@ Minniej: ik heb die Etos pillen maar 1 cyclus gebruikt en daarna direct weggemieterd... ik had daardoor slechts een LF van 3 dagen!!! Ik vind het ondingen @ Carrie: welkom
Welkom Carrie Over de etos pillen, die liggen in de prullenbak, meteen de dag nadat ik ze weg had gegooid kwam mijn menstruatie op gang
een teken of niet?! hahaha wel balen dat je ongi bent Ik slikte voor de zwangerschappen gewoon normale foliumzuur. De laatste ronde slikte ik teunisbloemolie tot aan mijn ei en na mijn ei tarwekiemolie. Zodra ik een positieve test had ben ik overgegaan op Davitamon Mama+visolie
Ik heb gravitamon in huis dus ga die nu slikken. Ja wel balen, maar eerste ronde raak is ook too good to be true
@mayD en alle andere Ik las dat je daviamon mama met visolie gebruikt. hieronder de link voor 3,- korting (alleen formulier met de streepjescode opsturen) het is tenslotte al duur genoeg. Hier alweer bijna voor ronde 2 we nemen het ruim deze keer dan verspreiden we de kansen hahahaha. In mijn cuclus van ons zoontje had ik mn ei rond dag 18 (afgelopen week even opgezocht). en vorige maand uitgegaan van dag 14 dom dom dom hihi. Wie weet. @iedereen op het wachtbankje succes!! @MayD wat fijn dat je zwanger bent, lekker genieten nu @miniJ wat balen dat je neg. test maar ook nog niet ongi bent. Ik hoop voor je dat er snel duidelijkheid hebt. hoeveel dagen ben je NOD
@mini me.Ik ben onderhand alweer 3 dagen ongesteld, dus nog een week en dan kan ik weer druk aan de slag Wat lijkt het me weer heerlijk trouwens even 9 maanden niet ongesteld te zijn, ik vind het altijd zo vies voelen als ik lig te slapen
en welke dag van je cyclus zit jij nu dus mini me? Je kan inderdaad beter doorgaan tot dag 18, je mannetje zal het vast niet erg vinden
wat lief dat je aan me denkt, maar bij de Trekpleister is het deze week 1+1 gratis... daar rij ik morgen heen. wie weet krijg je je ei wel op dag 16, mooi ertussenin!
@MiniJ en MayD ik zei toevallig net tegen mijn man miv zondag even een weekje om de dag klussen Was geen probleem hahahaha Alles voor het goede doel
Ik heb over 2 dagen als alles goed is mijn eisprong....... De ovutest geeft dit ook wel aan, gisteren een vaag streepje, vandaag al veel duidelijker, dus morgen zal hij nog wel duidelijker zijn........ hopelijk! Nu maar flink klussen, weet alleen niet of dat er inzit mannetje moet er s'morgens erg vroeg uit........ Gelukkig hebben we de hemelvaart............