Nieuw hier....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Zoetje88, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Sport,studeren, en man lief hihi..
    Maastricht
    Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier mijn partner en ik vinden het een goede tijd om aan gezins uitbreiding te beginnen.
    Ik ben 2 maanden gestopt met de pil en ging er ook van uit tot nog wel een tijdje ging duren.
    Maar ik heb mijn laatste menstruatie gehad 22 dec ik ben normaal altijd regelmatig ongesteld.
    Nu had in ongeveer ander halve week geleden als ik na toilet was geweest na het plassen witte slijm ( nooit eerder gehad) dit hielt een paar dagen aan.
    Ik zou eigenlijk al ongesteld moeten zijn.
    Maar dat ben ik niet ik weet dat de kans waarschijnlijk klein is dat ik zwanger ben maar het zou wel kunnen toch ?
    Wanneer zou ik het beste kunnen gaan testen ?

2. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Hoi, welkom!
    Omdat je gestopt bent met de pil kan het even duren voor je cyclus weer regelmatig is.
    Mocht je twijfelen en wille testen dan zou je al kunnen testen, want je bent inmiddels 33 dagen verder.
    Succes!

3. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    Ja kan idd even duren zo als ik begrepen heb maar je gaat dan toch twijfelen hè hihihi
    Kan dus wel nu al testen voor als ik het zeker wil weten moet dat in de ochtend zijn of maak dat niet uit ?.

4. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Hoe was je vorige cyclus?
    Ik had een cyclus van 28 en heb destijds op dag 29 in de middag getest, ochtend urine is wel geconcentreerder.

5. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Het kan zijn dat dat slijm waar je het over hebt, vruchtbaar slijm was. Dan zou ik ongeveer 14 dagen na de laatste keer dat je dat slijm gezien hebt een testje doen, mocht je nog niet ongesteld zijn.

6. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    Ik wil we testen voor de zekerheid maar het voelt net of ik ong moet worde heel gek misschien zit het wel tussen mijn oren hihi..

7. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    Vandaag een test gedaan en deze was negatief... Maar nog steeds niet ong ...

8. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi zoetje,

ik zit met het zelfde probleem, ben 5 dec voor het laatste ongesteld geweest! Zie mijn verslag op het forum:' wie kan mij helpen/advies geven

9. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    Zal ik doen

10. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    En heb je het al gelezen? Herken je mijn verhaal? of heb je nog advies/tips.
    Grappig dat we bijna gelijk op lopen, en zelfde periode zijn gestart om te gaan voor een baby! Ik hoop dat we snel zwanger mogen zijn! :)

11. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    Ja ik herken het en idd grappig ja zitten in het zelfde schuitje hopelijk komt voor ons ook goed nieuws binnenkort.

Ik ben trouwens net ong geworden en is vanaf de eerst dag ong tot nu 38 dagen is dit redelijk normaal ?

12. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Mijn eerste cyclus was ook 38dg!
    Vind het eigenlijk wel netjes voor een 1ste cyclus!
    Hopelijk is hij deze maand korter!

13. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    Ja dat dacht ik ook al vrij netjes hè .

Maar kan ik nu ook mijn eisprong uitrekenen ?

14. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh jammer dat je ongi bent geworden, alleen nu ben je wel uit de onzekerheid en kan je voor de 2e ronde gaan.

Mijn 1e ronde was 43 dagen geloof ik, zit nu inmiddels op 54 dagen. Gisteravond had ik wat roze kleur slijm bij afvegen, dat is nu weer opgehouden! Wat kan het zijn (innesteling) en mijn borsten deden gisteravond zeer, vanavond waren ze flink opgezet (zelfs mijn man vond dat)

Ik weet niet of ik nu hoop moet krijgen of niet? :(

15. mirmir

mirmir Actief lid

26 jan 2012
    129
    0
    16
    NULL
    NULL
    hallo

wat spannend om het allemaal te lezen mijn aanstaande en ik zijn ook bezig met gezins uitbreiding in oktober gestopt met de pil in het begin was ik er heel erg mee bezig na de eerste maand dat ik gestopt was. in december was ik dan ook overtijd met mijn ongi maar dit bleek jammer genoeg stress te zijn van de verhuizing en aankomende bruiloft.
    nu vooral bezig geweest met klussen en verhuizen onder tussen lekker op ons plekje en gaan we over precies een week eerst maar trouwen. op dit moment niet echt bezig met wanneer mijn eisprong plaats gaat vinden houd nu alleen bij wanneer ik ongi ben geworden en wanneer ik het ongeveer weer moet worden en dan zien we wel.

zijn jullie daar wel heel erg mee bezig of ook niet zo. ik zou het heel graag en heel snel willen maar dat heb ik (helaas) niet voor het kiezen

16. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja zijn er wel mee bezig, maar helaas hebben we het idd niet voor het zeggen....
    Zoals je hebt kunnen lezen, zit ik in 2e ronde nu op cyclus dag 54 en nog niet ongi (wel negatieve testen waardoor hoop op zwangerschap minder wordt) maar wel blijven klussen, gisteravond opeens rose kleur slijm bij afvegen en laatste dagen gevoelige soms pijnlijke borsten en af en toe misselijkheids vlaag....
    Kan passen bij ontpillen maar stiekem ga je toch ook aan zwangerschap denken.... wordt er zo onzeker van:(

17. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    Ja als ik jou was zou ik al hoop hebben wanneer kun je testen ?

18. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb eigenlijk geen idee meer wanneer ik kan testen 5 dec was dag 1 van mijn 2e cyclus, zit nu op 53ste dag. Dacht dat ik 16 dec mij ei voelde (maar weet ik niet zeker) dus druk aan de klus geweest die dagen, die week daarna ook allemaal klachten gehad; misselijk, pijnlijke borsten metaal smaak etc, dus toen dacht wie weet.... allemaal negatieve testen... had mij toen ook wat verekend qua dag dat ik ongesteld moest worden...Dus zal wel niet mijn ei zijn geweest!

Heb nu op de 45ste dag (2 dagen na mijn 1e cyclus van 43dgn) weer getest.. weer negatief... Ondertussen wel doorgeklust en sinds deze week echt gevoelige borsten vrij constant en pijnlijke bij aanraken. Zelfs mijn man vind ze opgezwollen... en gisteravond dus dat roze slijm

Dus misschien is mijn ei gewoon net geweest ofzo, geen idee.... dus ja eigenlijk ook geen idee wanneer ik weer kan testen. Jij een idee?

Misschien gewoon nog maar minimaal een week wachten om elke keer teleustellingen te voorkomen

19. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    ik zou idd ook even afwachten om weer een teleurstelling te verkomen.
    maar je beschrijft wel iets wat hoopgevend is lastig hoor ik duim voor je hou je me op de hoogte?...

20. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Pas toen ik het zwanger worden los(ser) liet.. was het raak.. was ook 6 maanden van de pil voor ik voor de erste keer vruchtbaarslijm had...

Deel Deze Pagina