hoi van de 1e hebben we er 9 mnd over gedaan en nu voor de 2e bijna 2 jaar bezig we lopen inmiddels in de mmm en gaan in maart voor de eerste iui liefs trotse moeder
Hoi! Wij zijn ook bezig voor een brusje. Nu alweer in ronde 6.. Bij de 1e zijn we 7 maanden bezig geweest en hoop ook ongeveer zolang bezig te zijn voor brusje. Maar we zullen wel zien!!!
Wij zijn inmiddels zwanger van de tweede. bij de eerste hebben we er 6 maanden over gedaan en bij de tweede nu 2 maanden.
hallo allemaal! was ik van onze dochter in ronde 2 zwanger nu ben ik in aug. gestopt met de pil en zoals je hieronder ziet onregelmatig en niet zwanger..... daardoor vind ik het nu wel moeilijker ,ben ik meer gefocust we hebben niet getwijfeld over financien ed dat hadden we bij de eerste wel en vooral omdat we als stel een erg leuk leven hadden, reizen, doen waar je zin in hebt. ik had die twijfel het sterkst van ons 2. bij nr 2 gaat het gewoon door, heb je geen grote aanschaffen meer (babyspullen gaan door naar nr2) waar ik als vrouw erg over gedacht heb is de emotionele rollercoaster die een baby teweeg brengt. ik heb me in begin erg onzeker gevoeld en was bijv steeds bang dat ik signalen miste of dat ze honger zou hebben.... maar ook dat ik "ineens" heel veel emoties erbij heb gekregen, ik kijk bijv liever niet meer naar het nieuws en de raclame van WNF met queen als muziek ontroerd me ook... ik ben als het ware een beetje moeder van de wereld geworden..... en er is niets over van de rationele verstandelijke snoetetoet
Hoi hoi, Ook wij zijn bezig voor een tweede. Onze dochter is nu 15 maanden. We hadden eigenlijk niet veel twijfels of we een tweede wilde of niet. Toen onze dochter 9 maanden was ben ik alweer gestopt met de pil. Van onze dochter was ik na 9 maanden zwanger en nu zitten we in ronde 7, dus ik ben erg benieuwd of en wanneer ik weer zwanger mag raken. Ik heb een vrij onregelmatige cyclus dus ik weet niet goed wanneer mijn eisprong is. Ik wil deze maand nog even zonder ovulatietesten doen. Mocht dat weer niks worden dan wil ik volgende maand toch met proberen. Deze maand gaan we dus maar proberen om in de week wanneer waarschijnlijk mijn ei is de hele week te klussen. Normaal deden we om de dag. Maar dat heeft tot nu toe niks geholpen. Dus afwachten maar weer! Iedereen succes in ieder geval! Liefs J
Ja! ook ik mag eindelijk schrijven dat wij voor een tweede gaan!! Mijn man twijfelde ook heel erg, ivm financieen en dat het toch best zwaar is met een kindje. Maar hij voelde ook al een tijdje 'kriebels' en vindt een kindje hebben een verrijking van zn leven. Dus gisteravond nog eens gepraat met zn tweetjes en we gaan ervoor!! Ow, vindt het weer net zo spannend als de eerste keer!! Ons zoontje is trouwens 21 maanden. Van hem was ik zwanger in ronde 2 maar ik hou er rekening mee dat dat niet wil zeggen dat ik nu weer zo snel zwanger ben. T is toch een lucky shot zeg maar Ik heb ook een onregelmatige cyclus, de ene keer 30 dagen en de andere keer 38 dagen en alles daartussen...dus moeilijk te bepalen wanneer mn eisprong is! Ik ben na de bevalling ook niet meer aan de pil gegaan, ik wil die troep niet meer slikken. IK vermoed dat mn eisprong deze maand ergens tussen de 22e en de 31e ligt! Succes dames, dat we maar gauw veel positieve testen mogen zien
Wij zijn al een paar maand bezig voor de 2e. Bij onze eerste was ik pas na 2 jaar zwanger...met een beetje hulp van het ziekenhuis. Ik heb de eerste afspraak gemaakt begin maart. Maar ja, je weet nooit he!
Hallo Allemaal, wij zitten nu ook in de 5e ronde voor ons 2e kindje. Ik hoop dat we allemaal snel zwanger mogen zijn. groetjes Jootje
Wij zijn blijven steken in ronde 4. Zit inmiddels op dag 41 en nog niks. Bij de eerste waren we 2 hele lange rondes bezit (50 dagen en 74 dagen). Vind jullie cyclussen allemaal heel kort hoor. Zou ik ook wel willen!
Hoi, Bij de eerste was het in 1 keer raak. Nu niet.. we zitten alweer in ronde zes. Maar de cycli zijn gelukkig kort. Ik moet zeggen dat ik wel nog steeds een beetje twijfel en ik hoop ergens gewoon door mijn zwangerschap ' overvallen' te worden. Gek, want we zijn er wel mee bezig!
Ik sluit me ook graag aan. Ik ben in juni 2009 gestopt met de pil om voor een 2e kindje te gaan. Bij de eerste was het de 5e ronde raak en bij 2e heeft het 6 maandjes geduurd. Net een MK achter de rug, nu aan t herstellen en dan gaan we het snel weer oppakken.
Ik ben in juli gestopt met de pil voor de 2e. En na 3 rondes was het raak, helaas geeindigd in een miskraam. Wel een ronde sneller zwanger dan de 1e keer. Maar goed, we gaan er weer op nieuw voor en hopen dat het weer een ronde sneller is! Ben er wel meer mee bezig dan de 1e keer maar dat komt natuurlijk door die miskraam.
Yjc, jij ook een MK achter de rug. Vervelend om mee te maken, maar inderdaad we gaan er weer voor meid! Hopelijk zal het snel lukken!
wij zijn ook bezig voor een 2de. Van onze dochter was ik in de 2de ronde zwanger maar nu zijn we bezig van september. weet je wat ik moeilijk vind is als je aan de1ste begint ga je er van uit kan wel een jaar duren en ik was zo zwanger maar van nummer 2 denk ach kan zo zwanger zijn en dan gaat dat niet zo. ik had al veel eerder (2jaar) geleden voor nummer 2 gewilt maar mijn man niet.
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/186786-joehoe-gaan-voor-tweede-deel2.html meiden dit is een superleuk topic die precies over hetzelfde gaat... Alleen zijn er al een hoop zwanger en de niet zwangeren voelen zich een beetje eenzaam...mischien leuk om daarheen te komen?!!
@ oempje, een van de vervelendste dingen die je mee kan maken denk ik. Maar goed ben weer redelijk hersteld en na 7 weken ongesteld geworden dus we kunnen er weer voor gaan. Hopelijk is het nu snel raak want dat kunnen we wel gebruiken. Wanneer heb je je miskraam gehad en met hoeveel weken?
Da's dus precies de reden waarom ik geen zin heb om daar mee te schrijven. Er zijn er al zoveel snel zwanger geworden van nr.2. Dat is natuurlijk geweldig voor de zwangeren! Maar ook een domper voor de niet-zwangeren
jawel ik snap dat wel,,, maar cindy bedoelt het goed,,, ik ben bezig met ovutesten en heb vanmorgen neg getest dus komt nog geen ei aan! wachten wachten wachten