trekken.......8) En iemand toch weer een neg test....balen!!! Hier nog steeds druk aan de knutsel (jaja we zijn goed bezig tot nu toe steeds om de dag) dus wie weet....
ik heb nog een test denk dat ik die maandag ga doen oww ik hoop het ook en zo niet ik zit nog pas in de 1ste ronde ik mag helemaal niet klagen jullie horen nog van mij (A)
owja wat me wel opvalt is dat me hele lichaam onder de puistjes zitten ze komen spontaan overal te voorschijn
Oh wat rot zeg! En moet je hier idd ook kunnen delen. Hoop ook dat je hem nog goed nieuws kunt brengen...al is dat dan wat dubbel. Dikke knuffel en veel sterkte de komende tijd(en). Hopelijk moet hij niet veel meer lijden.
@jessica: wow een lichte streep! Dan heb je nu wel extra veel spanning niet? Hopelijk is ie maandag weer iets duidelijker. Maar een streepje is een streepje, dus hopelijk goed nieuws! Jammer voor de niet zwangeren. Volgende ronde hopelijk wel raak. Over dat ruiken...ik ruik ook overal iets vies. Vieze zweetgeur van mensen in de buurt, vond laatst mezelf stinken toen ik net uit de douche kwam . HAd ik de eerste keer ook, maar wel pas later. Ik vond het zo stinken in de hal bij ons, terwijl er eigenlijk niks was.
@onsukkie, heftig nieuws van je vader en sneu dat hij zoveel pijn heeft! Hoop net als de andere meiden dat jij hem nog prachtig nieuws kan brengen! @ Jessica, meis super spannend, hoop dat je het volhoud om maandag pas te testen. Ik weet van mezelf dat ik vreselijk ongeduldig ben en gelijk morgen alweer met een test richting wc zou lopen.... Hier vandaag toch echt een posi ovulatie test, dus geloof dat we wederom aan de klus mogen Wel bizar, dacht nl dat ik echt op een dag of 14 wel mijn eisprong had, maar nu met de ovulatietesten blijkt dat deze toch echt pas rond dag 20 van de cyclus plaats vind.
@onsukkie,wat een akelig nieuws over je vader zeg..sterkte hoor, meid @B en N jammer dat je negatief getest hebt,ben je ook al ongi?? @chelleke voor jou ook spannend zeker.. @jessica1 een streep is een streep,toch?Wordt meestal wel donkerder hoor.. Iedereen fijn weekend verder
Later nog een keer testen, maar in principe is het zo dat een streep een streep is, hoe onduidelijk ook. Zonder HCG geen streep.
Ik hoop het... hoewel dat ook dubbel kan zijn, omdat hij dat niet meer mee zal maken waarschijnlijk. Maar bedankt voor de feedback!
Ik hoop het ook, bedankt lieverds. Hopelijk lukt het deze maand, al zal het wel dubbel nieuws voor hem zijn, maar ja... dat hou je. We hebben dan naast wat naars ook wat leuks om naartoe te leven als alles goed gaat. Maar goed, eerst maar zwanger zien te worden.
het scheelt dat ik morgen ochtend moet werken dus dan kan ik het redelijk vol houden en we gaan zondags altijd naar de kerk dus dan denk je er ook niet aan dus dan kom ik redelijk de dag door maar het is idd spannend genoeg
@ Jessica Jessica spannend zeg! Ik zeg alvast voorzichtig: GEFELICITEERD Beterschap met je hoofdpijn @ Onsukkie Ach meis je hoeft toch geen sorry te zeggen. Je mag hier alles kwijt wat je wilt hoor. Wat vreselijk van je vader zeg. Hele dikke knuffel van mij en Damian Hier zijn we een ronde verder
Even een kort berichtje na veel buikpijn 2 nega testen ben ik gisteren avond ook ongie geworden. Nouja ik weet iniedergeval dat mijn lichaam het weer volledig "doet" (na 21maanden is dat toch spannend) en we gaan gewoon door naar de volgende ronde. Voor de dames die nog moeten testen; ik duim voor jullie!
Ik sluit mij hier even aan, Wij zijn nu 11 maanden bezig voor een 2e Helaas nog geen resultaat.. Onze dochter is van 8 jan 2007
vanochtend toch getest en deze gaf weer negatief aan alleen nog steeds geen ongi en temp is nog steeds 37.1 37.2 we gaan maar verder wachten haha
Hoi Sillaah. Hoop dat het de volgende ronde lukt. Duurde het lang eer je zwanger was bij je dochter? @jessica: toch raar dat iet nu negatief aan geeft he? Is dat dezelfde test of ander merk? Om deze twijfel te vermijden heb ik mij voorgenomen om pas de 22ste te testen... Is ook de dag na het feestje voor de 1ste verjaardag van mijn zoon. Kan ik me zeker nog niet verspreken ook als het gesprek daarop terecht komt Jammer Chelleke en B en N...hopelijk de voglende ronde wel raak.