zwanger worden van een meisje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lollypop, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. catharina1985

    catharina1985 Fanatiek lid

    28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @lollypop, een paar weken of maanden terug werd dit onderwerp behandeld in "vrouw". Dat magazine wat op vrijdag bij de telegraaf zit. Hierin vertelde een vrouw, die zich hier beroepsmatig mee bezig hield er alles over. Was een erg informatief artikel, met ook de wetenschappelijke feiten erbij. Ik weet even niet meer welk nummer het was, maar misschien kan je het via internet of google terugvinden. Is denk ik wel interessant voor je om te lezen.
     
  2. Evira

    Evira Fanatiek lid

    18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Ik heb dit topic zo eens een beetje in me door laten werken. In mijn eerste reactie was ik feller geloof ik dan nu ik erover nadenk. Misschien zegt het felle ook het meeste over mijn eigen frustratie en situatie.

    En er begrip voor opbrengen lukt me nog niet zo goed, want ik begrijp het oprecht niet. Maar RESPECT ervoor opbrengen lukt wel. Bij deze mijn excuus voor mijn eerste felle reactie. Was niet terecht.
     
  3. Lizzy14

    Lizzy14 Niet meer actief

    @Evira: wat ontzettend stoer van je!
    Kindjes krijgen is een heel gevoelig onderwerp. Dat heb ik me nooit zo beseft, pas sinds ik er zelf bewust mee bezig ben.
    En ik kan me ook echt voorstellen dat als je er al langere tijd mee bezig bent je denkt; waar gaat dit over, het maakt me niet uit als ik het maar mag meemaken?
    Maar als je net als ik in de beginfase zit ben je misschien wat meer onbevangen. Het is gewoon het plaatje dat ik in mijn hoofd heb..
    En ik weet echt dat de dingen altijd anders lopen dan je zelf ooit had bedacht en dat het dan ook goed is. Zo heb ik altijd geroepen dat ik nooit op een blonde man uit de horeca zou vallen.
    En daar zit ik dan met mijn prachtige blonde kok... nog nooit zo gelukkig geweest!:D
     
  4. Seth

    Seth Niet meer actief

    hoor het wel vaker....

    en t ironische....de vrouwen in mijn omgeving die zo zeer een meisje wilde... kregen dus allemaal een jongen...

    Een daarvan dacht ook "even zwanger" te worden...en heeft meer dan 1 jr geduurd, mbv van clomid..
    en dan NOG even moeten slikken als ze hoort dat het een jongen is... bij de echo.....;)

    Ik ben dan een van de gelukkige met een koningskoppel....al heb ik nooit een voorkeur gehad...
    (al was dat niet genoeg van mij.... :D)

    Maar soms vraag ik me echt af
    ... als ik met dochters piek-haar bezig ben, waar geen stiekje in blijft zitten.....
    haar kleertjes altijd groot moet kopen, vanwege haar brede schouders....
    en ook de leuke meisjesschoentje... niet passen met haar brede voet... en hoge wreef......
    Ze alles bij elkaar gilt en krijst...... JA, een ECHTE meid.... waarom vooral veel dames toch zo'n "ideaal" beeld hebben van het hebben van een meisje.... :)

    niet dat ik niet blij ben met mn meid hoor.... ben met alledrie blij... :)
    maar jongen/meisje.... het is allebei leuk....:)

    maar Romantiseer t niet...!!
     
  5. Zonnebeertje

    Zonnebeertje Fanatiek lid

    1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    het is toch geen schande om een voorkeur te hebben??
    Ik ben ontzettend blij met een jongen en straks 2 meiden, en was met alles blij geweest, maar dit was wel mijn wens!
    Zal bij veel mensen ook wel een stukje jaloezie bij zijn.


    Bij deze baby hebben 3/4 dagen voor ei voor het laatst sex gehad
     
  6. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Ik geraak ook enorm moeilijk zwanger maar ik heb totaal geen probleem met het feit van enorm graag een bepaald geslachtje te krijgen. So what???? Als je maar blij bent met wat je uiteindelijk krijgt is er toch geen enkel probleem.
    Meiden, jullie kunnen zich ontzettend opwinden over niks!! Echt, ik word er mottig van! Ze mag toch een vraag stellen! Ik heb 2 jaar gedaan voor ik zwanger was van Keano en ook dan had ik een enorme voorkeur voor een jongen.
    Dat ligt niet anders of het lang duurt eer je zwanger bent of je direct zwanger bent.
    Een voorkeur hebben is toch normaal, zeker. Zolang je blij bent met wat je uiteindelijk hebt heb ik daar totaal geen probleem mee.

    Ik krijg er (op z'n belgisch gezegd) 't schijt van dat sommige mensen op alle 'luxe' vragen in verband met zwangerschap zo moeten reageren. Reageer dan gewoon niet!!!!!

    TS: ik weet totaal geen methode voor een meisje, maar volgens mij is het al gezegd van de kwaliteit zaad voor een meisje... dus veel succes! ;o)
     
  7. firefly

    firefly Fanatiek lid

    29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Mij zou het niet uitmaken, zou al blij zijn dat het mag lukken ..
     
  8. rianne19

    rianne19 Fanatiek lid

    15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Bij mij heeft het 1,5 jaar geduurd dus wellicht is volgende maand ook jouw maand?!:D Ik duim voor je!!!
     
  9. Tulp21

    Tulp21 Niet meer actief

    Ik ben op een gegeven moment maar gestopt met de reactis hier te lezen. Ik vind ongeacht dan ook dat iedereen een voorkeur MAG hebben. Enige wat ik niet vind kunnen is een geslachtselectie op een kunstmatige manier laten doen puur voor het geslacht. Wanneer het om medische redenen is dan is het ander verhaal.

    @TS: kijk eens op Babyzappy.be en dan bij forumpreconceptie.
    Daar is een onderwerp over hoe je een meisje kunt krijgen. Bijna alle vrouwen daar hebben op een natuurlijke manier (met allerlei tips) een meisje gekregen (op een enkeling na dan) Zou daar eens gaan lezen hoe of wat :)
     

Deel Deze Pagina