Aah balen! Maar ik had met 7/8 dpo ook nog een negatieve test. Ik snap je ongeduld heel goed maar het kan echt nog meis!
Ja daarom! Ik had altijd tuurstreepjes op 10dpo. Al heb ik dat nu als NOD staan. Dus het kan nog. Ik weet ook niet zeker hoeveel dpo ik ben. Ik had 1 en 2 april positieve ovulatietesten. Heb geen duidelijke piek kunnen vinden.
Wat jammer dat de test nog negatief was . Maar 7/8 dpo is ook echt nog heel erg vroeg, het hoeft dus echt nog helemaal niks te zeggen. Ik hoop voor je dat je volgende week toch nog positief gaat testen❤️
Ja, nu vind ik mezelf weer zo belachelijk klinken vanmorgen. Beetje de eerste reactie. We gaan het zien. Ik probeer niet te testen tot dinsdag. Maar gaat moeilijk worden denk ik.
ik had ook pas met 10 dpo een tuurstreepje terwijl ik 8 dpo nog negatief had getest! Dus nog niet opgeven hoor!
Vandaag weer krampen en ineens gevoelige borsten, maar mijn lichaam kan me natuurlijk ook voor de gek houden. Kan het niet echt vergelijken met mijn cycli dat het raak was. Ben benieuwd!
Zojuist getest en ik zie een mega tuurstreep. Had hem zo aangezien voor negatief. Kan het ook niet op de foto laten zien helaas. Anders zeker bijgevoegd. Hopelijk morgen donkerder. Morgen is alleen de dag dat ik altijd begon met bloeden dus dit worden echt rot dagen.
Hier is het helaas weer doorgebroken, dus door naar ronde 13. Ik heb ook zojuist de huisarts gebeld en ik heb woensdagochtend een afspraak. Ik ben benieuwd.
Zwanger worden van eerste kindje - Lijst ♡ Dit is een groepje voor meiden die graag zwanger willen worden van hun eerste kindje. Ben je nieuw en bezig zwanger te worden? Welkom, zet jezelf erbij op de lijst! Ben je nieuw en al zwanger? Gefeliciteerd, je kunt jezelf in dat geval aanmelden bij 1 van de zwangeren clubs. Zo blijft dit vooral een 'zwanger worden club'. De meiden in deze lijst die al zwanger zijn, kletsten al wat langer mee en we blijven elkaar volgen. Als je jezelf toevoegt of iets aanpast, graag even dubbel checken of je de laatste lijst hebt gepakt en vergeet niet de [ QUOTE] [ /QUOTE] aan het begin en eind weg te halen. NOD: Leentjeleerdelotjelopen - ronde 6 - 8 april Finca - 33 jaar - ronde 5 - 12 april Meredith - 34 jaar - ronde 6 - 13 april Fay123 - 24 jaar - ronde 10 - 13 april Marijtje85 - 36 jaar - ronde 21 (IUI 3) - 15 april Minkx - 31 jaar - ronde 5 - 16 april Chocoladekoekjes - 26 jaar - ronde 2 - 20 april Mieees - 29 jaar - ronde 8 - 26 april Rubydali87 - 35 jaar - ronde 2 - 4 mei Bella2021 - 26 jaar - ronde 4 na mk - 6 mei Donna1993 - 28 jaar - ronde 13 - 8 mei Michje - 30 jaar - ronde 4 - 8 mei Neanay - 26 jaar - ronde 13 - 9 mei MissRx - 25 jaar - ronde 7 - 10 mei NOD (nog) onbekend: Milou94 - 27 jaar - ronde 9 Michelletb97 - 24 jaar - ronde 13 Littledreamers - 27 jaar - ronde 21 SLP - 29 jaar - ronde Dboer - 27 jaar - ronde 6 (ronde 1 na missed abortion) Newbie123 - 27 jaar - ronde 10 AZL - 32 jaar - ronde 3 Zwanger: GabrielaH - 27 jaar - UD 24-04-22 Ploop - 28 jaar - UD 15-07-22 Mena92 - 29 jaar - UD 20-07-22 DZ91 - 30 jaar - UD 18-09-2022 youngmommy20 - 20 jaar - 06-10-2022 Nino12 - 28 jaar - UD 08-10-2022 Shyvd - 31 jaar - UD Dutchgirl1991 - 31 jaar - UD 12-12-2022 Afspraken: Dutchgirl1991 - 12 april - telefonisch consult uitslag DNA onderzoek (karyotypering) Newbie123 - 13 april - bespreking fertiliteit GabrielaH - 13 april - inleiding bespreken gynaecoloog Mena92 - 19 april - uitgebreide 3d/4d echo Leentjeleerdelotjelopen - 22 april - intake verloskundige Dutchgirl1991 - 26 april - consult gynaecoloog Dutchgirl1991 - 29 april - intake verloskundige Leentjeleerdelotjelopen - 3 mei - eerste echo Al een tijd niet meer mee geschreven: (Wil je weer meeschrijven, zet jezelf gerust terug, maar zo is de rest makkelijker te volgen) CrystalSky - 27 jaar TikusSabrina - 30 jaar - UD 08-05-22 Jacks07 - 27 jaar - UD? Ines98 - 22 jaar - UD 27-05-22 Ellyn - 32 jaar - UD? Sparkles - 25 jaar - UD? KimK93 - 27 jaar Bloempje2021 - 35 jaar - ronde 6 Sabine89 - 32 jaar - ronde 6 Mangolina - 27 jaar - UD? Wiedewiedewies - 25 jaar KJB - 30 jaar - UD 06-05-22 Nurazvita - 35 jaar - ronde 3 Holagente - 23 jaar - UD 12-10-2022[/QUOTE]
nee man!! Echt enorm balen dit. Ik hoop dat ze je serieus nemen en je snel verder kunnen helpen!! Hele dikke knuffel meid!
Heb je een afspraak alleen voor jou, of samen met je partner? Wel goed dat je het nu gaat "uitzoeken". Balen dat het nodig is, dat wel
Ik heb deze cyclus echt een schijt aan alles mentaliteit eergisteren een flink glas wijn gedronken, na 4 maanden geen druppel. Wat heb ik daarna heerlijk geslapen Ik ben ook zo blij dat de zon weer schijnt. Heerlijk! Aangezien de diertjes zich in de lente voortplanten, hoop ik dat het mooie weer ook een positieve werking heeft op ons voortplantingsvermogen.
Haha ik ken het. Ik hou er nu ook gewoon nog 0,0 rekening mee. Haalt toch niets uit anders had het de afgelopen maanden wel gelukt. Wij vertrekken volgende week op vakantie. Ik ga gewoon koude drankjes drinken, met mijn buik in de zon liggen en alcohol drinken.
Alleen voor mij. Mijn vriend zit bij een andere huisarts (hier in de buurt zitten alle huisartsen vol dus we zitten nog bij de huisarts waar we met onze ouders zaten). Ik vroeg de assistente wel wat mijn vriend nu moet doen, moet hij ook een afspraak maken voor zaadonderzoek? Maar ze gaf aan dat ik beter even de afspraak woensdag kan afwachten omdat ik dan meer informatie krijg.