He, dat is geen fijne uitslag zeg! Jammer dat je vriend niet echt doorgevraagd heeft. Zou hier ook gebeuren denk ik, en dan heb ik vervolgens 1000 vragen... Ik hoop dat jullie snel bij de gynaecoloog terecht kunnen en dat die jullie meer duidelijkheid kan geven wat het inhoudt. Balen zeg!
Ja hij had echt vier dagen hoge koorts. Dus dat zou er best iets mee te maken kunnen hebben. Die kansberekening zie ik inderdaad ook maar als een wilde gok. Ik hoop het ook!
Gisteren heb ik eigenlijk al de eerste ‘klap’ gehad dus ik ben er nu wel goed onder. Gisteren schrok ik wel flink hoor. Ik dacht meteen jeetje straks heb ik een jaar elke maand in spanning gezeten en was onze kans elke maand zo klein (en was het vrijwel kansloos). En daar werd ik wel even verdrietig van. Maar goed, het is nog mogelijk dat het door de coronabesmetting komt en dat er niets aan de hand is. Het lange wachten gaat beginnen Haha nou inderdaad, ik bombardeerde hem echt met vragen en hij zei alleen maar: ja geen idee dat heb ik niet gevraagd, dus dat ging al lekker . Ik hoop het ook!
@Donna1993 wat lief dat je vriendin zo bezorgd is om jouw gevoel. Kan me voorstellen dat het heel tegenstrijdig is omdat je zelf ook zo graag wil. Vervelend, al die gevoelens die daarbij komen kijken! Maar die gevoelens mogen er gewoon zijn, kun je daar over praten thuis? Wat zou het toch mooi zijn als we allebei op onze NOD een positieve test hebben, want dat is moederdag!
Dat echt een mannending hoor! Ik snap er niks van, je wil toch gewoon weten wat het inhoudt en wat het voor impact gaat hebben? Haha, ik voel de frustratie al opkomen en het gaat niet eens om mij!
Ja ze wil aan niemand een rotgevoel bezorgen en ze zei zelfs dat ze het ons meer gunde dan zichzelf (ze heeft dan al wel 1 dochtertje van 1 jaar maar toch) aan onze vriendschap valt zeker niet te twijfelen. Mijn vriend snapt mijn gevoel hij ervaart zelf ook wel om zich heen dat de een na de ander soms zwanger is en gelukkig kunnen we daar samen goed over praten. Laten we dat zeker maar hopen! On mothersday, mommy's to be! Allebei ovuleren op zaterdag! Dat wordt een gezellige ochtend/avond haha.
Ja dat dus! Ik kan daar ook zo niet tegen. Altijd van die antwoorden "oh weet ik niet, niet naar gevraagd" "we gaan het dan wel zien". Hou op met mij!
@Neanay mijn partner zou dus ook echt precies zo doen. Vraagt ook echt geen ene knetter mannending denk ik. Plus kan mij goed indenken dat hij nogal overdonderd was/is van het nieuws.
@Neanay dat is geen fijn nieuws, maar hoe dan ook als ook de volgende test slecht is, zijn er opties! <3 En eerlijk in snap je vriend wel. Er komt zo veel op je af op dat moment dat je gewoon luistert en het probeert te verwerken. Misschien is het een idee dat jullie samen een vragenlijstje opstellen een een belafspraak inplannen? ik heb nu de afgelopen maanden zo vaak bij artsen gezeten en nog ben ik overdonderd als ik in hun spreekruimte zit.
Wij kregen ook een kansberekening van begin 40% en werden dus eigenlijk terug naar huis gestuurd. Want ik had mijn regels, dus technisch gezien ook een eisprong. Dus die berekening was echt op een heel vaag iets ondersteunt. Ik heb toen echt wel aangegeven dat ik me echt zorgen maakte om mijn cyclus en het zo niet verder kon. Daarop hadden ze besloten om mijn cyclus op te volgen. Bleek al snel dat ik géén eisprong had?! Toeval of niet dat het net in die cyclus gebeurde. Maar daarbij is de vraag wel komen opwaaien hoe vaak ik al een eisprong gehad zou hebben… Het lichaam is geen absolute wiskunde helaas…
Goeiemorgen lieve dames!! Nou hoe som ik het allemaal een beetje vlot op het was een lange dag de 20ste, maar goed.. Rond half 7 in de ochtend werd ik naar de verloskamer gebracht zodat ze de vliezen konden breken en de weeenopwekkers konden starten. Het was een beetje druk op de afdeling dus het duurde een tijdje voor dat ze dat konden doen.. Rond een uur of 8 werden de vliezen gebroken en gestart met weeenopwekkers.. baby had dus in het vruchtwater gepoept , maar werd al goed in de gaten gehouden en God zijdak was hij niet gestressed ofso, hij moest gewoon poepen . De weeenopwekkers werden langzaamaan elke half uurtje zo verhoogd om te kijken hoe het zou gaan met de weeën en de ontsluiting. Trouwens ik had nogsteeds de 3cm toen dit gestart werd. Nou lieve dames, ik kreeg de bekende weeën storm waar ze het over hebben als je kunstmatig de weeën opwekt en ik zeg jullie eerlijk, bah Ik kreeg de ene na de andere en gewoon pauze tussendoor, hadden ze de opwekkers een tandje lager gezet en daarna weer eentje maar dat deed niks.. dus was het even tijd om te te voelen of ik al wat meer ontsluiting zou hebben om aan de pijnbestrijding te beginnen. Dames rond een uur 1 in de middag had ik nog maar 4 cm ontsluiting en ik werd gek!!!! De weeën die elkaar zo roekeloos opvolgden en ik die niet genoeg ontsluiting had om de morfine pompje aan te vragen, want die raden ze pas aan met 5 cm want het moet natuurlijk een lange weg mee en om het zo vroeg te starten heeft niet echt zin want dan is het snel voorbij ( het werkt maar 4 uurtje ofso) dus keek ik m'n partner aan en zei ik tegen de arts dat ik dan toch zal bezweken voor de ruggenprik want ik kon het niet meer aan!! Als ik nou maar 1 min tussen die weeën door kreeg om ff op adem te komen zou ik het nog aankijken tot de 5 cm om de morfine pompje te krijgen maar die ontsluitingen gingen oh zo langzaam . Rond 2 uur kon ik voor de ruggenprik gaan!! Half 4 zat ik pas op 5 cm en om half 7 in de avond zat ik op 6, twijfelachtig 7 cm ontsluiting pas. Het wilde maar niet snel gaan.. om kwart over 11 in de avond was 7, twijfelachtig 8 cm en aangezien het niet vlot wilde gaan moest er besproken worden met de gynaecoloog of een keizersnede niet beter zou zijn aangezien het maar niet echt snel vooruit wilde en ze niet wisten waar door dat kwam. Ze vroegen mij hoe ik er in stond en of ik er klaar mee was en dan de keizersnede zou willen, maar ik had gezegd dat ik het echt wel nog even wilde aankijken, dat het goed ging met mij en de kleine man dus als de gynaecoloog het ook goed vond en er geen spoed was voor een keizersnede, dat ook helemaal niet nodig was. Toen de gynaecoloog vrijwel gelijk kwam kijken, zat ik idd nog op 7 a 8 cm ontsluiting maar zij was ook van mening dat we het nog even aan konden kijken ( gelukkig!! ) dus nog even de weeenopwekkers nog een tandje hoger gezet en afwachten wat dat zou doen.. na 20 min kwamen ze wat omhoog zetten en dan rond kwart over twaalf, half 1 begon ik meer druk te voelen en ze kwamen gelijk bij me in de kamer kijken want je zag ook aan de Ctg dat er activiteit was, zoals bij mij als bij de baby.. 14 min. persen en onze mooie zoon kwam ter wereld!! ❤.
Yes dames, we maken het allemaal goed God zijdank. The snuggle is Real!! ❤. En super trots natuurlijk op our Little Nugget ❤.
He wat naar zeg, heel rotnieuws. Hopelijk heeft dit echt vooral de maken met corona en is het over een paar weken weer anders. Ook jammer dat je nu zo lang moet wachten. Heeft je vriend de uitslagen wel gevraagd? De uitslagen/ waardes kan je misschien nog via de mail opvragen als je benieuwd bent. Wanneer mogen jullie naar de gynaecoloog?
Goed dat je dan hebt doorgezet en gevraagd hebt om een onderzoek. Had je die of andere rondes ovulatietesten gebruikt om een eisprong te vinden? Ik ben ook altijd onzeker of ik wel een eisprong heb ondanks pisitieve ovulatietesten namelijk..
@GabrielaH heftig inderdaad! Fijn dat je voor een normale bevalling hebt mogen gaan en dat alles uiteindelijk goed is gegaan! Veel plezier de eerste weekjes samen!