Hallo dames, Ik ben Yvette, 30 jaar en mijn vriend en ik gaan voor een 2e kindje. Ik heb al een zoontje van bijna 5 jaar. Tijdens mijn vorige "ik wil graag zwanger worden" periode kletste ik met een groep vrouwen en ik merkte dat dat zo fijn was om de dingen te kunnen delen. Vandaar dus dit topic. Op dit moment zit ik op de wachtbank voor de 3e ronde, vorige ronde een vroege miskraam gehad. Dus het is allemaal spannend. Wie gaat er ook weer voor een wondertje en heeft zin om mee te kletsen? Liefs, Yvette
Wij gaan ook voor nummer 2!! Ik ben 29, dochter is nu 2,5 en broertje/zusje zou heel welkom zijn ik wacht nu op m'n ei. Verwacht hem binnen een week. Dat wordt ronde 4, dus zitten redelijk gelijk!! Kwam nummer 1 snel? Bij ons was dochter een cadeautje Dus moet zeggen dat ik nummer 2 iets eerder had verwacht haha Wat naar van de miskraam, hoe gaat het nu met je?
Hoi Boefje! Spannende weken voor jou dus! Nee helaas was ik niet snel zwanger van mijn zoontje, heeft ruim 2 jaar geduurd. Dus ik was vorige maand ook verrast dat ik in ronde 2 al zwanger was hihi. Ja, het gaat goed hoor. Het was een week nadat ik positief testte mis gegaan, dus echt nog vrij vroeg. De klap was er wel maar niet heel heftig omdat we het nog niet hebben gezien/gehoord/gevoeld. Ik kan mij voorstellen dat je wel verwacht had dat je nu snel zwanger zou zijn, maar ze zeggen (en ja hoe kun je er niet mee bezig zijn als je iets graag wilt) dat als je niet zo gefocust bent je eerder zwanger raakt. Maar ja....knopje niet gevonden nog
Pfff ruim 2 jaar! In de mmm?? Lijkt me heel zwaar zo lang wachten! Vriendin van mij heeft ook 2 jaar moeten wachten... Die is nu eindelijk zwanger en viel echt een last van haar (en relatie) af! Zo'n vroege miskraam lijkt me alsnog verdrietig zeg. Je bent toch een week heeeel erg blij en dan ineens niet meer. En er niet zo mee bezig zijn is heel moeilijk idd. Ga deze ronde daarom ook zonder ovu testen doen. En dan maar vertrouwen op om de dag seksen... Hoop dat dit al beetje helpt. En forum vind ik juist wel heel fijn, ookal ben je er dan weer veel mee bezig, maar met vriend lukt dat niet echt. Die is heel nuchter en heeft er minder haast bij dan ik zeg maar Vriendinnen weten dat we bezig zijn, maar die spreek je er niet dagelijks over. En zeker niet over ei en wachtbankjes etc! Wanneer is jouw nod? Mijne rond 26-3
We zaten wel in de MMM maar uiteindelijk spontaan zwanger geraakt de maand voor we met IUI zouden starten. Ik gebruik geen ovu testen, ik voel mijn ei altijd +- 3 dagen voor ie springt dus klussen kunnen we op tijd Alleen mijn beste vriendin weet het, maar het is inderdaad erg lastig om erover te praten als je niet in hetzelfde schuitje zit zeg maar. Mijn NOD is rond 12 maart als het goed is (vorige week donderdag eisprong gehad), nog een weekje dus!
Dat kwam wel goed uit dan, wat zullen jullie toen blij zijn geweest. Weten jullie ook waarom het zo lang geduurd heeft? Handig dat je ei voelt ik merk wel aan afscheiding dat ie er is. Maar dat heb ik pas ontdekt door ovu testen!! Spannend 12-03 al! Voelt voor mij als 'al', voor jou waarschijnlijk niet hihi. Ben je er nu erg mee bezig of komt dat meer paar dagen voor nod?
Ja ze hebben toen verteld dat zijn zaadjes minder waren dan gemiddeld en het daarom langer kon duren. Wel handig dat je dat te weten bent gekomen aan de hand van de ovu testen! Hmmzz...vind de laatste week wachten het ergste om eerlijk te zijn. Ik ben er erg mee bezig omdat ik heel veel klachten heb en die heb ik eerdere maanden (en bij mijn zwangerschap van mijn zoontje) niet gehad. Maar goed....we wachten (on)geduldig af. Hoe ervaar jij het wachten na je eisprong dan?
Oke, wel fijn om te weten dat het met zijn zaad wel lukt!! Gaat vast nog 2e (3e) keer lukken!! Wat voor klachten heb je? Ik hoop het voor je. Ik ben echt een keer goed voor de hek gehouden. Bizar he dat dit kan! Ik vind vooral de laatste dagen voor nod dramatisch! Hele tijd naar wc en kijken of er al wat te zien is... Heb nu sinds paar keer ook van te voren al 2 dagen last van afscheiding. Heel verwarrend steeds!
Hèhè., Over een maandje gaan wij ook voor een 2e. Ik wil al een tijd weer maar ben met een opleiding bezig dus kan nog ff niet. Ben gister ongesteld geworden en dit de is de laatste maand dat we nog op moeten letten. Spannend. Bij de eerste heeft het 10 maanden geduurd dus en benieuwd. Toevallig heet ik ook Yvette. En ben 27 jaar. Dochtertje is nu 17 maanden oud. Ik heb sinds bevalling geen pil oid meer gebruikt dus ken mijn lichaam nu redelijk goed. Hopelijk helpt dit haha.
Leuk dat jullie ook voor 2e gaan! Ben je pas over 10 maanden klaar met je studie dat je nu nog 1 maand wil wachten? 10 mnd voordat jullie kleintje er kwam, is wel lang wachten lijkt me!! Zou fijn zijn als deze ronde iets sneller lukt!
Goedemorgen dames, Boefje, je vroeg welke klachten. Nou....er komt elke dag wel iets bij en wat nu het meest verschrikkelijke is...is de duizeligheid en de misselijkheid. zondag gaan we een vroege test doen....en anders volgende week kijken. We zijn er beide wel van overtuigd dat het raak is maar ja...zekerheid heb je pas met de test en dan maar hopen dat het deze keer wel blijft zitten! Ja lastig he die laatste dagen voor je nod...hihi Me87, welkom! Spannende tijden dus ook voor jullie. Ben benieuwd hoelang jullie deze keer moeten wachten.