Zwanger worden van een dochter

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Supermama22, 12 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Supermama22

    30 dec 2016
    36
    14
    8
    Vrouw
    Midden van het land
    Hoi!

    Ik wilde even laten weten. Een hele tijd geleden plaatste ik hier een topic of mensen ervaring hadden met gender consult. Een hele hoop meiden hier verwezen mij toen naar vlinder84.
    En ik wil iedereen laten weten dat dankzij vlinder84 en haar methode ik na 2 jongens een meisje heb mogen ontvangen! Wat ik hiermee wil zeggen is. Geef nooit jullie dromen op! Alles is mogelijk! Zelfs het krijgen van een zoon of dochter.

    Liefs!
     
    Verw8, Aanne88 en Fennec vinden dit leuk.
  2. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Ik denk gewoon dat je geluk hebt dat het nu een meisje is :rolleyes:
     
    Whysteria, Bailey07, In your eyes en 26 anderen vinden dit leuk.
  3. Kaasschaaf

    Kaasschaaf Actief lid

    14 jun 2014
    328
    155
    43
    OMG wat een toeval!! Ik heb een paar maanden geleden ook een dochter gekregen met behulp van Vlinder84. Een langverwachte wens die eindelijk in vervulling ging. Ik heb PCOS en daardoor een grotere kans op het krijgen van een zoon, dankzij haar adviezen heb ik na 2 zoons een dochtertje gekregen. Zo onwijs dankbaar dat ik haar heb gevonden via dit forum.
    Ik kan het alleen maar aanbevelen.
     
    Supermama22 vindt dit leuk.
  4. Supermama22

    30 dec 2016
    36
    14
    8
    Vrouw
    Midden van het land
    Dat mag je denken, maar ik weet gelukkig beter ;)
     
  5. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Wat een mazzel dat het muntje nu de meisjesbaby-kant op is gerold voor je.

    Ik geloof echter totaal niet dat je hier zonder echte embryoselectie zelf invloed op kunt hebben.
     
    Manque, Anneabc, Leraje en 20 anderen vinden dit leuk.
  6. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Nee jij heb 50/50 kans net als iedereen.
    Maar gelukkig heb je nu een meisje in je buik anders had het zn teleurstelling geweest.
     
    Manque, Leraje, RoGiJuLi en 12 anderen vinden dit leuk.
  7. Kaasschaaf

    Kaasschaaf Actief lid

    14 jun 2014
    328
    155
    43
    Ik heb meerdere vrouwen gesproken die zij heeft geholpen en allemaal kregen ze het gewenste geslacht, toeval bestaat maar niet in dit geval.
     
    Supermama22 vindt dit leuk.
  8. Supermama22

    30 dec 2016
    36
    14
    8
    Vrouw
    Midden van het land
    Jaa ze is geweldig he! Echt zonder haar had ik wederom een zoon gehad!
     
  9. Supermama22

    30 dec 2016
    36
    14
    8
    Vrouw
    Midden van het land
    Je hoeft er ook niet in te geloven. Het is gelukkig pure wetenschap net als embryoselectie.
     
  10. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw

    Ik vind het zeer onhandig om hier zulke uitspraken over te doen. Er is geen enkel feitelijk bewijs voor deze zaken. Het is puur geluk hebben.

    Als je een afgestudeerd arts kunt vinden die je beweringen met feiten kan staven dan hoor ik t graag.
     
    Leraje, RoGiJuLi en Champetter vinden dit leuk.
  11. Supermama22

    30 dec 2016
    36
    14
    8
    Vrouw
    Midden van het land
    Beetje vreemde reactie. Als je gefrustreerd bent omdat ik blij ben hiermee dan is dat jouw pijn en moet je dat bij jezelf houden. Het scheelt dat de wetenschap inmiddels ook weet dat er nooit een gelijke kans van 50/50 Is.
     
  12. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw

    Doe mij eens een linkje dan naar dat wetenschappelijke onderzoek enzo? Scheelt namelijk enorm veel ingrijpende dure medische ingrepen wanneer je doordat je genetisch belast bent alleen een dochter of zoon mag krijgen.
     
    Leraje, RoGiJuLi, dreumesje en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. Supermama22

    30 dec 2016
    36
    14
    8
    Vrouw
    Midden van het land
    Universiteit van Maastricht doet er o.a. onderzoek na.
     
  14. Supermama22

    30 dec 2016
    36
    14
    8
    Vrouw
    Midden van het land
    Google even zou ik zeggen! En anders kijk even op de site van GenderBalance.
     
    Kaasschaaf vindt dit leuk.
  15. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Huh en ik mijn man de schuld maar geven van onze 4 zonen:eek::p
    Maar waarom met pcos meer kans op een jongen dan?
    Ben oprecht benieuwd.
     
    Kaasschaaf vindt dit leuk.
  16. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw

    Ik vroeg naar wetenschappelijk bewijs. Dit is en website die je even 361 euro uit je zak klopt voor “ coaching”

    Onfrisse site, nul wetenschappelijke onderbouwing , slechts een suf Engelstalig praatje doorspekt met linkjes naar Paypal om vooral mensen geld afhandig te maken.


    Wat jij gelooft moet je zelf weten maar ik vind het ronduit kwalijk dat je durft te verkondigen dat het feiten zijn. Onzin.
     
    Manque, 78Sandra, RoGiJuLi en 10 anderen vinden dit leuk.
  17. Supermama22

    30 dec 2016
    36
    14
    8
    Vrouw
    Midden van het land
    Calm your hormones woman.

    Ik weet dat het werkt en je mag ook altijd zelf even Googlen. En alles wat je hierboven schetst is jouw interpretatie. Vraag jezelf eens af waarom je zo'n weerstand en behoefte voelt om te reageren op iets wat je onzin vindt? Fijne dag!
     
  18. Supermama22

    30 dec 2016
    36
    14
    8
    Vrouw
    Midden van het land
    Geloof me je zou ook een dochter kunnen verwekken!
     
  19. Kaasschaaf

    Kaasschaaf Actief lid

    14 jun 2014
    328
    155
    43
    Omdat we meer testosteron hebben in ons lichaam. haha ik deed exact hetzelfde. Maar blijkbaar kun je dus door middel van voeding enz je lichaam omzetten in een andere 'stand'. Nu hebben wij dus een prachtig dochtertje erbij gekregen (en 2 hele trotse broers)
     
  20. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw

    Omdat jij hier doodleuk durft te stellen dat het wetenschappelijke feiten zijn dat je kunt kiezen voor het geslacht van je kind

    Ik vraag mij eerder af waarom jij zo de noodzaak zoekt als niet actief lid om dit verhaal hier te komen delen en zodra er kritische vragen komen, ga je uitdelen.

    Er zitten hier dames die God weet wat voor afschuwelijke onderzoeken en ingrepen hebben moeten ondergaan, die wellicht een zwangerschap hebben moeten afbreken omdat
    De zoon of dochter die ze dragen wegens een erfelijke geslachts gebonden afwijking niet levensvatbaar is. En jij komt hier kokketeren met “ je kunt kiezen hoor, het werkt wcht, het zijn gewoon feiten

    Pislink word ik daar van. Net als “ artsen” die beweren dat vaccineren een melkkoe is, dat je kanker kunt genezen met linksdraaiende wiet olie.

    Kom met wetenschappelijk bewijs. Zo niet, wees dan gewoon blij met je dochter en de mazzel die aan jouw kant stond
     
    Lana1986, Melief, Manque en 48 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina