Ik ben erg benieuwd of er vrouwen zijn die dit herkennen. Mijn menstruatie dient zicht pas (hopelijk niet) over 12 dagen aan maar ik heb sinds zondag onverklaarbare maagzuur die in de loop van de middag naar de avond steeds heviger wordt... Dit heb ik nooit gehad en nu ga ik me toch een beetje afvragen is het mogelijk dat dit meer betekend...? Ik ben ervan overtuigd dat je psyche met je kan spelen (wishfull thinking) maar het is op zijn minst heel merkwaardig te noemen...
Ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent, maar persoonlijk vind ik dit wel erg snel voor brandend maagzuur. Volgens mij komt dat pas wat later in de zwangerschap.
Maagzuur krijg je over het algemeen inderdaad pas later in de zwangerschap, als je maag in de verdrukking komt. Ik ken het zelf niet als vroeg zwangerschapssymptoom, maar wie weet...
Ik had juist wel in het begin van mijn zwangerschap ontzettend veel last van maagzuur. Misselijk was ik niet, maar moest wel overgeven van het zuur. Ik wist toen al wel dat ik zwanger was, geloof vanaf de 6e of 7e week.