zwanger worden van een tweede

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door trubbel, 19 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trubbel

trubbel Actief lid

19 jan 2010
    419
    0
    0
    NULL
    Eindhoven (vlakbij)
    Hallo, ben nieuw hier :)

Wil heel graag weten wie er ok net 'bezig' zijn voor een tweede.
    bij de eerste was het de 2e ronde raak, en bij jullie?
    Ze zeggen dat je er niet zo mee bezig bent als bij de 1e nou ik wel hoor vind t reuze spannend....

2. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    hoi welkom hier!!

wij zitten in ronde 5 voor een tweede... bij de eerste heeft het precies een jaar geduurd, dus wij rekenen in ieder geval daar op... vind het zelf eerlijk gezegd ook bijna net zo spannend als zwanger raken van de eerste... ik merk wel dat ik meer afleiding heb door dat er nog een kleine hier rond loopt.. bij de eerste dacht ik wel eens wanhopig...krijg ik ooit een kleine hummel?..

hoop dat het bij jou weer net zo snel raak is als bij de eerste!!

3. music4life

music4life Niet meer actief

wij zijn na een stop ivm met mex griepprik weer begonnen ,dit is rond 1,,

4. odet

odet Niet meer actief

ik ben nu zwanger van de 2e.
    de 1e hebben we 9 mnd over gedaan, dus ik rekende ook op een maandje of 9.
    nou, we hadden geluk, de 1e keer meteen raak.
    dus de 1e keer hoeft niks te zeggen over de 2e keer

5. music4life

music4life Niet meer actief

zzooooo das mooi ,, 1ste ronde haha mag ik vragen hoe vaak euhhhh je weet wel? haha of had je ovulatie testen

6. trubbel

trubbel Actief lid

19 jan 2010
    419
    0
    0
    NULL
    Eindhoven (vlakbij)
    Wow 1e keer raak das echt super snel!!
    Was je dr ook echt mee bezig met testen enzo of gewoon van we zien wel...

7. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    kijk! dat zijn nog eens goede berichten!!!:D

8. Quincy23

Quincy23 Actief lid

10 jan 2008
    142
    0
    0
    Wij gaan ook voor een 2e. Bij de 1e was het in de 2e ronde raak. Dat het niet in de eerste ronde toen gelijk lukt heeft me man 2 weken moeten aanhoren oh wat was ik boos. Nu zitten we in de 4e ronde en moet morgen ong. worden. Hoop natuurlijk van niet maar ik merk wel aan mezelf dat als het niet lukt ik er makkelijker overeen stap dat bij de 1e. Ik heb natuurlijk heel veel last nu van kwaaltjes.

9. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Wij gaan ook voor een 2e kindje! De eerste keer was ik vrij snel zwanger (1e ronde, helaas vmk, toen 3e ronde)
    Maar ik ga er nu maar van uit dat het langer duurt! Merk wel dat de druk zeg maar minder is dan de eerste keer, maar het blijft spannend!

10. trubbel

trubbel Actief lid

19 jan 2010
    419
    0
    0
    NULL
    Eindhoven (vlakbij)
    Ik ga nog ff door met vragen hoor..
    hebben jullie lang getwijfeld om voor een tweede te gaan, qua financien enzo, of helemaal geen twijfel gehad?

11. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    hier best wel even gewacht...genoot gewoon erg van mijn mannetje (inmiddels 2,5) en vond de combi moeder zijn en werken, sporten, netwerk etc best wel pittig. Toen de kleine man 1,5 jaar was begon het wel weer te kriebelen... en toen hij 2 jaar werd hebben we besloten de pil weer weg te laten... en jij?

12. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Ik niet, manlief wel ;)
    Niet qua financieen, maar hij vond het wel heel fijn zo met zn 3tjes en dacht dat het genoeg was zo!
    Gelukkig is ie bijgedraaid!

13. trubbel

trubbel Actief lid

19 jan 2010
    419
    0
    0
    NULL
    Eindhoven (vlakbij)
    Ik heb er niet over getwijfeld, maar idd hier ook manlief die twijfelde (over de financien.) Was in juli al gestopt maar een maandje want toen kwamen de twijfels bij hem. En nu in december gestopt met de pil.

14. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Ik ben na mijn zwangerschap niet meer aan de pil geweest, dus dat is wel fijn qua cyclus. En die stomme rubbers kunnen eindelijk de deur uit ;)

Spannend hoor!

15. Quincy23

Quincy23 Actief lid

10 jan 2008
    142
    0
    0
    Ik wilde wel snel weer een tweede maar mijn man twijfelde nog. We hebben op een gegeven moment besloten om er voor te gaan. ik was zo gelukkig weer dat ik gelijk weer gestopt ben met de pil.

16. trubbel

trubbel Actief lid

19 jan 2010
    419
    0
    0
    NULL
    Eindhoven (vlakbij)
    Vorige keer was mijn cyclus 28 dgn, nu maar hopen dat t deze keer ook zo is. En idd erg fijn ja dat die stink dingen de deur uit zijn. Heb ze ook even gebruikt toen hij begon te twijfelen maar vind t totaal niks maar ja je moet wat he

17. trubbel

trubbel Actief lid

19 jan 2010
    419
    0
    0
    NULL
    Eindhoven (vlakbij)
    Welke ronde zit je nu??

18. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Hier inmiddels zwanger van de tweede... bij de eerste was ik na 4 rondes zwanger (na gebruik van pil). Na mijn eerste zwangerschap aan de mirenaspiraal die ik er in jan. 2009 heb laten verwijderen omdat ik er zo'n last van had. In juni 2009 pas voor het eerst weer ongesteld.. en dat was de laatste keer. Daarna weer zwanger.
    Hier niet lang getwijfeld voor een tweede.. Onze kleine meid is best makkelijk, en Mijn man en ik vinden het allebei wel erg leuk als ze een beetje dicht op elkaar zitten...
    Nu schelen ze straks net geen 2 jaar.

Succes... hoop dat jullie ook snel weer zwanger zijn.

19. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Hallo,

Wij gaan vanaf april - mei voor een tweede! Ik vind het in ieder geval ook even spannend dan de eerste keer hoor!!!

Ons zoontje (dat vandaag trouwens 1 JAAR wordt!!!!) is er gekomen na IUI (gelukkig de tweede keer al raak). We hebben dus niet zo lang in de MMM gezeten (half jaartje of zoiets).

Binnen een paar maanden willen we toch weer voor een tweede op een spontane manier proberen zwanger te worden!!! Je weet maar nooit hé...

Hier na de bevalling ook niet meer aan de pil gegaan wegens de voorgeschiedenis... Heb ook pas twee maanden geleden mijn eerste menstruatie doorgekregen. Vroeger was deze zéér onregelmatig, nu is t nog afwachten...

Om voor een tweede te gaan hebben we nooit getwijfelt... Twee kindjes willen we sowieso graag!!

Zo dat is mijn verhaal! Fijn om samen te kletsen met wat mensen die ook voor een tweede kindje gaan!!!

Jenna

20. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    tja.............de eerste liet nogal op d'r wachten zeg maar :)

We zijn nu bezig voor een tweede en ik hoop dat we het nu wat makkelijker krijgen :D

Deel Deze Pagina