ach joh, Minniej gewoon testen met een KV 2v5!!! Ik wil een goede test zien (als het niet van mij is dan maar van jou dan! hahaha)
ja het is hele verleidelijk, alle testen liggen hier klaar in mijn lade! Maar toch wil ik minimaal tot mijn NOD wachten, want ik had een laat eitje (dag 16)
ik realiseer me trouwens achteraf dat ik bij mijn zoontje dus pas 19 dagen na ei heb getest voor het eerst en de test was niet eens knallend positief, teruggerekend is hij op dag 10 verwekt, volgens de uitgerekende datum..gek he? Waarschijnlijk is hij toen of heel laat ingenesteld of ik maakte niet zoveel hcg aan, ik had ook nooit misselijkheid o.i.d.
@ Mini Me: och meis... knuf @ Hier: Ik denk dat er een streep door ronde 4 kan en dat we op ronde 5 aangaan. Had ik gister nog een iets hogere temp en een schaduwlijntje op de KV 2v5 test, is vandaag mijn temp gekelderd en de test bij lange na niet net zo (on)duidelijk als gister... misschien komt het nog goed, maar ik heb er geen verdusie meer in. Ik bloed nog niet, maar dat komt denk ik later vandaag of morgen wel. Een langere LF is wel eens fijn, maar niet door een VMK.... We wachten nog wel even tot de ongi doorbreekt.
@ mini me: balen zeg Ik vermoed ook dat mijn ongesteldheid eraan zit te komen. Ben opgestaan met echte ongi krampen, bah!
En ja hoor.... Daar is t... Op naar de volgende ronde! @ meiden die nog wachten.... Succes, ik blijf duimen!
Je gaat ons toch niet al verlaten Charlie78? @ hier: test van vanmorgen is toch wel ietsjepietsje duidelijker dan die van gister.... tijd verdrijven met schoonmaken en morgen nog maar eens testen als er nog geen bloed is.
Oh wat spannend mayd!! Ik wil niet al te stom overkomen, maar ik voel sinds gisteravond plopjes onderin mijn buik af en toe...maar...dit kan natuurlijk ook weer zijn omdat ik teveel oplet
Nog steeds niks geen bloed....... Heb het wel mega warm, maar ja dat heb ik ook altijd op de 1e dag van mijn ongi......... ga zo even met de bakfiets naar de stad om even bij het kv weer een test te kopen, morgen maar weer eens testen als het zo blijft.......... Voor de meiden waar het niet is gelukt houd moed!!!!
haai dames wij zijn ook bezig voor de 2e we hebben samen een dochter van 16,5 maand en kunnen eigenlijk niet wachten op de volgende de spanning is ne zo als bij een 1e .. en die ongeduld ook ! haha ik duim voor alle dames hier !
Hoi Dames, Ik zit mee te lezen..... @mayd en Mamasylvia1975 en ander meiden die kunnen testen: Spannend! Ik hoop op meerdere positieve testen! Wij gaan ook voor een 2e, als we tenminste toestemming krijgen! Gaan we vandaag wat aan doen....Moet zo naar het ziekenhuis. Ben benieuwd hoe lang het nu gaat duren voordat we het startsein krijgen. (ik moet nl andere medicijnen krijgen die wel met een zwangerschap kunnen(bloeddruk)) gr ShyGirl
@ ShyGirl: welkom. Spannend ShyGirl! Ik hoop dat je groenlicht krijgt! @ Minniej: tuurlijk let je nu overal op hahaha! Ik hoop voor je dat het goede plopjes zijn! @ Lovepeet: welkom
Ik lees even mee en wens iedereen onzettend veel succes en hoop dat jullie snel aantellen. Mag ik jullie iets vragen? Ik heb een zoontje van 14 maanden en zou zo graag een tweede willen maar mijn vriend wil het er nog helemaal niet over hebben, ik zenk zelfs dat er geen tweede meer komt als het aan hem ligt. Ik ben zo blij en gelukkig met onze zoon maar wil zo graag een broertje of zusje voor hem. Als ik het er over heb dan draait het telkens op irritatie uit en ik wil hem niet pushen dus ik hou er maar over op. Ik word 40 deze maand en wilde eigenlijk niet te lang meer wachten maarja dwingen is helemaal verkeerd, dat besef ik ook. Hij geeft aan dat hij de tijd nodig heeft enz enz (respecteer ik) maar praat al heel gemakkelijk over "over een jaartje mischien" en zoniet dan moet je blij zijn met wat je hebt. Wat een opmerking, alsof ik niet blij ben. Sorry voor mn moedergevoelens denk ik dan. Hoe ging dat bij jullie? Op de momenten dat ik alleen ben zoals nu loop ik alleen maar te huilen en ik wil mn verjaardag ook niet vieren. Sorry voor mijn verhaal, het hoort eigenlijk niet hier. xxx verdrietige mamma
Hi happy (eigenlijk niet zo toepasselijk de naam nu..) Ik snap heel erg dat je je zo rot voelt, en natuurlijk heeft dat niks met de liefde voor jouw kind te maken, dat je nog een kind wilt is normaal en natuurlijk en daar hoef je je niet schuldig over te voelen. Tja, ik heb mijn vriend wel een klein beetje gepusht, maar hij zit zo in elkaar dat hij dat nodig heeft, hij is te bezorgd altijd. Hij moet gewoon wat over die streep geholpen worden, dus persoonlijk denk ik dat een beetje pushen niet erg is. Ik zou echt een gesprek met hem aangaan en wat strenger/duidelijk zijn, mannen zijn soms echt te makkelijk hoor...come on, je bent 40!! Dat is dan toch lullig om te zeggen over een jaar hebben we het er wel over?! Hoe ouder je wordt hoe meer risico's het met zich mee brengt voor het kind, dat moet hij toch ook niet willen. Maak duidelijk dat je het heel graag wil en hoeveel verdriet het je doet als het niet meer kan. Maak duidelijk dat he tje nu al zo ongelukkig maakt, dat moet wat met hem doen als jouw partner. Hij moet zich dat aantrekken! Als ik jou was zou ik best pissed zijn, over een jaartje erover hebben?! Ik zou het er niet zomaar bij laten zitten, gesprek blijven aangaan tot hij er gek van wordt Niet elke dag natuurlijk, maar wel met regelmaat, de aanhouder wint!
PS. als je 30 zou zijn zou ik denken, ok, geef het tijd, blijf af en toe praten maar dit is echt anders. Overigens brengt het ook risico's voor de moeder mee om langer te wachten..
Oh ja nieuwe dames welkom trouwens @Mayd, Nou lees ik overigens dat plopjes ook gewoon weer bij een aankomende menstruatie kunnen horen, en het slechte slapen afgelopen nacht heb ik opgezocht en slecht slapen kan ook weer bij PMS horen. Nou nou nou!! PFff ik word er zo moe van dat al die symptomen hetzelfde zijn als PMS! Het enige is dus BLOED of niet!
@ Minniej: wachtbankje SUCKS! Zwangerschapsverschijnselen zijn vaak gelijk aan PMS (naderende ongi). Ons lichaam kan ons dus aardig voor de gek houden! @ Happy: ik heb 6 jaar op mijn man gewacht tot hij er eindelijk klaar voor was. Wel met het verschil dat ik 30 ben... maar mijn man wordt deze maand 37. In jouw geval zou ik toch eens een helder gesprek met hem hebben en vragen wat hij nou wil, want jou bio-klokje tikt vrolijk verder en na een bepaalde leeftijd gaat het nou eenmaal niet zo makkelijk meer.