Ja die shirts vind ik wel een leuk idee! Ben een klein beetje hoopvol voor deze ronde. Had vanmiddag wat rozeverlies, wat ik dus echt nooit heb. Zou wel kloppen, ongeveer een week na mijn eisprong? Maar ja, had vorige week weer het idee dat ik misschien geen eisprong had gehad dus misschien is. dit wel gewoon mijn eisprong maar dan erg laat. Vanavond aan de klus dus weer! VDV, had jij vorige zwnagerschappen al vroeg klachten? En hoe is dat nu? Mamachantal, vandaag een nog knallendere ovu test?
Dank je! Zit mezelf teveel gek te maken volgens mij hoor. Heel irritant want dit heb ik de vorige keren nooitzo gehad. Ben er erg veel mee bezig, voel van alles, ben onzeker. Zwaar irritant! Kan nog wel maanden gaan duren
Ik had bij de drie zwangerschappen, steekjes bij mn liezen en zere (.)(.), die steekjes heb ik nu af en toe, minder voor mijn gevoel dan bij de zwangerschappen. Ik weet het niet goed, ik wil zo graag dus dan voel ik volgens mij al snel wat... net als vele anderen volgens mij . @Corali, klinkt hoopvol roze verlies... spannend!!
Hier gister een bijna positieve ovu test, vandaag klussen, hopelijk is dat goee genoeg 2 dagen terug ook geklust.
@Mamachantal morgen kan je ovutest dan echt gaan knallen!! En vandaag klussen is zeker nog op tijd hoor!
Spannend VDV, ik herken het wel want ik voel ook weer ineens van alles. Maar niet de voor mij overduidelijke steken in mijn borsten die ik alledrie de eerdere keren heb gehad. Dus als ik gewoon ongesteld ga worden zou het me ook niets verbazen Mamachantal, spannend hoor! Veel klussen en dan heel hard duimen!
hallo Allemaal, ik wil me ook graag bij jullie aansluiten. We hebben al twee dochters en willen graag in september voor een derde gaan. Soms twijfel ik nog weleens en zie ik "veel beren op de weg", oftewel praktische bezwaren, maar mijn hart schreeuwt 100% JA! Zie jullie deze praktische "moeilijkheden" ook, of "doe ik gewoon moeilijk"
Super herkenbaar! Mijn hart schreeuwt ja maar mn verstand ziet ook heel veel beren Maar volgens mij komt het wel goed! Welkom in.ieder geval, gezellig!! was je de vorige keren snel zwanger?
Dankjewel! wat het "zwanger-worden" betreft, ik was iedere keer relatief snel zwanger, maar heb helaas wel een aantal miskramen gehad. @mamachantal: ik lees net je berichtje; wat verschrikkelijk voor jullie, dat jullie je kindje hebben moeten laten gaan.
@muis1979 Welkom! en hier ook heel herkenbaar over de beren..ze blijven lopen...maar mn gevoel zegt 200% JA! aftellen geblazen dus voor jullie! het is al bijna september!!
Hey dames Hoe gaat het bij jullie? Hier wel goed, dacht meer inzicht in mn cyclus te krijgen door ovu testen maar begin er gek van te worden. Weet nog steeds niet of mn ei geweest is en zit nu op cd 19 denk ik. Het verplichte knuffelen beginnen we ook beetje zat te worden Proberen om de dag te knuffelen maar gisteravond waren we zoo moe dat we im slaap zijn gevallen Vandaag lekker rustig dagje, dochter is bij oma logeren. Straks even naar t bos met onze hond ♥
Je moet niet knuffelen hoor Nee hoor, flauw maar ik snap dat die testen soms verwarrend zijn. Toen wij voor de eerste gingen heb ik ze ook een tijdje gebruikt. Nooit een knaller gehad, mja had dan ook geen eisprong. Inmiddels wel als het goed is Madelief, hier nog weinig genoten van het weer. Gewoon aan het werk geweest en morgen zit relaxen in de achtertuin er helaas ook niet in. Hopelijk wordt het van het weekend ook nog een beetje mooi. Kunnen we even lekker wandelen met de kids, ijsje halen en bbqen
@MamaChantal Balen dat de ovutestjes niet duidelijk zijn of al knallen. Worden de streepjes wel donkerder? Hoop dat tie gauw gaat knallen! bij mij is het ook ineens. En knuffelen om de 2/3 dagen is voldoende. Maar je moet er zeker plezier van hebben, dan is de kwaliteit veel beter dan om het moeten. Maar het is wel eens lastig! Hier wisselen we 'vluggertjes' af met de hele mikmak. Dan houden we het beide wel vol. Ik had vandaag ineens een grote knaller, een hele vette tweede streep en dat heb ik ook niet elke ronde. Soms heb ik 2 dagen een gewone knaller. Maar nu weer 1 keer een dikke knaller @Corali morgen word het lekker weer ook!
Pff gistermiddag was ik ineens onwijs misselijk, nu ook weer. Borsten doen zeer als ik er aan zit en ben snel geïrriteerd. Als mn ei geweest zou zijn zit ik nu 6dpo.
Madelief, druk aan de klus geweest denk ik zo? Nu maar afwachten! Mamachantal, spannend hoor! Alleen 6 is nog zo kort, je moet nog even geduld hebben denk ik. Testte je bij de vorige keren vroeg, op nod of laat positief? Ik testte de vorige keren vroeg positief dus ik heb het vermoeden dat het niet raak is. Voel wel van alles wat op zwangerschap kan wijzen en mn ei is misschien laat geweest. Weet ff niet wat ik moet denken maar ik vind overtijd zijn vrij irritant. Was de laatste maanden toch redelijk regelmatig ongesteld.
Gister negatief getest. Zaterdag maar weer testen. Beetje misselijk en zit soort harde schijf in mn borsten. Doen niet echt zeer,alleen als ik er aan zit