het was dezelfde test maar de eerste was ook heel vaag en heel licht positief dat ik zelf al dacht van ik zal wel niet zwanger wezen en me gevoel heeft het goed vanmiddag licht bloedverlies dat zal morgen wel doorzetten op naar de volgende ronde
het was dezelfde test maar de eerste was ook heel vaag en heel licht positief dat ik zelf al dacht van ik zal wel niet zwanger wezen en me gevoel heeft het goed vanmiddag licht bloedverlies dat zal morgen wel doorzetten op naar de volgende ronde oeps dubbel gepost
@jessica: jammer meid! @sillaah: gek toch he...wil je eignelijk nog niet zwanger worden, gebeurt het vanzelf, wil je wel, lukt het niet (meteen)...
Hier voorbij m'n ei als het goed is, maar voor de zekerheid nog even goed aan de klus. Wel spannend hoor... de vorige keer besloten we te laat in de cyclus er echt voor te gaan,d us die ronde telt niet. De echte 1e ronde gebeurde er wat waardoor we vanaf mijn ei tot aan de NOD geen sex hebben gehad (dus te vroeg gestopt met sexen) en de 2e echte ronde hebben we 2x sex gehad en raak... echt maf! Nou, dus het blijft nu een tijdje spannend helaas... en ik ben al zo geduldig van mezelf (NOT).
Alle dames die door zijn naar de volgende rondje, balen meiden! Hopelijk de volgende ronde meer succes.
goeiemorgen dames ongi is niet echt door gezet het is bruin en dat heb ik normaal echt nooit als ik ongi wordt dan loop ik van binnen gewoon echt leeg we wachten maar een paar daagjes en we zien het wel
@ jessica gefeliciteerd een streep is een streep @ onsukke tuurlijk meot je hier dat soort dingen ook kwijt Ik wens je heel veel sterkte ego Ik ben nog niet ongie, wordt nu langzaam spannend heb de 17e opgeschreven, maar moet geloof ik de 15 ong worden
NOD/testdatum: 11 juni: marijke25 13 juni B en N 14 juni Chelleke 14 juni Jessica1 17 juni emeisje 19 juni Momentje 24 juni kiss87 24 juni jolan78 27 juni Jesali 27 juni Citroentje 28 juni onsukkie 29 juni Bebietje onbekend Emma29 Geboorte data eerdere kindjes: Dochter 25-06-2006 (Jesali) Zoontje 21-09-2007 (Bebietje) Zoontje 15-10-2007 (kiss87) Tim 13-12-2007 (citroentje) Tim 03-03-2008 (emma29) Daan 18-06-2008 (momentje) Alisha 11-12-2008 (Marijke25) Maud 05-05-2008 (Jvtje) Jamila 23-05-2008 (B en N) Louise 31-05-2008 (onsukkie) Noa 25-08-2008 (Jessica1) zoontje 5-9-2008 (emeisje24) onze zoontje 22-10-2008 (jolan78 ) Zo ons lijstje wat betreft mezelf weer even bijgewerkt! Hier vmo weer een lichte streep op de ovutest dus de LHpiek is voorbij! Heb er bij Testen al een vraag over gesteld omdat me nog niet helemaal duidelijk is wat nu zeg maar. Fijne dag vandaag!
hoi allen, ik mag mij hier ook aanmelden. ik ben mama van een zoontje van bijna 8 maanden. geboren op 24 oktober 2008. Zoals iedereen al weet ben ik een echt moedertje en heb ik sinds de geboorte van jamie altijd al weer de zin in een 2de gehad. nu heeft mijn vriend gisteren het blijde nieuws verkondigd dat hij er ook weer zin in heeft dus vanaf volgende maand (ben net begonnen met een nieuwe strip) gaan we voor de 2de! ik ben natuurlijk helemaal blij. en ik hoop dat het weer zo snel lukt als vorige keer! bij de vorige x was het meteen raak. zou het nu ook weer zo zijn??
Als jij je er goed bij voelt en het graag wil en je man is er ook klaar voor (dat is natuurlijk wel belangrijk...), dan zou ik zeggen: Ga ervoor! Ik snap dat reacties van familie je onzeker kunnen maken, maar dat moet je proberen langs je neer te leggen. Het is immers heel makkelijk oordelen vanaf de zijlijn... Maar JIJ moet uiteindelijk kunnen leven met je beslissingen, niet zij...
Hallo! Mag ik me hier ook bijvoegen? Wij willen ook voor een 2de kindje gaan. Finn is nu 16 maanden. We waren al begonnen maar ineens werd m'n cyclus langer en langer! Heel raar. Voel me ook niet zo lekker en het blijkt dat ik een zware blaasontsteking heb waar ik waarschijnlijk al 3 maanden mee loop. Heb een ab kuur gehad maar volgens mij is het nog niet over. Als dit allemaal weg is dan beginnen we weer opnieuw voor een 2de kindje. Ik zit er aan te denken om ovutesten te kopen omdat m'n cyclus nu zo onregelmatig is. Iemand anders hier ervaring mee? Groetjes, Debora
@Ghaze: ik krijg ook wel eens vragen va: en willen jullie al een 2de kindje? Nee toch, das toch veel te snel?? Wacht toch even.... Lekker laten praten hoor, gewoon doen waar jullie je goed bij voelen! Als het aan mij lag was ik ook al sneller voor 2de gegaan, maar mijn man wilde nog even even wachten.
dag dames Om privicay redenen heb ik een andere profiel aangemaakt maar ik klets al een tijdje mee ben nu 2 dagen overtijd en me ongi is ook heel raar bruin bloed normaal als ik ongi ben dan stroom ik leeg en nu helemaal niet erg vreemd iemand dit ook gehad en was dan toch zwanger of niet ??
Ha, @ B en N en Chelleke,jammer voor jullie,succes volgende ronde @Deborah 21 en Sharon 20,ook van harte welkom hier,vervelend voor je,Deborah,van die blaasontsteking misschien heeft je onregelmatige cyclus daarmee te maken??? Trotsemama1 misschien toch wel zwanger?? hoop het voor je,meid... Mijn ongi is weer bijna voorbij,volgende NOD ongeveer 10 juli,duurt nog lang
Gefeliciteerd Mootje! De klachten beginnen vaak ook pas bij 5-6 weken zwangerschap (tenminste, bij m'n 1e was dat in elk geval zo), dus dat je verder nog weinig klachten hebt, hoeft helemaal niets te zeggen. Maar ja, die klachten zijn voor ons mutsen natuurlijk wel weer net een teken dat het goed gaat... Ik vind 9,5 maand ook al een behoorlijke tijd hoor! Ik heb het zelf tot 11 maanden vol kunnen houden, daarna werd het ondoenlijk door verhuizing enzo... Heb overigens wel vanaf 2 maanden een combinatie van bv en fv gedaan... Maud kreeg dan overdag fv (was ook wel zo makkelijk op de opvang) en 's morgens en 's avonds bv.
dan moeten me testen toch positief zijn worden en de 1ste was vaag positief dat ik die niet vertrouw 2de negatief en nu bruin bloedverlies toch nog maar een testje doen ?
Nog even wachten tot het eind van de maand... Hoop zoooo voor je dat je dan een positieve test in handen mag houden. Je kan wel wat goed nieuws gebruiken.. Knuf voor jou!
Dat had ik ook toen ik een week of 4 zwanger was van Maud (nog voor ik testte...) Na ongeveer een week was het ergste wel weer weg, maar toen wist ik inmiddels ook al wel dat ik in verwachting was En een streep is een streep zeggen ze hè...