Hier ook die voorspellende vragenlijst gedaan (Die was toen nog gratisj), ik zou echt een meisje krijgen! Nah, het heeft toch echt een piemel. Alle vrouwen die twijfelen om de vragenlijst te doen. Doe het NIET! Het is weggegooid geld, je hebt geen garantie, het is niet wetenschappelijk onderbouwt. De Chinese geslachtskalender is even betrouwbaar (en die is gratis). Volgens Vlinder moet je een speciaal dieet volgen om meer kans te maken op een bepaald geslacht. Ook dit is NIET wetenschappelijk onderbouwt en ook geeft ze geen garanties (dat kan ook niet omdat het geen betrouwbare methode is). Stop die paar honderd euro alsjeblieft niet in deze onzin. Ook bestaat er de kans dat TS Vlinder zelf is om reclame te maken voor haar eigen website. Just saying.
Ik sta behoorlijk perplex. Wist niet eens dat dit bestond. Wij vinden het ook hartstikke leuk dat we een meisje hebben gekregen na 2 jongens. Maar ik zou er nooit geld voor gaan neerleggen om het geslacht zogenaamd te beïnvloeden. Net alsof een jongen minder welkom zou zijn geweest.
Wat een ontzettend verdrietig topic is dit met ontzettend verdrietige reacties van de voorstanders van deze theorie. Ik kan niet geloven wat ik lees 'anders had ik zeker nóg een zoon gekregen'. Na googelen en zonder enig wetenschappelijk bewijs te hebben gevonden voor deze oplichterij, of kwakzalverij, vind ik het verschrikkelijk om te lezen dat mensen die niet zo veel verstand hebben van wetenschap of fictie, hier dus geld voor neertellen.
Oh mijn god.. wat een trieste bedoeling dit. Wees verdorie blij dat je überhaupt zwanger mag raken. Ik kan hier zo pissig om worden.. en dan ook serieus geloven dat jij daar zelf invloed op kan hebben. De zaadcel bepaald welk geslacht het kindje heeft, een vrouw heeft daar dus niks mee te maken! Ben benieuwd wat jouw reactie was geweest als je een zoontje zou krijgen in plaats van een dochter, schaam je diep.
Mijn opa had dit moeten lezen zoveel jaar geleden, wie weet had ie dan wel een jongetje gekregen , die heeft 6 dochters Nee maare, ik geloof hier niet in. Denk echt dat het allemaal toeval is. Vind het sowieso een groot geluk dat je zwanger mocht raken. Ik ben nu net zwanger van ons 2e wonder. Ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan en ik een gezond kindje krijg. Of het nu een meisje of een jongen is!
Oh ik ken trouwens ook wat verhalen van vrouwen die een meisje zouden krijgen, maar toch een jongetje kregen.
Ik geloof mn ogen niet, waarom zou je niet blij kunnen zijn als je wel NOG een zoon zou krijgen, wees in godsnaam blij dat je kinderen kunt krijgen! Ik voel me echt gezegend dat t na 4 jaar toch weer gelukt is okm zwanger te raken, zal mij een worst wezen of t een meisje of jongen word, zolang alles erop en eraan zit en t gezond is ben ik dik tevreden! Hiervoor had ik bijna t idee dat ik gewoon niet meer zwanger kon raken ofzo, omdat dat 8 jaar geleden is geweest.. en dan zou ik straks niet blij wezen met t geslacht? Ga toch gauw weg.... Oplichterij, meer is t niet. Elk kind hoort gewenst te zijn, ongeacht t geslacht.
Ik zit dit echt met grote verbazing te lezen. Heel bijzonder.. tis maar goed dat het uiteindelijk een meisje is geworden.
Het arme kind heeft wat verwachtingen waar te maken zo te lezen Wat ik neem aan dat je ook een bepaald beeld hebt bij een dochter als je zulke uitspraken doet. Ik vind niks van de methode, ik heb me er niet in verdiept, maar ik vind de manier hoe je overkomt in je berichten erg sneu. Maar ik deel je blijdschap dat er geen jongen bij je is geboren ik heb gezien wat het met je doet als je niet gewenst bent, simpelweg omdat je een piemeltje hebt ipv een vagina....
Misschien blijkt het dochterje later wel transgender en kiest zij ervoor om voortaan als jongetje door het leven te gaan. Alles is tegenwoordig mogelijk
Ik weet niet wat ik moet zeggen.. woorden schieten te kort.. Echt.. vreselijk. Ik snap dus oprecht niet dat er zulke mensen bestaan, maar dan ook echt niet. Wat the F,.. nee echt.. TS, je spoort niet. Ga hulp zoeken, en heel gauw!