Het wordt hier nog spannend.. over 2 weken op vakantie, geboekt met de gedachte "dan ben ik ruim van te voren nog ongesteld geworden". Omdat ik 5 a 6 dagen overtijd was, is dat hele schema in de soep gelopen. Nu dus hopen dat ik volgende week of wel, of niet (dat zou helemaal mooi zijn als het iets anders blijkt ) ongesteld ga worden. Zodat ik niet met dat vreselijke bloedbad op vakantie zit als de cyclus weer is uitgelopen.
Wij zijn helaas al ruim 1,5 jaar bezig en afgelopen januari een miskraam gehad. Hopelijk mag het snel raak zijn!
@Bella2021 Een week na de eisprong komen bij mij altijd de kwaaltjes om de hoek kijken. Vooral vandaag heb ik er veel last van. Opgeblazen, hoofdpijn, gevoelige borsten. En als ik nu even mijn ogen sluit, dan zou ik als een blok in slaap vallen. Maar ik ben jaren geleden al gestopt met de pil. Met de pil had ik lichamelijk nooit ergens last van, maar na de pubertijd leidde het wel tot wat mentale problemen.
Ben je zeker van je termijn? Het streepje is wel heel erg licht, lijkt meer op indroogstrepen. Op de eerste test zie ik niks.
Het zijn geen indroogstrepen, ze zijn ruim binnen afleestijd zichtbaar. Heb met deze testen telkens spierwit getest (ook geen indroogstrepen gezien), tot nu... Mijn piek was 26 mei, zou in theorie een dagje minder kunnen zijn dan geloof ik? Of een wat latere innesteling?
Daarom zei ik ook "lijkt op" heb zelf wel eens nep streepjes gehad met deze testen gehad, vandaar. Als je piek de 26e zou zijn geweest, misschien eisprong 27/28 mei. Late innesteling zou zeker kunnen. Heb je alleen met deze testen getest?
Oh, wel nepperds met deze testen? Ik las juist zoveel positieve berichten, vandaar dat ik hiervoor ging. Idd alleen met deze getest tot nu toe. Ik was uitgegaan van eisprong de 27e (piek was ochtend 26e), maar zou er dus een dagje naast kunnen zitten. Ik wacht af wat de testen gaan doen! Dankjewel voor je eerlijke mening iig!
Ik heb precies hetzelfde! Ik had het helemaal uitgestippeld van te voren. Nu hoop ik uiterlijk over een week ongesteld te worden (liever niet natuurlijk maarja), anders ben ik dat ook op vakantie
De stand van vandaag! Vind het zo vreselijk spannend dat ik er amper van slaap... Wel weer oploop en duidelijk roze nu, dus dat is fijn. Maar dat beroerde slapen zal nog wel even aanhouden vrees ik!
@Chocoladekoekjes ik zag in een nod topic waar ik nog steeds stiekem mee lees dat je helaas toch ongesteld bent geworden. Wat super zuur dat je wel steeds streepjes krijgt zeg..
Irritant he, denk je regelmatig ongesteld te zijn en dan ineens.. ik hoop dat het voor ons beide goed mag vallen.
@MissRx, @Nurazvita, hoe gaat het met met jullie? Ik zie jullie nog op de NOD lijst staan met een NOD van mei. Mogen jullie op het zwangerschaps lijstje of is jullie menstruatie er door gekomen? @Fay123 @Chocoladekoekjes jullie NOD was gisteren. Hoe is het nog gelopen dames? @Olive92 spannend voor jou vandaag!!